뱀파이어 다이어리 TV 드라마 Vampire Diaries fans, will 당신 be watching the royal wedding?

This question is now closed
63 fans picked:
Yes. I 사랑 a glamorous, spectacular event!
   40%
No. I hate snobby, boring things like this.
   30%
Maybe, if i feel like it at the time
   30%
 Sarah2393 posted over a year ago
Make your pick! | next poll >>
save

16 comments

user photo
xxxxsammyxxxx picked Yes. I 사랑 a glamorous, spectacular event!:
Of course :)
posted over a year ago.
 
user photo
Sarah2393 picked Yes. I 사랑 a glamorous, spectacular event!:
Cant wait to see the dress! :)
posted over a year ago.
 
user photo
Blairwaldorffan picked No. I hate snobby, boring things like this.:
I'm busy. Not giving a damn is time consuming.
posted over a year ago.
last edited over a year ago
 
user photo
bubbles1290 picked No. I hate snobby, boring things like this.:
Boring. Plus, it comes on at 3 am here. Why the fuck would I wake up that early for Royals I care nothing about?
posted over a year ago.
 
user photo
No.
posted over a year ago.
 
user photo
Nope some of us have to work, i am gutted i just wanna see her dress!
posted over a year ago.
 
user photo
iandamonfan picked Maybe, if i feel like it at the time:
I would like to see what the dress looks like but I'm not crazy about it. But it's gonna be hard to miss because it's gonna be on TV worldwide...
posted over a year ago.
 
user photo
Daninoc picked Maybe, if i feel like it at the time:
Maybe
posted over a year ago.
 
user photo
shannonfin picked No. I hate snobby, boring things like this.:
Boring! XD
posted over a year ago.
 
user photo
Melisey picked Maybe, if i feel like it at the time:
I had to see her dress. Oh and the open carriage ride through London.
posted over a year ago.
 
user photo
EastendersRox picked Yes. I 사랑 a glamorous, spectacular event!:
Yeah I watched it this morning, her dress was LOVELY!
posted over a year ago.
 
user photo
3liiiiin picked No. I hate snobby, boring things like this.:
LOL I hardly knew about it and honesly don't care either.
posted over a year ago.
 
user photo
CullenSisters-X picked Yes. I 사랑 a glamorous, spectacular event!:
I watched it and it was amazing! Everyone looked stunning and I loved it!
posted over a year ago.
 
user photo
Sarah2393 picked Yes. I 사랑 a glamorous, spectacular event!:
^ Yeah she looked amazing!
posted over a year ago.
 
user photo
Nope
posted over a year ago.
 
user photo
Nope
posted over a year ago.