Should I give my friend a wedgie?

Today, during third period, my friend friggin' sacked my backpack while I was in the bathroom. After I walked outside, this one girl said she needed to go the bathroom, but I had to come back first. Then, when I came back, my friend said I wasn't being a gentleman and that I should've let the girl go first. When I came back, my backpack and gym bag were both turned inside out (sacked). Should I give him a wedgie as payback? I already tried today, but the 벨 rang and I had to get to fourth period :P
 hatelarxene posted over a year ago
next question »

랜덤 답변

BlindBandit92 said:
LOL Honestly I would do far worse than a wedgie. That's too nice for my standards LOL but 저기요 whatever. Go give him a wedgie lol
select as best answer
posted over a year ago 
*
What would 당신 do? Suggestions are good :)
hatelarxene posted over a year ago
*
I dunno. Maybe embarrass them in front of people they like? If I knew him I would use some of the info I knew about him to hit him personally. (Not overly cruel but enough to let him know not to do it again) But then again I have a vindictive nature when I want to LOL
BlindBandit92 posted over a year ago
*
Oh. Lol. I'm not very vindictive, so... yeah.
hatelarxene posted over a year ago
*
^PFFT you're messing out one on alot of fun LOL
BlindBandit92 posted over a year ago
LaDispute said:
Wait I thought this website was supposed to be 13+
select as best answer
posted over a year ago 
*
What does that have to do with anything...?
hatelarxene posted over a year ago
*
LOL
sarabeara posted over a year ago
*
I did say "generally" and it's still immature IMO~
LaDispute posted over a year ago
Simmeh said:
당신 should totally makeout with him.
select as best answer
posted over a year ago 
*
Dude
BlindBandit92 posted over a year ago
*
Where the fuck did that come from?
BlindBandit92 posted over a year ago
FanFun1010 said:
WTF does sacked mean?
select as best answer
posted over a year ago 
*
It's when 당신 turn a backpack 또는 a bag inside out
hatelarxene posted over a year ago
*
it also can mean being smacked 의해 a sack
seffro posted over a year ago
Otaku_Girl4890 said:
LOL I would :P Maybe something worse, it depends on how mad they made me.
select as best answer
posted over a year ago 
*
What would 당신 do that was worse?
hatelarxene posted over a year ago
Shadowmarioking said:
i'm like pretty sure that's called turtling someone. then again the terminology could be different in different areas
더 많이 importantly why the fuck would 당신 even consider giving a wedgie to someone that is like probably the fastest fucking way to lose a friend in .02 milliseconds. just let it go man
select as best answer
posted over a year ago 
*
Actually, I've seen 프렌즈 give each other wedgies, and they're still 프렌즈
hatelarxene posted over a year ago
*
well for me personally the last fucking thing i'd do would be to give someone a wedgie that is just messed up
Shadowmarioking posted over a year ago
summer2987 said:
uhm , i would ' nt , but 당신 can if 당신 want , i guess .
select as best answer
posted over a year ago 
OMGZoey said:
I only read the title, YESS
select as best answer
posted over a year ago 
sarabeara said:
I would say yes, but then 당신 run the risk of escalation and retaliation. Just keep that in mind.
select as best answer
posted over a year ago 
seffro said:
DO IT
OBEY MASTER HAND
select as best answer
 DO IT OBEY MASTER HAND
posted over a year ago 
polarwagon15 said:
Could've been worse, my classmate put a frickin' rock in my backpack, while I was wearing it. It was funny though, even I found it hilarious.
select as best answer
posted over a year ago 
*
Ive never heard of a fricken` hug-ass rock. must be fun to hug =3
scaliebutt posted over a year ago
*
polarwagon15 said "frickin' rock", not "fricken' huge-ass rock"... Where did 당신 get that from?
hatelarxene posted over a year ago
prussiaducky said:
Hmm...did 당신 actually see this "friend" dump your things? Maybe your "friend" was being framed. Depends on how much 당신 사랑 this friend :)
select as best answer
posted over a year ago 
*
He said so himself that he did it. Afterwards, he said "That's what 당신 get."
hatelarxene posted over a year ago
wedgie_supreme said:
Yes 당신 should wedgie him in front of the whole school
select as best answer
posted over a year ago 
next question »