Riku114 Wall

Displaying wall entries 351-360 of 4838

wantadog said …
Body pls. I'm still alive. Stop trying to go into rigor mortis. 게시됨 over a year ago
wantadog said …
If this club was Looney Toons, I'd be Bugs. 게시됨 over a year ago
wantadog commented…
Riku would be Elmer Fudd. "Shh. Be very very quiet. I'm hunting Fanpoppers" over a year ago
wantadog commented…
I'd peg Zeppie as....Tweety Bird "Ooh. I taut I taw a Kookie! I DID! I DID taw a Kookie!" over a year ago
Riku114 commented…
Dude.... This is like.... The truth man. XD over a year ago
Riku114 said …
Note to self: As useful as double antihistamine whne 당신 are sick can be useful, it makes 당신 get tired so fast.

My typing is really off rightn ow. Im jusst trying to correct it if its not too much work. 게시됨 over a year ago
Riku114 commented…
Im so tired over a year ago
wantadog said …
I never thought that using the term "1-up" would be showing my age. 게시됨 over a year ago
Riku114 said …
WANTA GAVE ME A RUNNY NOSE THROUGH THE INTERNET. WTF MAN.

#Sync 게시됨 over a year ago
wantadog commented…
I'm sorry! #Sync over a year ago
Riku114 said …
.............................

*is annoyed*

Why the hell is 팬팝 giving me a hard time uploading that last bit of Kano 이미지 and the Versailles 아이콘 I JUST made. 게시됨 over a year ago
Riku114 commented…
Ugh. I dont care if they gave me my icons. Ive tried so 6 times to get those last like 10 또는 so 이미지 uploaded. over a year ago
Riku114 said …
Did 당신 know I used to 업로드 each image one at a time? Cause I thought batches would make some kind of weird folder thing? It ate up so much of my time back then... XD But then again, at that time I thought a batch of 10-20 was a lot. 게시됨 over a year ago
Riku114 said …
When 당신 want to post a video but its already in your club but 당신 REALLY want to post it anyways:

link 게시됨 over a year ago
Zeppie commented…
omg how dare 당신 throw in that gif without warning :v over a year ago
Riku114 commented…
Cause f*ck the police over a year ago
Riku114 commented…
XD over a year ago
Riku114 said …
*pouts* 팬팝 wont let me 업로드 some of my images... 게시됨 over a year ago
Riku114 said …
Question. How many of 당신 wouldnt be shocked if I really did have shrines built dedicated to some of my obsessions? 게시됨 over a year ago
wantadog commented…
link over a year ago
Riku114 commented…
XD True. That IS like a shrine and it IS there for honoring characters over a year ago
Riku114 commented…
*embraces her obsessiveness so much these days* over a year ago
Riku114 said …
Kano is so adorable and precious. 게시됨 over a year ago
wantadog commented…
Clearly adorable. link over a year ago
Riku114 commented…
XD XD over a year ago
Riku114 commented…
Clearly the one Im talking about too over a year ago
Riku114 said …
I need to stop adding pins to my pinterest for things to download. At this Ill never reach those Rapmon images. 게시됨 over a year ago
Riku114 said …
"What's better; a lie that draws a smile 또는 a truth that makes a tear?" 게시됨 over a year ago
wantadog commented…
Shy Wantadog hiding in his shell and defacing public property beats both of those. over a year ago
Riku114 commented…
Wanta's shell being in my collection is better than that over a year ago
monkey
BlindBandit92 said …
I will never have a 방탄소년단 bias neva. Noncomformity = life 게시됨 over a year ago
Riku114 commented…
There are actually a lot of people who cant/dont choose a bias over a year ago
Zeppie commented…
Especially with 방탄소년단 xP over a year ago
Kuro_Hyou666 commented…
XD over a year ago
Riku114 said …
That was a nice Derp 일 게시됨 over a year ago
Zeppie commented…
It was. I dont even want to change my 아이콘 :v over a year ago
Riku114 said …
Sometimes I ask "Why the hell do I have 프렌즈 between the ages of 21-27 + Dreamtime who is like... in her 30s..." but then I think and I remember "Im fucking strange af" 게시됨 over a year ago
BlindBandit92 commented…
Hmm I don't think have older 프렌즈 makes 당신 strange? It's just what it is 당신 know. over a year ago
Riku114 commented…
Oh I know. And it wasnt meant to be a bad thing in anyway XD over a year ago
poulamikundu commented…
well' actually her 프렌즈 are toooooo younger. after all she's 114 over a year ago
Riku114 commented…
Oh I know right? Clearly XD over a year ago
Zeppie said …
Your hall of derp now belongs to me. 게시됨 over a year ago
Riku114 commented…
XD over a year ago
GDragon612 commented…
bahahhahaha XDDD over a year ago
wantadog said …
One of these days my weird image edits will 십자가, 크로스 a line.

....so look 앞으로 to dat. 게시됨 over a year ago
BlindBandit92 commented…
Lmao as if there's a line that wasn't already crossed man over a year ago
Riku114 commented…
XD over a year ago
blush
Kuro_Hyou666 said …
Well, I succeeded in making a derp icon. XD

I wonder if the animations are a bit too much, though... 또는 rather, OTT. 게시됨 over a year ago
Riku114 commented…
It looks nice XD over a year ago
Riku114 said …
That moment when 당신 are only slightly tired and... actually... feel like sleeping.

Its strange. Im not tired enough to be like "I NEED SLEEPPPPP" but Im slightly tired and not in the way Im drunk on being tired.

Im just like.. maybe I could sleep.

Today was a ncie day. 게시됨 over a year ago
wantadog said …
Riku's so mean to me. 게시됨 over a year ago
wantadog commented…
We seem like friends, but in reality, she's quite abusive. over a year ago
Zeppie commented…
pshh small details. over a year ago
Riku114 commented…
XD over a year ago
Riku114 said …
That moment when school days start to feel like weekends cause 당신 have homework but not a lot and 당신 can actually do something other than homework.

Ah yes. The past two days have been nice. 게시됨 over a year ago
Zeppie said …
There is so much cannibalism on this club rn.
It is sickening :vvvvvv 게시됨 over a year ago
Riku114 commented…
Its beautiful over a year ago
Zeppie commented…
...... it kinda is huh. over a year ago
Riku114 said …
Annnd Wanta and Zeppie are tied for owning me still. XD 게시됨 over a year ago
Zeppie commented…
I'm fine with co-ownership :v That and Wanta didn't show up at dawn for the fite :v I was wearing my full battle armour and everything. Got stood up I did :v over a year ago
Riku114 commented…
XD ZEPPIE XD XD over a year ago
Riku114 said …
당신 know... If it wasnt for the years me and Zeppie had on 팬팝 that were in different places from one another, if 당신 just looked at our activity on 랜덤 and everything lately, we would look like poorly done duplicate accounts.

당신 know. Same fandoms. Always commenting on eachother's things. etc XD

Same thing would be applicable to Wanta if he was still on 랜덤 XD 게시됨 over a year ago
Riku114 commented…
8: Are 당신 hinting at something? over a year ago
Zeppie commented…
shhhhhh. i knew that. over a year ago
Riku114 commented…
sssshhhhhh goood. sssshhhh over a year ago
laugh
Zeppie said …
FFS
당신 just beat me to that Kookie eating kookies thing god damn it xD I had even just collected the same 이미지 just now xDD 게시됨 over a year ago
Riku114 commented…
XD over a year ago
Riku114 commented…
I collect faster and 사진 last 년 made it easy XD over a year ago
Zeppie commented…
Well I was cleaning the house during the time xD But I'm done now, I'll upload~ over a year ago
Riku114 commented…
:D over a year ago
Riku114 said …
*runs over to the Saix battle cause I wanna see it even if I dont have time*

Saix: "We dont accept resignations"

Roxas: "I have nothing to say to 당신 right now."

Saix: *theme starts playing* "Then Ill keep this brief" *summons Claymore*

Me: *is dead on the floor from the 음악 and my precious baby* 게시됨 over a year ago
wantadog said …
Ever have that moment when you're cracking up so badly that 당신 are worried your back will snap?

No? Just me?

....oh....ok 게시됨 over a year ago
Riku114 commented…
Oof over a year ago
Kuro_Hyou666 commented…
LOL over a year ago
wantadog said …
Riku went to bed. Commence spam. 게시됨 over a year ago
Zeppie commented…
link over a year ago
GDragon612 commented…
link over a year ago
Riku114 commented…
... I have to go to school I will look at that soon over a year ago
Riku114 said …
I strangely seem to like almost any 담홍색, 핑크 haired male antagonist 당신 can throw at me.

담홍색, 핑크 haired male antagonists are always so fabulous.. XD 게시됨 over a year ago
Riku114 said …
Id like to remind everyone that on Derp Day, 당신 want to get your 아이콘 noticed XD 게시됨 over a year ago
Zeppie commented…
NOTICE THE KERKIEEE over a year ago
Riku114 commented…
NOTICE THE DERPPP over a year ago
GDragon612 commented…
xD over a year ago
Zeppie commented…
^omg that is beautiful xDDD over a year ago
laugh
GDragon612 said …
link
link
link 게시됨 over a year ago
Zeppie commented…
omg that last one lmao over a year ago
Riku114 commented…
omg i know right? XD over a year ago
Kuro_Hyou666 commented…
XD over a year ago
Riku114 said …
Dood guys. Imma just like... go to 랜덤 tomorrow after a lot of people have had their 아이콘 changed and be like "Wow. A lot of people seemed to have changed their 아이콘 today. This club is looking so damn fabulous its insane. Y'all are making good icons"

Nobody steal that from me XD 게시됨 over a year ago
Riku114 commented…
link over a year ago
Zeppie commented…
Our derp shall save 랜덤 from the pit of hell it has fallen into :vvv over a year ago
GDragon612 commented…
yeah xD over a year ago
Riku114 said …
Happy Derp 일 for the Eastern Coasters guys XD

Im actually gonna be switching between icons. Mid-day Ill probably have my intentionally strangely cropped one and be active on 랜덤 in hope I can get as many weird looks as possible about it. 게시됨 over a year ago
wantadog said …
Soon....

Derp 일 게시됨 over a year ago
Riku114 commented…
Sooon over a year ago
Zeppie commented…
I am ready. over a year ago
Riku114 commented…
XD over a year ago
Riku114 said …
Also something is weird with my money.

Yesterday I was straightening and organizing my cash and I snapped my $5 and a 초 duplicate $5 fell from it.

Today I put two $1 bills in my phone case and somehow it became a $20 bill and a $1

...

I aint complaining. 게시됨 over a year ago
8theGreat commented…
Please share your money duplicating secrets with me. I'm broke as hell right now. XD over a year ago
Riku114 commented…
I dont even know... over a year ago
Riku114 said …
:D There are 더 많이 people in my contributor list! XD

I think SlimJim joined the ranks 게시됨 over a year ago
Riku114 said …
당신 know, Smokey, my first cockatiel and my precious baby girl stopped being as much as a shoulder bird as much as she became a cuddle bird (cause I started to cuddle and lay on the floor with her a lot) and got a bit out of the habit of staying on my shoulder so she liked to fly away.

Randomly doh she seems to like to stay on my shoulder and its nice.

....

She always was gonna fly away so I flipped on 방탄소년단 and she was watching and falling asleep to it. 게시됨 over a year ago
Riku114 commented…
Shes sleeping on my shoulder atm and its adorable af. over a year ago
Zeppie commented…
cuteeee over a year ago
Riku114 said …
Have 당신 ever wondered why the hell 당신 are thinking about this in math class? And how 당신 should probably be paying attention rather than making 벽 posts?

Then 당신 remember this class is easy af 게시됨 over a year ago
Zeppie commented…
xD Oh how I wish I had a phone with internet in school. over a year ago
Riku114 commented…
Its wonderful. XD over a year ago
Riku114 said …
Have 당신 ever wondered what it would be like too meet yourself..?

Have 당신 ever thought of how many small things had to occur to get 당신 and everyone connected to 당신 to this place in reality? 게시됨 over a year ago
Zeppie commented…
Rapmon, pls. over a year ago
Riku114 commented…
XD What do 당신 mean 의해 that? XD over a year ago
Zeppie commented…
link over a year ago
Riku114 commented…
*dies 읽기 that* omg XD over a year ago
Riku114 said …
Have 당신 ever wondered what kind of person 당신 may have become if 당신 hadn't joined 팬팝 our a similar social media...?

I probably wouldn't be such 방탄소년단 trash for one 게시됨 over a year ago
Zeppie commented…
I probably wouldn't be pale af because I probably would have gone outside every once in a while :v over a year ago
Riku114 said …
I have at least two 기사 I really want to write and will probably write up when I get the chance and save it for when I finish the 100th article.

The 기사 section wil be revived. 게시됨 over a year ago
Zeppie commented…
Oh that reminds me I need to make my reply xD over a year ago
Riku114 commented…
Take your time XD Im expecting the earliest I can plan to work on that is in two weeks from now so yeah XD over a year ago
sick
GDragon612 said …
Get well soon Riku take a medical bangtan bomb💣💣💣💣💣💣💣💣💣💣💣💣💣💣💣💣💣💣💣💣💣💣 게시됨 over a year ago
Riku114 commented…
XD im not sick XD over a year ago
Zeppie commented…
xD TAKE THE BANGTAN BOMB ANYWAY xD over a year ago
Riku114 commented…
OKAY over a year ago
wantadog said …
Feeling sick? Best take 3,700% of the daily value of Vitamin D. good ol 15000mg 게시됨 over a year ago
wantadog commented…
#ShouldNotBeTrustedWithMedicine over a year ago
Riku114 said …
Being online raises my mood so much XD Just like 5 분 and Im much better than when I came

Entering with: Ugh. Tired. Drained. Annoyed. Pissed. I just wann sleep. FML. Shoot me no-

*logs on*

XD XD XD XD XD !Lenny !Lenny XD XD XD XD XD !Lenny !Lenny 게시됨 over a year ago
Riku114 said …
That moment when 당신 are an mild arachnophobe but 당신 have a fairly large daddy long legs 당신 kinda like as a pet just cause 당신 noticed it when it was a baby but every tiem 당신 noticed it, the timing was horrible to have someone kill it and it was one of hte few harmless spiders so despite looking at it every 5 초 everytime 당신 went to the bathroom to make sure it wasnt gonna come close to you, 당신 kinda grew to like it. Cause 당신 watched it grow up. 게시됨 over a year ago
Riku114 commented…
Hes kinda cute. ... until he moves 더 많이 than an inch 또는 two in one go. Then hes really scary and Im hiding behind the 샤워 curtain hope he didnt see me. over a year ago
8theGreat commented…
So I get ya. I think. XD over a year ago
Riku114 commented…
I actually had him get killed when he came too far out from his corner but chased my mom away before she could cause I couldnt XD I just couldnt XD So I scared him back to the corner with water (which was terrifying af for me to do in case he ran at me instead) and since have been trying to remember to mention that here XD over a year ago
Riku114 said …
Have 당신 ever like.... Looked into the mirror and just stared at yourself for a while, thinking deeply about who 당신 are.... and then think "Dayum, I look so fucking good. Why do I always look so god damn good? God damn just look at this body."

....

#HugeAssEgo #ClearlyATrumpet
#NarcissisticAF #TrueStory 게시됨 over a year ago
wantadog commented…
Bruh, I do that every day. over a year ago
Zeppie commented…
lmao xD over a year ago
8theGreat commented…
"Clearly a Trumpet" over a year ago
Riku114 commented…
@Wanta Same. At least twice a 일 man over a year ago
Riku114 said …
#Sync 게시됨 over a year ago
Riku114 said …
I swear, the amount of times I wrote "BTS" instead of "BTW" on accident is way too high. 게시됨 over a year ago
Riku114 said …
Fun thing. About a 1/7th of all the 아이콘 stored on my club are Hibari Kyoya icons. 게시됨 over a year ago
Riku114 commented…
To put that into ratio, only 1/14th of all my 아이콘 on my club are Rapmon over a year ago
Riku114 said …
omfg. all of my birds are enjoying 방탄소년단 음악 XD 게시됨 over a year ago
Riku114 commented…
Ive converted my fucking birds guys XD Help over a year ago
Riku114 commented…
Im spreading the virus too wildly XD over a year ago
GDragon612 commented…
XD over a year ago
Riku114 said …
Duude guys... Im almost done with KH 358/2 Days

Im on 일 353.

So close guys.

Too bad I wont be able to play today. I got a lot of homework. >.> Per the norm but whatever. Ill get through it.

I dunno. I never came this close to finishing that game XD 게시됨 over a year ago
Riku114 commented…
PS I already know how it ends over a year ago
Zeppie commented…
T-T i hate finishing games when I know the ending is sad.... *glares at crisis core* *glares at ffx* *glares at birth 의해 sleep* DAMN IT SQUARE ENIX. over a year ago
Riku114 commented…
XD over a year ago
Riku114 said …
BTW. If 당신 were wondering what happened to the Riku that had philosophical things to say, she kinda is like taking a break during the school year. She left the duty to me, Trash Riku. XD

Ah... Ive actually had some philosophical shit here earlier but I deleted it for some reason. XD 게시됨 over a year ago
Riku114 commented…
Tell me if 당신 saw it. It was here for like an 시간 또는 two before I was like "Eh.... lets 삭제 that." over a year ago
Zeppie commented…
heyyyyyyy don't delete! I like to read these things lmao. over a year ago
Riku114 commented…
XD XD Sh. I deleted nothing XD over a year ago
Riku114 said …
Zeppie: I 사랑 KOOKIE

Everyone: ....

Zeppie: *louder* I 사랑 KOOKIE.

Me: >.> Zeppie what are 당신 screaming about

Zeppie: KERKIEEEEE

Me: .... okayyyy

Zeppie: TAKE THE KERKIES! *throws the Bangtan Bomb at me*

*one week later*

Me: I 사랑 DA RAPMONN

Zeppie: I 사랑 DA KOOKIE

Everyone: >.> What are 당신 two screaming about?

Us: .... Im glad 당신 asked. *throws the Bangtang Bomb at everyone*

*one week later*

Everyone: BTSSSSS~! 게시됨 over a year ago
Riku114 commented…
Tell me. Is this how it went 또는 is this how it went? XD over a year ago
Riku114 commented…
Cause legit, Zeppie used to like randomly throw Kookie stuff at me in messages and Id Just be like "Okay... Do what 당신 like.... //weirdo//" and then.... tricky came.... and I Need U theory 비디오 attached to the recommended. And then I was interested. And then 유튜브 decided to recommend me 더 많이 songs and I thought why not. Then less than a 일 또는 two of taking Youtube's bait, my whole recommendation page was 방탄소년단 over a year ago
Zeppie commented…
I force my Kookies upon people but when people start willingly taking my Kookies they can leave :v xD But yes, this is very accurate of how this went xD But le gasp :o 당신 thought I was a weirdo? I crie :v over a year ago
Riku114 commented…
Eh nah XD Mostly since I obsessed just as badly over other things XD over a year ago
Riku114 said …
What did I do to my 벽 last night? XD 게시됨 over a year ago
Riku114 commented…
Note: BTS-Tired Riku is both amazing and horrible for my 벽 and should only come out when Zeppie says shell be away over a year ago
Zeppie commented…
This is cruel..... don't start the party when I leave T-T I crie :v over a year ago
Riku114 commented…
:) over a year ago
Zeppie said …
*Douses Riku's 벽 in cold water*

This 벽 needs to take a cold shower. God damn. 게시됨 over a year ago
Riku114 commented…
What cause its on fire? XD over a year ago
Zeppie commented…
더 많이 that it was covered in sweat. Like dang Riku. This 벽 was getting hot xD over a year ago
Riku114 commented…
( ͡° ͜ʖ ͡°) over a year ago
wantadog said …
The moment when you're sitting there helping a customer before realizing 당신 don't work there. 게시됨 over a year ago
Riku114 commented…
XD Wanta. over a year ago
wantadog said …
7 초 challenge!

Say something 당신 would never say in public?

Me: "I am not currently out in public." 게시됨 over a year ago
Zeppie commented…
"I am happy to be out in public" over a year ago
Riku114 commented…
XD I totally failed this XD Doh I dunno what I wouldnt say in public. XD over a year ago
Zeppie said …
................HOW DARE 당신 GO OFF ON A 방탄소년단 TANGENT WHEN I TOLD 당신 I WOULD BE ABSENT?!!?

Riku.
Boi.
Do 당신 do this on purpose? xD 게시됨 over a year ago
Riku114 commented…
Tired Riku forms into whatever specified Riku that may just happen to be there. Tired Riku's weird brain decides what Tired Riku is when shes tired over a year ago
Riku114 said …
I think this 아이콘 makes me slightly 더 많이 pervy than I normally would be and encourages me to post about it.

....

I think I should change my 아이콘 before tomorrow night XD

Avoid this situation

And for those that dont know

My 아이콘 do tend to have an effect on how I act XD A small effect but still an effect 게시됨 over a year ago
Riku114 commented…
God damn Rapmon is rubbing off on me too much. First I inherit his destruction powers, then his faces, and now hes making me the pervy one over a year ago
Zeppie commented…
당신 should make your 아이콘 JiBooty then. That will be interesting xD And boi. Riku has always been the pervy one....Rapmon just encouraged her to admit it xD over a year ago
Riku114 commented…
XD over a year ago
Riku114 said …
Finnnne~ ill do a 방탄소년단 상단, 맨 위로 10 또는 something sometime soon too. 게시됨 over a year ago
Riku114 commented…
BP remind me to read yours. Its really late and I have school and all tomorrow so I should go sleep over a year ago
Zeppie commented…
:DDDDD over a year ago
Riku114 said …
Im sorry. Some of these just need to be shared. Some may not make sense. I dunno. Im tired. My brain went on a weird tangent but 당신 know. This is my wall. What do 당신 expect.

"Hey are 당신 my J-Hope cause Im Just Hopin' that youll meet me for 공식 만찬, 저녁 식사 tonight."

"Tonight, just me, you, and Jimin. And 의해 Jimin I mean just mi in your pants tonight."

"Hey I think I might be Rapmon cause Ill be wrapping 당신 all night."

"Are 당신 Suga? Cause 당신 sure make my Kookies sweet" 게시됨 over a year ago
wantadog commented…
Oh stop it you. over a year ago
Zeppie commented…
Save these for valentines cards 다음 년 ;D But pls. Stahp :v omg :v over a year ago
GDragon612 commented…
OMG ><~~~~~~~~~~~~~~ over a year ago
Riku114 said …
WHY IS 방탄소년단 SO GOOD FOR PERVY PICK UP LINES. WHY?! JUST WHY?! TIRED RIKU CANT KEEP THEM ALL IN HER HEAD NOW THAT SHE STARTED THINKING ABOUT THEM

XD XD XD

THEY KEEP ALMOST FINDING THEIR WAY ONTO THE 벽 XD 게시됨 over a year ago
Riku114 commented…
omg. i need to go to sleep over a year ago
Zeppie commented…
방탄소년단 are good for so many jokes...it's scary :v over a year ago
GDragon612 commented…
agree xD over a year ago
Riku114 said …
*starts to write pervy 방탄소년단 pick up line*

*erases it cause people on here dont need to know CaH Tired Riku*

*will forget 의해 tomorrow morning when someone can try to get me to share it*

*regret skillfully dodged* 게시됨 over a year ago
Zeppie commented…
Everybody needs to know CaH tired Riku. Show your true colours :vvvv over a year ago
Riku114 commented…
*facepalm horribly dodged* Note I have no regret XD over a year ago
Riku114 said …
Did.... Did 방탄소년단 Riku replace Tired Riku..? My 벽 posts are so A+ 방탄소년단 Trash worthy. 게시됨 over a year ago
Riku114 commented…
My 벽 posts are so bad but Im sure when Zeppie gets back shell 사랑 it XD over a year ago
Zeppie commented…
Dude, I am very entertained rn xD These aren't bad, these are wonderful xD over a year ago
Riku114 said …
"Dayum gurl. *walks up with a jar of jams* Are 당신 missing your jams cause 당신 sure got dat JiBooty." 게시됨 over a year ago
Riku114 commented…
See. Girls say Im good at flirting with girls. Cant 당신 see why? XD over a year ago
Riku114 commented…
I should make that a Valentines card over a year ago
Riku114 commented…
XD XD over a year ago
Riku114 said …
Zeppie thinks I watched her Jungkook video once.

If that statement is true she does not understand what I mean when I say Kookie is Number Two.

How could I watch that just once. 게시됨 over a year ago
Zeppie commented…
Riku..............Riku how many times have 당신 watched it? Riku............... do 당신 need some water? xD over a year ago
Riku114 commented…
I dont know XD Quite a few times XD over a year ago
Riku114 said …
Rules of BTSism

When 당신 want to say cookie, 당신 say Kookie

When 당신 dont know someone's name and what to call them, just call them Baepsae

When 당신 see and want to say 'Just kidding' 또는 'Jk' 당신 say Jungkook.

So like Baepsae, I have 500 Kookies and I wont share one with you. Jungkook Jungkook. 게시됨 over a year ago
Zeppie commented…
.....this is my favourite wallpost ever xD over a year ago
Riku114 commented…
Beauty. Thats what over a year ago
GDragon612 commented…
dead of laughter XD over a year ago
Riku114 said …
This for real just happened.

My Mom: "Have a cookie Riku"

My First Thought: HOLY SHIT. DID SHE TELL ME TO HAVE A KOOKIE?! DOES SHE KNOW 방탄소년단 RANDOMLY SOME HOW NOW?!?! HOLY SHIT IM NOT PREPAR- *realizes shes cooking 땅콩 버터 cookies* .... I am such trash 게시됨 over a year ago
Kuro_Hyou666 commented…
Lol. What a situation that would have been. Real-life is just so 랜덤 sometimes. XD over a year ago
Riku114 said …
The strange feelign when the noticer is noticed.

....

I like being the person who notices rather than the person being noticed.

....

I dont know what to do when Im noticed

.....

I didnt ask to be noticed.

.... I didnt try to be noticed.

....... I just reblogged.... 게시됨 over a year ago
Riku114 commented…
how do people handle me noticing them.... over a year ago
Riku114 commented…
Im not used to thisssss over a year ago
Riku114 commented…
I was noticeeeedddd and I was not prepareeeedddddd over a year ago
wantadog said …
Did 당신 guys know that if 당신 mix up the letters in Rattata, it spells Tatara T? 게시됨 over a year ago
Riku114 commented…
o.o duuddee.... over a year ago
wantadog commented…
XD over a year ago
Riku114 said …
I won 게시됨 over a year ago
Zeppie commented…
link over a year ago
Zeppie commented…
link over a year ago
Zeppie commented…
(this is my new fav wallpost :v) over a year ago
Riku114 said …
I honestly dont know what goes on when Im tired. Its very strange. 게시됨 over a year ago
Zeppie commented…
Nobody can explain the phenomenon that is tired 팬팝 users. over a year ago
Riku114 commented…
XD over a year ago
Riku114 said …
My bird likes to listen to KPop 게시됨 over a year ago
Riku114 commented…
She also likes to watch 아니메 and watch me play video games over a year ago
Riku114 commented…
Be jealous over a year ago
Zeppie commented…
I want a bird. I've never even owned birds before. But I suddenly want one :v over a year ago
Riku114 commented…
xD over a year ago
Riku114 said …
Rapmon killlsssss meeeeeeeee 게시됨 over a year ago
Zeppie commented…
rip <3 over a year ago
Riku114 said …
I still dont know why anyone would call Wanta obsessive. I mean of EVERYONE on this wall, Wanta is 의해 far the least obsessive. XD

And even if he were to be somewhat obsessive, why the hell would anyone call him it when Im always 의해 his side setting the bar wayyyyy too high? 게시됨 over a year ago
Zeppie commented…
I'm thinking anyone with a 팬팝 account is pretty obsessive anyway xD over a year ago
Kuro_Hyou666 commented…
Wanta is definitely the LEAST obsessive, I don't think I've seen him obsess over anything other than DBZ, and even that couldn't really be called 'obsessing'. over a year ago
Kuro_Hyou666 commented…
Lol, Bandit seems to obsess a bit over LoL and 아니메 boobs from what I actually know of. But, yeah, he doesn't really express it. over a year ago
Riku114 said …
PS. Rapmon is back as my 아이콘 게시됨 over a year ago
Zeppie commented…
Dudeeeee I was just about to 코멘트 on it <3 over a year ago
Riku114 commented…
It was really hard to choose one. I still need to make Batch 3's 아이콘 too XD over a year ago
Zeppie commented…
It's seriously pretty :3 over a year ago
Kuro_Hyou666 commented…
Indeed. Very nice. XD over a year ago
wantadog said …
Sometimes, when I'm all alone. I sit back, I sip my soda, and I think about ways to make Riku say "What in the actual fuck did 당신 just do?" 게시됨 over a year ago
Riku114 commented…
XD 당신 succeed so often XD over a year ago
Riku114 said …
link 게시됨 over a year ago
Zeppie commented…
that is beautiful. So much beauty ♥ over a year ago
Riku114 said …
Is there a job for like... watching 방탄소년단 and Versailles all day..? Cause if there is please sign me up.

...

Also in other news...

My club has become me obsessing over two bands.

One of these days, when I get the chance to watch an 아니메 again, it will return to its old glory.

....

Wait

또는 will it fall down..? I dont even know anymore. 게시됨 over a year ago
Riku114 said …
..... why is Teru so adorable.... >.> Teru ples.

And why do 당신 pull off a girl's look so well. Teru. Plesss.

PS. When it comes to JRock, if 당신 think its a girl, its a guy. 게시됨 over a year ago
Riku114 commented…
And thus the last 385 이미지 marked are either Rapmon 또는 Kamijo over a year ago
Riku114 said …
First set of Versailles comes today XD

The first storm that is. 게시됨 over a year ago
Riku114 commented…
Fun fact. The first GIF on this club was a GIF I made from a thing of theirs XD over a year ago
Riku114 commented…
link over a year ago
Riku114 said …
Me: Okay I should go get some of those Rapmon and Versailles 이미지 downloaded and all. ... but I was gonna play KH today. ... ... Okay an 시간 of 이미지 then an 시간 of KH. 게시됨 over a year ago
Riku114 said …
... Vroosh? 게시됨 over a year ago
wantadog commented…
VROOSH! over a year ago
Riku114 commented…
VROOSH over a year ago
Riku114 said …
Anyways Im going to sleep. Dont die without me guys. 게시됨 over a year ago
Zeppie commented…
*dies* *whispers 'you got no jams' from beyond the grave* :v over a year ago
Riku114 said …
That moement when 당신 are tired and rather than going to sleep 당신 go to watch 당신 bias. 게시됨 over a year ago
Zeppie commented…
This is everyday life. Nothing abnormal here :v over a year ago
Riku114 said …
I dont even know what Im doing awake at this point of time. Im not even thinking about anything. Im just like... sitting here... beign awake.

I should prob. go to sleep. 게시됨 over a year ago
wantadog commented…
♪Rock-a-bye Baepsae on the club wall♪ over a year ago
Riku114 commented…
shhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh over a year ago
Zeppie commented…
Jibooty waeeeee over a year ago
Riku114 said …
당신 know I think I do homework best when Im tired is cause my thoughts are moving around in my head so quickly 또는 something and Im too tired and weird to get all "ugh this is so much work for just me. i hate how over worked i am" and I kinda forget im doing homework while im tired.

.... this is clearly written 의해 tired riku. 게시됨 over a year ago
Kuro_Hyou666 commented…
Hi, tired Riku. This is tired BP calling to say that this post is verified 의해 myself and I. I agree. I think it is the kind of thing 당신 can when tired. I think I used to do that as well. Un fortunately, I have 9-21 years of time that rerquires my memory to serve, which my memory does not seem to be doing. over a year ago
wantadog said …
Tired Zeppie: "ERMAHGERD ITSA KERKIE!"

Tired Riku: "Dood...my hand has like....20 fingers"

Tired 8: "Why does swiss cheese have holes? It's just less cheese for your money"

Tired Wanta: *Too fucking normal* 게시됨 over a year ago
Kuro_Hyou666 commented…
Lol, sounds about right. over a year ago
Kuro_Hyou666 commented…
Tired BP: *Too goddamn hyperactive for how tired he actually is and kind of doesn't appear to be and is certainly not normal in any way whatsoever* over a year ago
Zeppie commented…
Wtf 'Kerkie' made me laugh too hard, why xD but yes. Accuracy. over a year ago
Riku114 commented…
wayyy to accurate over a year ago
wantadog said …
Riku won't go to sleep, everyone. Help me!

♪Rock-a-bye Baepsae on the club wall♪
♪Homework can wait, cuz you're about to fall♪
♪When the clock chimes, and cuts off my song♪
♪Our poor little Baepsae will be snoozing along♪ 게시됨 over a year ago
Riku114 commented…
sstaaaapppphhhh tired Riku will beee finneeeee over a year ago
Riku114 commented…
seagulls dont hoot. im not your kerkie XD over a year ago
Zeppie commented…
Shhhhhhhhh seagulls dont speak. over a year ago
Riku114 said …
저기요 like... for those that are awake... Hi..? XD I need to do my homework but my mind keeps jumping everywhere XD 게시됨 over a year ago
Zeppie commented…
Homework is for the 5mins before class. I am a good influence I swear. over a year ago
Riku114 commented…
XD I know right? over a year ago
Kuro_Hyou666 commented…
Listen to Zeppie... she's a good influence. XD over a year ago
Zeppie commented…
xD over a year ago
Riku114 said …
Me: *thinks about doing something* *goes to do it* *on the way to get it started* *thinks of something else* *forgets I was doing something and goes to start that* *thinks of something else* *forgets about the hting I was doing and starts doing something else* *repeat*

This is how Tired Riku's head works the 초 her concentration is broken. 게시됨 over a year ago
Zeppie commented…
Tired 팬팝 users give me oxygen :v seriously xD There needs to be a tired 팬팝 party :vvv over a year ago
Riku114 commented…
that would not go well Zeppie. itd be so weirrd over a year ago
Kuro_Hyou666 commented…
^ XD over a year ago
Riku114 said …
guuuyyyysssss

Im tireeeeeddddd 게시됨 over a year ago
Riku114 commented…
But of course I think tis the best time to work on planning my 100th 기사 and work on large point projects / homewrok assignments over a year ago
wantadog said …
Riku114's 상단, 맨 위로 10 Men

Coming soon to a user club near you.

Holiday 2016 게시됨 over a year ago
Zeppie commented…
Ah. The anticipation! over a year ago
Riku114 said …
I need to chew on things to think. 게시됨 over a year ago
Riku114 said …
I really like the MV for Rapmon's Joke. And Do You. And BTS's Run/I Need U. .... I like a lot of MVs. 게시됨 over a year ago
Kuro_Hyou666 commented…
Yup, I feel the same way, especially when it involves Run and I Need U. XD over a year ago
Zeppie commented…
I honestly cant think of a single 방탄소년단 mv that i didn't like xD over a year ago
Kuro_Hyou666 commented…
^ Yeah, actually. XD over a year ago
Riku114 commented…
so true over a year ago
wantadog said …
Wantadog: Kidnapping Riku every Saturday and forcing her to watch stupid 영화 since 2015 게시됨 over a year ago
Riku114 commented…
Like I mean... today's movie was so bad over a year ago
wantadog commented…
They will be dealt with, but stop poking blame over a year ago
Riku114 commented…
*pouts* *fluffiness gets even fluffier due to pouting* over a year ago
8theGreat said …
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ 게시됨 over a year ago
8theGreat commented…
it looks like a poo over a year ago
8theGreat commented…
its a literal shitpost over a year ago
Riku114 commented…
💩 over a year ago
CokeBoy97 commented…
Anyways, hiya, 8 over a year ago
8theGreat said …
*plops in because i can and TIRED 8 HELLO* 게시됨 over a year ago
Riku114 commented…
Eyyo over a year ago
Kuro_Hyou666 commented…
How's it going, 8? over a year ago
Riku114 said …
I remember when nobody but me made 벽 posts here.

I remember when there was a time on my 벽 when I never got 코멘트 and would be so shocked when someone commented.

I remember when I thought posting twice a 일 was spamming my wall.

I remember when posting on my 벽 was hard.

I remember when my club was empty. 게시됨 over a year ago
8theGreat commented…
WELL THOSE DAYS ARE DEAD SUCKA over a year ago
Riku114 commented…
XD They are it seems over a year ago
Kuro_Hyou666 commented…
Kind of. There is element of 랜덤 here, but I think it's actually pretty unique. In fact, 당신 can't really compare it to anything else. It's basically the same as why you're unique compared to other 팬팝 users... the Riku club is unique in that same way. That's why I like this place. Like, it's the same with Zeppie's as well. over a year ago