랜덤 Wall

Displaying wall entries 2591-2600 of 28067

emilyroxx said …
Okay, what the hell did they do to my profile? 게시됨 over a year ago
Delilah_Scruggs commented…
I was wondering the exact same thing. Me not likey. over a year ago
hmmm
jodith said …
What the hell is a showcase on my 프로필 page ?
im Not liking it ! 게시됨 over a year ago
justliveitlive commented…
me either. wtf is up with those bottlecaps? Is this 1985? omg. over a year ago
invadercalliope said …
nyuu 게시됨 over a year ago
zanesaaomgfan said …
ZOMG 1 더 많이 팬 TILL 8000! 게시됨 over a year ago
r-pattz commented…
8000 now! :D over a year ago
alexthedog commented…
YAY!!! over a year ago
Surpr1zzm33 commented…
8002 now... over a year ago
tongue
Surpr1zzm33 said …
Have 당신 noticed the changes in the profiles? 게시됨 over a year ago
MrOrange16 commented…
Yep. over a year ago
LexaIIIV said …
THE CAKE IS A LIE!!!! PWNED!!!!! 당신 GOT SERVED!!!! RANDOMOCITY!!!!!!!! 게시됨 over a year ago
caralina100 commented…
yea but it's a lie because it's actually a pie.... which is better! over a year ago
LexaIIIV commented…
Indeed. Like the new word? I do...LET THE FLAMES BURN YOU!!!!! DIE BIEBER DIE!!!! LUV CUPCAKES!!! ALL HAIL SHADOW!!!! over a year ago
h2ogirl123 said …
베이컨 for breakfast YUMMY :) 게시됨 over a year ago
FairuzBones said …
Today is a DISASTER, MATH EXAM, for 5 질문 I only can 답변 2 의해 myself, 2 other copy from my friends, and 1 BLANK
No, I'm gonna remedial TTTT.TTTT 게시됨 over a year ago
InvaderStickly said …
<(0v0)>
--V-V-- 게시됨 over a year ago
LilyLil1809 commented…
Owl!!! over a year ago
InvaderStickly commented…
Kirby T_T over a year ago
LilyLil1809 commented…
Oh, sorry >\\\\< over a year ago
silvaria_fan23 commented…
KIRBY! over a year ago
laugh
Private110 said …
i 사랑 this club 당신 can say what ever is on your mind like if i say my crush (Brody) LOL 게시됨 over a year ago
smile
CullenProperty said …
To all my wonderful fans: I 사랑 ya'll, 당신 guys rock! Sorry I m not able to be on FP all the time like I used to be, 당신 can blame Dwolf247 for that. ;) But, non-the-less THANK YOU, ALL 866 of you. 당신 guys are my TRUE friends. (: Post on my 벽 또는 message me if 당신 wanna talk! Love, Kali. <3 게시됨 over a year ago
xxemogirl101xx commented…
wat did dylan do? over a year ago
CullenProperty commented…
we fell in love. (: over a year ago
PftFan99 said …
ITS NOT COOKIES! ITS A BREAKFAST CEREAL! Sorry...I had Cookie Crisp for breakfast. xD 게시됨 over a year ago
crying
FairuzBones said …
Wish me luck, tomorrow is MATH EXAM
oh forget it, I'm gonna be fail, trust me, so the only hope is copy from my 프렌즈 :) 게시됨 over a year ago
FairuzBones commented…
remedial, I'm coming over a year ago
deathroman13 commented…
Good luck :) over a year ago
Farrahfanatical commented…
Yikes, I hate math.. good luck.. over a year ago
Private110 commented…
good luck and your not going to fail LOL over a year ago
angry
FairuzBones said …
I HATE MATH, I HATE MATH, I HATE MATH, I HATE MATH, I HATE MATH, I HATE MATH, I HATE MATH, I HATE MATH, I HATE MATH 게시됨 over a year ago
FairuzBones commented…
very frustrating over a year ago
deathroman13 commented…
I hate math too :) over a year ago
FairuzBones commented…
wow, we should made a club :) over a year ago
FairuzBones said …
sucks, Japanese exam CANCELED for today, 당신 know what is 더 많이 sucks TOMORROW IS MATH EXAM, AND I HATE MATH 게시됨 over a year ago
_Ema-nescence_ said …
I AM SO FUCKIN SICK OF V 일 COMMERCIALS! "i luv u sooo much blah blah blah" sorry im just bitchin cuz my 프렌즈 like to rub in the fact that im the only single person they kno :P 게시됨 over a year ago
Sprinter23 commented…
aww...I am with 당신 there. over a year ago
_Ema-nescence_ commented…
LOL i kno it sux :P over a year ago
cleo-mermaid commented…
same over a year ago
_Ema-nescence_ commented…
yea singles awareness 일 blows :P over a year ago
robstenforever said …
aLaBaMa cRiMsOn tIdE 게시됨 over a year ago
r-pattz commented…
WhAt DrIvEs YoU tO tYpE lIkE tHiS? Do 당신 enjoy people treating 당신 like an idiot? over a year ago
robstenforever commented…
no I like typing like that becuz I i think its funny over a year ago
robstenforever said …
I lOvE rObErT pAtTiNsOn 게시됨 over a year ago
KateKicksAss commented…
Umm.....each to their own, I suppose. He;s not really my type, to put it politely....... over a year ago
robstenforever commented…
I dont wanna sound mean but I dont care over a year ago
big smile
majooF9T said …
GREEN BAY! 게시됨 over a year ago
cloudstrifefan commented…
NOO!!! over a year ago
RandomOne commented…
whatev over a year ago
ros59 commented…
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO over a year ago
big smile
cloudstrifefan said …
2 + 2 is 94.
Take it from someone who got a 57 on her Math Test.
OH YEAHS!!!! BE JEALOUS!!! 게시됨 over a year ago
-RandomChick- commented…
-__- I'm jelous over a year ago
luv_warriorcatz said …
brian jacques died 2 days 이전 of a 심장 attack :,( 게시됨 over a year ago
Julie-Su2015 commented…
aw man that sucks:'( over a year ago
RandomOne commented…
who? over a year ago
RandomOne commented…
wait, did he write that horrible series "fablehaven"? over a year ago
r-pattz commented…
The talking squirrels guy, right? over a year ago
smile
xMissNothingx said …
Hello, Anyone. 게시됨 over a year ago
Insane4ever commented…
Peanuts!!!!! over a year ago
smile
FairuzBones said …
Japanese exam and Chemistry exam tomorrow
wish me luck :) 게시됨 over a year ago
alizoula commented…
good luck :))) over a year ago
FairuzBones commented…
thanks, but janapese exam canceled, it's suck over a year ago
zzz
HOU0007 said …
I started yr 10 to 일 at wodonga secondary seniour colledge. It... sucked... eppically! 게시됨 over a year ago
tongue
jbforme said …
a smoking golden retriever!!! 게시됨 over a year ago
drunksheep said …
How's the weather in your city/state/country? 게시됨 over a year ago
MrOvechkinfan8 commented…
snowy over a year ago
ros59 commented…
cold and windy and rainiy over a year ago
robstenforever commented…
mine too ros59 over a year ago
big smile
iCarlyFan100 said …
Hey, people! I'm feeling very random!!! :) 게시됨 over a year ago
smirk
zanesaaomgfan said …
No, I am not Gabriella nor Charlie 또는 Nessi. Sarah and Gabby are my cousins, Charlie is my ex-bff. Who am I?
[This is a hard one!] 게시됨 over a year ago
drunksheep commented…
YOU'RE COOKIE MONSTER! over a year ago
robstenforever commented…
Gabriella Hailey over a year ago
zanesaaomgfan commented…
Dudes! I said 'forget it'! over a year ago
zanesaaomgfan said …
If your a Bieber hater, and sorry for this post,
• Don't call the FANGIRLS stupid! It's not like your any different!
Why do 당신 hate him? I just wanna understand! He didn't do anything wrong! 게시됨 over a year ago
Juilet1234 commented…
Exactly! over a year ago
3CarBear commented…
I DONT HATE him I HATE HIS MUSIC!! UC I DONT KNO HIM IN WICH I CANT SAY I AHTE EM BUT OTHERWISE I CAN SAY I DISLIKE HIS 음악 또는 hair 또는 toes and every thing in btw over a year ago
robstenforever commented…
exactly thats so right amen girl amen over a year ago
angry
ryanpitt said …
aww dude gross my big bro just snoted all over mee ewwwwyyyy 게시됨 over a year ago
ryanpitt commented…
Walter Big bro: ah yes the sweet smell of victory over a year ago
ryanpitt commented…
AMYYYY YOUR HUSBAND IS BEING AN ASSWIPE!!!! over a year ago
invadercalliope said …
link 게시됨 over a year ago
drunksheep said …
"Society is wrong. Dead wrong. We're taught that exotic is beautiful. We're taught to believe that miniature waists, and perfect tans are beautiful. We're convinced that the blonde girls with the gorgeous smiles will win every time. But, the truth is? Originality is beautiful. Big brown eyes, green eyes, blue eyes. Curves. Your natural skin tone is beautiful. Your hair color, your smile... 게시됨 over a year ago
drunksheep commented…
Your voice, your laugh, your personality. Every inch of 당신 is beautiful, every single part of 당신 shines with your essence. You, my dear? You're lovely." over a year ago
r-pattz commented…
Sometimes I wish 팬팝 had a "like" button. over a year ago
Farrahfanatical commented…
Awesome!! over a year ago
laspanglish said …
저기요 could 당신 could rate my pictures pleases? x
theres 더 많이 on the 다음 few pages (: <3 pages 4-27

link
(copy and paste the link)

happy fanpopping!

게시됨 over a year ago
r-pattz commented…
Medal whore. -_- over a year ago
zanesaaomgfan commented…
EARN THE MEDALS YOURSELF! I EARNED ALL 9 MEDALS WITHOUT HELP! ITS NOT THAT HARD! over a year ago
laspanglish commented…
whoops actually sorry i actually 게시됨 on the wrong spot LOL peace guys \m/ over a year ago
melcu said …
-_-' people are very dumb.....I guess I cant make the world perfect 게시됨 over a year ago
MrOrange16 commented…
As long as there's humans, there will be stupidity. Can't change that. over a year ago
r-pattz commented…
No such thing as perfection, anyway. over a year ago
melcu commented…
true true... over a year ago
LUV_4_BIEBER said …
"I am a dangerous sociopath with a long history of violence"
"oh"
"I dont know how 당신 keep forgetting that!" 게시됨 over a year ago
jbforme commented…
not that 랜덤 no offense.... over a year ago
r-pattz commented…
Lol. What's that from? =P over a year ago
LUV_4_BIEBER commented…
Llamas with hats over a year ago
Rainsky57 commented…
What's Llamas with Hats? Oh! It's that thing about the llamas with hats. Got it now. :) over a year ago
FairuzBones said …
I really don't like EXAM
Monday : English exam
Tuesday : Chemistry exam and Japanese Exam
Wednesday : Math Exam
Saturday : Chemistry exam, AGAIN 게시됨 over a year ago
BlackSunshine said …
I truley wonder about myself sometimes. 게시됨 over a year ago
HeyItsMe8137 commented…
Everyone does ( : over a year ago
swifteymarie commented…
Welcome to my world..:/ over a year ago
BlackSunshine commented…
No really sometimes I do. I'm messed up. over a year ago
swifteymarie commented…
Ikr....once again welcome to my world. over a year ago
heart
ohufancyHUH said …
hey-can-you-guys-please-report-me?--i'm-deleting-my-account.-thanks(: 게시됨 over a year ago
ana_tai_tadase commented…
Sure, i guess ^^ over a year ago
wisegurl commented…
That's weird but sure over a year ago
LinaHarrow commented…
Why 당신 deleting your account? over a year ago
Lion-Lamb commented…
sure:D over a year ago
ana_tai_tadase said …
What do 당신 prefer Tacos 또는 Burritos? ._. 게시됨 over a year ago
LUV_4_BIEBER commented…
Tacitos! over a year ago
ana_tai_tadase commented…
I will take that as Tacos ^^ over a year ago
Rainsky57 commented…
Uhh... Can I say neither? over a year ago
big smile
jbforme said …
when a child learns about sex, the teacher says all kinds of POSITIANS to be in. then, the child looks at the teachers boobs, and then....he 로스트 his virginty. 게시됨 over a year ago
LUV_4_BIEBER commented…
Wow... Thats gross over a year ago
jbforme commented…
exactly... over a year ago
jbforme commented…
OK GUYS GET THE HINT WHERE I SAID EXACTLY!!! over a year ago
hmmm
EmzLovesCheryl said …
Does anyone else think, that pie just doesn't seem so 랜덤 anymore? 게시됨 over a year ago
Mushii commented…
... Cookies, also. over a year ago
cmrm commented…
I do. It's getting annoying 의해 now.. over a year ago
mischievous
cloudstrifefan said …
I just humped your fnger...AND NOW IT"S PREGNANT!!! 게시됨 over a year ago
TDIFan960 commented…
Yeah 당신 did. :S over a year ago
LUV_4_BIEBER commented…
Omg omg! When should the. Baby 샤워 be? over a year ago
cloudstrifefan commented…
Tomorrow!!! over a year ago
iluvllllll commented…
...................... over a year ago
mischievous
LUV_4_BIEBER said …
LLAMAS WITH HATS! 게시됨 over a year ago
x-menobsessed26 commented…
Wow. That is random! =D over a year ago
LUV_4_BIEBER commented…
Best 비디오 EVAH. over a year ago
jbforme commented…
this is so;...........YUP! PRETTY RANDOM!! over a year ago
big smile
FairuzBones said …
I'm so Happy today :) 게시됨 over a year ago
Velvin commented…
That's good. I hope it stays that way. :) over a year ago
big smile
FairuzBones said …
I got 100 for my Biology exam, YAY 게시됨 over a year ago
KateKicksAss commented…
Congrats! over a year ago
FairuzBones commented…
thanks :) over a year ago
FairuzBones commented…
thanks :) over a year ago
sad
LUV_4_BIEBER said …
당신 know that smell, when 당신 sniff and your nose is stuffy? And whenever 당신 smell it 당신 know your get sick?
I think im getting sick! LOL 게시됨 over a year ago
Mongoose09 commented…
shouldnt be sniffing semen flavoured lollipops then over a year ago
iluvllllll commented…
D: Im having it right now. over a year ago
Velvin commented…
It's a smelly smell. over a year ago
justliveitlive commented…
a smelly smell that...smells. over a year ago
invadercalliope said …
YAY! 게시됨 over a year ago
r-pattz commented…
Aren't 당신 that chick who just 게시됨 a 질문 about cutting? O_o over a year ago
invadercalliope commented…
yes over a year ago
r-pattz commented…
Lol. You've definitely earned yourself the reputation of a poser in my mind. over a year ago
My8thUsername said …
TGIF
MDCV
СБСП(Russian) 게시됨 over a year ago
LUV_4_BIEBER said …
Dear God,
Last 년 당신 took my 가장 좋아하는 actor, Patrick Swazye,
당신 took my 가장 좋아하는 Charlies Angel, Farrah Fawcett, and 당신 took my 가장 좋아하는 singer, Michael Jackson.
My 가장 좋아하는 president is Obama. Just sayin...

Amen. 게시됨 over a year ago
LinaHarrow commented…
XD I've heard that before, even though I have no opinion on Obama, that made me laugh over a year ago
HeyItsMe8137 commented…
not to offend anyone but I think that just made my day. (: over a year ago
lolibarbie commented…
XDDD That just made my day. over a year ago
iamagagamonster said …
Dear Kanye,
장미 are red
Violets are blue
If Justin Bieber wins one too
당신 know what to do

{if 당신 don't know what i mean 의해 "one too" i mean the award that taylor 빠른, 스위프트 won} 게시됨 over a year ago
HeyItsMe8137 commented…
LOL nice (: over a year ago
iamagagamonster commented…
yea haha over a year ago
ilovepercy commented…
LOL! over a year ago
big smile
selenagomezfan7 said …
I got Dedicated here 랜덤 게시됨 over a year ago
Hot_n_cold commented…
Congrats. :) over a year ago
iluvllllll commented…
Congratz :P over a year ago
FairuzBones said …
I'm so lazy today 게시됨 over a year ago
invadercalliope commented…
Your 아이콘 makes 당신 seem adorable over a year ago
FairuzBones commented…
thanks :) over a year ago
iluvllllll commented…
Meh...im always lazy : over a year ago
laugh
FairuzBones said …
halo there :) 게시됨 over a year ago
laugh
Kowalski355 said …
.............hi.................. 게시됨 over a year ago
MJangellover commented…
.......................hi............. over a year ago
FairuzBones commented…
hii........... over a year ago
Kowalski355 commented…
hiiiii again! over a year ago
cool
cloudstrifefan said …
I WIKE TAWKING WIKE DIS!!!!!IT MAKES ME FEWL WIKE IMMA TODDWER!!!!! 게시됨 over a year ago
Rainsky57 commented…
WAY!!!!!! over a year ago
Rainsky57 commented…
DO WOO WANNA KEEP TAWKING WIKE DIS?! over a year ago
cloudstrifefan commented…
WES!!! over a year ago
emilyroxx said …
I'm gonna be typing like an idiot for a while. My stupid fingers haven't been doing what I'm telling them to! 게시됨 over a year ago
Rainsky57 commented…
Oh, it doesn't matter! I already am an idiot! over a year ago
Rainsky57 commented…
See? What I just said didn't even make sense! over a year ago
Rainsky57 commented…
And it doesn't even matter because you're just a robot! over a year ago
mischievous
3CarBear said …
Am i awsome?... fuck ya! Am i a good? good i that even a word ha! Am i single?... hell ya bitches! Do i care about wat peppl think!.... who give a dam/!?!?!?!? 게시됨 over a year ago
3CarBear commented…
ohk so i dont normally swear but 저기요 try every thing right!!! over a year ago
Insane4ever commented…
Exept weed.....trust me..... over a year ago
BlackSunshine said …
Imma sniper sitting on the roof already saw ya'll 게시됨 over a year ago
RandomOne commented…
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH--you can't see me though... over a year ago
Insane4ever commented…
Yeah if u saw me then u know theres a c4 다음 2 you....... over a year ago
LinaHarrow said …
your awesome! everyone is awesome! awesomeness is everywhere! post this on as many poeples 벽 as 당신 can before your awesome 일 is over! 게시됨 over a year ago
hmmm
Private110 said …
why do elephents have trunks why not just a nose and drink with thier mouths? 게시됨 over a year ago
r-pattz commented…
The 트렁크 isn't just for drinking. over a year ago
Juilet1234 commented…
Its for whacking!! over a year ago
Private110 commented…
hmmmmmmm idk over a year ago
Private110 said …
OMG I 사랑 CANDY!!!!!!!! 게시됨 over a year ago
misssu said …
LOL I have english exam tommorow...I have not read and i'm going to FAIL it 게시됨 over a year ago
-RandomChick- said …
I'm not trying to impress 당신 but... I swim without floaties ;) 게시됨 over a year ago
Private110 commented…
LOL wow cool over a year ago
-RandomChick- commented…
Thank 당신 ;D over a year ago
LillianIsweird said …
MCRmy Forever

My Chemical Romance are my heros forever <3 게시됨 over a year ago
mcrkilljoygirl commented…
Killjoys make some noise! :D over a year ago
sugarbabes said …
Can 당신 랜덤 people jon my club take me out please and i will give 당신 a prop if 당신 do :) 게시됨 over a year ago
oddie commented…
ill go out with 당신 over a year ago
sugarbabes commented…
lol, no it is a club silly! over a year ago
smile
LUV_4_BIEBER said …
Thats right Anna, straighten your hair at 2 in the morning...
In the dark. LOL 게시됨 over a year ago
Harrypotter148 said …
i want some Coffee 게시됨 over a year ago
KateKicksAss commented…
I want some chocolate. over a year ago
Harrypotter148 commented…
Oh that sounds good! XD over a year ago
FairuzBones commented…
I'm hugry :( over a year ago
Private110 commented…
i want some pie over a year ago
FairuzBones said …
I'm Boring 게시됨 over a year ago
PhineasFangirl said …
Any one else here an artist? Like, a seriously good one? I need some companions in the art ~-~ 게시됨 over a year ago
jazzagentplover commented…
Well I am! In sketching, painting, 또는 pastels! P.S. 당신 rock that 당신 are a P&F Fan! over a year ago
PhineasFangirl commented…
:D I 사랑 Phineas and Ferb ^^ I master in sketching, colored pencils, paint, and a bit pastels. What I mostly draw is animals, though the exception of Phineas and Ferb. I 사랑 to draw birds, foxes, wolves, cats, and deer, as well horses. Drawing is amazing, anyone can do it, really ;) over a year ago
PhineasFangirl commented…
Oh, yes, I've drawn pleanty robins before! I 사랑 to draw dogs, too. And eagles. And foxes. And...yeah XD over a year ago
ilovepercy said …
of corse cage matches work! if they didnt they would still be in the cage! 게시됨 over a year ago
big smile
iamagagamonster said …
yay no school for like the 3rd time this week! 게시됨 over a year ago
ilovepercy commented…
wait we dont have aschool tomorow! yes!!!!! over a year ago
iamagagamonster commented…
i kno im so psyched over a year ago
heart
Carly_Farro said …
██▓▒░♥░▒▓███▓▒░♥░▒▓███▓▒ 
-xX~*~I am a Solider in the MCRMY!~*~Xx- 
█▓▒░♥░▒▓███▓▒░♥░▒▓███▓▒ 게시됨 over a year ago
mcrkilljoygirl commented…
Wuuu me tooo :D over a year ago
Carly_Farro commented…
Amen! over a year ago
LillianIsweird commented…
MCRMY FOREVER! over a year ago
Carly_Farro commented…
*kneels down* AMEN! over a year ago
kiss
keshagurl17 said …
Only 13 days until the opening of my sleazy tour in oregon please come all 팬 and go online to win a 500 dollar shopping spree with me Kesha and once again I just can't thank ally 팬 enough I 사랑 당신 all (even haters) yours truly miss 케샤 사랑 당신 all! :D 게시됨 over a year ago
cool
taismo723 said …
A lot of people keep giving me props and posting on my 벽 "I 사랑 your icon!". I now believe I have the best 아이콘 in recorded history. 게시됨 over a year ago
r-pattz commented…
또는 당신 kept it up for so long that 당신 accumulated a lot of those props. over a year ago
taismo723 commented…
Wow, thanks for the support. over a year ago
kndluva commented…
The most epic 아이콘 in all of epic-ocity over a year ago
vampireknight33 said …
we are all going to die from snow and ice it the apocalypse 게시됨 over a year ago
r-pattz commented…
I wish. over a year ago
LinaHarrow commented…
Yeah.. we'll- we'll go with that. over a year ago
Private110 commented…
geez sure we will.......wow over a year ago
angelthewolf commented…
leave him alonae dude over a year ago
big smile
CTmermaid said …
Dont bug me with messages. Post it on my wall. Thx. 게시됨 over a year ago
misssu said …
GIRLS: if 당신 dare to 게시하기 a picture where 당신 are without ANY makeup, 당신 can do anything :) 게시됨 over a year ago
r-pattz commented…
Except for turn invisible just 의해 willing it. over a year ago
misssu commented…
:))) over a year ago
Private110 commented…
LOL i never wear makeup over a year ago
misssu commented…
메리다와 마법의 숲 girl:D over a year ago
mama12 said …
stop cussing peeps 게시됨 over a year ago
Juilet1234 commented…
No thank you. over a year ago
r-pattz commented…
No fucking way. over a year ago
Private110 commented…
i agree with mama over a year ago
FairuzBones said …
today at school

me : What?
my friend : what are 당신 talking about?
me : What?
my friend : what it's wrong with you?
me : What?
my friend : oh just forget it
me : What?
my friend : can 당신 stop talking that word?
me : What?
my friend : AAAARRRRGGGGGHHHHH *leave me alone weirdo* 게시됨 over a year ago
MrOrange16 commented…
What? over a year ago
FairuzBones commented…
LOL :)) over a year ago
Mongoose09 commented…
WHAT??? over a year ago
FairuzBones said …
HOH, HOH, HOH, HOH, HOH

I 사랑 to say HOH

LOL 게시됨 over a year ago
agtimm said …
Luigi: I wonder where Mario is.

Mario: *comes out of warp pipe* Aha!

Luigi: Mario!

Mario: Aha!

Me: ITS FREAKEN LUIGI!

(This happened while i was playing Paper Mario for 닌텐도 64) 게시됨 over a year ago
Private110 commented…
LOL over a year ago
monkey
PhineasFangirl said …
Booger. 게시됨 over a year ago
PftFan99 commented…
Snot XD over a year ago
PhineasFangirl commented…
Equals SNEEZE! XD over a year ago
PftFan99 commented…
XD over a year ago
InvaderStickly said …
I have a crush on Audrey... and her lunchbox... 게시됨 over a year ago
FairuzBones commented…
What??? over a year ago
mama12 commented…
crazy person over a year ago
Iliveonbacon said …
OMG!!! I FIGURED OUT DAT 베이컨 IS MEAT CANDY!!!! 게시됨 over a year ago
agtimm commented…
Woah over a year ago
Iliveonbacon commented…
IKR!! over a year ago
Private110 commented…
holy cow over a year ago
Sugartooth900 said …
I just saw Two Girls and One Cup. I feel like puking now. This is what everyone was talking about!!! Now I understand soooo much. Especially that episode of Family Guy where Stewie watches it.

GOD I THINK I SMELL IT NOW!!! I wish I never saw it!!! 게시됨 over a year ago
MrOrange16 commented…
Honestly, I thought it was going to be wayy worse since people made it seem soooo horrible. over a year ago
Private110 commented…
LOL over a year ago
zanhar1 said …
In my state we're getting a huge snow storm apparently it comes with floods tornados and general thunder storms. According to the news it could be catastrophic and the national gaurd is here to help protect against the storm. Apparently the whole state and it's surrenders are under some kind Of emergency storm watch and where told not to go outside some people may even be snowed in.

But on the plus side we have a snow day. :3 oh yay no school!
This has been a zanhar1 weather forecast. 게시됨 over a year ago
xXSweeneyXx commented…
Illinois? over a year ago
alexthedog commented…
What state are 당신 in? I'm a Yorkie. over a year ago
Private110 commented…
well i did on tuesday over a year ago
monkey
mama12 said …
peace kazammmmmmm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 게시됨 over a year ago
big smile
XxEmolovexX said …
can 당신 parents my phone and worry them not to tell santa? 게시됨 over a year ago
agtimm commented…
Total Drama :D over a year ago
monkey
mama12 said …
who first used a toilet????????????? 게시됨 over a year ago
Private110 commented…
what? over a year ago
crying
mama12 said …
my bro is in the hospital cause he has cancer and he just got a high fever :o( 게시됨 over a year ago
sugarbabes commented…
Omg! Is he ok? over a year ago
Private110 commented…
omg is he ok i hope he is over a year ago
LexieMergirl said …
Do they bury people with braces on? 게시됨 over a year ago
justliveitlive commented…
FIrst of all, hopefully someone that 당신 knew has not died. D: That would be terrible. Anyway, I think it would depend on the family if they want to have them out 또는 not. But really, the body will be going thorough rigor mortis, so if they try to 옮기기 the body it might break. I think it would be best to just leave the braces in. over a year ago
LexieMergirl commented…
Thank 당신 also it was a 랜덤 질문 :D They have but, its fine. 당신 have wonderful 답변 ^^ over a year ago
Private110 commented…
ok?? over a year ago
kittyluvaxoxo said …
If a fly had no wings, would it be called a walk? :O 게시됨 over a year ago
MrOrange16 commented…
No, it'd be called dead. over a year ago
kittyluvaxoxo commented…
hadn't thought of that xD over a year ago
Private110 commented…
hmmmmm i never really thought about that over a year ago
Lizzy-ILoveJB said …
CALLING ON ALL SONIC FANS!!!!

I HAVE CREATED A SITE: link
PLEASE JOIN! I REPEAT, PLEASE JOIN! 게시됨 over a year ago
KatiiCullen94 said …
‎1.BOO_S

2.__NDOM

3.F__K
...
4.P_N_S

5.PU_S_

6.S_X

Answers:1.BOOKS,2.RANDOM,3.FORK,4.PANTS,5.PULSE,6.SIX .You got all 6 wrong didnt you? 당신 dirty minded freak! 게시됨 over a year ago
MrOrange16 commented…
XD over a year ago
mrsspencereid commented…
.....oops..... over a year ago
desgrace commented…
i didnt get any right... over a year ago
sugarbabes said …
There was a young lady from Surrey,
Who cooked up a large pot of curry,
She ate he whole lot,
Straight fom the pot,
And ran to the loo in a hurry
:)<3 게시됨 over a year ago
sugarbabes said …
If everyone joins my club take me out tv show, then i will give 당신 all a prop :) 게시됨 over a year ago
PhineasFangirl said …
There once a man named Hairy Pickle.
Who lived in a town with all people called Hairy Pickle.
But in that town was one man not named Hairy Pickle,
So they hung him 의해 his Hairy Pickle! XD 게시됨 over a year ago
XxEmolovexX commented…
ew O_O over a year ago
LinaHarrow commented…
0.e over a year ago
PftFan99 commented…
Hahahaha over a year ago
nicki__minaj said …
rnadom 랜덤 just like what i wear its so fun! 게시됨 over a year ago
laugh
emmastone88 said …
i live to be 랜덤 that is the 설명 of my life! from Arizona to LA it is like a dream i am filming the movie Crazy,Stupid 사랑 NOW and is COOL cant wait for the release :D thanks to all fans! HAHA i rock 게시됨 over a year ago
sugarbabes commented…
LOL :) over a year ago
Poppunkprincess commented…
me too we should hang over a year ago
tongue
selenagomezfan7 said …
if 당신 was stuck on somewhere for a 월 and only eat cheese 또는 mangos witch would 당신 eat? 게시됨 over a year ago
r-pattz commented…
*If *were *could only *which over a year ago
r-pattz commented…
Bad grammar makes me sad. :( over a year ago
r-pattz commented…
(But I'd choose the cheese. Mangoes would make me sick.) over a year ago
PhineasFangirl commented…
Mangoes. Cheese is just...ugh after a while. >.< And yes, bad grammar makes me feel utterly 청어 무리, 청 어 무리 D: over a year ago