Michael Jackson 음악 비디오 Club
가입하기
Fanpop
New Post
Explore Fanpop
Uh oh, she's just your type right
Trying to figure out how 당신 could
play a major part in her life, right?
Cuz shorty got her mind tight
And every time 당신 see her walk 의해
you start thinking bout your night life
She all that's in your eyesight
And ever since the first 일 당신 seen her
thinking she the wife type
You figure she'll be perfect loving 당신
Fantasize a tingle from her fingers rubbing 당신
Trying to analyze the situation
You feeling crazy
Wonderin forever what's so special bout this lady
Feeling like 당신 wanna pull back
But 당신 know 당신 perfect for her 당신 got
all of what them fools...
continue reading...
Can it be I stayed away to long
Did I leave your mind when I was gone
It's not my thing trying to get back
But this time let me 당신 where I'm at
당신 don't have to worry 'cause I'm coming
Back where I should have always stayed
And now I heard the maybe to your story
And it's enough 사랑 for me to stay

Can it be I stayed away to long
Did I leave your mind when I was gone
It's not my thing trying to get back
But this time let me 당신 where I'm at

[Chorus:]
I wanna be where 당신 are
Anywhere 당신 are
I wanna be where 당신 are
Everywhere 당신 are

[Bridge:]
Please don't close the door to our future
There's so many things we haven't tried
I could 사랑 당신 better then I use to
And give 당신 all 사랑 I have inside

[Chorus:]
I wanna be where 당신 are
Anywhere 당신 are
I wanna be where 당신 are
Everywhere 당신 are
They told him don't 당신 ever come around here
don't wanna see your face, 당신 better disappear
The fire's in their eyes and their words are really clear
So beat it
Just beat it

You better run, 당신 better do what 당신 can
don't wanna see no blood, don't be a macho man
You wanna be tough, better do what 당신 can
So beat it
But 당신 wanna be bad

[Chorus]
Just beat it (beat it)
Beat it (beat it)
No one wants to be defeated
Show 'em how funky strong is your fight
It doesn't matter who's wrong 또는 right
Just beat it

Just beat it
Just beat it
Just beat it
Ugh!
[ Find 더 많이 Lyrics on link ]

They're out to get you, better leave...
continue reading...
posted by adreunna
"MAD"
YOUR BUTT IS MINE
GONNA TELL U RIGHT
DONT SHOW YO FACE IN BROAD 일 LIGHT
IM TELLING U OF HOW I FEEL
GONNA BEAT YOUR MIND
DONT SHOOT ME PLAYA
COME ON' COME ON JUST FIGHT ME ALRIGHT

2nd VERSE
IM GIVING U ON THE COUNT OF ME
JUST SHOW YO STUFF 또는 LET ME BE
IM TELLING U JUST TO WASH YA MOUTH
I KNOW YO GAME AND WHAT YOUR ABOUT
WHEN MY FAMILY COMES TO LIVIN' AND I SMELL THE SWEET PERFUME
IM AFRAID U CANT SAY NOTHIN' JUST WAIT TILL I GET THROUGH...


CHORUS AND ME
BECAUSE IM MAD,IM MAD COME ON
(MAD MAD-REALLY,REALLY MAD) 당신 KNOW I'M MAD,I'M MAD 당신 KNOW IT (MAD MAD-REALLY,REALLY MAD 당신 KNOW...
continue reading...
Oh no. . .
oh no. . .
oh no. . .

You'll never make me stay
so take your weight off of me
I know your every move
so won't 당신 just let me be
I've been here times before
but I was too blind to see
that 당신 seduce every man
this time 당신 won't seduce me

She's saying that's ok
hey baby do what 당신 please
I have the stuff that 당신 want
I am the thing that 당신 need
she looked me deep in the eyes
she touchin' me so to start
she says there's no turnin' back
she trapped me with her arm

Dirty Diana, nah
dirty Diana, nah
dirty Diana, no
dirty Diana
let me be!

Oh no. . .
oh no. . .
oh no. . .

She likes the boys in the band...
continue reading...
It's close to midnight
something evil's lurkin' from the dark
under moonlight
You see a sight that almost stops your heart
You try to scream
But terror takes the sound before 당신 make it
You start to freeze
As terror looks 당신 right between your eyes
You're paralyzed

'Cause this is thriller
Thriller night
And no one's gonna save you
From the beast about to strike
You know it's killer
Thriller night
You're fighting for your life
Inside a killer
Thriller tonight, yeah

You hear the door slam
And realize there's nowhere left to run
You feel the cold hand
And wonder if you'll ever see the sun
You close your eyes
And hope...
continue reading...
사랑 was taken from a young life
And no one told her why

Her direction has a dimlight
From one 더 많이 violent crime
She innocently questioned why
Why her father had to die

She asked the men in blue
How is it that 당신 get to choose
Who will live and who will die
Did god say that 당신 could decide ?

You saw he didn't run
And then my daddy had no gun

In the middle of a village
Way in a distant land
Lies a poor boy with his broken toy
Too young to understand

He's awaken, ground is shaking
His father grabs his hand
Screaming crying, his wife's dying
Now he's left to explain

He innocently questioned why
Why his mother had...
continue reading...
(with Eddie Murphy)

Sun is gonna shine
꽃 gonna grow
Clouds'll sprinkle showers
Rivers gonna flow

Man ain't got the power
To kill nothing but himself
Man is a creation
Man is nothing else

Whatzup, whatzup, whatzupwitu
Whatzup, whatzup, whatzupwitu

Always is the mountain
[ Find 더 많이 Lyrics on link ]
Always is the tree's
Always is the ocean
Always is the sea's

We can't stop this world
'Cause it's not
Our world we can just jack
Each other up

Heavenly father been mighty patient
He got your number peeped
Your disease
He knows your falling,
Your falling, your falling,
Man is a creation
Man is nothing else

Whatzup, whatzup, whatzupwitu
Whatzup, whatzup, whatzupwitu

(Repeat and fade out)

link
As he came into the window,
it was the sound of a crescendo.
He came into her apartment,
he left the bloodstains
on the carpet.
She ran underneath the table,
he could see she
was unable.
So she ran into the bedroom,
she was struck down,
it was her doom.

Annie are 당신 ok
So, Annie are 당신 ok
Are 당신 ok, Annie
Annie are 당신 ok
So, Annie are 당신 ok
Are 당신 ok, Annie
Annie are 당신 ok
So, Annie are 당신 ok
are 당신 ok, Annie
Annie are 당신 ok
so, Annie are you
ok, are 당신 ok,
Annie

(Annie are 당신 ok)
(will 당신 tell us
that you're ok)
(he left the signs in the window
that he struck you, a crescendo, Annie)
(he came into your apartment)...
continue reading...
There's a ghost down in the hall
There's a ghoul upon the bed
There's something in the walls
There's blood up on the stairs
And it's floating through the room
And there's nothing I can see
And I know that that's the truth
Because now it's onto me

Don't understand it
Hey
Don't understand it!
Aaow

There's a tappin' in the floor
There's a creak behind the door
There's a rocking in the chair
But there's no-one sitting there
There's a ghostly smell around
But nobody to be found
And a coughin' and a yawnin'
Where a restless soul is going

Don't understand it
Hey!
Don't understand it
Hey.

And who gave 당신 the right
to shake...
continue reading...
[1st Verse (Michael)]
Every Night She Walks
Right In My Dreams
Since I Met Her From The Start
I'm So Proud I Am The Only One
Who Is Special In Her Heart

[Chorus]
The Girl Is Mine
The Doggone Girl Is Mine
I Know She's Mine
Because The Doggone Girl Is Mine

[2nd Verse (Paul)]
I Don't Understand The Way 당신 Think
Saying That She's Yours Not Mine
Sending 장미 And Your Silly Dreams
Really Just A Waste Of Time

[Chorus]
Because She's Mine
The Doggone Girl Is Mine
Don't Waste Your Time
Because The Doggone Girl Is Mine

[Bridge (Paul)]
I 사랑 당신 더 많이 Than He
(Take 당신 Anywhere)

[Michael]
But I 사랑 당신 Endlessly
(Loving...
continue reading...
We're takin' over
we have the truth
this is our mission
to see it through

Don't point your finger
not dangerous
this is our planet
you're one of us

We're sendin' out our
major love
and this is our
message to you
(message to you)
the planets are linin' up
we're bringin' brighter days
they're all in line
waitin' for you

You're just another
part of me..

A brother nation
fulfill the truth
the final message
we're bringin' you
[ Find 더 많이 Lyrics on link ]
there is no danger
feel the truth
so come together
good will is true

We're sendin' out our
major love
and this is our
message to you
(message to you)
the planets are linin' up...
continue reading...
Como la brisa
Tu voz me acaricia
y pregunto por ti

Cuando amanece
Tu amor aparece
y me hace feliz

Me conoces bien
y sabes también
que nadie te querrá como yo

Tú me haces sentir
Deseos de vivir,
Junto a ti por siempre
Tu amor es mi suerte

Tu voz me llama
tú eres quien gana
en mi corazón

Porque me has dado
Algo sagrado
Con tu pasión

Me conoces bien
y sabes también
que no puedo vivir sin tu amor

Y cuando no estás
no 건초 felicidad
Mi vida no es vida
si tú te vas

Todo mi amor eres tú
Todo mi amor eres tú
[ Find 더 많이 Lyrics on link ]
Cuando no estás
no 건초 quien me de lo que das tú

Pues todo mi amor eres tú

Noche...
continue reading...
posted by kiss93
(Naku Penda Piya-Naku Taka Piya-Mpenziwe)
(I 사랑 당신 too-I want 당신 to-My love)

Liberian girl...
You came and 당신 change my world
A 사랑 so brand new
Liberian girl...
You came and 당신 change
Me girl
A feeling so true

Liberian girl
You know that 당신 come
And 당신 change my world
Just like in the movies
Two 연인들 in the scene
And she says...
"Do 당신 사랑 me?"
And he says so endlessly...
"I 사랑 당신 Liberian girl"

(Naku Penda Piya-Naku Taka Piya-Mpenziwe)

Liberian girl...
More precious then
Any pearl
Your 사랑 so complete
Liberian girl...
You 키스 me then
Oh the world
You do this to me

Liberian girl
You know that 당신 came...
continue reading...
(with Minnie Riperton)

I'm in 사랑 again
This time I think that it's for real
I'm in 사랑 again
I think I know just how 당신 feel

It's like waking early on
Christmas morning
And finding the toy of your dream
And that's the way 당신 make me feel, girl
And that's the way that it should be

I'm in 사랑 again
This time I think that it's for sure
I'm in 사랑 again
It's what I've lived my whole life for
[ Find 더 많이 Lyrics on link ]

You've given me such happiness
You've given me so much joy
You've changed my sadness into gladness
How could I ask for more...

I'm in love, I'm in 사랑 again
I'm in love, I'm in 사랑 again

Ooh......
continue reading...
[Chorus]
Tell the 천사 no
I don't wanna leave my baby alone
I don't want nobody else to hold you
that's a chance I'll take
Maybe I'll stay, Heaven can wait
No, if the 천사 took me from this earth
I would tell them bring me back to her
it's a chance I'll take
maybe I'll stay, Heaven can wait

You're beautiful, you're wonderful, incredible, I 사랑 당신 so
you're beautiful,
each moment spent with 당신 is simply wonderful
This 사랑 I have for 당신 girl it's incredible
And I don't know what I'd do,
if I can't be with you
The world can not go on so every night I pray
If the Lord should come for me before I wake...
continue reading...
[1st Verse]
Girlfriend
I'm Gonna Tell Your Boyfriend (Yeah)
Tell Him (Woo Hoo)
Exactly What We're Doin' (Yeah)
Tell Him What 당신 Do To Me
Late At Night When The Wind Is Free

[2nd Verse]
Girlfriend
I'm Gonna Show Your Boyfriend (Yeah)
Show Him (Woo Hoo)
The Letters I've Been Savin' (Yeah)
Show Him How 당신 Feel Inside
An' How 사랑 Could Not
Be Denied (Oh No)

[Chorus]
We're Gonna Have To Tell Him
[ Find 더 많이 Lyrics on link ]
You'll Only Be A Girlfriend Of Mine
Do-Doot-Do, [Etc.]

We're Gonna Have To Tell Him
You'll Only Be A Girlfriend Of Mine

[3rd Verse]
Girlfriend 당신 Better Tell
Your Boyfriend (Yeah)
Tell Him (Woo Hoo)
Exactly What We're Doin' (Yeah)
Tell Him What He Needs To Know
또는 He May Never Let 당신 Go

[Chorus]
We're Gonna Have To Tell Him
You'll Only Be A Girlfriend Of Mine
Do-Doot-Do, [Etc.]

[Chorus]
We're Gonna Have To Tell Him
You'll Only Be A Girlfriend Of Mine
Do-Doot-Do, [Etc.]

link
Yeah Shoo-hee
Oooh
Hee hee!
Shoo-hee
Woh
Woh
Hee!

Love ain't what
it used to be
That is what
they're tellin' me
Push it in stick it out
That ain't what
it's all about

He wanna do
something keen to
you
He wanna 덮개, 랩 his
arms all around
you girl
He wanna shake it up
shake it down
Doing it right
He wanna jump
back half flap
doing it right

He wanna lay 당신 down
Turn it up
Kicking it loose
He wanna fly
high nigh high
Baby for you'se

He wanna motormouth
Float around
Baby the back
He wanna shake it up
shake it down
Moving round ha ha

Love ain't what
it used to be
(Hee!)
That is what
they're tellin' me
Push it in stick it out
That ain't what...
continue reading...
Hold my hand, feel the touch of your body cling to mine
You and me, makin’ 사랑 all the way through another night
I remember 당신 and I walking though the park at night
Kiss and touch, nothing much, let it blow just touch and go

Love me more, never leave me alone 의해 house of love
People talk, people say what we have is just a game
Oh, I’ll never let 당신 go, come here girl
Just got to make sweet 사랑 ‘til the break of dawn

[CHORUS]
I don’t want the sun to shine I wanna make love
Is this magic in your eyes and in my heart
I don’t know what I’m gonna do I can’t stop lovin’ you
I won’t stop...
continue reading...
"Cry"

[Verse 1]
Somebody shakes when the wind blows
Somebody's missing a friend, hold on
Somebody's lacking a hero
And they have not a clue
When it's all gonna end

[Verse 2]
Stories buried and untold
Someone is hiding the truth, hold on
When will this mystery unfold
And will the sun ever shine
In the blind man's eyes when he cries?

[Chorus:]
You can change the world (I can't do it 의해 myself)
You can touch the sky (Gonna take somebody's help)
You're the chosen one (I'm gonna need some kind of sign)
If we all cry at the same time tonight

[Verse 3]
People laugh when they're feelin sad
Someone is taking a life, hold...
continue reading...