Animal Crossing Wall

Next Previous

Displaying wall entries 1-10 of 94

Windwakerguy430 said …
Tom Nook did nothing wrong 게시됨 over a year ago
MegaLeafeon said …
Hello fellow animal crossing 팬 I just joined 팬팝 and just wanted to say hi! 게시됨 over a year ago
otakuxwolf said …
I'm currently striding to save enough money for New Leaf. It seems like a great game. Though, Wild World will always be a special game to me. 게시됨 over a year ago
smile
hanhclubbl02 said …
Hi all, i'm new member. Add 팬 me ^^ 게시됨 over a year ago
angry
chick1999 said …
So annoying how 당신 have to talk to the able sisters 11days in a row before 당신 get the qr code machine 게시됨 over a year ago
heart
karina_brony said …
I just got Wild World in the mail. I 사랑 it. 게시됨 over a year ago
EmilyMJFan910 commented…
My sisters and I got Wild World about a 월 이전 at Game Stop :) Definitely lets 당신 see back before the newer ones (but Tom Nook is just....WHY) over a year ago
hmmm
KyoyaLover900 said …
How do 당신 build a snowman? Can someone post a video to show me please. 게시됨 over a year ago
Violet_Shade commented…
link over a year ago
KyoyaLover900 said …
Can someone tell me how 당신 can catch a 투석기, 전갈 in Animal Crossing: City Folk? 게시됨 over a year ago
meh
karinabrony said …
Ugh, my brother deleted my older sister's account and mine. She had all of her four houses paid off. I had a bunch of things, too. Time to start all over. 게시됨 over a year ago
EmilyMJFan910 commented…
NO. >:( I'm so sorry for you! :< over a year ago
heart
YannCookie said …
Awesome game! 게시됨 over a year ago
Tdwtrockz said …
Our schools 집 coming theme was gonna be ANimal crossing...
but the students chose kurby instead -_-
WHYYYY 게시됨 over a year ago
Macy4ever221 commented…
bummer over a year ago
Macy4ever221 commented…
i think they should choose Animal Crossing over a year ago
awesomesonic said …
I want a Whitney plushie! :D 게시됨 over a year ago
awesomesonic said …
There's something I always wanted to say...Fang looks cute. ;D 게시됨 over a year ago
maizono said …
This game is my life 게시됨 over a year ago
Macy4ever221 commented…
Ok? over a year ago
Macy4ever221 commented…
i 사랑 Animal Crossing!!!!!!!!!!!!!!!! over a year ago
EmilyMJFan910 commented…
Then 당신 are just like my little sis, LOL :D over a year ago
ashley_smash said …
I remember when I wanted to play when I was really little (the first one on GameCube) and my brother wouldn't let me lol. I 사랑 this game so much, to this 일 it's my 가장 좋아하는 xP 게시됨 over a year ago
foxygal said …
Best game in the world!!! 게시됨 over a year ago
ObsessedAly said …
Animal Crossing, one of the best games ever! 게시됨 over a year ago
Macy4ever221 commented…
Duh, Who wouldn't like it over a year ago
Steven-Teresa said …
Does anybody wanna play animal crossing here's my friend code 2881-4574-7534. 게시됨 over a year ago
shadria commented…
about my friend code i got my own 3Ds so imma give u its 4398-8708-4949 name angie over a year ago
legend_hunter commented…
link over a year ago
mehparty3 said …
how do i get the hair dresser shop? all i have is the tailor shop..... anyone??? help??? 게시됨 over a year ago
sorandom15 commented…
if 당신 have wild world 당신 need to upgrade nooks 샵 to the final expansion if 당신 have city folk 당신 go to the city and get it done there if its 3ds then i dont know :/ over a year ago
cool
lolly74478 said …
저기요 guys if 당신 사랑 animal crossing plz 가입하기 my club ( moshilings) 게시됨 over a year ago
Cameronboyce74 commented…
ill 가입하기 ur club i just 사랑 animal crossing over a year ago
FanficNut said …
AC is so awesome! I can't wait 4 the 3DS version! ;D 게시됨 over a year ago
Tdwtrockz said …
luv this game!!!!!!
게시됨 over a year ago
AmyTheHedgie said …
I 사랑 this game *tard face*
But no one's in my town and i think i 로스트 it *crying on floor* 게시됨 over a year ago
gracelove commented…
Hello Nice meeting 당신 here, how are 당신 today i will want us to be 프렌즈 contact me here with my e-mail address (grace w i 엘 엘 3 2 @ y a h o o . c o m ) because i have a special reason why have contacted 당신 so that i can send 당신 my 사진 and also tell 당신 더 많이 about myself here is my e-mail address( gracewill32@yahoo.com ) 당신 can also drop me your 이메일 mail address i am waiting to get a reply from 당신 remember that co-lour, language 또는 age and distance does not matter but understand matters Yours New Friend Miss Grace over a year ago
laugh
amy-thehedgie said …
I <3 this game :D 게시됨 over a year ago
katiegleek said …
My friend code for lets wii one
0003 - 8520 - 2425
my name is kate and my town is forks 게시됨 over a year ago
gracelove commented…
Hello Nice meeting 당신 here, how are 당신 today i will want us to be 프렌즈 contact me here with my e-mail address (grace w i 엘 엘 3 2 @ y a h o o . c o m ) because i have a special reason why have contacted 당신 so that i can send 당신 my 사진 and also tell 당신 더 많이 about myself here is my e-mail address( gracewill32@yahoo.com ) 당신 can also drop me your 이메일 mail address i am waiting to get a reply from 당신 remember that co-lour, language 또는 age and distance does not matter but understand matters Yours New Friend Miss Grace over a year ago
gracelove commented…
Hello Nice meeting 당신 here, how are 당신 today i will want us to be 프렌즈 contact me here with my e-mail address (grace w i 엘 엘 3 2 @ y a h o o . c o m ) because i have a special reason why have contacted 당신 so that i can send 당신 my 사진 and also tell 당신 더 많이 about myself here is my e-mail address( gracewill32@yahoo.com ) 당신 can also drop me your 이메일 mail address i am waiting to get a reply from 당신 remember that co-lour, language 또는 age and distance does not matter but understand matters Yours New Friend Miss Grace over a year ago
Steven-Teresa commented…
I added you. over a year ago
sad
Steven-Teresa said …
I'm lonley i want some one to come and visit my town. 게시됨 over a year ago
mattthelynx said …
Die ressetti! 게시됨 over a year ago
missracoon said …
Damn just turned my dsi of...i am so in for it xD 게시됨 over a year ago
amberkinzee commented…
good luck! XD over a year ago
sad
blossom1111 said …
i need people to add me wawawawa!! me lonely
in my lil town! 게시됨 over a year ago
blazeroxs commented…
Mine is 1721-8186-0124!(: what's yours.? over a year ago
blazeroxs commented…
City name: TDI over a year ago
GreenTunic said …
NO RESETIN'!!!!!!!!!!!!!!!!! 게시됨 over a year ago
LiamLover87132 commented…
i 사랑 that game!!!!! over a year ago
Tdwtrockz said …
IT STARTED SNOWING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LOL i literally play it everyday 게시됨 over a year ago
heart
moeShana said …
i <3 animal crossing... best game forever <3<3<3 게시됨 over a year ago
carenwang90 said …
Gladys moved away from my town (Wild World) 게시됨 over a year ago
carenwang90 commented…
*Opening the DS and Pierce came to mah town* over a year ago
carenwang90 said …
Animal Crossing ROCKS :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) 게시됨 over a year ago
Harpaw8 commented…
agreed over a year ago
yoshiboo commented…
i play it every 일 over a year ago
Tdwtrockz commented…
me too LOL over a year ago
IloveDxC said …
Animal Crossing 3ds 다음 year. Can't wait. 게시됨 over a year ago
carenwang90 commented…
Yeah, 냉각기 version than WW and CF over a year ago
IloveDxC commented…
Exactly! over a year ago
wink
carenwang90 said …
Did 당신 ever had pocket full of rare 물고기 and 당신 want to place at fridge?

U can't put 물고기 in fridge ^^

Just did it inside an aquarium ^^

Hope I helped ;) 게시됨 over a year ago
wink
carenwang90 said …
Did 당신 ever wake up on your 24 hours sleep to get golden shovel?

It would be a golden shovel in 06:00 AM ^^

Hope I helped ;) 게시됨 over a year ago
IloveDxC commented…
U can get a silver shovel 2. I got mine off Resetti's 샵 in the city. over a year ago
carenwang90 commented…
CONGRATULATIONS! over a year ago
carenwang90 commented…
But The Golden Shovel and Silver Shovel both can get easy money! over a year ago
Tdwtrockz said …
Chevre left my town today (on halloween) nuuuuuuuuuuuuuuu! I MISS U CHEVRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 게시됨 over a year ago
carenwang90 commented…
She left my town too over a year ago
Tdwtrockz commented…
well at least kiki moved in.... and desroyed all my 꽃 i planted there... over a year ago
Tdwtrockz commented…
IDK but i found it ;) over a year ago
smile
carenwang90 said …
I got dedicated 팬 medal for this spot! Yipeee! 게시됨 over a year ago
laugh
Ilovesonic47873 said …
I Have This Game On Ds And I Will Post My Villager On This Club ACWW AND ACCF ROCKS!!!!!!!!!!! 게시됨 over a year ago
Tdwtrockz said …
(sigh......) I haven't went on AC for 2 days................... :( i guess i have too much hmwk 게시됨 over a year ago
carenwang90 said …
♥♥I 사랑 animal crossing♥♥ 게시됨 over a year ago
Tdwtrockz commented…
IKR? over a year ago
carenwang90 commented…
YA RLY over a year ago
Tdwtrockz said …
yay it's the acorn festival this week 게시됨 over a year ago
carenwang90 commented…
I got the Items. But soooo stupid, in ACCF there's no acorn festival.. over a year ago
Tdwtrockz said …
Whoa! everything turned greener today!! 게시됨 over a year ago
carenwang90 commented…
Why? over a year ago
Tdwtrockz commented…
Idk . probably because it's fall..... for me.... at least over a year ago
carenwang90 said …
I'm got Tabby today, she was weird.
PLZ PLZ PLZ PLZZZZZZ!
LET HER OUT FROM MY TOWN!!!!
SUcky patch face! 게시됨 over a year ago
Tdwtrockz commented…
Tabbys in my town to. She's not that bad actually (she gave me her pic). Just ignore her the rest of the time and she'll probably 옮기기 out! over a year ago
carenwang90 commented…
She is has suckin' face, and somewhat good as rasher's pair over a year ago
Tdwtrockz commented…
k. whatev over a year ago
carenwang90 commented…
PHEW! SHE MOVES FROM MY TOWN! (Throws a party) over a year ago
carenwang90 said …
I got Resetti again, he drives me mad 게시됨 over a year ago
carenwang90 said …
GOT RESETTI AGAIN! 게시됨 over a year ago
Tdwtrockz commented…
ya I get him like everyday over a year ago
carenwang90 commented…
I met Resetti 7 times in ACWW and 3 times in ACCF POW PUCKERFACE CITY! HAHAHAHA! over a year ago
Tdwtrockz commented…
got him 10 times in ACWW and 1 in CF over a year ago
carenwang90 commented…
WHAT?!?!?!?!? over a year ago
Tdwtrockz said …
There's a new ACCF spot on 팬팝 :D 게시됨 over a year ago
angry
Tdwtrockz said …
Got resetti today for the 9th time. He talked for like FOREVER!!! 게시됨 over a year ago
carenwang90 commented…
until end of universe over a year ago
carenwang90 said …
In ACCF, I was saw in Nook's shop, I bought a Master Sword, and in Crazy Redd's I ever bought counterfeit A Bar at the Folies Bergere and a Triforce, I was having 담홍색, 핑크 Cosmos spawn over my town, my town called Midville and my character called Lucas 게시됨 over a year ago
carenwang90 said …
YES! I GOT ACCF! 게시됨 over a year ago
Tdwtrockz commented…
Yay! :) over a year ago
Tdwtrockz commented…
it's fun right? over a year ago
carenwang90 commented…
YA over a year ago
carenwang90 said …
HORAAAAY! I GOT GOLDEN WATERING CAN! XD 게시됨 over a year ago
Tdwtrockz said …
Watching the AC movie 게시됨 over a year ago
Tdwtrockz said …
I wish I actually lived in Animal Crossing where everyones nice(well ALMOST Every one) and no worries. EXCEPT FOR THAT STUPID MOLE!!!!!! 게시됨 over a year ago
laugh
carenwang90 said …
I was playing this then I get a Hybrid!, well... lucky me! :D 게시됨 over a year ago
Tdwtrockz said …
I got resetti today for the eighth time! but I also payed off my mortgage :) 게시됨 over a year ago
carenwang90 commented…
Congrats! I pay the morgage for 1 bell! (AR!) over a year ago
carenwang90 said …
Lol, resetti never stop angry! 게시됨 over a year ago
angry
Tdwtrockz said …
Got resetti AGAIN! 게시됨 over a year ago
carenwang90 commented…
Yes, it happened many times for me too :( over a year ago
carenwang90 commented…
How many times are 당신 resettin? over a year ago
carenwang90 commented…
GRRR! GOT RESETTI AGAIN! over a year ago
angry
Tdwtrockz said …
I got ressetti again. he makes me mad 게시됨 over a year ago
carenwang90 commented…
Now I know if 당신 change character, it would really help... over a year ago
Tdwtrockz commented…
maybe.. but not on City folk over a year ago
carenwang90 commented…
Change the 음악 then swap the character. Sometimes there are a error if your game is Hang 또는 after saving 당신 meet resetti outsde your home. over a year ago
Tdwtrockz said …
Today when I went on my city folk, my hair was messed up, my skin color changed, and there were cockroaches on the floor! (guess I didn't play for a while) 게시됨 over a year ago
carenwang90 commented…
HA HA HA! over a year ago
carenwang90 commented…
Yes, tting and in sun too long over a year ago
Tdwtrockz commented…
actually, my skin got lighter over a year ago
carenwang90 said …
NO! HECK MOLE! I HAVE SOME TRICK TO FOOLPROOF RESETTI! (ACWW ONLY):
1. If 당신 get resetti press A+B+X+Y+R+L Button
2. If 당신 in main menu, press B button
3. Select "Never get Resetti" Then save
4. Play and then save
5. 당신 DID FOOLPROOF RESETTI! Trust me, its works on me... :) 게시됨 over a year ago
Tdwtrockz commented…
Really? i din't work on me over a year ago
carenwang90 commented…
PRESS ON SAME TIME!!!!!!!!! over a year ago
carenwang90 commented…
GRRR! GOT RESETTI AGAIN! over a year ago
Tdwtrockz said …
I 사랑 this ACWW! best game ever 게시됨 over a year ago
carenwang90 commented…
Yea, execpt that mean 몰, 두더지 over a year ago
angry
jojococo123 said …
in animal cossing:wild world

i hate that 몰, 두더지 if u dont know what im talking about he only comes if u dont save he drives me MAD!!!!!!!!!!!!!!!!! 게시됨 over a year ago
Livi64 commented…
me 2 and its hard 2 get him 2 leave unless u do the thing were u use ur stylist 4 an answer over a year ago
carenwang90 commented…
KILL RESETTI! KILL RESETI!!!!!!!!!!!! over a year ago
Sonic30 commented…
저기요 plz tell me how can i add pics when i type over a year ago
big smile
carenwang90 said …
WHOA! Are 당신 think Animal Crossing: City Folk is COOL? I wanna one!!!! XD 게시됨 over a year ago
carenwang90 commented…
Actually, I got ACCF now over a year ago
carenwang90 said …
NOOOO!!!!!!! OMG! MY SINCERENST APOLOGIES! I GOT ROSETI TODAY! GRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGH! HATE HIM! 게시됨 over a year ago
yoshiboo said …
I GOT SNEAK ATTACKED 의해 A 타란툴라 거미, 독 거미 who else did? 게시됨 over a year ago
carenwang90 commented…
I too! THAT REALLY HURTS MY FEELINGS! over a year ago
rfield said …
i 사랑 animal crossing who elese likes it? 게시됨 over a year ago
jojococo123 commented…
i 사랑 it over a year ago
Tdwtrockz commented…
me! over a year ago
carenwang90 commented…
Yes, especially i hate that 몰, 두더지 over a year ago
SpeedyGonzalez said …
It's the bug contest today, caught a 69 mm Robust Cicada :D 게시됨 over a year ago
iPsychic commented…
Uh, I forgot about that! over a year ago
beepboop commented…
I caught a 54 mm birdwing 나비 and I won! over a year ago
carenwang90 commented…
I caught 304 mm oak silk 나방, 나 방 and, presto, win! over a year ago
yoshiboo commented…
i caught a oak slik mouth too and i won(BUT IT TOOK ME 2 TRIES TO CATCH ONE!) over a year ago
tongue
carenwang90 said …
Last 분 ago, I get a bottle mail, I look there are 20 stars, and it writes: "With 20 stars, I give 당신 discount 500 bells! ~Teddy's Snack Shop", Its still rumored, THAT REALLY TEDDY THE BEAR! (If 당신 has Teddy in your town... Did 당신 know that rumor if Teddy write one?
*STILL RUMORED! IS THE TEDDY THAT WRITES 또는 A PLAYER CALLED TEDDY THAT WRITES 또는 A CPU PLAYER????????????? 게시됨 over a year ago
beepboop commented…
i got that its my neighbor! she calls herself teddy LOL! over a year ago
carenwang90 said …
Why there not fossil contest? Y'know if 당신 go to the museum, there is the large of dinosaur, YUP! Who gives the biggest part wins! ;D 게시됨 over a year ago
beepboop commented…
yeah over a year ago
yoshiboo commented…
thats an awesome idea! over a year ago
surprise
beepboop said …
Im Starting To Think That When 당신 Donate Bells To Boondox "The Suffering Town" That Tortimier Keeps All the Money For Himself! 게시됨 over a year ago
carenwang90 commented…
Yes, I think Cranky villager gossiping about that, IDK, I know its rumor of fake donations over a year ago
beepboop commented…
yeah it makes sense though cuz every like thousand bells 당신 donate they say they r doing something else for boondox over a year ago
Tdwtrockz commented…
Rashers in my town riht now over a year ago
beepboop said …
I Just Paid The 278,978 Dollars I Owed Tom Nook And Now I Have To Pay Him 450,00 Dollars Just For Another Floor And Roof On My House WTF! 게시됨 over a year ago
Wierdvampgirl commented…
I'm not there yet over a year ago
beepboop commented…
o i am over a year ago
carenwang90 commented…
execpt for ACCF over a year ago
monkey
Shadowlover2011 said …
Resetti the Mole(Club icon) creeps me out with his anger issues. He talks FOREVER too. .__. 게시됨 over a year ago
superstar45 commented…
Ikr over a year ago
beepboop commented…
He Needs To Go To Anger Management Classes! over a year ago
carenwang90 commented…
HA HA HA! over a year ago
beepboop said …
I 사랑 ANIMAL CROSSING! except resetti that mean groundhog 게시됨 over a year ago
HyperSophz1 commented…
HE TALKS FOR LIKE 20 MINUTES! then he told me to wash my hands over a year ago
TanGiraffegirly commented…
He talked to me for almost 45 분 once. And then I just turned it off. over a year ago
carenwang90 commented…
GRRR! GOT RESETTI AGAIN! >:( over a year ago
mewmewgirl1029 said …

soo i done bet the whole game for game cube n its really boring now all i got was a statue of myself near the train :( 게시됨 over a year ago
RocketSlug commented…
A STATUE?! over a year ago
beepboop commented…
OMG THATS SO KOOL BOUT THE STATUE! over a year ago
mewmewgirl1029 commented…
yea n not really haha its super boring after tho over a year ago
carenwang90 said …
당신 CAN'T get lightining struck
One in a million? YEA RIGHT 게시됨 over a year ago
carenwang90 said …
Here, I share something (But not Weird) For you
Chasing Gulliver:
I just getting racing with Gulliver

O

X !
! ! V
VVVVV
- - -!

Legend:
O: Gulliver
X: Me
!: Objectables
V: Flowers
-: Villager
-!: Reasoned Villager
To shoot gulliver
look at this map
Avoid objectables, Abuse the reasoned villager
if 당신 in 1st place SHOOT!
Note: Upgraded Slingshot Shoots 3 Pellets!
Note: Use AR to run faster 게시됨 over a year ago
carenwang90 commented…
What A great Race Huh? over a year ago
carenwang90 commented…
He is 3x 더 많이 faster... UGH! over a year ago
carenwang90 commented…
It is just a cheat, FOR U! over a year ago
carenwang90 said …
Hi! I planted SOME crossbred flower! I have speciel Garden for my crossbred flowers, 당신 wanna it too?my... That Perfecto!
LOl 게시됨 over a year ago
carenwang90 said …
YAY!!!!!! I win Bug-Off with 304 mm Oak Silk Moth! ^W^ YAY! 게시됨 over a year ago
carenwang90 commented…
I just win Fishing Tourney with outstanding 40,12 (maybe) Sea Bass! Lol, I now called... MPV!!! :3 over a year ago
beepboop commented…
Kool over a year ago
hetarianna said …
저기요 guys 'case anybody cares heres my accf friend code.

name: Arianna
Town: U.S.U.K
Friend code: 0003-4567-3224 게시됨 over a year ago
Silvaze_Reborn commented…
cool ill add u X33 over a year ago
iPsychic said …
Planning on going to Boondox :3 게시됨 over a year ago
beepboop commented…
kool over a year ago
carenwang90 commented…
...Ok ok... over a year ago
heart
Shadowlover2011 said …
OMG!!! I <3 THIS GAME!!! 8D 게시됨 over a year ago
soniconpudaisy said …
저기요 ppl if want 2 add me in animal crossing city folk here is my fc
0088 7247 4726
Name Dale
City skystar 게시됨 over a year ago
hetarianna commented…
sweet imma add 당신 XD over a year ago
carenwang90 said …
This game ROCKS! Better than doing a somersault!!!!! :-3!!! 게시됨 over a year ago
carenwang90 commented…
Maybe... I don't like when I get a scorpen btes (Sorry for a little mistake) over a year ago
iPsychic commented…
Ha ha! over a year ago
carenwang90 commented…
I'm no hate Lyle so much over a year ago
iPsychic said …
저기요 everyone! Guess what? 당신 can go to Boondox, my friend went there! I'm planning on doing it but when I do, I'm gonna film it... she didn't :( But she said it was dry and the 바닷가, 비치 was dirty and the people were poor. The houses were like little shacks and big news for Mabel and Sable, 코멘트 if 당신 want to know! 게시됨 over a year ago
carenwang90 commented…
What did 당신 mean?? over a year ago
iPsychic commented…
What do 당신 mean, what do I mean? over a year ago
carenwang90 commented…
HOW U FRIEND GO TO BOONDOX????? over a year ago
big smile
xFrecklesx said …
저기요 당신 guys listen I have Wild World and I need a friend so my friend code is 1764-3668-9772 and my name is Alysha and town is Ventura so add me and i will add u if u give me urs so later!!!! 게시됨 over a year ago
carenwang90 commented…
Yeah... I added 당신 over a year ago
laugh
superstar45 said …
i loooooooooooooooooove playing dis :D 게시됨 over a year ago
carenwang90 commented…
Yea, execpt that mean 몰, 두더지 over a year ago
iPsychic said …
I havent been on animal crossing for ages, went on it on the wii today though :) 게시됨 over a year ago
blazeroxs commented…
i bet your hair was a mess LOL over a year ago
iPsychic commented…
yep it was! over a year ago
carenwang90 commented…
xd over a year ago
justanime01 said …
I 사랑 Animal Crossing !! 게시됨 over a year ago
big smile
SmallFrySAYWHAT said …
Soon there will be Animal Crossing for the 3DS 게시됨 over a year ago
xFrecklesx commented…
wat is 3ds? over a year ago
carenwang90 commented…
New version on NDS, I don't know too! Never seen one over a year ago
carenwang90 commented…
Yup, in animal crossing 3DS, 당신 can be a Mayor because Tortimer is uknown, there are new dog called secretary, player can creep when catching a bug so the bug wont scared and fly away, player can swim and diving in ocean, there are Beehive and Bench the bench used to sit on and Punchy always share with players, Beehives? (I don't know CAN WE GET STUNG?!), 당신 also can change your pants and shoes! Unlike in City Folk,you have style of shoes, there also a 벽 decoration!There also a cliffs! There also a 부시, 부시 대통령은 too! 당신 can pick mushrooms,and many more! I hope soon there will released... XD over a year ago
twilightvixen09 said …
사랑 THIS GAME 게시됨 over a year ago
blazeroxs said …
how do 당신 make 잔디 grow? 게시됨 over a year ago
Midget98 commented…
I'm not sure either.. over a year ago
xFrecklesx commented…
I dont think u can check on youtube.com! over a year ago
carenwang90 commented…
Did 당신 mean Weeds... to grow weeds, travel time! over a year ago
Tdwtrockz commented…
I don't think 당신 would want those.. over a year ago
Invader_K said …
link
게시됨 over a year ago
Tdwtrockz commented…
당신 should put it in the 링그 over a year ago
RenesmeeFan said …
저기요 guys! I started a series of fanfictions about a "town" in animal crossing called Camp Sun, if 당신 want to take a look, here's the address: www.aclgttc.blogspot.com 게시됨 over a year ago
RenesmeeFan commented…
sorry www.aclgttc-campsun.blogspot.com over a year ago