리오넬 안드레스 메시 Wall

Previous

Displaying wall entries 1-10 of 124

hsinformatica said …
Maestro 게시됨 over a year ago
crying
luckyPink said …
Very disappointed 의해 your action of getting retirement :'(

Its not the solution to your problems! 게시됨 over a year ago
cake
flightFlora said …
Happy 28th birthday 게시됨 over a year ago
smile
BestSinceDay1 said …
Best Player of 2015 goes to Lionel Messi
Hands Down 게시됨 over a year ago
aya16 said …
i 사랑 messi , but he's not the only player i 사랑 , so i can't say he is the best 게시됨 over a year ago
Zubidubi23 said …
Ur the best Messi 게시됨 over a year ago
heart
louise2605 said …
I would marry 당신 if I was'nt 14 게시됨 over a year ago
smile
BestSinceDay1 said …
Messi will always be the best 게시됨 over a year ago
mimansa commented…
Yes,Messi really is the best! over a year ago
azeh commented…
I'm glad Messi stills plays well and stays cute over a year ago
smile
azeh said …
Dear Messi if you're depressed because of Argentina's loss during the World cup,know that I think 당신 played well.I admire 당신 a lot so cheer up 게시됨 over a year ago
heart
S-H-A-I-N-A said …
hes the best player of all time.......i 사랑 u 게시됨 over a year ago
kiss
dashaab said …
well guess what messi im your biggest 팬 글쓰기 at the moment i 사랑 당신 and the way 당신 and ronaldinho influenced 네이마르 he is the best and the best regard to your wife and thiago he is the most cutest baby in the world along with davi lucca ofocurse muaaaaaaaaaaaaaah i 사랑 당신 messi may 당신 live longeer than life it self and may 당신 remain awesoem forever regard from me adn regard from karachi, 파키스탄 we 사랑 당신 we r counting on 당신 and we are supporting 당신 in kicking ronaldos butt 게시됨 over a year ago
lightning_Mass said …
im a big fan.. your team is the best.. regards from denmark 게시됨 over a year ago
Ronaldoguy7 said …
A great player 게시됨 over a year ago
Fan2001 said …
Messi has donated an amazing signed 셔츠 to the Small Charity Week eBay auction - it ends on Sunday 30th - so get bidding www.ebay.co.uk/smallcharityweek 게시됨 over a year ago
Vishvesh99 said …
Lionel Messi pencil art for sale!!!

link

link

link 게시됨 over a year ago
wadalsafi369 said …
I need a chance 게시됨 over a year ago
heart
evripap14 said …
hiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 게시됨 over a year ago
ellietaylor3 said …
hi my brother and friend they are both massive fans, please reply 게시됨 over a year ago
smile
shadman said …
!everyone!if 당신 당신 want a Best mac theme for windows speicaly win7! go here!this is my 업로드 link
당신 can check if 당신 want to!!^^ 게시됨 over a year ago
evripap14 said …
당신 are better than ronaldo!!!And 더 많이 beuatiful!! 게시됨 over a year ago
simitsolak said …
i 사랑 당신 Messi and i don't let anyone to tell bad things for 당신
................................................................................ 게시됨 over a year ago
cool
spurs100 said …
I know Messi is the best I am your biggest 팬 please send me a friend request 게시됨 over a year ago
hamzashahLm10 said …
Messi is better than ronaldo is`nt it and i am the biggest 팬 of Lionel messi and I make a fool of my 프렌즈 saying that I have talk to messi and took his autograph 게시됨 over a year ago
dardoorytata commented…
go messi your better than ronaldo over a year ago
cristian_tello said …
Your my 가장 좋아하는 축구 player !! 게시됨 over a year ago
messi-fcb commented…
messi is the best with maradona no 더 많이 over a year ago
smile
miley30 said …
WHAT?!?!?!
Messii is married? nd became a father?
IMPOSSIBLE...plz guys tell me is he married?
OMG!! i m not his biggest fan..just a 팬 게시됨 over a year ago
aqdas commented…
he's not marrried but engaged with antonella over a year ago
miley30 commented…
Ohkayeee!! :) over a year ago
heart
aqdas said …
저기요 guys messi has become father congrates welcome thiago messi 게시됨 over a year ago
mischievous
simitsolak said …
Messi buy a new car!!!! MAZERATI GRUN TURISMO and it so cool 게시됨 over a year ago
simitsolak commented…
thats riht over a year ago
smile
shiraz97 said …
die messi we won hate 당신 go real madrid go c.ronaldo ur the best not that short 게시됨 over a year ago
simitsolak commented…
Sorry honey but Messi is the best and he stay on the best for ever!!!!! So tell ronaldo that do not jealous so much because it will make for a very long time to reach it over a year ago
shiraz97 commented…
haha LOL messi years is gone LOL messi short and the ugliest player ihave ever seen in my live so shut ur mouth up over a year ago
simitsolak commented…
Me shut mouth up???Listen to me that if 당신 don't like Messi, so wont deal with him!!! Stop write but thinks on Messi fun club because messi funs will kill 당신 ok ??? For me Messi is so handsom but for 당신 not so i don't blame anyone who i hate!!!!Well Shut the fuck up :) over a year ago
simitsolak commented…
yeaaaa!!!!!messi is the best over a year ago
cool
luvsoccer97 said …
ronaldo is good. really good. awesome, in fact. but football fans, u gotta know this. ronaldo might be amazing, but MESSI RULES the football world. 축구 is made for messi and messi is made for soccer. that is the law on which the world of 축구 rests. peace out! 게시됨 over a year ago
IrisxDean7 commented…
Amen. over a year ago
aqdas commented…
yeah messi is on 상단, 맨 위로 of the world over a year ago
spurs100 commented…
Messi is the best over a year ago
naruto12354 said …
CLICK ON LINK VOTE MESSI link 게시됨 over a year ago
naruto12354 commented…
copy it over a year ago
fatimita07 said …
On the other one he´s very expensive for his team. Guala is shou gomme traville car chat nia 게시됨 over a year ago
tayyaba99 said …
come on guys!!!! cristiano ronaldo is better than him!!!!! 게시됨 over a year ago
MsNatasha007 commented…
true football spirits... over a year ago
aqdas commented…
tayyaba shut up u nasty little animal on one is better than messi over a year ago
simitsolak commented…
What are 당신 nuts??? Messi is the best over a year ago
sunny
MJsValentine said …
He's going to be a father soon. And, yes, the child's going to be a boy. :) 게시됨 over a year ago
candygirl2011 commented…
ya:) there's gonna be a baby messi^_^ over a year ago
simitsolak commented…
yeah!!!CONGRATULATIONS over a year ago
heart
vidvida said …
HE IS AMAZING!
I 사랑 YOU! 당신 ARE THE BEST PLAYER EVER! <3 게시됨 over a year ago
Ieva0311 commented…
I agree with 100& i JUST 사랑 HIM LEO FOREVER AND EVER over a year ago
candygirl2011 commented…
yes..he's just the best ever:D..i 사랑 him ALOT:D over a year ago
simitsolak commented…
me too over a year ago
big smile
hotchips said …
u are awesome 게시됨 over a year ago
hotchips said …
messi is a beast and awesome and cool
do u like ronaldo he is not bad at scoring goals but i would prefer u 2 play with rangers football club pleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeease and do u like ronaldo???
게시됨 over a year ago
tayyaba99 commented…
r u crazy???????? i 사랑 ronaldo! over a year ago
simitsolak commented…
No way he is spastic over a year ago
tongue
hotchips said …
Motto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111 게시됨 over a year ago
minime18 said …
messi is a beast 게시됨 over a year ago
celticfc1888 said …
do u like ronaldo he is not bad at scoring goals but i would prefer u 2 play with rangers football club pleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeease
게시됨 over a year ago
simitsolak commented…
no way over a year ago
Fcb10 said …
MESSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII<3 게시됨 over a year ago
Aferiste said …
I am your fane from Lithuania. Lithuania is a lot like C. Ronaldo but I know 당신 are the best in the world . 당신 are better than C. Ronaldo. I 사랑 당신 very very hot. :)) 게시됨 over a year ago
Fcb10 said …
Messi<3 the best EVER;) 게시됨 over a year ago
meganmellark said …
당신 Rock Messi!!!!!!!!!!!! 당신 are way better then Chistiano Ronaldo!!!! In my house Ronaldo's name is Chisy. 게시됨 over a year ago
Fcb10 commented…
100% Correct:) over a year ago
MrsMeganMellark commented…
yes over a year ago
asmadewita said …
i still 사랑 당신 messi. Keep smile and dont be sad, 게시됨 over a year ago
konnerup said …
i 사랑 lionel messi!!!!!!!!!!!!!! 게시됨 over a year ago
simitsolak commented…
me too over a year ago
ben-loker said …
All I can say...

BEST FOOTBALL PLAYER IN THE WHOLE FRICKING WORLD!!!!!!!!!!! 게시됨 over a year ago
farzanapushpo said …
Messi is just awsome........isn't it? 게시됨 over a year ago
konnerup commented…
i 사랑 lionel messi over a year ago
farzanapushpo commented…
me too........ over a year ago
meganmellark commented…
He's the best 축구 player ever!!!!!!!!!! over a year ago
edhy said …
fk cr7 게시됨 over a year ago
Fcb10 commented…
YES MAIN;-) over a year ago
edhy said …
messi my hero.......visca barca 게시됨 over a year ago
DPitbull said …
The reign of Messi will remain forever. 게시됨 over a year ago
thatha_sone said …
Oh Messi !!!
당신 deserve it !
당신 are greater than CR7 and another player !!

hope 다음 년 다음 년 again, 당신 can get it again, Ballon d'Or 게시됨 over a year ago
heart
candygirl2011 said …
and Leoooo Messi won the Ballon dÓr 4 the third time in a raaaaw:D:):P..yeeeeey^___^..he sure deserved it:D..wish him the best luck 4ever:) 게시됨 over a year ago
Ieva0311 commented…
I agree he's greatest player, so he deserved the golden ball:))♥♥♥♥ over a year ago
candygirl2011 commented…
yea:)..he's a really good player:D..i enjoy watching him playing^_^ over a year ago
thatha_sone commented…
He is the greatest player !! <3 :* over a year ago
farzanapushpo commented…
ooooooooooo messi over a year ago
big smile
candygirl2011 said …
Leo was great at yesterday's match:D..i know he didn't score,but he was always one of the reasons why they scored the goals:)..VIVAA BARCA:)..btw,congraats Barca 팬 for winning the classico:) 게시됨 over a year ago
kiss
Ieva0311 said …
your are greatest player...love u and how u play 게시됨 over a year ago
big smile
israa10 said …
Je taime 당신 Lionel 당신 are the greatest ever 게시됨 over a year ago
Splake said …
messi 당신 are amazing
게시됨 over a year ago
heart
barinacelona said …
Ohhhhh!!!!! Leo's 50 goal in this year.... That goal was awesome. Though if the gk n the dffndrs didn't stoppd him 또는 fould him there wld've been a hat trick. He attempted 5/6 to score. It's a pity that those wonderful attempts didn't bcome wonderful goals. But still
VISCA MESSI!!!!! 게시됨 over a year ago
big smile
candygirl2011 said …
Leo scored a hat-trick again in last night's game:D..yaaaay!!^^:) 게시됨 over a year ago
MJsValentine said …
“It’s crazy to say I was in crisis, just because I’d gone three games without scoring. I’m not interested in how many goals I can score 또는 not – what matters is that the team won.”
- Leo Messi
게시됨 over a year ago
candygirl2011 commented…
<3..Leo's The best:)..anyway,he scored hat-trick:D over a year ago
MJsValentine commented…
Yeah sure, but it sucks how everybody always expects him to score, and when he doesn't people start to 질문 his form. It's ridiculous. He's human after all. over a year ago
candygirl2011 commented…
yeah,sure he's a human..and every human must have those days when luck isn't on his side!!and that's all what happend with him:) over a year ago
MJsValentine commented…
Exactly :) over a year ago
hmmm
Maria777 said …
Hm...
i don't like the score...
게시됨 over a year ago
candygirl2011 commented…
u mean at yesterday's match??cuz i didn't like it too!!:(..hard luck yesterday:( over a year ago
amrishkr said …
hi LM i,m gr8 팬 of u.................. 게시됨 over a year ago
barinacelona said …
BREAKING NEWS : LIONEL MESSI AND BOJAN KRKIC ARE RELATIVES!!!!! CAN 당신 BELIEVE THAT. I COULDN'T AT FIRST. BUT THEN I CHECKD THE LINK AND IT'S REALLY TRUE! CHECK OUT THE LINK I POSTED. AND TELL YOUR REACTION 게시됨 over a year ago
candygirl2011 commented…
OMG..i can't believe that!!that's sooooo.........no comment!! over a year ago
barinacelona commented…
that's sssoooooo unbelievable, right? icouldn't believe it too. what was your 1st reaction when u saw it???? over a year ago
candygirl2011 commented…
well,it's ok:)..and yeah i know..he's always looking cute:D over a year ago
heart
candygirl2011 said …
and again,he scored a hat-trick:D..I'm sooo happy for him:)^_^ 게시됨 over a year ago
victoria7011 said …
Messi is a really good footballer!:)x 게시됨 over a year ago
big smile
candygirl2011 said …
yaaaaay:D..Leo made a hat-trick in 2day's match:D:)^_^ 게시됨 over a year ago
konnerup commented…
mega fedt!!!! :D over a year ago
camilla12 commented…
nice over a year ago
big smile
barinacelona said …
Leo played awesome . He assisted two goals . 게시됨 over a year ago
iyaad10 commented…
your right he is awesome... over a year ago
big smile
barinacelona said …
Oh guys i can't say how awesome it was to see messi . He waved at us . They played a practice match . I saw a glimpse of ' messi magic' . He even got a yellow card . And the best part is i saw messi changing his 셔츠 .... Toooooo awesome . My voice is broken after all the screaming i did . Today's the match . But sadly i can't see it at the stadium . But whatsoever I SAW MESSI ......     게시됨 over a year ago
surprise
barinacelona said …
I just got 집 now . I still couldnt believe that i saw messi . It's just toooo dreamy . 게시됨 over a year ago
candygirl2011 commented…
wooow!!saw him:D..after knowing that u saw him i feel that it's not impossible for me 2 see him 2:)..but somehow i feel it's impossible again:( over a year ago
barinacelona commented…
Don't be too pessimst . Nothing is impossible . over a year ago
big smile
barinacelona said …
Messi has landed on Dhaka . He's in the hotel now . After 5 hours i'm gonna see him .... : ) : ) p : D 게시됨 over a year ago
barinacelona said …
Only 7 시간 is left before i'm gonna see Messi . I'm super hyper ..... 게시됨 over a year ago
heart
barinacelona said …
Gonna sleep now . But i can't . 'Cause i have Messi fever 게시됨 over a year ago
big smile
barinacelona said …
저기요 guys i think i'm gonna have fever . A Messi fever !!!!!!!! 게시됨 over a year ago
candygirl2011 commented…
ohhh..i already have this fever:p..but sadly,maybe i'd not see him any timein my life:s:(..:'( over a year ago
barinacelona commented…
Dont be too sad sissy . Look at my 모토 . This how i got the chance to see him . over a year ago
candygirl2011 commented…
wishing is the only thing i can do:p over a year ago
barinacelona said …
Yeppppppyyyyyy ....... I'm gonna see Messi . I'm gonna see him practise . I can't believe it . 저기요 guys what should i write as a slogan ? Get me anything in 5/6 hours . And plz hurry up . Spanish would be better . 게시됨 over a year ago
MJsValentine commented…
Sweet. Good to hear that! What about "Don't Mess(i) with Argentina". I saw that on a banner in a game of last year's WC. :) over a year ago
barinacelona commented…
That's a good slogan . Do u have anything else ? over a year ago
candygirl2011 commented…
yeah..inshalla:) over a year ago
big smile
barinacelona said …
Yepppy ......... We made it 1000 : ) : p 게시됨 over a year ago
candygirl2011 commented…
and it's 1001 right now:))):D^_^ over a year ago
barinacelona commented…
Hurrrraaayyyy............... over a year ago
smile
barinacelona said …
Leo played really good against venezuela . He made some really good shots . But as usual fate wasn't with him . Btw the only goal which Otamendi scored was from Leo's corner - kick . Hope he's gonna play much much better in my city . And i also hope he's gonna be a good captain in the future . 게시됨 over a year ago
candygirl2011 commented…
i think he was the best in yesterday's match..i know that he didn't score..but he was the most one playing well:) over a year ago
barinacelona commented…
I think too . He should have got the man of the match award . over a year ago
candygirl2011 commented…
yup..sure!! over a year ago
big smile
barinacelona said …
Yeppppppyyyyyy ... We just need 3 더 많이 팬 to make 1000 ! !! Hope after the 1st 1000 the 2nd one will come soon . 게시됨 over a year ago
candygirl2011 commented…
2 팬 r left to the 1000:)) over a year ago
big smile
magicalfairy said …
yooooo!! m gonna faint! coz MESSI is hereeeeeeeeeeeeeee!!!! in my cityyyyyy!!!!! yoooooooooooo! 사랑 messiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!! 게시됨 over a year ago
littleangel0520 commented…
which city? over a year ago
magicalfairy commented…
city of joy! ;) over a year ago
magicalfairy commented…
nope! :( i dnt think so! i hav xam on sunday! wbu? over a year ago
big smile
barinacelona said …
Leo's in kolkata now for the friendly against venezuela , which he's gonna debut as a captain . Yeppy !!! And then he's gonna come to my country , 방글라데시 . He's looking really cute in white t-shirt , as usually . : ) 게시됨 over a year ago
candygirl2011 commented…
he's always cute:) over a year ago
barinacelona commented…
ALWAYS............ I hope he's gonna play well too . over a year ago
candygirl2011 commented…
i hope so 2:) over a year ago
MJsValentine said …
Leo Messi is now the captain of the Argentina nation football team. I'm happy for him but this puts 더 많이 pressure on a man who is expected to work 24/7! 게시됨 over a year ago
barinacelona commented…
I knew this like 2 weeks 이전 . And he's gonna play as a captain in my country , 방글라데시 . : ) : ) . And also in india . Inshallah i'm gonna see him . Wish me luck . : ) over a year ago
MJsValentine commented…
Same here. I just noticed that nobody 게시됨 that. Hopefully 당신 can see him then! ^^ over a year ago
candygirl2011 commented…
wish u that u can see him:) over a year ago
big smile
barinacelona said …
Omg inshallah i'm gonna see messi . 저기요 is coming in 방글라데시 and inshallah i'm gonna watch him practising . Plz pray for me so that i can see him . Plzzzzzzzz !!!!!!! 게시됨 over a year ago
candygirl2011 commented…
wooow..u'r soo soo sooo lucky:)..wish u'll see him:)..and inshalla i'll see him one 일 in my life:p..cuz impossible is nothing:p over a year ago
barinacelona commented…
Inshallah 당신 will . And i know 당신 see him everyday . In your dreams . Right ??? LOL : ) over a year ago
candygirl2011 commented…
i hate myself for wut???i don't hate myself for anything..i meant that nobody hate me 4 loving Leo Messi..that's wut i meant:p over a year ago
candygirl2011 said …
congraaaats For Leo for being the best player in 유럽 2011 and winning the golden jersey:D..he really deserved it:) 게시됨 over a year ago
barinacelona commented…
He was looking awesome cool . Just couldnt 옮기기 my eyes from him over a year ago
candygirl2011 commented…
i know:D..he was looking awesome as always:)..i was like I freezed in my place^_^..i was soo happy for him(even that i knew he'll win it before he won..i was just sure that a new trophy will go to him) over a year ago
candygirl2011 commented…
yeah:p..i know:p..i was like O_o when i knew that he only had 3 votes!! over a year ago
smile
barinacelona said …
저기요 do yuo guys have any information about weather messi is going to play in the catalunia cup ? I amr really missing him playing in barca's jersey. 게시됨 over a year ago
MJsValentine commented…
He's back in training and will probably play in the first leg of the Spanish Super Cup final against Real Madrid. over a year ago
big smile
mini17 said …
Messi Is Awesome!!! 게시됨 over a year ago
barinacelona commented…
Awesome is appearently not the correct word . He is the awesomest!!!!!!!!!!! over a year ago
mini17 commented…
Yeah! over a year ago
Brucas_Chophia said …
doesn't upset 당신 when everybody start to blame Messi when Argentina doesn't play very well?? 게시됨 over a year ago
MessiManiac commented…
Of course I'm upset. Lets not blame Messi for this but the way the Argentina team whom isn't trying to keep up and at least make 더 많이 goals over a year ago
Brucas_Chophia commented…
thanks! I thought I was the only one who had that idea! I just hate when everybody say Messi is the guilty, because he's not over a year ago
candygirl2011 commented…
should** over a year ago
meh
barinacelona said …
저기요 what is wrong with the whole argentina team ? Why can' t they pass the ball to Messi ? They play badly but leo hears all the booes . 게시됨 over a year ago
big smile
candygirl2011 said …
Finallyyyyyy^_^..Copa America will start today!!
I'm sooo excited to watch it:D
GOOOO LEOOO......GOOOOO ARGENTINA:D 게시됨 over a year ago
MJsValentine commented…
Argentina tied 1:1 against Bolivia. Hopefully Leo is going to be in the starting XI from the very beginning! He doesn't deserve to be benched! over a year ago
MJsValentine commented…
다음 time, I meant :P over a year ago
candygirl2011 commented…
lol:p..(sry didn't see ur 코멘트 til now:p) over a year ago
cake
candygirl2011 said …
HAPPY BIRTHDAY LEO MESSI
my best wishes ever 4 u:)))..wish that u'll win copa America and as much titles as 당신 can..wish u a great 24 years old:D..wish that all your days in your whole life are gonna be so great and happy^_^ 게시됨 over a year ago
candygirl2011 commented…
i know i might be late but i couldn't be online until now:( over a year ago
cake
MJsValentine said …
Happy Birthday Leo! Wishing 당신 all the best on your special day! May God send all the luck in the world and many blessings to you! :D 게시됨 over a year ago
candygirl2011 commented…
<<<3..^_^:) over a year ago
crying
barinacelona said …
저기요 I am already missing leo and his awesome dribbling .:( What about 당신 guys ?????? 게시됨 over a year ago
candygirl2011 commented…
i miss him sooo much 2:(..i mean in those 2 days there was no new news about him!!can't w8 4 copa america!! over a year ago
vishy10arg commented…
i no i want him tu lift da copa america and world cup ...waitin 4 his magic over a year ago
erwin_lio commented…
i'm misssing him so so so so so so so much...................from 2morrow copa america is beginning...........wish ma argentina allllllllllllllllllllll the best n best over a year ago
candygirl2011 commented…
yeeaaaa..i'm watching this match..even if it was at 2:30 am..but i'm still watching it until the match is over and the sunrise:p..anyway..GOOOO LEOOOO..GOOOOO ARGENTINAAAA:) over a year ago
angry
barinacelona said …
I just wanna kill that boy !!!!!! I wanna break his jaw !!!!! Thank god 저기요 was okay. 게시됨 over a year ago
wink
MJsValentine said …
"I wasn't even touched. I didn't notice anything and I got to know about this once the stir was over. Nothing happened to me."
Lionel Messi about the June 2nd, 2011 school boy incident. 게시됨 over a year ago
barinacelona commented…
Yeah I know !! over a year ago
barinacelona commented…
저기요 do 당신 wanna kill that damn school boy??? over a year ago
MJsValentine commented…
No, I don't think that Leo would want us to do that ;) over a year ago
candygirl2011 commented…
yeah,i know he wouldn't like us 2 do this..but that was totally rude and stupid!!i had a feeling that i really wanna hit him..but thnx God he wasn't hurt!! over a year ago
surprise
barinacelona said …
저기요 GUYS HAVE 당신 HEARD THAT LEO HAS BEEN ASSAULTED 의해 A SCHOOLBOY !!!!!!! THE BOY TRIED TO 펀치 LEO !!!! LATER HE TOLD THAT HE DIDN'T FEEL ANYTHING . I COULDN'T BELIEVE AT FIRST BUT THEN I SEARCHED EVERY NEWS PAPER ONLINE AND IT'S TRUE !!!!!!!! I MEAN WHO IN THE WORLD WOULD DO THAT ???? HE SEEMED OKAY IN THE PIC BUT IF THE 펀치 HAVE HURT HIM ??????......... I CAN'T THINK . I JUST WANNA KILL THAT BOY !!!!!!! IF I COULD GET HIM.......... 게시됨 over a year ago
heart
barinacelona said …
저기요 GUYS , HOW MANY TIMES HAVE 당신 SEEN THE GOAL ? I ALREADY HAVE SEEN IT FOR ALMOST 50 TIMES BUT IT'S STILL NOT ENOUGH . I'M GONNA DOWNLOAD IT TODAY . AND THE CELEBRATION HE MADE WAS AAWWWEEESSSOOOMMMMEEE !!!!!!! MY VOICE STARTS TO SCREAM AFTER THAT GOAL + CELEBRATION . MESSI IS SOMETHING . EXTRA-ORDINARIO LEEEEEOOOOOOOOO !!!!!! 게시됨 over a year ago
candygirl2011 commented…
me 2..i keep on watching this match 더 많이 and more:P..i can't get bored of it and leo's goal:D..it was awesome^^ over a year ago
heart
candygirl2011 said …
OMG..there r no words enough to describe this man O___O..maybe the best way is screaming!!!!!yesterday's match was 저녁 식사 woooow..and Leo!!no comment!!he's so talented^__^and he was looking handsome,cute and hot as always:D..and the goal was.........................super:) 게시됨 over a year ago
barinacelona commented…
TALENTED WORD IS NOT ENOUGH TO STATE THIS MAN . YES HE WAS LOOKING RRREEEEAAAALLLLLYYYYY CUTE AND HANDSOME . BUT HE SHAVED B4 THE MATCH . I LIKE HIM 더 많이 WITH BEARDS !!! :) over a year ago
candygirl2011 commented…
i know..it's sure not enough..but i just don't know how 2describe him:P..and yeah,he looks super handsome and hot with beards..i 사랑 him anywhay he is:) over a year ago
big smile
barinacelona said …
MESSI WAS INCREDIBLE IN THE MATCH . HOW CAN HE BE SOOO AMAZING AND AWESOME ?? HIS TWIST AND TURNS WITH THE BALL ( OMG ) THERE'S NO ADJECTIVE TO EXPRESS HOW AWESOME IT WAS . I ALMOST HAD AN ENORMOUS 심장 ATTACK AFTER THE GOAL . IT WAS ONE OF THE MOST AWESOMEST GOAL . VAMOS MESSI !!!!!!! MAY ALLAH BLESS HIM . 게시됨 over a year ago
candygirl2011 commented…
u're sooo right!!!he's soooooo super!!! over a year ago
heart
MJsValentine said …
Supercalifragilisticexpialidocious x 100000000000000000000^∞ is an understatement when describing this outstanding man! What a fantabulous performance this night! Man of the match! We are victorious! God bless Lionel Messi now and forever! 게시됨 over a year ago
candygirl2011 commented…
ikr???he deserved the "man of the match"!!! over a year ago
sabrine14 said …
leo is the best player in the world
there is no one like messi
i just 사랑 him sooooooooooooooooooooooooooo mutch 게시됨 over a year ago
candygirl2011 commented…
he is *____*:D over a year ago
heart
candygirl2011 said …
Leo did great at the game:D..especially at the first half..but they were pushing him soooooooo much..Real Madrid played soo violently:@ 게시됨 over a year ago
Maria777 commented…
they cannot take away the ball and have to push him. over a year ago
Maria777 said …
Someone say that man cannot play so good)people just cannot accept the fact that he's talented ♥ 게시됨 over a year ago
candygirl2011 commented…
he's just really so talented:D over a year ago
calichic9 said …
There is no other futbol player out there like Messi:) He is the best a just keeps on getting better at what he does!!!!!!!!! It must be the Argentinian blood;) 게시됨 over a year ago