토탈 드라마 아일랜드 Total drama Highschool

Courtneyfan214 posted on Apr 28, 2012 at 01:11AM
I got bored (like always)
Don't ask just join.

Jenny: *looks in her locker* *sigh* another lame day at school *sigh*

Veronica: aww, come on jenny! it's a beautiful day! *smiles*

Jenny: *narrows eyes at veronica*

Veronica: *nervous look* ok?
 I got bored (like always) Don't ask just join. Jenny: *looks in her locker* *sigh* another lame 일

토탈 드라마 아일랜드 12440 replies

Click here to write a response...

Showing Replies 4051-4100 of 12440

over a year ago Courtneyfan214 said…
Annibell: ok. *kisses him*
over a year ago jadeISmaNAME said…
misty : - walking the streets again -
over a year ago Tdinoahiscute4 said…
Tony: *kisses back*

Sami: *signs "Not much. You?"*
last edited over a year ago
over a year ago jadeISmaNAME said…
misty : - sighs and puts her hands in her pockets -
over a year ago noahnstar1616 said…
Star:*signs "Not much."*
over a year ago Courtneyfan214 said…
Annibell: *giggles*
over a year ago Tdinoahiscute4 said…
Sami: *signs "Oh. Okay."*

Tony: *smiles*
last edited over a year ago
over a year ago noahnstar1616 said…
Star:*signs "What do you wanna do?"*
over a year ago jadeISmaNAME said…
misty : - walks down an allyway -
over a year ago Tdinoahiscute4 said…
Sami: *signs "Visit Smosh?!"*
over a year ago Courtneyfan214 said…
Annibell: *touches his hair*
over a year ago noahnstar1616 said…
Star:*signs "Yeah!"*
over a year ago jadeISmaNAME said…
misty : - snocks on a iron door and two people come out - we going ?

hunter: obviosly , but first - puts hand out -

misty : erg - gives him a drug -

hunter: - eats it - come one shadow

shadow : whatever - they walk out the allyway -
over a year ago Tdinoahiscute4 said…
Sami: YAY!

Tony: *smiles*
over a year ago noahnstar1616 said…
Star: Let's go!
over a year ago jadeISmaNAME said…
shadow, hunter and misty - walking the streets -

hunter: so whats been up ?

misty : nothing, why ?

shadow : hes got nothing els to say

misty : so where we going ?

hunter: to meet someone
over a year ago Tdinoahiscute4 said…
Sami: WHOO!
over a year ago Courtneyfan214 said…
Annibell: i better go now.
over a year ago Tdinoahiscute4 said…
Tony: K.
over a year ago jadeISmaNAME said…
misty : why ?

hunter : you'll see

shadow : yep

( anyone wana be the person they meet up with >.< , i dont like talking to myself )
over a year ago noahnstar1616 said…
Star: Wait, where do they live?
over a year ago Tdinoahiscute4 said…
Sami: Sacramento.
over a year ago Courtneyfan214 said…
Annibell: *smiles and walks out of tony's dorm*
over a year ago noahnstar1616 said…
Star: To Sacramento!
over a year ago Tdinoahiscute4 said…
Tony: *smiles*

Sami: *runs there*
over a year ago jadeISmaNAME said…
hunter: were hear !

misty : this is an empty park -_-

shadow: im guesiing ya man isnt hear yet hunter

hunter: no crap shadow

over a year ago noahnstar1616 said…
Star:*runs to Sacramento*
(I'll do it)
last edited over a year ago
over a year ago Tdinoahiscute4 said…
Sami: *walking around*
over a year ago noahnstar1616 said…
Star: Where do they live?
over a year ago Courtneyfan214 said…
Angel: *to sami* have you seen Dylan?
over a year ago jadeISmaNAME said…
( sure, just make a character come >.< )

hunter: they will be hear !

misty :better be, i dont get why you need me though !

shadow: you will see !
over a year ago Tdinoahiscute4 said…
Sami: I DUNNO, ANGEL! WE ARE 4,000 MILES FROM HOME. *to Star* Down the block.
over a year ago noahnstar1616 said…
(Okay.)
Zack:*to Misty* Hey.


Star: KK.*walks down the block*
last edited over a year ago
over a year ago Courtneyfan214 said…
Angel: Ugh! My future boyfriend is not gonna runaway from me any longer!
over a year ago jadeISmaNAME said…
hunter: finally !!

misty : - looks at zack - hi ?

shadow : about time !
over a year ago noahnstar1616 said…
Zack: What do you guys want?
over a year ago Tdinoahiscute4 said…
Sami: Star! Hold up! *to Angel* He's my guy. Deal with it! *pushes her back then walks down the block*
over a year ago Courtneyfan214 said…
Angel: don't put your hands on me you Freak!
over a year ago jadeISmaNAME said…
hunter: do you know how long we have been waiting ?!

misty : - confused face -

shadow : hes just angry your late >.<
over a year ago noahnstar1616 said…
Star:*stops*


Zack: Sorry.
over a year ago Tdinoahiscute4 said…
Sami: *spins around* Star, tell Anthony to wait for me. *to Angel* I am not, and will not EVER be referred to as a "freak."
over a year ago noahnstar1616 said…
Star: KK.*walks to Anthony and Ian's house*
over a year ago Courtneyfan214 said…
Angel: that's because you are a FREAK!
over a year ago jadeISmaNAME said…
wink
hunter : you brought the stuff ( lol ,u pick what you want it to be >.- i dont know )

misty :i think im missing something ...

shadow :yes
over a year ago Tdinoahiscute4 said…
Sami: Ha! Like you're normal. At least I don't stalk someone else's boyfriend.

Anthony: No, stupid idea.
Ian: Says you!
over a year ago noahnstar1616 said…
Zack: It's in my pocket.


Star: Hi Anthony and Ian!
over a year ago Courtneyfan214 said…
Angel: dylan needs a mature women, not a little girl!
over a year ago Tdinoahiscute4 said…
Anthony: Hello, fan.
Ian: Sup?

Sami: Yeah. Cuz stalking someone is SO mature.
last edited over a year ago
over a year ago jadeISmaNAME said…
hunter: good, you know what happens if the trade goes wronge right - raises eyebrow -

misty : trade ?

shadow: shut up misty
over a year ago noahnstar1616 said…
Star: My best friend will be here soon. I'm Star!


Zack: Yeah.
last edited over a year ago