what was the worst pick up line that someone has ever said to 당신 ?

FOR ME I THINK THE WORST PICK UP LINE WAS WHEN I WAS AT SCHOOL PUTTING THINGS INTO MY LOCKER AND A BOY WALKED UP AND SAID GIRL 당신 SO DAMN FINE , CAN I HAVE 당신 .THEN I SAID HELL NO AND LEAVE ME ALONE THEN I SLAPPED HIM IN THE FACE AND HE RAN !!!!!!
*
probably, ''baby 당신 must be a cop, cuz 당신 got fine written all over you''. dude, i'M BARELY 13.
3nala posted over a year ago
*
WOW
ma24 posted over a year ago
 ma24 posted over a year ago
next question »

랜덤 답변

springely said:
"Your mom."
select as best answer
posted over a year ago 
ellie_bellie135 said:
I don't get picked up... :D ..... :) ...... :|..... :( ........ D: WHY AM I SOOOOO UNLOVABLE!!!!!!!!!!!???????? D'X
select as best answer
posted over a year ago 
*
Ahahahaha! :D
ellie_bellie135 posted over a year ago
LunaShay said:
Guy:If 당신 were a nose hair cleaner i'd pick 당신 first!No wait......

Yes,he was trying to make me laugh.....
select as best answer
posted over a year ago 
*
That's sweert :D
ellie_bellie135 posted over a year ago
DracoLuver said:
'Do 당신 believe in 사랑 at first sight, 또는 should I walk 의해 again?'

All I want to do is scream at them
select as best answer
posted over a year ago 
scarxtardis said:
Well, it was probably this guy at a caravan park. He actually got his friend to come up to me and it went like this:

Dude: Hey, Chick! Yeah, chick in the white shirt. Com ehere for a sec.
Me: Uh... no thanks. Why?
Dude: Well, my frind Mitch wants to know if you'll go out with him.
Me: Uh, no thanks! Tell him I'm taken. And why, anyway?
Dude: Oh, ok. And coz your hot.
Me: O_O
What makes it 더 많이 embarassing is that he was like, 16, and my brother was there >.<
select as best answer
posted over a year ago 
BananaBread123 said:
My Teacher Says Knock ,Knock And class says whos their and she says
"MS.Broomfeild now plz be quite before i give out detitons
select as best answer
posted over a year ago 
zanesaaomgfan said:
A nerdy nerd nerd said: Hey, did it hurt when 당신 casted a spell?

Like WTF?
select as best answer
posted over a year ago 
*
XD
deathroman13 posted over a year ago
next question »