Logan Lerman Wall

Previous

Displaying wall entries 1-10 of 346

heart
rachel786 said …
My sister is obsessed with the 영화 Percy Jackson omg LOL 게시됨 over a year ago
rachel786 said …
I have a sister who lves logan she adores him so I'm planning on surprising her with this one wish me luck guys 게시됨 over a year ago
heart
rebecaleia said …
Baner......Icon.......... ♥_♥ 게시됨 over a year ago
kiss
sweety63 said …
OMGGGGG !! Finally A New Banner And An 아이콘 !!! EEEEEEEEEEEEEEEEEEPPPP Logieeee
당신 Are Perfect !!!!!!!!!!!!!!! Ummaa
게시됨 over a year ago
marlanido said …
New banner and 아이콘 의해 modernfan :) 게시됨 over a year ago
smile
raylea2005 said …
당신 are so cute and I 사랑 the Percy Jackson movies. 게시됨 over a year ago
ash1235 said …
Logan Lerman is AWESOME!!! My friend is obsessed!! 게시됨 over a year ago
cake
sweety63 said …
Happy Birthday Logie ♥ 게시됨 over a year ago
sini12 commented…
Happy birthday,Bro-in-law xD ~ over a year ago
kiss
sweety63 said …
Missed 당신 a lot baby , but now with 당신 again ;) 게시됨 over a year ago
meh
sportypants said …
저기요 Logan are 당신 dating Alexandra Daddario? 게시됨 over a year ago
gwendiamond commented…
No, He actually recently got engaged to his girlfriend! over a year ago
delenasalvatore commented…
No he's not engaged. A fake gossip site (mediamass, which satirises celebs and kind of makes fun of them) made the story up. over a year ago
gwendiamond commented…
Really? Well that sucks. I hate fake celebrity gossip. over a year ago
blush
sportypants said …
Logan why are 당신 so hot and cute? 게시됨 over a year ago
heart
sportypants said …
Happy December Logan!!! 게시됨 over a year ago
heart
cariepie said …
당신 are so cute and hot ;) 게시됨 over a year ago
Marissa_rox commented…
I Know he is :-) over a year ago
Clairisse44 said …
Omg how is it possible to be that cute! 게시됨 over a year ago
gwendiamond commented…
I know right! over a year ago
Fiarocks05 said …
does Logan ever on his 팬팝 thing? 게시됨 over a year ago
heart
Fiarocks05 said …
Logan Rocks!!!!!!!!!!!!! 게시됨 over a year ago
aleysantos said …
Logan = mylove 게시됨 over a year ago
heart
Max277 said …
Omg i would die if i met Logan! He is such a great actor & cute!! :) <3 게시됨 over a year ago
sini12 commented…
yep yep!! I agree!loll..he's cute!:P over a year ago
Max277 commented…
LOL yep! 저기요 girly!!! over a year ago
heart
hufflepuffles said …
Logan's so adorable and seems like a lovely person too. I loved Sea Of Monsters,hope they make the Titans Curse which is 다음 in the Percy Jackson series,if they do.. ermahgerd!! <3333 Anyway 사랑 당신 Logan your my favourite actor(: 게시됨 over a year ago
kiss
eliz1998 said …
best actor and the cutest guy ever. 사랑 you! 게시됨 over a year ago
Max277 commented…
i agree with ever word 당신 said!!!! :) over a year ago
Fiarocks05 commented…
당신 are right over a year ago
loganlerman1901 said …
I 사랑 당신 logan 게시됨 over a year ago
kiss
Berenice910 said …
your the cutest guy ever 게시됨 over a year ago
reni27 said …
Logan 당신 are sooo cute!!!! i 사랑 you!!! 당신 are a great actor and i cant wait for the sea of monsters!!!! 게시됨 over a year ago
VengefulSpirit said …
Happy birthday! 게시됨 over a year ago
cake
sweety63 said …
Happy 21st Birthday Logie !! :*:* <333 게시됨 over a year ago
IrisxDean7 commented…
Happy Birthday, Bro-in-Law!! :D over a year ago
Miraaa commented…
Happy Birthday Mr. Lerman <3 over a year ago
sweety63 commented…
Aww <333 over a year ago
surprise
lalala7050 said …
i really did'nt know he was starring in the movie hoot until now 게시됨 over a year ago
lalala7050 said …
he will be always my 팬 게시됨 over a year ago
blush
lalala7050 said …
happy birhday!! I got this 팬팝 on your birhday!!! I made 당신 my first 팬 게시됨 over a year ago
cake
animega said …
happyyy 21st birthday.. my beloved logan! 게시됨 over a year ago
cake
MrsFinnick said …
Happy 21st BIrthday Logan! <3 게시됨 over a year ago
cake
kakukun said …
Happy Birthday, Logan Lerman! <33 게시됨 over a year ago
katOOO said …
저기요 LOgan lerman i hpoe to see u in Mauritius one 일 !!! 게시됨 over a year ago
katOOO said …
WOWWWWW HAPPY 20th BIRTHDAY LOGAN LUV U BABE UR MY HONEYxxxxxx 게시됨 over a year ago
myariley said …
ok 당신 probably wont see this but at the 상단, 맨 위로 of my xmas list was to meet 당신 in person. 게시됨 over a year ago
big smile
sweety63 said …
OMG OMGGGGGGGGG
FINALLY GOT MY FANATIC MEDAL !!!!!!!!!!!!!!!!!
OMGGGG !!! YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH !!!!
OMG OMGGG !!! HEHEHE
사랑 당신 FOREVER LOGAN !!! :D:D:D:D ♥ ♥ ♥
게시됨 over a year ago
Miraaa commented…
OML! CONGRATULATION BABE!!! over a year ago
sweety63 commented…
Awww Thanks hun <3333 :* over a year ago
smile
sweety63 said …
Finally I watched The Perks of Being a Wallflower !!!!!!!
But I....I don't like Logan as Charlie much !!
I don't know why ! :( but the movie is OK !! Hehe ♥
게시됨 over a year ago
myariley commented…
where did u find a place to watch it? over a year ago
big smile
sweety63 said …
Live
Love
Laugh
Logan
Lerman ♥ !!!
게시됨 over a year ago
big smile
ShyLerman said …
Hello I'm Korean 팬 of Logan♥ hehe 게시됨 over a year ago
purplecyrus said …
Logan, 당신 complete me and I 사랑 you! 게시됨 over a year ago
cake
sweety63 said …
I got my first medal from here ♥ :d 게시됨 over a year ago
EmoSkaterBoy said …
i want the die-hard medal for any club ♥ 게시됨 over a year ago
EmoSkaterBoy said …
he is going to be a good actor in perks of being a wallflower. ♥ 게시됨 over a year ago
crying
sweety63 said …
I wanna Fanatic medal soo badly :((( 게시됨 over a year ago
heart
Reema11 said …
OMG !!! YEY !!!!! Got a dedicated... 사랑 YA LOGAN :***** 게시됨 over a year ago
Supergirl9374 commented…
Congrats Hun! <3 over a year ago
sweety63 commented…
OMG !!! over a year ago
sweety63 commented…
Welcome Mrs.Malik !! LOL :* over a year ago
kiss
sweety63 said …
OMG !! I 사랑 HIM SOO MUCH !!! HEHEHEHEE 게시됨 over a year ago
heart
SilverWings13 said …
Loggie! 게시됨 over a year ago
sweety63 commented…
:D over a year ago
luvsoccer97 said …
guys really.... is logan really going out with someone? 게시됨 over a year ago
sweety63 commented…
i think nope :) over a year ago
big smile
luvsoccer97 said …
3 years.... three wonderful years..... i have loved logan.... he's the best in the world..... i 사랑 him!!!!!!!!!! 게시됨 over a year ago
duncylovescourt said …
I can't wait for the Perks of the Wallflower to come out!!! 게시됨 over a year ago
sweety63 commented…
me too !! over a year ago
luvsoccer97 commented…
me niether!!!!!!!!!! over a year ago
mischievous
sweety63 said …
Im now sick of my die-hard medal :( i wanna fanatic now !! 게시됨 over a year ago
Supergirl9374 commented…
LOL over a year ago
sweety63 commented…
hehehehe over a year ago
marlanido commented…
LOL me to XD over a year ago
big smile
makorra327 said …
I never get tired of him!! 게시됨 over a year ago
sowmya97 said …
Omg he is soooooo cute.Who wont be loving him if he is toooohot like dis. 게시됨 over a year ago
percyjackson888 commented…
i have official dibbs on him over a year ago
sowmya97 commented…
what do u mean 의해 that? over a year ago
meredog said …
he is soooo CUTE!!!!!! but i dont think he should have been Percy Jackson in the movie.... that movie sucked!!!!! it was NOTHING LIKE THE BOOK!!!!! HE WAS WAY TO OLD TO PLAY PERCY!!!!!! PERCY WAS SUPPOSED TO BE 12!!!!!!! NOTHING LIKE THE BOOK!!!!!! anyway he is great in every other movie but the lighting theif..... 게시됨 over a year ago
crs3 said …
Logan is sooo cute i 사랑 his eyes! 게시됨 over a year ago
zar_far11 commented…
Ikr ive loved him since i was in 3rd grade! :) over a year ago
heart
bubblyboo said …
yes he really is the cutest guy in the world! *faints* 게시됨 over a year ago
sweety63 commented…
Hehehehee :)) 당신 right !! over a year ago
luvyu2 said …
Logan was so cute in the three musketeers 게시됨 over a year ago
snowandcharming commented…
i know right:) over a year ago
LizMalik said …
I cant wait to see logan in The Perks Of Being A Wallflower  게시됨 over a year ago
one_a_kind4ever commented…
yah me too over a year ago
zar_far11 commented…
Ya i like his character in this movie...its different from all the other roles hes had 2 play over a year ago
hmmm
makorra327 said …
HAPPY 4TH OF JULY!!!!!! so wat r u guys doing today...wait it's a holiday nobody's gonna post...oh well. 게시됨 over a year ago
cool
makorra327 said …
Logan Lerman is is tied with Josh Hutcherson!!!!... but u all have ur own oppinions 게시됨 over a year ago
makorra327 commented…
i take it back he is slietly better over a year ago
one_a_kind4ever said …
please support logan 의해 joining the perks of being a wallflower movie club
thanks 게시됨 over a year ago
zar_far11 commented…
I joined :)!!! over a year ago
punkransom said …
cant wait to watch the "Percy Jackson and the Sea of Monsters" 게시됨 over a year ago
marlanido commented…
me 2!! over a year ago
meredog commented…
meee.4!!!!!! over a year ago
zar_far11 commented…
Same here!!!! Lightning thief came out in 2010!!!!! I want sea of monsters!!!!!! When does it come out????? over a year ago
one_a_kind4ever said …
i just watched him in the three musketeers and he was soooo cute. i was soooo jealous when he gott to 키스 that french girl plus she is REALLY pretty 게시됨 over a year ago
one_a_kind4ever said …
he is so adorable 게시됨 over a year ago
zar_far11 commented…
Ikr!!!!! Ok thumbs up if 당신 noticed that everyone whos his 팬 is a girl over a year ago
percyneon14 said …
check out my pics
게시됨 over a year ago
percyneon14 said …
i'm percyneon13 got a new account again. 게시됨 over a year ago
percyneon13 said …
i am percyneon12 but i had to get a new account so my 팬 plz come to this accout. 게시됨 over a year ago
percyneon12 said …
check out my cool new logan lerman pic!! 게시됨 over a year ago
big smile
marlanido said …
am i the only one who feels this spot needs a new look? 게시됨 over a year ago
sweety63 commented…
noo/im here too ...we really need a new banner and 아이콘 ! over a year ago
marlanido commented…
yeah we should have a contest for it then contact the spot creater :) over a year ago
inseyaali said …
Excited about Perks of being a 벽 flower??? Emma Watson and Logan Lerman DO look good together:) Agreed? 게시됨 over a year ago
sweety63 commented…
ummm for me , i don't like them together cuase im not 팬 of emma :( over a year ago
inseyaali commented…
Hahaha...it's okay. Logan Lerman is Adorable...agreed? over a year ago
inseyaali commented…
:D over a year ago
percyneon12 said …
me and logan have alot alike it's scary. 게시됨 over a year ago
angelic
sweety63 said …
PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE GOD !! I NEED A FANATIC MEDAL FROM HERE !!!! PLZZZ :))) 게시됨 over a year ago
laugh
sweety63 said …
OMG !!!!!!! GIRLS ! DID 당신 SEE IT ??? THE PERKS OF BEING A WALLFLOWER TRAILER !! OMFG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EEEEEEEEEEEEEP !!!! 게시됨 over a year ago
FairuzBones commented…
yeah, I just saw the trailer 5 분 이전 and I was like "OMG I need to see this" over a year ago
marlanido commented…
ovecourse i saw it the first 일 it came out ( i watched it like 50 times) over a year ago
percyneon12 commented…
omg i saw it on the 엠티비 movie awards over a year ago
sweety63 commented…
:D:D:D:D:D over a year ago
--blake- said …
My sister is a 년 younger than him and has a big crush on him hehe she met him in the park when she did she got him to sign her 셔츠 that she was wearing he wrote his name two times on her 셔츠 he said she is very pretty and got two 또는 three 사진 of her and him being silly then he asked her if he could be 프렌즈 with her on twitter and 페이스북 she has his phone number cool huh? It's a true story ask her yourself her name on here --ginny- 게시됨 over a year ago
marlanido commented…
omg thats awesome! over a year ago
--ginny- commented…
Yea it's true we don't talk very much but we do I met him bout what two 또는 three weeks ago? Yea some where around there over a year ago
--ginny- commented…
Ok the phone number is a lie Alex! I only skype with him a few times but mostly talking to him on twitter and 페이스북 he doesn't tweet very much over a year ago
angelwings123_1 said …
Logan's cute and the guy who's not afraid to just be 100% percent himself and 20 초 of totally weirdness and funny :p hehe that's like me :o) 게시됨 over a year ago
--ginny- said …
Logans the 상단, 맨 위로 coolest, nicest, cutest guy, loagans the kind of guy who wants a person to laugh at his funny jokes and have fun and have that person tell some of their funny jokes to him and if ur a girl he doesn't want a girl who won't want to change into someone else he wants a girl who just be's herself like I am 게시됨 over a year ago
Natali99 commented…
i agree!!:-) over a year ago
--ginny- commented…
Haha thanks over a year ago
lover4u22 commented…
what'd ya do.kiss him? over a year ago
Natali99 said …
Logan, u hav a cute face!! 게시됨 over a year ago
sweety63 commented…
:D over a year ago
Shenara80 commented…
SHUT UP!! u never even liked him BITCH!! over a year ago
Natali99 commented…
woah u need to calm down! over a year ago
heart
angelwings123_1 said …
Logan's the most cutest guy in the world we're good 프렌즈 for real 게시됨 over a year ago
laugh
Hungergamez132 said …
Logan ur so cute!!!! And a great actor
i will always be ur fan!
<3
can't wait for The sea of monsters Movie! 게시됨 over a year ago
sweety63 commented…
:D:D:D:D:D over a year ago
Hungergamez132 commented…
are u a 팬 of Lagan Lerman to! :) over a year ago
hmmm
sweety63 said …
We need a new banner and 아이콘 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 게시됨 over a year ago
Hungergamez132 commented…
i no rite! over a year ago
FairuzBones commented…
agreed over a year ago
fansfunsz said …
he is that actor boy of gamer right? 게시됨 over a year ago
marlanido commented…
yup! over a year ago
fansfunsz commented…
yup over a year ago
fansfunsz commented…
yup over a year ago
big smile
sweety63 said …
OMG !!!!! GOT MA DIE-HARD MEDAL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 게시됨 over a year ago
Reema11 commented…
CONGRO! over a year ago
vickytorita commented…
Congrats over a year ago
sweety63 commented…
Thanks !!!! over a year ago
heart
luvsoccer97 said …
i don't get get it... HOW can sum1 b so cute? it's impossible! 게시됨 over a year ago
marlanido commented…
i know!!!!!luv him so much<33 over a year ago
--ginny- commented…
Hehe me too over a year ago
luvsoccer97 commented…
agreed.... the only person who makes me girly... over a year ago
laugh
sweety63 said …
My Cutiepie <3333 게시됨 over a year ago
Mahee963 said …
now 3085 fans!!! 게시됨 over a year ago
sweety63 commented…
hehehehehe eya mage !! over a year ago
marlanido commented…
omg i remember when i joined there was like 700 !!!yay!! over a year ago
sweety63 commented…
3225 팬 !!!! :O over a year ago
famah1995 said …
He's cute! :D 게시됨 over a year ago
izzah25 commented…
Si~! ;D LOL over a year ago
wildchild_rids1 said …
가입하기 my club - alexandra daddario 게시됨 over a year ago
sweety63 commented…
no way over a year ago
--ginny- commented…
Sure will do over a year ago
heart
sweety63 said …
woow 3000 팬 !!! 게시됨 over a year ago
icuSTALKER said …
Ha!!!:D I claim 3000 fan!!:D 게시됨 over a year ago
Aphrodite100 commented…
lucky lucky icuSTALKER XD hmph, I got 3001 :/ LOL ;) over a year ago
icuSTALKER commented…
Lolz :D:D:D:D I FEEELLL SSSPPPEEECCCIIIAAALLLL!!!!!!XD Go Logan Lerman! I like him :D over a year ago
Aphrodite100 commented…
LOL ;D over a year ago
harry3110 said …
ohhh....i 사랑 him,absolutely 사랑 him!!
게시됨 over a year ago
big smile
zoekoumadoraki said …
Omg!! I just got a metal for this spot!!! Omg I was waiting for this for a LONG time now!!! 게시됨 over a year ago
sweety63 commented…
Congrats !!!!!! :) over a year ago
zoekoumadoraki commented…
tnx sweety!!!<3 over a year ago
marlanido commented…
omg congrats sweety!!! over a year ago
Tatertot282 said …
He is sooo good looking!!!!!!! <3<3<3 게시됨 over a year ago
primforever commented…
I know! I have a huge crush on him!!! over a year ago
luvsoccer97 said …
the only dude i luv.......... i hate all other guys.... idiots!!! 게시됨 over a year ago
annie_cute commented…
dats so true Sam...........nd add me u know me!i'm also ur classmate over a year ago
izzah25 said …
KYAAAAAA~! >w< ...Sorry, I just couldn't keep that contained. XD Logan is just...*dreamy sigh that turns into squeal* He's so cute and funny and his beautiful blue eyes make me lose myself...I could go for days about him...But, I guess that's why I'm here... *laughs a little* 게시됨 over a year ago
kiss
zoekoumadoraki said …
사랑 Logan!! He is the sweetest guy ever!!!! 게시됨 over a year ago
heart
Annabeth_32 said …
Logan lerman is So handsome I 사랑 his blue eyes and his sweet smile :) 게시됨 over a year ago
heart
Annabeth_32 said …
when i first saw percy jackson i saw logan thought he has the most beautiful eyes and he looks so cute when hes confused :) 게시됨 over a year ago
karissamathis commented…
hahahah his eyes are really nice over a year ago
caitycat55 commented…
his eyes are the hottest over a year ago
luvsoccer97 commented…
wen i saw the first scene, i was like.... "eh.... not a gud lukin dude (bcoz of the underwater thingy)" then, in the 다음 scene, i told my friend "hey, he's cute isn't he?" and 의해 the end of the movie i ws in 사랑 :P !!!!!!!!!! over a year ago
smirk
karissamathis said …
just watched meet bill......really good movie! 게시됨 over a year ago
prettynsmart commented…
ikr, i wanna watch it again over a year ago
karissamathis commented…
it was wicked funny! over a year ago
prettynsmart commented…
it really is over a year ago
karissamathis said …
코멘트 and tell me if u think logan lerman and aaron johnson really llook alike? 게시됨 over a year ago
karissamathis commented…
hahahaha over a year ago
zoekoumadoraki commented…
no way!! Logan is far better!! over a year ago
lwl19 said …
I <3 LOGAN LERMAN 게시됨 over a year ago
zoekoumadoraki commented…
사랑 him MORE!!! over a year ago
lwl19 commented…
YA I 사랑 HIM MOOOORREEE! over a year ago
zoekoumadoraki commented…
oh yeah!!!:-D over a year ago
laugh
caitycat55 said …
HAPPY VALENTINES DAY!!!!!!!!!! 게시됨 over a year ago
sweety63 commented…
:D over a year ago
zoekoumadoraki commented…
<3 over a year ago