해리 포터 대 트와일라잇 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000

해리 포터 대 트와일라잇 54807 replies

Click here to write a response...

Showing Replies 47551-47600 of 54807

over a year ago Gred_and_Forge said…
Aw why no? *confuzzled*
over a year ago GemonkDruid said…
JACK BLACK IS A SHLAAAAAAG
over a year ago Gred_and_Forge said…
I guess so. He's like a sell out. He went from badass to hosting the KCA's ._.
over a year ago Gred_and_Forge said…
over a year ago Gred_and_Forge said…
STUPID MOTHERFUCKING FANPOP
over a year ago GemonkDruid said…
EWWWWW KCAS SUCK BALLS
over a year ago GemonkDruid said…
bfxdafbxcgdfbdgre
over a year ago Gred_and_Forge said…
I know. All the shitty people win. Just like the MTV awards.
over a year ago GemonkDruid said…
The Grammys... now they rule x]
over a year ago GemonkDruid said…
over a year ago Gred_and_Forge said…
No freaking way. I haven't watched music awards in so long because it's all crap music on the radio.
over a year ago GemonkDruid said…
:O

:O

:O

:O
over a year ago Gred_and_Forge said…
99% of the music is crap, sorry. Don't worry, it's not Green Day or MCR x]
over a year ago GemonkDruid said…
YAAAAAY
over a year ago Gred_and_Forge said…
We're now stuck with the Rebecca Blacks and Jenna Roses and Miley Cyruses and Justin Biebers of the 'music' world today *smh* I miss real music with real lyrics sung by people who actually know how to sing.
over a year ago GemonkDruid said…
GERARD FTW
 GERARD FTW
over a year ago GemonkDruid said…
over a year ago GemonkDruid said…
over a year ago Gred_and_Forge said…
It's okay to be messed up. My new favorite quote :p

I'm going to sleep now. Night!
over a year ago GemonkDruid said…
NIGHT
over a year ago lucius_malloy said…
NIGHT
over a year ago GemonkDruid said…
Hello???
over a year ago GemonkDruid said…
BURN IN HELL FANPOP
over a year ago Italktosnakes said…
Oheyyyyyy :D x
over a year ago lucius_malloy said…
HAII
over a year ago GemonkDruid said…
HELLO

DAMMIT Y ASH BE ASLEEP
over a year ago lucius_malloy said…
I AGREE

SLEEP IS USELESS

ESPECIALLY WHEN THERE'S ANTHONY TROUBLE

ALSO, YOU MADE TAKE A BOW PLAY IN MY HEAD D:
over a year ago Italktosnakes said…
VAS APPENING BROTHAAAAAAAAAAZZZ >.< x
I'm reshlaggggggggggggging MCR :)
I'm starting off with Black Parade, then moving out. I went to my Dad's school, and they turned Teenager on, cause it was there last day. So then I listened to that song, and now I'm listening to all the Black Parade shizzle :D x
over a year ago GemonkDruid said…
How so Emmy? :D

YAY MCR

They're touring with Blink in the U.S. *sobsob*

WHY ZEUS WHY?
over a year ago lucius_malloy said…
cause you said burn in hell :D there's a part that goes "BUUUUURN IN HEELL YEAH YOU'LL BUUUUUURN IN HELL FOR YOUR SINSSSSSSSSS"... so yeah.
over a year ago GemonkDruid said…
Oh, I thought you were talking about the Rihanna one. :P
over a year ago GemonkDruid said…
over a year ago GemonkDruid said…
over a year ago lucius_malloy said…
nah, the Muse one :D it's awesome, though...
BUUUUUUURN IN HELLL, YEAH, YOU'LL BUUUUUUUURN IN HELLLLLL FORR YOURR SIIIINSSSSSS
over a year ago GemonkDruid said…
Lol okay then :D
over a year ago Italktosnakes said…
big smile
PHYSICS EXAM D:
This is the most important. If I fail here, I wont be able to take it at A-Level. Then a week holiday :) x
over a year ago lucius_malloy said…
good luck, Accio :) <3 remember -- E=mc^2 :D

BUUUUURRN IN HEELLLL FORR YOUR SIIINSSS
over a year ago GemonkDruid said…
Bonne chance :D
over a year ago lucius_malloy said…
BUUUUUUUUURRN IN HEEELLLLL.....
over a year ago GemonkDruid said…
:(
over a year ago lucius_malloy said…
FORR YOURR SINSSSSS
over a year ago GemonkDruid said…
):
over a year ago GemonkDruid said…
):
over a year ago lucius_malloy said…
(THIS COULD BE WRONG, COULD BE WRONG)
BUT IT SHOULD HAVE BEEN RIGHT
(IT COULD BE WRONG, COULD BE WRONG)
TO LET OUR HEARTS IGNITE
(IT COULD BE WRONG, COULD BE WRONG)
ARE WE DIGGING A HOLE?
(IT COULD BE WRONG, COULD BE WRONG)
THIS IS OUT OF CONTROL

(IT COULD BE WRONG, COULD BE WRONG)
THIS COULD NEVER LAST
(IT COULD BE WRONG, COULD BE WRONG)
LET'S ERASE IT FAST
(IT COULD BE WRONG, COULD BE WRONG)
BUT IT SHOULD HAVE BEEN RIGHT
(IT COULD BE WRONG, COULD BE...)

LOVE IS OUR RESISTANCE
THEY KEEP US APART
AND THEY WON'T STOP BREAKING US DOOOOOOWN
HOLD ME
OUR LIPS MUST ALWAYS BE SEALEEEEEED

THE NIGHT HAS REACHED ITS END
WE CAN'T PRETEND
WE MUST RUUUUUUUN
over a year ago lucius_malloy said…
YAY FOR MUSE
over a year ago Gred_and_Forge said…
Hello?
over a year ago Gred_and_Forge said…
over a year ago GemonkDruid said…
HELLO GRED
over a year ago lucius_malloy said…
FAR AWAY
THIS SHIP HAS TAKEN ME
FAAAAAAAR AWAY
FAR AWAY FROM MY MEEEEMORIES
OF THE PEOPLE WHO
CAAARE IF I LIVE OR DIE

STARLIGHT
I WILL BE CHASING THE STAAAARLIGHT
UNTIL THE END OF MYYY LIIIIIFE
I DON'T KNOW IF IT'S WORTH IT ANY MOOREE

HOOOOOLD
YOU IN MY ARMS
I JUST WANTED TO HOOOOOLD
YOUU IINN MYYY AAARMS
I JUST WANTED TO HOOOLD

MY LIFE
YOU ELECTRIFY MY LIFE
LET'S CONSPIRE TO RE-IGNIIIIITEEEE
ALL THE SOULS THAT WOULD
DIE JUST TO FEEL ALIVEEE

AND I'LLLL
NEVER LET YOU GOOOO
IF YOU PROMISE NOT TO
FADEEEEEEE AWAY
NEVER FADEEEE AWAYYY

FAAAAR AWAYYY
THIS SHIP HAS TAKEN ME
FAAAAR AWAYYYYY
FROM THE PEOPLE WHO
CAREEEE IF I LIVE OR DIEEEEE
over a year ago lucius_malloy said…
hey Gred :D