저스틴 비버 Wall

Displaying wall entries 1571-1580 of 19452

heart
TayTayBieber said …
j u s t i n b i e b e r ,
t h a n k y o u f o r b e i n g
m y i d o 엘 ,
m y i n s p i r a t i o n ,
b u t m o s t o f a 엘 l
m y h e r o <3.

* copy and paste this on your 프로필 if you're A 1000% BELIEBER * !!! 게시됨 over a year ago
shined55 commented…
oh my gosh reallly!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! over a year ago
heart
JBLUV11 said …
i luv u justin!!!!!!!!!!!!!! 게시됨 over a year ago
smile
justinbluver4 said …
coolz
im goin 2 게시됨 over a year ago
iluvjbsomuchx said …
I CNT WAIT FOR THE 12TH OF MARCH HERES MY 좌석 NUMBER IF 당신 CAN COME 또는 ANYTHING ITS JUST BEACUSE ITS MY BDAY BLOCK A ROW K 좌석 3 FLOOR SEATED LOL IM GONNA BE 13 ! XX 게시됨 over a year ago
iluvjbsomuchx said …
AHHHH ITS JUSTIN BIEBER!! XXX 게시됨 over a year ago
heart
jojodarlinxo said …
i 사랑 youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu xxx 게시됨 over a year ago
iluvharrysomuch said …
OMGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Justin is in Ireland and i live in Ireland he was even in my town IM SOOOOOOOOO HAPPPPPPPPPPY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! see u tomorrow justin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3<3<3<3 게시됨 over a year ago
heart
caandy1997 said …
I 사랑 당신 JUSTIN <<<333 게시됨 over a year ago
caandy1997 said …
Welsh - 'Rwy'n dy garu di 
Yiddish - Ikh hob dikh
Yoruba - Mo ni fe 게시됨 over a year ago
caandy1997 said …
Slovenian - Ljubim te
Spanish - Te quiero / Te amo
Swahili - Ninapenda wewe
Swedish - Jag alskar dig
Swiss-German - Ich lieb Di
Surinam - Mi lobi joe 
Tagalog - Mahal kita
Taiwanese - Wa ga ei li
Tahitian - Ua Here Vau Ia Oe
Tamil - Nan unnai kathalikaraen
Telugu - Nenu ninnu premistunnanu 
Thai - Chan rak khun (to male)
Turkish - Seni Seviyorum
Ukrainian - Ya tebe kahayu
Urdu - mai aap say pyaar karta hoo 
Vietnamese - Em ye^u anh (to male) 
게시됨 over a year ago
caandy1997 said …
Pangasinan - Inaru Taka
Papiamento - Mi ta stimabo
Persian - Doo-set daaram
Pig Latin - Iay ovlay ouyay
Polish - Kocham Ciebie
Portuguese - Eu te amo
Romanian - Te iubesc
Russian - Ya tebya liubliu
Scot Gaelic - Tha gra\dh agam ort 
Serbian - Volim te
Setswana - Ke a go rata
Sign Language - ,\,,/ (represents position of fingers when signing'I 사랑 You')
Sindhi - Maa tokhe pyar kendo ahyan 
Sioux - Techihhila
Slovak - Lu`bim ta 게시됨 over a year ago
caandy1997 said …
Lebanese - Bahibak
Lithuanian - Tave myliu
Malay - Saya cintakan mu / Aku cinta padamu 
Malayalam - Njan Ninne Premikunnu
Mandarin Chinese - Wo ai ni
Marathi - Me tula prem karto
Mohawk - Kanbhik
Moroccan - Ana moajaba bik
Nahuatl - Ni mits neki
Navaho - Ayor anosh'ni
Norwegian - Jeg Elsker Deg
Pandacan - Syota na kita!!
게시됨 over a year ago
caandy1997 said …
Hiligaynon - Guina higugma ko ikaw 
Hindi - Hum Tumhe Pyar Karte hae
Hmong - Kuv hlub koj
Hopi - Nu' umi unangwa'ta
Hungarian - Szeretlek
Icelandic - Eg elska tig
Ilonggo - Palangga ko ikaw
Indonesian - Saya cinta padamu
Inuit - Negligevapse
Irish - Taim i' ngra leat
Italian - Ti amo
Japanese - Aishiteru
Kannada - Naanu ninna preetisuttene 
Kapampangan - Kaluguran daka
Kiswahili - Nakupenda
Konkani - Tu magel moga cho
Korean - Sarang Heyo
Latin - Te amo
Latvian - Es tevi miilu
게시됨 over a year ago
fay1997 commented…
zuko!!!!!!!!!!!!!!! over a year ago
caandy1997 said …
Danish - Jeg Elsker Dig
Dutch - Ik hou 봉고차, 반 jou
Esperanto - Mi amas vin
Estonian - Ma armastan sind
Ethiopian - Afgreki'
Faroese - Eg elski teg
Farsi - Doset daram
Filipino - Mahal kita
Finnish - Mina rakastan sinua
French - Je t'aime, Je t'adore
Frisian - Ik hâld 팬 dy 
Gaelic - Ta gra agam ort
Georgian - Mikvarhar
German - Ich liebe dich
Greek – Σ'αγαπώ
Gujarati - Hoo thunay prem karoo choo 
Hiligaynon - Palangga ko ikaw
Hawaiian - Aloha Au Ia`oe
Hebrew - Ani ohev et otha 게시됨 over a year ago
heart
caandy1997 said …
English - I 사랑 you
Afrikaans - Ek het jou lief
Albanian - Te dua
Arabic - Ana behibak (to male)
Armenian - Yes kez sirumen
Bambara - M'bi fe
Bangla - Aamee tuma ke bhalo aashi 
Belarusian - Ya tabe kahayu
Bisaya - Nahigugma ako kanimo
Bulgarian - Obicham te
Cambodian - Soro lahn nhee ah
Cantonese Chinese - Ngo oiy ney a 
Catalan - T'estimo
Cheyenne - Ne mohotatse
Chichewa - Ndimakukonda
Corsican - Ti tengu caru (to male) 
Creol - Mi aime jou
Croatian - Volim te
Czech - Miluji te
게시됨 over a year ago
heart
tiver said …
listening to Kiss*Tell 사랑 that song <3 게시됨 over a year ago
Rufisha said …
Justin Bieber is amazing just the way he is...
are 당신 agree with me?) 게시됨 over a year ago
iL0veJB commented…
i agree with 당신 !!!!!!!!! over a year ago
heart
TayTayBieber said …
"Baby" with no rap <3

'You can give all of your love
but sometimes it won't be enough
nobody told me this 일 would come
Now I'm all gone
당신 can give all of your love
but sometimes it just ain't enough
never told me this 일 would come
Now I'm all gone."

<333 게시됨 over a year ago
Rufisha commented…
Luv this song♥ over a year ago
kirronharridan commented…
heyy justinbieber over a year ago
YOPEPI commented…
coollllllllllll................... over a year ago
gabriel03 said …
jb and it is my birthday today
게시됨 over a year ago
jbfan97 said …
:)
justin rockes 게시됨 over a year ago
johnkellyfan commented…
ikr over a year ago
azerc_nakahara said …
hello beliebers! pls add me. and i will add 당신 back! 게시됨 over a year ago
katieleona said …
It would really make my 일 if I talked to 당신 =) <3 I 사랑 당신 Justin 게시됨 over a year ago
heart
YOPEPI said …
justin bieber turned 17 on 1ST MARCH ................................................OHHHHHHHHHHHH............. 게시됨 over a year ago
tiver said …
i 사랑 justin bieber since november 2009 게시됨 over a year ago
brianglovesjb said …
저기요 u guys i think i found his real number!!! my cousins best friend danced with him in one of his concerts and he told me this is it:
work- 678 480 1498
personal- 770 313 4439
<3 게시됨 over a year ago
annabana commented…
thxs for telling me that over a year ago
batwell said …
and the chocolat store is the best 게시됨 over a year ago
batwell said …
i 사랑 당신 i live 30 min out sied of ur 집 town i live in bramton and u in staford and i went to peter pan at avon theter 게시됨 over a year ago
heart
thebiebsgirl said …
talking about obsessed..im so obsessed with JUSTIN BIEBER!!!!! not much to say thats why they call me his BiEbErFeVeR#1 i wil ALWAY 사랑 당신 and try to egt a chance to me 당신 so i will jus NeVeRsAyNeVeR 게시됨 over a year ago
anige said …
hi m such a big 팬 of yours .
couild i plz have your phne number?link 게시됨 over a year ago
heart
JBLUV11 said …
저기요 justin!!!!!! im obsessed with never say never the movie and the song!!!!!! i hav it 4 my ringtone!!!!!!!! i will always luv u and will always b ur #1 fan!!!!!!!! luv yaa!!!!!!!!!!! -JBLUV11 <3 게시됨 over a year ago
vvfrankie commented…
hi over a year ago
JBLUV11 commented…
HEEY. SUP over a year ago
maddie1558 said …
Now I'm really glad that I speak French, because, let's face it, girls dig it when a guy speaks French. They call it the language of love, and that ain't no coincidence. 게시됨 over a year ago
nariahbieber said …
BieberFever100000000000000000000000000000000000000000% 게시됨 over a year ago
TayTayBieber commented…
yeeah man ! over a year ago
thebiebsgirl commented…
thumbs up for the biebs like she said IM the biebs girl 100000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000.100000000000000000000000000000%%% over a year ago
Rufisha said …
Ugh...i've got BieberFever...where is Dr. Bieber?...))) 게시됨 over a year ago
heart
bieberfever9295 said …
i still wish u were here i luv u i just want my wish 2 come truexxxx luv u x 10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 and lots 더 많이 still collectin poster and im only nine still wishing luv luv u xx bye xxxxxx 게시됨 over a year ago
Rufisha said …
Jeremy Bieber + Pattie Malette + 침대 - Condom = SUCCESS. LOL))) 게시됨 over a year ago
heart
bratz12 said …
I 사랑 JUSTIN BIEBER!!!! 게시됨 over a year ago
nariahbieber commented…
me2 over a year ago
maddie1558 commented…
cool over a year ago
kirronharridan commented…
저기요 ag over a year ago
big smile
TayTayBieber said …
Haters on the ground
haters on the ground
lookin' like a fool
cause Beliebers
put 'em down

<3
who else loves this !? (; 게시됨 over a year ago
TheFan10 commented…
LOL pretty cool i agree!! :) over a year ago
iL0veJB commented…
it's cool ! <3 over a year ago
cleo-mermaid commented…
perfect♥ over a year ago
ifa776 said …
사랑 u justin I very nice your song...;)) 게시됨 over a year ago
forevermaria said …
i 사랑 justin 게시됨 over a year ago
JBLUV11 commented…
OK GOOD over a year ago
hmmm
Tamar20 said …
Her movie never say never got one 별, 스타 on 인터넷무비 데이타베이스 . 게시됨 over a year ago
Tamar20 commented…
Out of 10 of course over a year ago
irismess commented…
Yeah i is 21 too, soooo what. And this isbthe best age ever hehehe over a year ago
Tamar20 commented…
yeah it is over a year ago
surprise
Tamar20 said …
Why do all the people saying Justin is gay she likes boys , I dont get it. I saw her 키싱 her agent 게시됨 over a year ago
Tamar20 commented…
LOL over a year ago
irismess commented…
당신 are crazy, people will 사랑 당신 soo much for this.. BUt i like it..lol over a year ago
Tamar20 commented…
당신 have no idia how crazy i could get over a year ago
meggie225 said …
i 사랑 u justin u are one of the hottest boys in the world 사랑 u xxxx <3 <3 게시됨 over a year ago
kianakermanian said …
i just have something ti say how dare u 키스 selena gomez???i hated u b4 now i hate u even more!!!
게시됨 over a year ago
sellybiebz4ever commented…
How very mature. over a year ago
TayTayBieber commented…
^ totally right Deeps. over a year ago
top_taylor_fan said …
I 사랑 당신 and your music, Your a huge inspiration to me and many others,. .Don't listen to the haters. They waste their own time saying rude, immature things about you, that's not true! and it's rude. But I 사랑 당신 , also your music, and I always will! 게시됨 over a year ago
TayTayBieber commented…
당신 go girl ! over a year ago
sspence878 commented…
exactly over a year ago
bieberfever9295 commented…
u go over a year ago
top_taylor_fan commented…
LOL :) over a year ago
loveme2011 said …
i 사랑 u jb ur the hotist in the world 게시됨 over a year ago
CandyKim said …
저기요 I just saw the jb movie today lovin it my 가장 좋아하는 part was jb hair flip in slow motion 게시됨 over a year ago
loveme2011 commented…
me too over a year ago
TayTayBieber commented…
ikr ! when they played whip my hair i almost died !] over a year ago
lloveyou said …
사랑 u , JB ! <3 게시됨 over a year ago
crying
TayTayBieber said …
저기요 beliebers , sad news. i know someone who's Justin's BIGGEST 팬 who doesn't 사랑 him anymore because he cut his hair and because hes dating Selena. ): is that wrong 또는 what ? Be a LOVER not a HATER !!! 게시됨 over a year ago
thebiebsgirl commented…
taytay speaking the truth over a year ago
Britteny12 commented…
speak the truth over a year ago
lindseyloo15 commented…
^^ I think thats crazzy i will always be a 팬 of justin over a year ago
laugh
haileyalec said …
I 사랑 Justin Bieber he is freakin sexy. JB for ever. 게시됨 over a year ago
loveme2011 commented…
oh yeah over a year ago
XxjustinXx0 said …
; ) 게시됨 over a year ago
XxjustinXx0 said …
this text goes to justin bieber -> 게시됨 over a year ago
bieberalways said …
i luv u justin 게시됨 over a year ago
brianaluvsjb said …
Justin Bieber,
even though I am 12,
that doesn't mean
we can be friends,
we don't have to be
bff's but we can at least
talk once in a while,
well anyway, justin
if 당신 agree with me
talk to me. :D 게시됨 over a year ago
lloveyou commented…
Cool....! over a year ago
fruite said …
JUSTIN i want to know If 당신 will come to my house 게시됨 over a year ago
bieberalways said …
NO I LUV U JB 게시됨 over a year ago
fruite said …
Justin Bieber I 사랑 당신 당신 ARE VERY HOT 게시됨 over a year ago
CandyKim commented…
I agree over a year ago
jaylajones2345 said …
is this rally justin 게시됨 over a year ago
laugh
JBLUV11 said …
OMG i just got the never say never song as my ringtone on my phone!!!!!!!!! i cant stop listening 2 it!!!!!!!!! luv ya justin!!!!!!!!! -JBLUV11 <3 게시됨 over a year ago
rallyguy said …
man your songs rock i sing em all the time i eve get carried away 게시됨 over a year ago
heart
adp2011 said …
i ♥ your songs i sing them every 일 at 집 and school............. 게시됨 over a year ago
iL0veJB commented…
me too, Justin makes me crazy :)) over a year ago
jaylajones2345 commented…
do we really take to justin over a year ago
fruite commented…
I 사랑 jb my kids name will be drew biber over a year ago
SkyeShadow22 said …
link
TEEHEE! 게시됨 over a year ago
laugh
SkyeShadow22 said …
how long until he goes thru puberty? oh wait, he already did. LOL JK 게시됨 over a year ago
JBLUV11 commented…
thts not funny. weirdo over a year ago
fruite commented…
that's not funny at all sky poop over a year ago
ImAwesome1 said …
hi :) 게시됨 over a year ago
croixbieber commented…
haahhi over a year ago
fruite commented…
justin biber is so hot over a year ago
angry
waffles1998 said …
I am a bieber hater!! live with the pain!!! >:D He is such a low life, non talented, creepy, bug eyed, stick legged, girly, wanna be with no life!!! SHUT UP ABOUT HIM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 게시됨 over a year ago
JBLUV11 commented…
ok then soo how bout u dont come on here. u must luv him cuz ur on here. get off u twit. over a year ago
waffles1998 commented…
how bout u mind ur own buisness freak! over a year ago
Pupchik commented…
haha! funny waffles. no ofence 2 u bieber fans. over a year ago
rachelbieber123 said …
i 사랑 u jb, i would do anything to meet you(L) xxxxx 게시됨 over a year ago
smile
JBLUV11 said …
"i will never say never, i will fight i will fight till forever, whenever u knock me down, i will not stay on the ground, pick it up, pick it up. pick it up, pick it up up up up, never say never." -Justin Bieber never say never 게시됨 over a year ago
lovejustinxx said …
i 사랑 u jb i really do u r a role model to me i can do the moves to somebody to 사랑 사랑 yaxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx 게시됨 over a year ago
smile
ridgewya said …
OMG justin is in dublin 게시됨 over a year ago
crying
gillamohamed said …
i want to meat 당신 더 많이 than enyone in the world i sware to god 게시됨 over a year ago
kiss
vvfrankie said …
I JUST SAW NEVER SAY NEVER IN 3D LAST NIGHT
I LIKED THE PART WHEN IT SHOWED JB FLIPING HIS HAIR AND THE 1 GUY THAT WAS SMACKED IN THE FACE
게시됨 over a year ago
JBLUV11 commented…
its was soooo cute and funny! :))) over a year ago
hailie0245 said …
i 사랑 justin bieber and his new single never say never :) 게시됨 over a year ago
Dorito23 commented…
yeah over a year ago
hailie0245 commented…
he's soooooo cute over a year ago
kayla_combe said …
i 사랑 당신 justin bieber.. i sing along to all of your fantastic song with all of my 프렌즈 xxx 사랑 2 justin bieber xx
게시됨 over a year ago
smile
elizabethL1234 said …
Justin u and selena deserve nothin but happiness i am a bieber 팬 but u two should be happy together. Dont let the 코멘트 change ur mind. I 사랑 u!!!!!!!!!!!!!!!! 게시됨 over a year ago
elizabethL1234 said …
I 사랑 JUSTIN BIEBER HE IS THE HOTTEST BOY IN THE WORLD U GOTTA SAY SO HE ALSO HAS AN ADORABLE SMILE! HE IS THE HOTTEST BOY IN THE WORLD DONT DENY IT PEOPLE 게시됨 over a year ago
jusslie said …
GOSH!looks like everyone wants to marry justin bieber.
including me........haha (: 게시됨 over a year ago
PrueFever commented…
Oh dear! Grow up! over a year ago
shaerone said …
hye justin! i would like to get to know with you! 게시됨 over a year ago
shaerone commented…
heehehehe :D over a year ago
haylee23 commented…
;D over a year ago
dajhunbieber said …
justin im your biggest 팬 i know 당신 get 더 많이 textes like this but this comes from the bottom of my 심장 i 사랑 u sooo much an if 당신 can text me back 게시됨 over a year ago
dajhunbieber said …
he is sexy an i want marry him thanks justin for being so sexy 게시됨 over a year ago
Oshayla commented…
i want to marry him over a year ago
shaerone commented…
hes not sexy..but cute! over a year ago
heart
Dorito23 said …
Saw your movie and OML that slow mo hair flip killed me!!!1 게시됨 over a year ago
blsjblover123 commented…
Omg me too over a year ago
iheartJB_56 commented…
funny yet hot!!!!!!! over a year ago
Dorito23 commented…
Yeah it was funny and 저녁 식사 hawt! and its a great movie over a year ago
taywife said …
I do not like his new hair cut it is weird 게시됨 over a year ago
jbiebgirl100 commented…
whhhhhaaaaaaaaat???????? i like it i guess your one of the 팬 he 로스트 on tweeter over a year ago
jbieberfever34 commented…
LOL over a year ago
Oshayla commented…
i did not like it but its cute over a year ago
sad
rollerskate said …
i need 더 많이 프렌즈 게시됨 over a year ago
sara03 said …
i 사랑 uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu 게시됨 over a year ago
sara03 said …
justin drew bieber is so so so so so so so so so so so hhhooottt 게시됨 over a year ago
taywife commented…
Not really over a year ago
taywife commented…
Not really over a year ago
blsjblover123 commented…
What r u talking about when u say not really he's a freakin sexy beast! over a year ago
shaerone commented…
ahah...LOL over a year ago
aerilletori said …
저기요 Justin (: I 사랑 youu <3 게시됨 over a year ago
brookeripper said …
i 사랑 당신 justin! and allways will......how do i meet 당신 back stage i have been trying to find out for ages xox also my friend hannah that 당신 talk to wants to know as well.and we are both really your bigest fans!xox 게시됨 over a year ago
hermes13 commented…
I hate Justin Bieber -_- over a year ago
Bieber4evs commented…
and over a millon girls hate u over a year ago
brookeripper commented…
LOL yes i agree with myself dorito23 and blsbolver123 xox i 사랑 him xox over a year ago
cloudy
16shamvn said …
im kina sad that selena and justin are dating but u know if justin is ahppy then let him be. i rather let him b with someone and happy then with me unhappy. but with me happy is good to! tring to liven the moment 게시됨 over a year ago
16shamvn commented…
confused yet so am i. i have no idea what i just said over a year ago
big smile
sam-girl13 said …
omg just saw the nevey say never movie and it was AMAZING , just became a 팬 :D 게시됨 over a year ago
Dorito23 commented…
yeah over a year ago
Bieber_luvr_1 said …
biebzluva friend me 게시됨 over a year ago
biebzluva commented…
kk srry it took so long i had to refresh the page over a year ago
Bieber_luvr_1 commented…
oh, imm bbored but soon im leavin and my friend should be cuming to my house :) over a year ago
Bieber_luvr_1 commented…
저기요 over a year ago
sad
rollerskate said …
would somebody be my friend on her 게시됨 over a year ago
rhiana58 commented…
i will over a year ago
Bieber_luvr_1 commented…
hi im new i just joined so i will 2 :) over a year ago
blsjblover123 commented…
I will over a year ago
meh
biebzluva said …
cus ur amazing....JUST THE WAY U WERE!
(not with SELENA GOMEZ) =P =| 게시됨 over a year ago
sam-girl13 commented…
i like him with selena gomez :) they look cute over a year ago
16shamvn commented…
LOL 사랑 the post biebzluva over a year ago
biebzluva commented…
grr and thanx ;P LOL over a year ago
Bieber4evs commented…
I hate him with sel hes not his usal single and ready to mingle self with her!! over a year ago
JB7890 said …
(WILL SOMEONE BE MY FREIND) 게시됨 over a year ago
Rahellina_12 commented…
Of course, I'll be yo friend :) over a year ago
cool
JB7890 said …
YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO 게시됨 over a year ago
JB7890 commented…
HELLLLLLLLLLOOOOOOOO over a year ago
tinky10 commented…
I like it cat picture over a year ago
tinky10 commented…
Hello jb7890 over a year ago
heart
JB7890 said …
justin if 당신 see this i luv u 당신 are the best singer ever im your biggest fan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 게시됨 over a year ago
heart
JBLUV11 said …
OMG, I CAUGHT SOMETHING. ITS THE MOST AMAZING VIRUS EVER. I CANT STOP THINKING BOUT IT. I THINK I HAV................. BIEBER FEVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 게시됨 over a year ago
CeCeBear commented…
what was it over a year ago
JBLUV11 commented…
omg it says it. over a year ago
elizabethL1234 commented…
My whole body is going through a terrible disease too. . . BIEBER FEVER!!!!!!!!!!!!!!!!!! over a year ago
JBLUV11 said …
heey justin!!!!!!!! i cant believe ur in UK!!!!!!!!! it must b sooo kool there!!!!!!! i just wanted 2 wish u luck and i will always luv uuu!!!!!!!!!!!! forever a true belieber!!!!!!!!!!!!!!!! -JBLUV11 <3 게시됨 over a year ago
jblover1013 said …
저기요 justin! u get this alot but , i truly am ur biggest fan! if i ever got to meet u idk what i would do! i always say neversaynever thats my motto! u always write id 날짜 a 팬 if it happends it happends, and im looking for a girl with a nice smile, a good sence of humor, and can keep a conversation on going.;] im not sure about my smile in ur opinion, i 사랑 making people giggle and i keep convos ongoing. please take this message and read it. if u reply it would honestly mean the world to me<3 게시됨 over a year ago
Bieber4evs commented…
No i am !!!! over a year ago
heart
bheacutebiebers said …
i am a 팬팝 girl on fanbieliebrs... im happy..to justin bieber.....justin, i just wanna say to u that ur s totally AMAZING!!.. & wonderfull music..., be happy to ur new 또는 beautifil 엘 yf... i just wanna say to 4 fanfriends I 사랑 U JB!............by;bheacutebielibers 게시됨 over a year ago
starface2011 said …
i 사랑 your songs and 당신 게시됨 over a year ago
Alice_Charlotte said …
what do 당신 think about Justin Bieber ? 게시됨 over a year ago
AliceMasky88 commented…
i hate the guy! over a year ago
Alice_Charlotte commented…
I'm not talking to you..! over a year ago
Alice_Charlotte commented…
I'm talking to AliceMasky88, not you..!!!! over a year ago
aaliyia17259 said …
IF UR THE REAL JB WRITE BACK.MY BIRTHDAY IS MARCH 17 THE ONLY BIRTHDAY I HAVE IS TO MEET U!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PLEASE WRITE BACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!THIS IS MY ONLY WISH PLEASE DONT MAKE ME CRY ON MY BIRTHDAY!!!!!!! 게시됨 over a year ago
nickcoxlover commented…
hes not actually on here I hope u no over a year ago
blsjblover123 commented…
Whatever! over a year ago
blsjblover123 commented…
Whatever! over a year ago