블랙 아이드 피스 Club
가입하기
Fanpop
New Post
Explore Fanpop
I called chad on wednesday night
So we could make plans for thursday night
He said "we could go hit the peapods"
I was like yeah, that's my 가장 좋아하는 spot
Plus I like it there, cuz I got 사랑 on the list
High powered juice, where I don't even get frisked
Walk up in the place and get 사랑 from the misses
Pounds from my brothers, cuz they knowing that disses
The place to be to let it all out
But when the weekend come, the weekend come
Y'all could come
So go tell ya momma come and ya papa come
Go to spin the record so we can get dumb
Place packed, capacity maximum
Due to my man polo promotion
And I can't wait...
continue reading...
1+1+1=3
1+1=2
1+3=4
1, 4, 1, 4, 1
1+1+1=3
3+1=4= B.E.P Bitch

Chorus:
Love, love
It's a simple little melody
It's a simple little melody
To me
This is what it sounds like
La, lalalalalala, lala
Lalalalala, lala, lalalala

Baby, why can't it be simple?
Four letters don't gotta be stressful
Thought 사랑 was the reason we was here for
Turn around and ya' given me an earful,
That's a no-no, gotta go though
I meant that I actually got a so-so
Gotta mean that 당신 gotta act loco
That's why 당신 callin me up on ya' photo
Stop blowin me up on ya' phone yo
And yo' are stressing when I say yo'
I think 당신 still owe me back on the...
continue reading...
[Will.i.am]
Whatcha gonna do with all that junk
All that 정크 inside your trunk
[Fergie]
I'ma get get get get 당신 drunk
Get 당신 사랑 drunk off my hump
My hump my hump my hump my hump my hump
My hump my hump my hump my lovely little lumps

Check it out

I drive these brothers crazy
I do it on the daily
They treat me really nicely
They buy me all these ices
Dolce and Gabbana
Fendi and the Donna
Karan they be sharin'
All their money got me wearing fly
Whether I ain't askin
They say they 사랑 mah 나귀, 엉덩이 in
Seven Jeans
True religion
I say no
But they keep givin
So I keep on takin
And no I aint taken
We can keep on datin',
Now...
continue reading...
Lets get retarded in here

And the 베이스 keeps runnin', runnin and runnin', runnin'
And runnin', runnin' and runnin', runnin'
And runnin', runnin' and runnin', runnin'
And runnin', runnin' and runnin', runnin' and..

In this context, there's no disrespect
So when I bust my rhyme
You break your necks
We got five 분 for this to disconnect
From all intellect and let the rhythm effect

Apt to lose this inhibition
Follow your intuition
Free your inner soul
And break away from tradition

Cause when we be out
Girl, it's gonna be that
You wouldn't believe how
Wow s**t out
Burnin' till it's burned out
Turn it till it's...
continue reading...
Johnny wanna be a big star
Get on stage and play the guitar
Make a little money, buy a fancy car
Big old house and an alligator
Just to match with them alligator shoes
He's a rich man so he's no longer 노래 the blues
He's 노래 songs about material things
And platinum rings and watches that go bling
But, diamonds don't bling in the dark
He a 별, 스타 now, but he ain't 노래 it from the heart
Sooner 또는 later he's just gonna fall apart
Cause his 팬 can't relate to his newfound art
He ain't doing what he did from the start
And that's putting in some feeling and thought
He decided to live his life shallow...
continue reading...
As soon as a la stepped off (the floor)
People started hollerin (for more)
Beggin us to bless 'em with an (encore)
You know the peas they game to that (for sure)
No matter what the coast we, be on
Pacific 또는 atlantic we, stay strong
Foreign 또는 domestically, we conquer
All obstacles professionally and rock on
And that's exactly how we made it rock (made it rock)
We turn this on and then we make it hot (make it hot)
We also known to cause a state of shock (state of shock)
We start at 2 then go to 10 o'clock (10 o'clock)
10 o'clock the 다음 일 that is (day that is)
No matter what city 또는 state that is (state...
continue reading...
added by vagos
Source: screencaps 의해 me
added by vagos
Source: screencaps 의해 me
yo what's up
what's goin down
let's start it up
its not too late yet
its not too late yet
to start it up (on and up up for y'all)

yo what's up
what's goin down
let's start it up
its not too late yet (its not too late yet)
its not too late yet (its not too late yet)
to start it up (on and up for y'all)

buckle up here comes the shake down
We gon' turn it up, listen to the 베이스 pound
You got to react, high to the high hat
Bounce to the boom bap, we gon' make your toe tap
When we came through y'all was all mellow, mo
We motivated a mosh pit like heavy metal
rock crowds like the punk rock and soul and
bring funk to...
continue reading...
Lapit mga kaibigan
At makinig kayo (listen up yo)
Ako'y may dala-dalang balita galing sa bayan ko
(Listen closely ya'll)
Nais kong y pamahagi ang mga kwento
Ang mga pangyayari nagaganap sa lupang pinangako

(Yo every place got a ghetto, this' my version of it, check it out)
Listen closely ya'll I got a story to tell
A version of my ghetto
A life felt for real
Some would call it hell but to me it was heaven
God gave me the grace, amazing ways of livin'
How would 당신 feel if 당신 had to catch a meal
Build a hut to live in, and to eat and chill in
Havin' to 펌프 the water out of the ground
The way we put it down,...
continue reading...
[Intro]
That's the joint...
That's the joint {*6X*}
That's the jam
Play it again

[Verse One]
I like the way the rhythm makes me jump and move
It gots a feelin that makes me wanna do my do
Got me feelin joy, turn my grey sky blue
And when 당신 hear a cut baby doll I know you
will feel it huh? Get up on the floor start movi' some
Body parts that got brothers actin dumb
And they be actin dumb-D-D-D-D-D-D-DDDDDDDD-DUMB
And they be actin dumb from the cut that's playin
People break they neck from this demonstration
We about mass appeal, no segregation
Got black to asian, and caucausian

[Chorus: repeat 2X]
That's the...
continue reading...
If it smells like funk it must be us
Yeah, that's Funky (Funky)
Yeah, that's Funky (Funky)
Yeah, that's Funky (Funky)

[CHORUS]If it smells like Funk it must be us
The funk funk full foul stinky it's stanky stuff
If it smells like Funk it must be us
The funk funk full foul stinky it's stanky stuff
If it smells like Funk it must be us
The funk funk full foul stinky it's stanky stuff
If it smells like Funk it must be us
Cause nobody's stanky as us, Cause we keep it Stinky (Stinky)
We keep it Stinky, (Stinky)
We keep it Stinky, (Stinky)
We keep it Stinky, (Stinky)
Stinky, Stinky, Stinky,

The Funk phenomenon, we...
continue reading...
Yeah, yeah, yeah, yo, yo, yo
This is how we do it, this is how we go
This is how we rock, this is how we roll
This is how we do it, do it, do, do it, do it, do it

It's going down now and not a tab bit later
All around the world, both sides of the equator
Terrorize the phunk, call me Booty Alquaeda
I'll verify that I got lots of hootchies on data

Lovin' California, Black Eyed Peas, the terminators
We the exterminators, invade ya like the radars
Ignore all the haters, inform all the ladies
It's going down now and not a tab bit later

In ten, nine, eight, seven, six, five, four, three, two, one
One, one, one,...
continue reading...
Children, groovin, women, confusion
Then go away, it's time to understand
Everyone's got to make a livin
Children, groovin, women, confusion
Then go away, it's time to understand
Everyone's got to make a livin

Nineteen-ninety-two and, 당신 and I were fightin
Lapd beatings got the whole world frontin
My man rodney king and the reginald ? deeney?
You could look for justice but I bet 당신 won't find any

Because people getting beatin, news keep repeatin
Chaos and anger, just surely peakin

Yo everybody's runnin, some of them are gunnin
Avalanche the block, feel the anger, wantin something
'cause some of them are...
continue reading...
Pick up the phone call up the line
Call up the re-quest line
Call up the line
Call up the re-quest line
Nana nana nananana na na nana nana
So call up the line
Get down wit, down wit us

[Chorus (Macy Gray)]
This is a re-quest Mr. Radio Man
Just one desire from a hip-hop fan
Hey Dj (your on the line girl)
Hey Dj (On the request line girl)
Play the record 의해 my 가장 좋아하는 band

I like to hear my 가장 좋아하는 song on the radio
So I called and requested on the radio
Tell the DJ spin it on the mix show
Make a brother feel like im down at the disco
And we gonna keep it going like crisco
Cuz the DJ grab the record 의해 the fist...
continue reading...
Lord have Mercy[7x]

[Chorus]

I know that 당신 like my style [2x]
You came here to turn 당신 out
Everybody in the place get wild
I know 당신 like my style[2x]
YOu gotta drop it on your 나귀, 엉덩이 right now
So everybody in the place get wild
[so what 당신 sayin]
Whats up Whats up with 당신 girl[2x]
Whats up Whats up with 당신 boy [2x]

Don't jock, don't jock, baby don't jock me
I drop the hotness, baby watch me
You can't, 당신 can't, no 당신 can't stop me
'Cuz I'm a champ on the rap like rocky
And when I spit it trying out at Z rocks me
Got my style trademark with the copy
Rights, 당신 know my style is not chip
Right, so don't...
continue reading...
더 많이 (more)
More (more)
Check it out everybody here we go (c'mon)
Now stop, keep it jumpin' on the floo' (jump)
Bust through the roof white bro (oh)
Rose to the 상단, 맨 위로 we're the cream of the crop
When's the last time 당신 heard it this hot?
Black Eyed Peas and 당신 know we don't stop (c'mon)
Roll it up a little bit and make it drop (drop)
Internationally selling and 당신 know how we do
You know the B.E.P will make 당신 bounce (c'mon)
Demonstrate a new way of gettin' down
We get, we gettin' down in your town
spittin' that funk all around
stompin' on the ground

Yeah we be up in the place
People gather round, have a...
continue reading...
질문 for the ages
What's going on with my rap pages?
Rappers wanna be down, but listen listen
You got to feel it within your body and your spirit
When 당신 listen to the rhythm come on
It's the abstract wiles on the beat
Women all around the globe, the world
You got to follow me
Change your history, categories
Different people in the same territories
Hip-hop in here for my Black Eyed Peas
So watch it watch it be marvelled on the speakers please
Coz they gonna marvel and shake the ground
Break addles break the sound
Fill the embraceful pound
Treat all the things profound
If 당신 wanna do to help 당신 out
Make...
continue reading...
[Ooh....Ooh....haaaaaah]When I stepped in the room
I bring the heat like the 월 of June
crank the volume make the 베이스 go boom
wile out like we some wild baboons [ooh, ooh]
we go bananas to the tune
I wanna throw bows gimme elbow room (move nigga)
when im out my cacoon im ready to consume
let's hit the saloon cuz...

Its a holiday
pardon me as I celebrate

and thats the way we do it
we get a lil loopy off the ignorant fluid
and act a lil stupid
just in case u didnt knew it
and thats just how we do it
don't ask why we do it

thats just the way it be
lovin double Ds up at the ad
when i party in hollywood VIP
I...
continue reading...
Yeah...a chick-a-doom, chick-a-doom chick-a-doom

That's the joint, that's the jam.
Turn that shit up, play it again. (x3)

I like the way the rythym makes me jump and move,
It gots the feeling that makes me wanna do my do.
Got me feelin' joy, turn my grey sky blue,
And when 당신 hear a cut baby doll I know you
Will feel it, huh? Get up on the floor start movin' some
Body parts that got brothers actin' dumb
And they be actin' dumb from the cut that playin'
People break they neck from this demonstration
We about mass appeal, no segregation
Got Black to Asian and Caucasion sayin'...

CHORUS (2x)

Let your body...
continue reading...