해리 포터 대 트와일라잇 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000

해리 포터 대 트와일라잇 54807 replies

Click here to write a response...

Showing Replies 13151-13200 of 54807

over a year ago PotterForever said…
Disney channel sucks

over a year ago gurl_guhguh13 said…
Oh, and another video (Why Disney Suck Now a Days) and I found a point: There's always a huge secret.
over a year ago gurl_guhguh13 said…
And that Disney steals ideas, like Wizards of Waverly Place: Harry Potter. I mean, get this: Wizards who can't tell anyone about themselves, actually has a secret place specially for magic (the room in WWP, the one for learning magic you know?)... I think you get the point.
over a year ago FredWRules said…
ooh, yeah, true that.
over a year ago PotterForever said…
Damn, I really hate that channel. And I agree with what Gemonk said about the girl characters always being rude. The problem is, the kids that watch it are so impressionable. I have a little female cousin who watches that stuff all the time, and she's such a brat now.
over a year ago PotterForever said…
big smile
NEW PAGE PARTY!!!!
over a year ago gurl_guhguh13 said…
cake
WOOOOTTTTT NEW PAGE!!
E-cake anyone? *noms before anyone can eat the cake* ooops
over a year ago gurl_guhguh13 said…
Disney's just not unique anymore, they used to have Mickey, Donald, Goofy, Minnie, Daisy, they are all so unique they're called classics.
Yup, from the video you embed :)
over a year ago PotterForever said…
cake
well that was mean. I wanted that cake.
over a year ago PotterForever said…
The problem is, it's so repetetive now. The jokes, the storylines. Its all the exact same show, just with different titles.
over a year ago GemonkDruid said…
I just watched Starstruck... Gods, it was so shit.
over a year ago PotterForever said…
cake
Forget it, I have a better cake.

 Forget it, I have a better cake.
over a year ago GemonkDruid said…
cool
However a Mortal Instruments fanfic I read based on Starstruck was awesome.
over a year ago PotterForever said…
Ugh, I hate that crap. It IS so shit.
over a year ago PotterForever said…
I'm sure all the disney channel fanfics are better than the shows/movies.
over a year ago GemonkDruid said…
Especially the ones where you get to stab the Jonas brothers. XD
over a year ago gurl_guhguh13 said…
*nom nom nom* *gasps*
Oh well XD
over a year ago PotterForever said…
Hey there's this band called "Kill Hannah." Any chance it's a reference to what we'd all like to do to Ms. Montana?
over a year ago gurl_guhguh13 said…
link

I dunno about this, but I hope it's ridiculous enough to be called disney :)
God, this is hillarious. Written by a Twitard, so excuse the Grammar and writing style. This is probably what we can do to Smeyer!
last edited over a year ago
over a year ago GemonkDruid said…
laugh
Boy, I hope so!!!
over a year ago PotterForever said…
And thats another thing. How come no one notices that Miley is Hannah? The only disguise is that wig. Its the same face, and everything! How stupid are these people?
over a year ago gurl_guhguh13 said…
I think it's because of the make-up, but sometimes the make up isn't that thick too, so yeah, they could have realised.
over a year ago GemonkDruid said…
Hmm... Maybe the people think it's a coincidence. The HM movie was stupid though. Her secret was revealed, but her dumbass hick town decided to keep her secret safe. What the hell?
over a year ago gurl_guhguh13 said…
and about the movie too, there could have been other people that saw it and tells about the secret...
over a year ago PotterForever said…
I didn't see it, but it sounds like uber shit.
over a year ago PotterForever said…
Haha, It got a rotten tomatoes score of 44%!
over a year ago gurl_guhguh13 said…
I saw it only ONCE and only ONCE just to see how bad it is. Some parts are too sweet and teeny, some are too kiddy, so don't watch it.
over a year ago gurl_guhguh13 said…
laugh
I only watch it also to see if she got her voice of hers fixed lol
over a year ago gurl_guhguh13 said…
link

No, just yes, but no, but, whatever. By a neutral Twilighter, hater and fan.
last edited over a year ago
over a year ago PotterForever said…
I wouldn't even be suprised if that was written by a twitard. OMG EDWARD IZ SPARKLING!!
over a year ago PotterForever said…
big smile
NEW PAGE GUYS! WOOOOOOOOT!!!!!
over a year ago PotterForever said…
cake
And this time, I get the celebration cake.

 And this time, I get the celebration cake.
over a year ago gurl_guhguh13 said…
cake
WOOTT
I won't have the cake to myself, don't worry...


BUT THIS SOUNDED THE ALARM! (cakey, yummy, MINES!!) lol
last edited over a year ago
 WOOTT I won't have the cake to myself, don't worry... BUT THIS SOUNDED THE ALARM! (cakey, yummy
over a year ago FredWRules said…
big smile
*steals and eats* :D
over a year ago PotterForever said…
cake
NOOOO!
over a year ago gurl_guhguh13 said…
crying
Imagine the house-elves working hard to make the cake, and you stole it XD
over a year ago PotterForever said…
Yeah! But the house elves shouldnt be working. We need to re-organize S.P.E.W.
over a year ago gurl_guhguh13 said…
smile
We should, Hermione will be proud :D
over a year ago gurl_guhguh13 said…
But then, no more cakez... *cries in a corner*
over a year ago mooimafish17 said…
yes, yes that it what's needed (!)
over a year ago mooimafish17 said…
cool
i can't believe you added 14 pages!!!!!!!!!
over a year ago PotterForever said…
crying
I kinda want the cake back.
over a year ago FredWRules said…
smile
it was all me :)
over a year ago gurl_guhguh13 said…
smile
We're filling the page with celebration, then the new page comes, then we celebrate again, yadda yadda, talking talking, new page, celebrate... yeah, methinks that's the pattern :D
over a year ago PotterForever said…
cake
Fine I'll just have this cake
 Fine I'll just have this cake
over a year ago gurl_guhguh13 said…
cake
And I'll still have the Hogwarts cake, too! Yayz om nom nom nom... yum nom nom nom nom nom ohmigod yum.
 And I'll still have the Hogwarts cake, too! Yayz om nom nom nom... yum nom nom nom nom nom ohmigod yu
over a year ago PotterForever said…
*steals whats left of it.*
over a year ago gurl_guhguh13 said…
:O


Ah, well... it wasn't mines anyway *shifty eyes*
last edited over a year ago
over a year ago mooimafish17 said…
cake
** I bought cake guyz **
over a year ago PotterForever said…
cake
*steals it.* nom nom nom nom nom. :D