What do you think? Place your vote!
(Placed your vote already? Remember to login!)

랜덤 Do u luv me? if not, u hurt mi feelings! L0l

27 fans picked:
i dont kno u lik that
i dont kno u lik that
   70%
of course
of course
   11%
um... na- uh
um...na-uh
   11%
yeah!
yeah!
   7%
sure thing, baby girl
sure thing, baby girl
no votes yet
 cupcake_ posted over a year ago
Make your pick! | next poll >>
save

6 comments

user photo
cupcake_ said:
Do u luv me? betta be ALL yes'es ! [he he] xD

O u know u do... Lmao. Jkjk

AM BORED and feel silLy! <33-
cupcake_
posted over a year ago.
last edited over a year ago
 
user photo
um... na- uh
Bdavisbrookeme picked um...na-uh:
nope.
posted over a year ago.
 
user photo
yeah!
summerfrog picked yeah!:
ur so cool!♥<3
and loved
posted over a year ago.
 
user photo
i dont kno u lik that
Milah picked i dont kno u lik that:
I don't know you like that? Shit, I don't know you at all! I can't love you if I don't know you. Hell, I can't even like ya! But maybe towards the future I might like you. Which I doubt! :)
posted over a year ago.
 
user photo
i dont kno u lik that
twilight0girl picked i dont kno u lik that:
?......?......?
posted over a year ago.
 
user photo
cupcake_ said:
MIlah i don't wanna c u ANYWHERE!!!
i'm not mad at the other people, it's okay...i understand. If sumone posted a ? like this one, i wuld choose HUH? i don't know u like that! so i agree w/ u all but Milah! ur MEAN! u KEEP on maing MEAN comments! just stop! everyone, arn't u seeing this?? EVERYWHERE she just HAS to make a MEAN comment! learn to be NICE~!
posted over a year ago.