해리 포터 대 트와일라잇 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000

해리 포터 대 트와일라잇 54807 replies

Click here to write a response...

Showing Replies 5651-5700 of 54807

over a year ago boolander25 said…
Oh duh, I should've known that *facepalm*
over a year ago lucius_malloy said…
MOCKINGJAY! where? gimme!

oh, and good morning :)
while we're on the topic of books, who else can't wait for the clockwork angel on 31 august?

and ps - flizzle, you don't know how jealous I am of your situation.
over a year ago lemony44 said…
Good morning Malloy, here in FL I'm going to bed though. Okay, wanna know my new obssesion? I saw Step Up Three in 3-D and I LOVE Moose!!! OMG! I love him!!!!!! More than I love RON!!!! And that's saying a lot!!
over a year ago lemony44 said…
LOOK!!! okay, he looks like a show off in this pic, but he's not. he's, just wow.
last edited over a year ago
 LOOK!!! okay, he looks like a show off in this pic, but he's not. he's, just wow.
over a year ago lucius_malloy said…
Nighty night (Harry) :P
over a year ago lemony44 said…
Nighty Nigh malloy. Oh and look at this: He's the guy in the middle...cuteness.
over a year ago lucius_malloy said…
and here I thought you were going to bed... oh well.
over a year ago lemony44 said…
muhahahahahaha!
over a year ago lucius_malloy said…
HELP WANTED: link

everyone go vote for the choice I added :D
last edited over a year ago
over a year ago lucius_malloy said…
crying
WHY is nobody online?
over a year ago venvargie said…
I'm online.
:D
over a year ago FredWRules said…
I'm here :) potato fight?
over a year ago venvargie said…
YES!
*throws potato at Andie's face*
over a year ago lucius_malloy said…
*throws potato at ven and ducks behind Andie*
over a year ago mooimafish17 said…
morning
over a year ago FredWRules said…
OI!!!!! *pelts potatoes then holds up a shield. pulls Emma out from behind*
over a year ago lucius_malloy said…
morning, moo! *ducks potatoes* wanna join in? *climbs up and pours a whole sack on moo's head*
over a year ago FredWRules said…
big smile
oh, morning!!!!!
*pulls out potato gun* pew pew pewwwwwwwww!!!!!! *potatoes fly EVERYWHERE*
over a year ago lucius_malloy said…
*dies from too many potatoes* are you happy now? huh? HUH?
over a year ago GemonkDruid said…
Oh... great. A war. :(

over a year ago GemonkDruid said…
Yep, I'm vair happy. :D
over a year ago venvargie said…
mischievous
It's 1:47 am here.
*noms taters and roundhouse kicks them at everyone*
over a year ago GemonkDruid said…
Hmph...

ANGEL!!!
 Hmph... ANGEL!!!
over a year ago lucius_malloy said…
mischievous
*sadface* nobody cares that I just died :(
*gets reanimated*
*starts shooting french fries with a longbow*
over a year ago FredWRules said…
he's in bones!

VICTORY IS MINE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *victory happy dance on top of the potatoes* I AM MASTER OF THE POTATOES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BOW BEFORE ME FOOLISH MORTALS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!­!!!­!!!
over a year ago FredWRules said…
^ that was necessary.
over a year ago GemonkDruid said…
Well, I'm not a mortal, so...

Lol, kinky...
 Well, I'm not a mortal, so... Lol, kinky...
over a year ago lucius_malloy said…
yeah, I'm a zombie.
*shoots Andie down with longbow and french fries* watch your back because revenge is sweet, and you are everything I wanna be... props to anyone who knows where I got that from.
over a year ago GemonkDruid said…
^Um... Teletubbies? :/
over a year ago lucius_malloy said…
nope :D
and hey you know what? I just realised I've been around for over 1OO pages :D *hands out e-cookies as a combined celebration and peace offering*
over a year ago FredWRules said…
AVPS?
over a year ago GemonkDruid said…
Uh... some movie starring Keanu Reeves?
over a year ago lucius_malloy said…
nope :D
over a year ago GemonkDruid said…
Give us a clue. Book or Movie or TV show?
over a year ago lucius_malloy said…
Song.
over a year ago lucius_malloy said…
PEOPLE! we need some activity here: link
over a year ago GemonkDruid said…
Caroline, Yes by Kaiser Chiefs?
over a year ago lucius_malloy said…
yep :D you googled it, right? :P
over a year ago lucius_malloy said…
Oh by the way guess what? I SAW A LICENCE PLATE THAT SAID FEZ :D
over a year ago FredWRules said…
OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG!!!!!!!!! *dies from epicness*

hey ven, I got something for you! ♥
 OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG!!!!!!!!! *dies from epicness* 저기요 ven, I got something for you! ♥
over a year ago lucius_malloy said…
that too is epically awesome, and if I wasn't already a zombie I'd probably die too.
over a year ago FredWRules said…
heart
lol, sorry Emma :p ♥
over a year ago lucius_malloy said…
ah, no worries (YOU KILLED ME) I can't die any more :P
over a year ago FredWRules said…
you can have a heart potato too :)
 당신 can have a 심장 potato too :)
over a year ago lucius_malloy said…
yay!

geminio!

and here's one for you
 yay! [i]geminio![/i] and here's one for 당신
over a year ago FredWRules said…
big smile
YAY!!!!!! ♥
over a year ago lucius_malloy said…
oh, it's my turn to say something? TURTLE!
over a year ago FredWRules said…
no... ALPACA! pimped out bruh.
over a year ago lucius_malloy said…
big smile
no... ESKO-ERNESTI JÜRGEN III!
 no... ESKO-ERNESTI JÜRGEN III!
over a year ago FredWRules said…
I no speakey da language. so english would be preferable :)