Pranks Wall

Next Previous

Displaying wall entries 1-10 of 14

nintendopony360 said …
Pranks are a way of saying, "I hate 당신 so damn much" with a big smile on your face. 게시됨 over a year ago
big smile
pedalpunk57 said …
i like doing pranks! 게시됨 over a year ago
ChuckyLover1 said …
I hate pranks sometimes, I don't like to get messed with unexspectedly, but in the end I think it's funny. 게시됨 over a year ago
fansfunsz said …
ahah 게시됨 over a year ago
Nuttypeanut said …
What are some funny prank calls??? 게시됨 over a year ago
tweetymom65 commented…
when an unknown number appears on your phone answer dont hang up and say "hello Kentucky fry chicken how may i help u "lol XD over a year ago
Nuttypeanut commented…
LOL that would be hilarious! thx! over a year ago
dannygurl2013 commented…
prank this guy he is a 나귀, 엉덩이 216-355-6214 Danny Pryor ( Ezra) he is a Medical Consultant tell him there is a job offer... funny Guy!!! over a year ago
mischievous
Shadowlover2011 said …
>:D 게시됨 over a year ago
mischievous
selena922 said …
prankss!!!!!uummm................love it!!try..!it's fun:D

XD!!!

사랑 THIS CLUB! 게시됨 over a year ago
beepboop commented…
ME 2 I PULL PRANKS ALL THE TIME! over a year ago
luvsoccer97 said …
i luv playing pranks. i usually play pranks based on situations. all my frendz r always cautious- who knows i might play a prank on them? thing is, i'm good at 연기 and can be really convincing. plus, my prank objects are really cool too.
게시됨 over a year ago
luvsoccer97 commented…
once i let off a fart bomb in a mall. in the 음식 court. ok, i admit it was an accident, but u guys have no idea how much fun it was... over a year ago
alianna said …
ma 프렌즈 and meee 사랑 prankingg each other (: x 게시됨 over a year ago
mischievous
Whitesnowman said …
I pulled a prank on a friend and i told her if she jumped off a building i,d catch her. so she did and i didn,t catch her . 게시됨 over a year ago
bieber_baby30 commented…
TOTALLY DEVILISH over a year ago
mischievous
ScReAm321 said …
hahahaa oooo yeesss>:) 게시됨 over a year ago
laugh
TayTayBieber said …
my mom and i are starting to prank my dad everyday ! like today :

we put a fake 거미 in his hair and he screamed ! haha it was so funny ! i never knew how much fun pranking is. :D 게시됨 over a year ago
ilovezuko23 said …
I do't pull pranx, i'm the subject. I hate pranx, unless they're being pulled on my freak of a techer. 게시됨 over a year ago
knuklesismine commented…
then u should prank ur teacher... i probally have an idea if u dont over a year ago
laugh
TayTayBieber said …
omb my mom and i just pulled the best prank ever on my dad !
when he was taking a shower, we turned the water from the 부엌, 주방 sink on BLASTING COLD and he screamed ! HAHA it was HILARIOUS !!!!!! he had no idea what was going on ! WE DID IT !!! :D haha my mom and i said "GOTCHA"
LOL !!!!!! 게시됨 over a year ago
jbiebgirl100 commented…
LOL over a year ago
Private110 commented…
omg LOL that's hilarious!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! over a year ago