Fanpopping since May 2011

  • Female
  • United Kingdom
mosaic list

My Clubs

My Wall

I miss everyone here, if u wanna talk 또는 rp 또는 anything i'm gonna leave my social media so 당신 guys are free to message me bc i miss 당신 guyssss!
kik- rileyriotx
tumblr- rileytherogue
deviantart- rileytherogue
instagram- nostalgiicdreamer 또는 semi.hipster
skype- rileyriotx
so if 당신 see this just message me w; ur 아이디 from fanpop, i'm pretty sure i remember everyone tbh 게시됨 over a year ago
smartone123 commented…
sure over a year ago
i like how dead this club is...wow nostalgia wtf even happened to it 게시됨 over a year ago
DandC4evacute commented…
This needs to happen again. It's because most of the most active users decided to go, "bye-bye!" over a year ago
smartone123 commented…
yep we did XD over a year ago
colecutegirl commented…
its awful omgggg guyyyssss over a year ago
tinaloo said …
Omg I forgot all about fanpop. Idk if 당신 remember me, but just wanted to say hi. 게시됨 over a year ago