랜덤 Wall

Displaying wall entries 2571-2580 of 28003

LadyL68 said …
Yay, I got my 무지개, 레인 보우 cap!!! XD 게시됨 over a year ago
peterslover commented…
I want one too :) over a year ago
Hot_n_cold commented…
Awesome! I 사랑 the 무지개, 레인 보우 one. =3 over a year ago
LadyL68 commented…
haha same here <3 I want the shooting 별, 스타 next. 또는 the four-leaf clover :) over a year ago
MJangellover said …
I'm awfully confused
lol!!!! 게시됨 over a year ago
Mongoose09 commented…
You're awfully confused lol!!!! over a year ago
MJangellover commented…
lol!!!!!!! over a year ago
jaybabe said …
i luv chocolate!!!!!!!!! 게시됨 over a year ago
heart
moodystuff449 said …
"Very well, Oskar, believe whatever 당신 like. But even if we do fail, as 당신 apparently foresee, I would rather be executed and remembered for something good rather than live and be forever branded a monster. Think about that." -Kate Reynolds 게시됨 over a year ago
LUV_4_BIEBER said …
Jiggle 게시됨 over a year ago
Mongoose09 commented…
*farts* over a year ago
Rainsky57 commented…
*burps* Now it smells bad in here. :( over a year ago
sunny
jbiebgirl100 said …
I finally know what black and yellow means........BURT BANANAS BURT BANANAS BURT BANANAS BURT BANANAS 게시됨 over a year ago
dxarmy423 said …
ROBOCOP IS COMING TO YOUR HOUSE! 게시됨 over a year ago
r-pattz commented…
FUCK. My room's a mess! D: over a year ago
invadercalliope said …
lalalalalalalalalala 게시됨 over a year ago
swifteymarie said …
Put her on a tab now shes rollin like a baby stroller....... 게시됨 over a year ago
cool
AaaaaGirlygirl said …

?siht dear uoy nac ih 게시됨 over a year ago
xXxJDloverxXx commented…
(: nac erus sey over a year ago
My8thUsername commented…
.peY over a year ago
AaaaaGirlygirl commented…
Some people here can be so... Strange 0_o over a year ago
smile
UmOkayThen said …
Ahhh, I've finally been ordained :) *pats self on back* 게시됨 over a year ago
ipukerainbows said …
Finished my pwnsome Shakespeare poster project. I'm proud of myself :D 게시됨 over a year ago
PftFan99 commented…
YAYAYAYAYAY over a year ago
monkey
LUV_4_BIEBER said …
Why do my nostrils whisper to me? 게시됨 over a year ago
ipukerainbows commented…
phineas and ferb xDDD over a year ago
AaaaaGirlygirl commented…
U touched tha blue moss in guessing... over a year ago
-RandomChick- said …
랜덤 게시됨 over a year ago
cake
kingdomheartsmm said …
Yesterday was my baby cousn's third birthday. 게시됨 over a year ago
kingdomheartsmm said …
망가 RULES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I can draw only manga. 게시됨 over a year ago
legend_of_roxas commented…
I can't draw for my life over a year ago
kingdomheartsmm commented…
^.^ Poor you. over a year ago
tongue
LUV_4_BIEBER said …
Today, my 5 년 old nephew showed me green martians he'd made with his new Play Doh set. I smiled and said, "Wow! Now, how about some blue martians!" He looked at me and replied, "How about some blue shut the fuck up!". FML
게시됨 over a year ago
r-pattz commented…
LOL. over a year ago
swifteymarie commented…
OmG! over a year ago
Mongoose09 commented…
당신 shouldve slapped him. fucking kids swearing a 5yrs old. over a year ago
legend_of_roxas commented…
XD over a year ago
crying
skuttlebug303 said …
사랑 sucks :(
당신 fall in 사랑 then your hearts broken. :(
After so many time of broken heart, 당신 have 로스트 faith, 사랑 doesn't exsist anymore
Im done with love, although im not sure It was ever there 게시됨 over a year ago
Hot_n_cold commented…
Aww. :'( over a year ago
samuraibond005 commented…
사랑 is like a rose, beautiful, maybe a little overrated...but beautiful none the less. But if 당신 grip it wrong it will hurt you. 당신 have to learn to grip it around the thorns and same thing with love. over a year ago
skuttlebug303 commented…
haha!!!! and 사랑 is good again! over a year ago
percylover22 said …
Best 기타 Solo of all Time:Goofy Goober Rock 의해 Spongebob Squarepants.Who agrees?! 게시됨 over a year ago
KilledbyanAngel commented…
I do! xD over a year ago
MySweetChris commented…
my 2 over a year ago
Rainsky57 commented…
Me! over a year ago
Cantwait4book5 said …
I wish 팬팝 had a notification thing like 페이스북 so 당신 can see what people have commented on your photos, 또는 the 답변 they have given to 질문 you've asked... 게시됨 over a year ago
LUV_4_BIEBER commented…
IKR?! over a year ago
LinaHarrow commented…
Don't they 이메일 당신 with that? over a year ago
Mongoose09 commented…
^ they do 이메일 당신 if 당신 have it in your settings over a year ago
parkview9021013 said …
() ()
(O.O)
( V V)
() () BUNNY RABBIT!!!!!! 게시됨 over a year ago
Cantwait4book5 commented…
cute <3 over a year ago
parkview9021013 commented…
lol! tankx over a year ago
parkview9021013 commented…
isn't it so cute! i named him Jeffery! LOL! over a year ago
MySweetChris said …
<FORM METHOD="link"
ACTION="http://frankly.pitas.com/">
<INPUT TYPE="submit"
VALUE="DON'T CLICK HERE"</FORM> 게시됨 over a year ago
LUV_4_BIEBER commented…
I ahate and 사랑 that at the same time! Lawl over a year ago
RoohWinchester said …
WTF?
I just got the "Dedicated Fan" medal! O.O 게시됨 over a year ago
invadercalliope commented…
YAY YOU! over a year ago
RoohWinchester commented…
Aww, thanks :) over a year ago
invadercalliope commented…
no problem over a year ago
MySweetChris said …
i will 팬 당신 i dont care who u are just comment
게시됨 over a year ago
selenagomezfan7 commented…
! over a year ago
Cheygirl commented…
;D over a year ago
My8thUsername commented…
... over a year ago
nessienjake said …
    We are teenage girls.
When we go home...
Our straightened hair goes up into messy buns.
Our makeup has faded 또는 smudged so we take it off.
The fake smile vanishes into how we really feel.
Our brand new 셔츠 changes into our 가장 좋아하는 old sweater.
Our skinny jeans are traded for sweat pants 또는 pajamas.
And our Uggs are taken off to reveal our fuzzy socks.
When we go home...
당신 wouldn't recognize us. 게시됨 over a year ago
AlxanderRfan commented…
copied this from facebook, didnt you. over a year ago
-RandomChick- commented…
Yes, she did :\. I loved this page. It's so true over a year ago
nessienjake commented…
yepp I did:D over a year ago
AaaaaGirlygirl said …
I'm hungry! 게시됨 over a year ago
-RandomChick- commented…
Go eat :9 over a year ago
AaaaaGirlygirl commented…
Good idea Lolz over a year ago
InvaderStickly said …
VV
l
___ 게시됨 over a year ago
invadercalliope commented…
ok over a year ago
legend_of_roxas commented…
I'm not really sure what that is over a year ago
big smile
YinxYan said …
Guess what?I'm a buanana O3O 게시됨 over a year ago
bloodynight12 said …
IM A SMURF.........just telling 당신 LOL 게시됨 over a year ago
legend_of_roxas said …
I am currently drinking 과일 Punch.... thought 당신 should know 게시됨 over a year ago
KilledbyanAngel commented…
i am currently drinking 맥주 xd over a year ago
Cantwait4book5 commented…
im currently drinking a flat white over a year ago
LunaShay commented…
I am currently drinking...I dunno.But it's all yellowish. over a year ago
legend_of_roxas commented…
XD over a year ago
AaaaaGirlygirl said …
Hi.... 랜덤 SPELLED BACKWARDS IS MODNAR!!!! ..... bye.... 게시됨 over a year ago
Rainsky57 commented…
Modnar! over a year ago
Cantwait4book5 commented…
Very modnar :) over a year ago
Mongoose09 commented…
MODNAR 암캐, 암 캐 MODNAR over a year ago
My8thUsername commented…
Don't 당신 mean "mondar hctib mondar"? over a year ago
cool
LinaHarrow said …
link ^-^ 게시됨 over a year ago
big smile
hellomia said …
Please 가입하기 RubyClan cat 연인들 and Warrior Cat lovers! 게시됨 over a year ago
xxXsk8trXxx said …
If Ariel didn't have a voice when she met Prince Eric, he only liked her for her body. 게시됨 over a year ago
energizerbunny commented…
LOL over a year ago
LilyLil1809 commented…
XD over a year ago
xxemogirl101xx commented…
very true over a year ago
heart
aya3 said …
iam back all my 프렌즈 i wanna say i missssssssssssed u like hellll 사랑 u <3<3 게시됨 over a year ago
lambertglam commented…
U'RE BACK I MISSED U SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO MUCH LUV U!!!!! over a year ago
hahahahahahaha commented…
yay !!! girl !!! over a year ago
biscuit_face said …
비스킷 face :3 게시됨 over a year ago
energizerbunny commented…
Pancake head! over a year ago
biscuit_face commented…
waffle brain XD over a year ago
My8thUsername commented…
FOOD! over a year ago
xDark_Angelx said …
I'd write something on the wall, but I'm too lazy. Maybe tomorrow... 게시됨 over a year ago
energizerbunny commented…
But 당신 just did.Or did you?? O_O over a year ago
AaaaaGirlygirl commented…
Freaky...0_0 over a year ago
Mongoose09 commented…
*fanny farts* over a year ago
Rainsky57 commented…
^You made it smell bad! >:C over a year ago
cake
LadyL68 said …
My birthday is exactly 20 days away!!! It's March 10, & I'll have my sweet 16!!! WHOO!!! :) 게시됨 over a year ago
DracoLuver commented…
Congrats :) over a year ago
chattycandy commented…
nice mother! over a year ago
LadyL68 commented…
Thanks, peeps :) over a year ago
blush
cloudstrifefan said …
Ok. I Admit It. It's Been Bugging Me For Like 10 Years Now. . . Dont Judge Me.
But I'm The One Who Let The 개 Out. 게시됨 over a year ago
ros59 commented…
LOL over a year ago
cloudstrifefan commented…
XD One of my 프렌즈 게시됨 this on everyone's 벽 on Facebook. over a year ago
My8thUsername commented…
I meant "gasp" over a year ago
AaaaaGirlygirl said …
What the hell am I here for? I forgot... Dammit ... 게시됨 over a year ago
cool
MrOvechkinfan8 said …
Its my birthday!
IM AWESOME!!!!!!!!!! 게시됨 over a year ago
AaaaaGirlygirl commented…
Happy B-day 'awesome' person I don't know!! over a year ago
Ilovebaxter commented…
how old are you? over a year ago
biscuit_face commented…
happy birthday :D over a year ago
x-menobsessed26 said …
girl: say ford
guy: ford
girl: say it 5 times
guy: ford, ford, ford, ford, ford
girl: now spell it
guy: f-o-r-d
girl: now what do 당신 eat 수프 with?
guy: fork. haha! 당신 didn't get me!
girl: really! I eat 수프 with a spoon!
guy: O_O 게시됨 over a year ago
Hot_n_cold commented…
LOL that was on 드레이크, 드레이 크 and Josh, right? over a year ago
wink
rabigfan96 said …
guy:say silk
girl :silk
guy:say it 5 times
girl:silk silk silk silk silk
guy:now spell it
girl:s.i.l.k
guy:now what do cows drink?
girl:milk hah u didnot fool me
guy:actually they drink water
girl: damn 게시됨 over a year ago
Cantwait4book5 commented…
hehehehehe LOL XD over a year ago
big smile
EllentheStrange said …
YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I FINALLY GOT A DEDCATED 팬 MEDAL!!!!!!!! 게시됨 over a year ago
LillianIsweird commented…
Yay! :D over a year ago
energizerbunny commented…
yippy!!!!! congarts!!! over a year ago
big smile
hunter51 said …
listen up 팬 of me and 팬팝 im holding a competetion on my hunter51 spot the one who can make the best fanfiction {in the articles} will get 51 props! 51 P R O P S!!!!!!!! THATS RIGHT U GUYS! any who u guys have till march 31st so get started! make it how ever u want yaoi! horror! love! suspence! 당신 make it i read it if 당신 win ya get pops how hard could it be! 게시됨 over a year ago
hedgehog_lover commented…
very hard over a year ago
taytrain97 said …
로스트 your pen=no pen
No pen=no notes
Nonotes=no study
No study=Fail
Fail=no diploma
No diploma=no work
no work=no money
no money=no food
no food=you get skinny
당신 get skinny=then 당신 get ugly
Ugly=no love
no love=no marriage
no marriage=no children
no children= alone
alone=depression
depression=sickness
sickness=death

Lesson: Don’t lose your pen, 당신 will die. 게시됨 over a year ago
PaisleyPark commented…
There are 더 많이 important things then looks. Just because someone is ugly in your standards doesn't mean they are ugly to someone else... Just sayin'.... over a year ago
caralina100 commented…
Oh yeah? Lose your pen=borrow a friend's pen over a year ago
taytrain97 commented…
Borrow a friend's pen=that one doesn't work=you're screwed over a year ago
Ninja-Kitty said …
DOUBLE RAINBOW! 게시됨 over a year ago
KilledbyanAngel commented…
all the way across the sky... xD over a year ago
nessienjake said …
Hi Im school. I make 당신 work 6 hours a day, 5 days a week. Don't get to excited about the weekend, cause I might just throw in some homework while Im at it. I take up most of your childhood and sometimes I'll give 당신 pointless lessons to learn about things you'll never need in your life. Also Im going to give 당신 crappy teachers who hate you, cause Im to school for cool :D 게시됨 over a year ago
TruBerries commented…
lol....that was a good one over a year ago
rabigfan96 commented…
LOL XD over a year ago
My8thUsername commented…
...Wow. over a year ago
nessienjake said …
ugh:| BAD day. 게시됨 over a year ago
FairuzBones said …
Today at school

There was a fight in my class
woohoo, our class got a detention, and my teacher scold us, speed up clock when physics so we can get 집 earlier than others,

not a really good impression on senior year
but who care :) 게시됨 over a year ago
FairuzBones commented…
I'm really gonna miss this T_T over a year ago
sick
cloudstrifefan said …
NOOOOOOOOO>:(
I have strep throat,but I probably spelled it wrong.And there are a bunch of white dots all up in my throat!!!!

...

Anyone want a 키스 on the cheek?XD 게시됨 over a year ago
big smile
rabigfan96 said …
u r normal teen if 1: have a 페이스북 2:u have a cell phone 4:u r wasting your time 읽기 this 5: u didnt realize ther was no #3 7:u checked to see if ther was no #3 8:where is 6 9:u r smiling right now 게시됨 over a year ago
laugh
shyboy77 said …
LOL heres an fact this spot was made 의해 an 랜덤 person LOL 게시됨 over a year ago
TeamSongz4eva commented…
heh no randomness sherlock over a year ago
x-menobsessed26 said …
Why do people who reply to 질문 always have to have their capslock buttons eternally on? I gets kind of annoying. Who agrees? 게시됨 over a year ago
I_DONT-KNOW commented…
YESSSSS! LOL over a year ago
iamagagamonster commented…
IRDC! over a year ago
RandomGurly commented…
I HATE IT. IT IS SOOOOOOOOOOOOOOOO ANOOYING AND I HATE PEOPLE WHO SAY ONE THING IS ANOTING , BUT DO IT ANYWAY! AOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!! over a year ago
TeamSongz4eva commented…
LOL I THINK ITS AWESOME GIVES THE IMPRESSION THAT YOUR THOUGHTS ARE YELLIN WHICH IN MY CASE IS TRUE over a year ago
mischievous
7things said …
[i]I sit, in my desolate room, no lights, no music,
Just anger, I’ve killed everyone,
I’m away forever, but I’m feeling better,
How do I feel, what do I say,
Fuck you, it all goes away,
How do I feel, what do I say,
Fuck you, it all goes away,
How do I feel, what do I say,
In the end it all goes away,
How do I feel, what do I say,
In the end it all goes away,
How do I feel, what do I say,
In the end it all goes away

[u]link 게시됨 over a year ago
Insane4ever commented…
저기요 are those words 2 a system of a down song.....i think B.Y.O.B. over a year ago
amymcgourty commented…
LOL over a year ago
AdaLove said …
any irish guy here wanting marry me? :D 게시됨 over a year ago
Shepard14 commented…
I happen to know an Irish guy..... over a year ago
PaisleyPark commented…
o_o over a year ago
-RandomChick- said …
Oh yea, the 암캐, 암 캐 is back! ;D (I mean me BTW) 게시됨 over a year ago
Insane4ever commented…
Cool.....i 암갈색, 암 갈색 get it..... over a year ago
kingdomheartsmm said …
Kingdom Hearts rules! 게시됨 over a year ago
navajosrock commented…
yes it does :D over a year ago
vlad_todd_fan commented…
Most certainly. over a year ago
kingdomheartsmm commented…
^.^ over a year ago
heart
kingdomheartsmm said …
But still, Happy Valentine's 일 everyone! 게시됨 over a year ago
kingdomheartsmm said …
Please look me up on fanfiction.com I'm vampiremiss96 게시됨 over a year ago
kingdomheartsmm said …
Ugh, it's Valentine's Day. All 일 at school there was so much mushiness. If their 사랑 was real I'd be okay. But since it's not. . . 게시됨 over a year ago
kingdomheartsmm said …
Hee hee, I was having a loony moment. 게시됨 over a year ago
kingdomheartsmm said …
GIMME ALL YOUR 땅콩 BUTTER!!!!!!!! 게시됨 over a year ago
My8thUsername commented…
Here 당신 go. *Gives 땅콩 butter* I don't like it much, anyway. over a year ago
dxarmy423 said …
I pledge alliegence to CM Punk. I declare that your either nexus 또는 against us and shall let the 불, 화재 burn always. With sobriety and integrity for all. One straightedge nation under Punk. 게시됨 over a year ago
angry
FairuzBones said …
school off for today, yey :)

but still, I'm stuck with homework and assignment, aarrrggghhh
oh god, I hate school 게시됨 over a year ago
pariapink commented…
i hate schoool 2! over a year ago
Mallory101 said …
Ew...It's Valentine's Day. 게시됨 over a year ago
teamsalvatore98 commented…
Ew... it's a foot O-o over a year ago
melcu commented…
ikr! over a year ago
KilledbyanAngel commented…
Just think! We celebrate 사랑 because some dude got his head chopped off (: Lovely, isn't it? over a year ago
heart
teamsalvatore98 said …
Happy Valentine's to everyone and everytwo and everythree and everyfour and everyfive and so on and so on... *~~* DoNt FoRgEt To tElL yOuR lOvEr YoU lOvE tHeM *~~* 게시됨 over a year ago
teamsalvatore98 commented…
♥♥♥♥!!!!!!!!!! тσ∂αу ιѕ ♥ ι ℓσνє уσυ♥ ∂αу!!! уσυя му вєѕт ƒяιєη∂!!! ♥ ιℓσνє уσυ♥ !!!!!!!!! ѕєη∂ тнιѕ тσ єνєяуσηє уσυ ¢αяє αвσυт!!!!!! ♥♥♥♥ нαρρу ν-∂αу every body! over a year ago
InvaderStickly commented…
THANKS FOR REMINDING ME I DONT FUCKING HAVE A LOVER over a year ago
Mongoose09 commented…
^^ LMFAO over a year ago
Crazy_NarutoKid said …
I really need to go to 침대 now...I have school 2moro,and after that afterschool clubs.I think im gonna crash 축구 club 또는 maybe judu.But first cooking so i can steal some food........Blah Blah why am i typing this ...idk...whatever....it's 10:15 pm...im not tired....:(...shit i forgot to do my h.w...guess i'll do it in the bus. Pay no attention to my rambling...bye...peace out...goodnight..or...day....................................:D 게시됨 over a year ago
heart
hahasatwat said …
happy valentine's 일 every1! 게시됨 over a year ago
heart
amymcgourty said …
HAPPY VALENTINES TO EVERYONE !!!!!!! 게시됨 over a year ago
heart
CutiegirlXtreme said …
Happy Valentine's Day, Fanpoppers! 게시됨 over a year ago
kiss
maribou said …
♥♥♥♥!!!!!!!!!! тσ∂αу ιѕ ♥ ι ℓσνє уσυ♥ ∂αу!!! уσυя му вєѕт ƒяιєη∂!!! ♥ ιℓσνє уσυ♥ !!!!!!!!! ѕєη∂ тнιѕ тσ єνєяуσηє уσυ ¢αяє αвσυт!!!!!! ♥♥♥♥
нαρρу ν-∂αу every body! 게시됨 over a year ago
melcu said …
imsonia
게시됨 over a year ago
FairuzBones said …
It's a miracle :)
I just found out that I didn't remedial Math exam

yohooooo, I'm so happy today :) 게시됨 over a year ago
Insane4ever commented…
Party crasher *pokes eyes* over a year ago
big smile
Lucy19 said …
PLZ 가입하기 THIS CLUB!!

link 게시됨 over a year ago
KilledbyanAngel said …
So now the Cookie Monster has to be the Veggie Monster, Oscar has to live in a recycling bin, and Ernie and Burt can't be on the show because they're apparently gay. What the hell is wrong with this world? O_O 게시됨 over a year ago
cloudstrifefan commented…
:D over a year ago
energizerbunny commented…
Wait.I thought big bird was the gay one over a year ago
KilledbyanAngel commented…
But I guess not over a year ago
justinfangrrl said …
men are like a bank account; without money, they don't generate a lot of interest. (lol. jk) 게시됨 over a year ago
justinfangrrl commented…
just note that I don't think of all guys that way, it's just a joke I heard. over a year ago
KilledbyanAngel commented…
ahaha.. over a year ago
KilledbyanAngel said …
Ring ring ring ring ring ring ring 바나나 phone...
게시됨 over a year ago
KilledbyanAngel said …
Cleverbot just asked me to 공식 만찬, 저녁 식사 O_O Wtf.. 게시됨 over a year ago
KilledbyanAngel commented…
Now he's just told me to change my name to Pablo O_O over a year ago
LinaHarrow commented…
Cleverbot FTW. over a year ago
KilledbyanAngel commented…
Haha ikr xD over a year ago
My8thUsername commented…
One time I was talking to him and he asked me how old I was about three times. Then he asked me for a date...and then said we should get married. Oh, yeah, and there was this one time he was convinced I was a dinosaur and that aliens were invading his head. I 사랑 whoever invented him... over a year ago
KilledbyanAngel said …
If I could fall into the sky, do 당신 think time... could pass me by? 게시됨 over a year ago
r-pattz commented…
Only if 당신 walk a thousand miles. over a year ago
KilledbyanAngel commented…
ahaha over a year ago
heart
mcrkilljoygirl said …
♥ /l
(゚、 。 7
 l、 ~ヽ I 사랑 KITTEH!
 じしf_, ) 게시됨 over a year ago
KilledbyanAngel commented…
Awwww :D over a year ago
My8thUsername commented…
OH THAT'S SO CUTE!!! over a year ago
big smile
Kracko said …
^_^ aswome place yesss theres too randoms... link please check this one out too... lets a rock 팬팝 ppl! 게시됨 over a year ago
shadowsonlygirl commented…
:D over a year ago
skuttlebug303 said …
...yep its offical, Im insane XD
but it just gives 당신 더 많이 reasons to 사랑 me:) 게시됨 over a year ago
cool
7things said …
Take My Hand & Dance With Me 게시됨 over a year ago
amymcgourty commented…
i will over a year ago
7things commented…
♥ :) over a year ago
laugh
spyderkid22 said …
GO GO POWER RANGERS!!!!!!!!!!! 게시됨 over a year ago
surprise
MiizLadiDiime said …
Im stalking you. 게시됨 over a year ago
Lawli-gagger commented…
Then I guess 당신 are SUPER bored xD over a year ago
MiizLadiDiime commented…
Looooool>>True that over a year ago
fatoshleo said …
Keep Calm fanclub link 게시됨 over a year ago
kiss
maribou said …
happy valentine`s 일 every body!!♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥ 게시됨 over a year ago
KilledbyanAngel said …
Mmm.. 스타벅스 :3
게시됨 over a year ago
alizoula said …
can u pleaze ancer in this question?? thanks props will be given :))) link
photo-crazy-sister 게시됨 over a year ago
fatoshleo said …
weheartit 팬 club link 게시됨 over a year ago
angelic
cloudstrifefan said …
Here's a fact that's 100% wrong:People are smart. 게시됨 over a year ago
XxEmolovexX commented…
lol? over a year ago
hahasatwat commented…
that is so true! LOL ;) over a year ago
InvaderStickly said …
Valentines days coming up. CH-CH. POW. (Dead) 게시됨 over a year ago
XxEmolovexX commented…
* same * over a year ago
hahasatwat commented…
haha! wats wrong with valentimes day! LOL over a year ago
big smile
jbiebgirl100 said …
yo 게시됨 over a year ago
mcrkilljoygirl commented…
tu over a year ago
MrOrange16 commented…
nosotros over a year ago
mcrkilljoygirl commented…
ellos over a year ago
Mongoose09 commented…
fwre of 34e3mo4mwoqmr3odwqomfew over a year ago
invadercalliope said …
:O 게시됨 over a year ago
Rainsky57 commented…
{:O over a year ago
Rainsky57 commented…
:{O over a year ago
mcrkilljoygirl commented…
:-O over a year ago
My8thUsername commented…
{~.~} *U* C: "." over a year ago
LadyL68 said …
I don't go on 팬팝 for 3 days, come back, & it's all...diffrent...whoa. Might take some getting used to, but 사무용 겉옷, 전반적인 I like 게시됨 over a year ago
smile
-Alohomora- said …
Have any of 당신 ever seen the movie 또는 read the book 'Holes'?

Well if 당신 have, could 당신 consider joining my spot dedicated to Kate & Sam? I fell in 사랑 with this couple while watching the movie, and so I decided to create a spot for them. Please join. :)

link 게시됨 over a year ago
crying
hahasatwat said …
ahhhh! ive got choose my GCSE options soon! ahhhh!
help me! 게시됨 over a year ago
kittyluvaxoxo commented…
heyyyy :D over a year ago
hahasatwat commented…
oh! 저기요 its u! over a year ago
pinkypocky10001 said …
i 사랑 being random... some times I just shout out things all the sudden.. like..... " Hi... Cheese.... Pizza!!!..... La la la!!!!!..... " Ha.. 게시됨 over a year ago
hahasatwat commented…
hahaha! lol, same here!:) over a year ago
DibLuver25 commented…
Me too! :) SOmetimes i'll sneak up behind my 프렌즈 then loudly shout "MARSHMELLOW!!" it's so much fun! :D over a year ago
pinkypocky10001 commented…
i know!!!! over a year ago
-_-_-_-_-_ said …
hi everybody i 사랑 being 랜덤 f 당신 팬 me will give 당신 5 props and some 팬 and an emoticon PLZ 팬 me and dont 팬 creeperman101 he is a hacker and stalker :) also plz 팬 keshagurl17 she is real and gave me tickets to a show for sme reason?also the justinBiebsreal is the real bieber i know because i have my speacial ways thanks! 게시됨 over a year ago
keshagurl17 commented…
thanks 4 givin me the credit some peeps dont beeleve me over a year ago