토탈 드라마 아일랜드 Total drama Highschool

Courtneyfan214 posted on Apr 28, 2012 at 01:11AM
I got bored (like always)
Don't ask just join.

Jenny: *looks in her locker* *sigh* another lame day at school *sigh*

Veronica: aww, come on jenny! it's a beautiful day! *smiles*

Jenny: *narrows eyes at veronica*

Veronica: *nervous look* ok?
 I got bored (like always) Don't ask just join. Jenny: *looks in her locker* *sigh* another lame 일

토탈 드라마 아일랜드 12440 replies

Click here to write a response...

Showing Replies 9201-9250 of 12440

over a year ago casacada1007 said…
gio: so....

damen: *kisses her*
over a year ago Courtneyfan214 said…
Jamie: wanna pranks duce?

Jenny: *kisses back*
over a year ago casacada1007 said…
gio: yep *smirks*

damen: so...
over a year ago Courtneyfan214 said…
Jamie: ok, i'll wake up duce and you say "duce guess what, i'm the alpha now!".

Jenny: so....time for you to go to work.
over a year ago casacada1007 said…
gio: deal!

damen: yeah.
over a year ago Courtneyfan214 said…
Jamie: *wakes up duce* duce...wakes up my little baby angel.

Jenny: *gives him a kiss* can you lay the baby next to me, just in case?
over a year ago casacada1007 said…
duce; *wakes up*

gio: duce, guess what! i'm the alpha now!

duce: WHAT?!?!?!

damen: *nods, get's the baby and lays the baby next to her*
over a year ago Courtneyfan214 said…
Jamie: *giggles* yep. my alpha husband.
over a year ago casacada1007 said…
duce: YOU'VE GOTTA BE KIDDING ME!
over a year ago Courtneyfan214 said…
Jamie: awww. *picks up duce* atleast you're still alpha.
over a year ago casacada1007 said…
duce: *sighs in relief*
over a year ago Courtneyfan214 said…
Jamie: *picks him up* do you want a steak?
over a year ago casacada1007 said…
duce: yep!
over a year ago Courtneyfan214 said…
Jamie: *smiles and walks in the kitchen*
over a year ago casacada1007 said…
duce: *smiles*
over a year ago Courtneyfan214 said…
Jamie: *gets a steak and feeds duce*
over a year ago casacada1007 said…
duce: YUMMY!
over a year ago Courtneyfan214 said…
Jamie: *smiles*
over a year ago casacada1007 said…
duce: can ya turn me back? i wanna be big again.
over a year ago Courtneyfan214 said…
Jamie: aww, ok. *turns him into an 18 year old*
over a year ago casacada1007 said…
duce: my OWN age, please. *he looks almost the same as gio but only more muscular*
over a year ago Courtneyfan214 said…
Jamie: aww, you and gio look like twins but duce is more muscular.....no offense gio.
over a year ago casacada1007 said…
gio: yeah.

duce: *smirks* and more handsome.

gio: don't push it to far old men.

duce: i'm 18 smarty. *folds his arms and smirks more*
over a year ago Courtneyfan214 said…
Jamie: but gio gets his looks from you, so you're not more handsome or less.
over a year ago casacada1007 said…
gio: ha!
over a year ago Courtneyfan214 said…
Jamie: and you're not more handsome than your dad gio! you both have the same amount.

Anna: *looks at duce* daddy?
over a year ago casacada1007 said…
duce: hm? no, i'm grandpa.
over a year ago Courtneyfan214 said…
Anna: *frowns* no you're not, grandpa is old.
over a year ago casacada1007 said…
duce: thanks to jamie and her spells i'm 18 now but i wanna be back to NORMAL.
over a year ago Courtneyfan214 said…
Jamie: *turns duce into a girl*
over a year ago casacada1007 said…
duce: hey!
over a year ago Courtneyfan214 said…
Jamie: nice boobs. *laughs*
over a year ago casacada1007 said…
duce: *groans* turn me NORMAL! *growls loud*
over a year ago Courtneyfan214 said…
Jamie: ok, fine. *mumbles* buzzkill. *turns him back to normal*
over a year ago casacada1007 said…
duce: thanks.
over a year ago Courtneyfan214 said…
Jamie: you're welcome. and i know what me and my sister hannah are gonna dress up as for halloween.
over a year ago casacada1007 said…
gio: really? like what?
over a year ago Courtneyfan214 said…
Jamie: scanty and kneesocks!
over a year ago casacada1007 said…
duce: *laughs*
over a year ago Courtneyfan214 said…
Jamie: *show them a picture of scanty and kneesocks*
 Jamie: *show them a picture of scanty and kneesocks*
over a year ago casacada1007 said…
duce: oh.

gio: wow.
over a year ago Courtneyfan214 said…
Jamie: or should i dress up as panty and stocking? *show them a picture*
 Jamie: 또는 should i dress up as panty and stocking? *show them a picture*
over a year ago casacada1007 said…
gio: you choose, i like them both
over a year ago Courtneyfan214 said…
Jamie: hmmm, i'm not sure. I'll just choose later.
over a year ago casacada1007 said…
gio: okay.
over a year ago Courtneyfan214 said…
Jamie: *smiles and sits on gio's lap*
over a year ago casacada1007 said…
gio: *smiles back*
over a year ago Courtneyfan214 said…
Jamie: *kisses him*
over a year ago casacada1007 said…
gio: *kisses back*

duce: *clears his troath*

gio: *groans*

duce: gio, jamie, could you to please follow me?

gio: uhm....sure?
over a year ago Courtneyfan214 said…
Jamie: *gets up*