What celebrity, in your opinion, would make the best president?

And who would be tha VP?
 AaaaaGirlygirl posted over a year ago
next question »

랜덤 답변

justleeelee said:
Rebecca Black. She has to be a strong girl, I would NOT BE ABLE TO FUCKING STAND all those haters and death threats. And she's still gonna make new songs and it doesn't effect her as bad as it would if it were me.... I know it sounds weird, but yeah, I have respect for that girl.
select as best answer
posted over a year ago 
*
totally.. LOL
coolie posted over a year ago
CornChips said:
Oprah. VP can be Will Smith 또는 Bono.
select as best answer
posted over a year ago 
*
thats true
iluvsmj posted over a year ago
InquisitiveOwl said:
No one. Most 유명인사 are as empty-headed as a 물고기 bowl.
select as best answer
posted over a year ago 
*
LOL
CornChips posted over a year ago
*
haha... LOL
annasebastian posted over a year ago
watchamaging said:
Johnny depp
select as best answer
posted over a year ago 
Trainofdoom said:
JUSTIN BIEBER!!! OMG I lyke luv him so much he'd b like the cutest prez EVER!!!1!!111



Sarcasm

select as best answer
posted over a year ago 
*
Lolz
AaaaaGirlygirl posted over a year ago
*
LOL I'm glad 당신 said sarcasm because for a 분 I thought 당신 were serious.
Immortal42 posted over a year ago
adultswimperson said:
President: Asthon Kucher
VP: Shia Labeouf
select as best answer
posted over a year ago 
alismouha said:
Cinders.



VP? Zinnia Jones.
select as best answer
posted over a year ago 
Me_Iz_Here said:
Misha Collins. It would just be really interesting. xD

VP? Troian Bellisario. She's smart, strong and awesome.

select as best answer
posted over a year ago 
KateKicksAss said:
Helena Bonham Carter!

VP's: Katy Perry and Lady Gaga

Secretary: Johnny Depp

Treasurer: VOLDEMORT!
select as best answer
posted over a year ago 
KaulitZfan said:
tom kaulitz
select as best answer
 tom kaulitz
posted over a year ago 
Anna280 said:
Obama... wat? he's famous..... right?
LOL jk
select as best answer
posted over a year ago 
annasebastian said:
Leonardo DiCaprio because I think he is responsible,patient and also facing tough tests...
VP...I think...is Jackson Rathbone. :P
select as best answer
posted over a year ago 
Jeffersonian said:
Highly doubt you'll recognize him but anyway I'd go with Sam Waterston(Law & Order actor, and I'm going 의해 who actually seems they would be able to run a country well, not who would make a cute 또는 hot president), not sure who would be VP but he would be a great president.
select as best answer
posted over a year ago 
iluvsmj said:
i would say the celebs that atleast helped 또는 gave charity to organizations like michael jackson:)
select as best answer
posted over a year ago 
next question »