add a link

big fat awesome house party

save

260 comments

Pages: 1 2 3
« Older  |  Newer »
user photo
angry
Big fat awesome house party was such a great game. I used to play it every day. But I havent played it for 2 years because of those "technical difficulties". And now its over.grrrrr!Why is it over? It should have continued forever like most games.I want that game to come back. It was the best online game ever. WHOSE WITH ME?
posted over a year ago.
 
user photo
worried
I hear yah! Like you, I did stop due to their server problem. I've tried and re-tried to create a new account and it worked just last March. I enjoyed this new version and feature, then, they closed it this June. What a bummer! I emailed Cartoon Network to put it back up, but nothing. This is such a great game. Please CN, put it back!
posted over a year ago.
 
user photo
crying
bree15 said:
IM WIT YA!!! big fat awesome house party was a great game!i used to play it so much.I miss it and I dont want it to end...WHY WHY did it have to end?? :'( i didnt get ot see the new version cos of the technical difficulties. CARTOONNETWORK PLEASE PUT IT BACK ON! ITS THE BEST GAME YOU'VE GOT!!!
posted over a year ago.
 
user photo
sad
aliciaNY said:
i agree. B.F.A.H.P. was the best game CN had.I hope they will read these comments one day so they can see how many ppl liked this game. i wish they could put it back on.there is so much i didnt get to do in that game cos of the "technical difficulties". Its just....not fair!
posted over a year ago.
 
user photo
crying
grantgill said:
I loveddd B.F.A.H.P Im Witt Yaaa I Wannnn Ittt Backkk :(
posted over a year ago.
 
user photo
angry
this sucks!im 16 and i played that game every day!best.game.ever. is horrible! they just give u a stick and "get me this, get me that".in bfahp u had ur own room and collections and arcade games...everything!
posted over a year ago.
 
user photo
arsenall said:
yeah that game stinks! the coulours of the background reflect negative energy.In bfahp they r sooo happy and bright. i cant stand to look at best.game.ever. I hope CN is reading these comments. WRITE MORE COMMENTS GYES!fan power!fan power!PUT IT BACK CN.DO IT FOR UR MILIONS OF FANS!!!!!!!!
posted over a year ago.
 
user photo
crying
I agree!! I loved the bfahp it was sooo cool!! I used to play it all the
time!! Best game ever is terrible!!! The fosters game was soooo
much better!! Plz bring it back plz plz!! It was the only thing I used
to do now I'm bored all the time!!! Plz cn plz plz plz!!! I want it to come back
and I think every one else does too!! Plz bring it back it was the best game
ever!! I don't even care if you make us pay!! Just plz bring it back cn!! PLZ!!!
posted over a year ago.
 
user photo
crying
sc135 said:
i'm so with you guys. Why did they have to end bfahp? it was the best game ever. Best.game.ever just sucks!! I wish they would just end best.game.ever and start bfahp again. It was so cool!!
posted over a year ago.
last edited over a year ago
 
user photo
Yea!! Best game ever should be named worst game ever!! It sucks!! Just get me this get me that it's sooooo boring!!! Plz bring bak bfahp it waz soooooo awesome!! It's just not fair!! Now my life is sooo boring I have nothing to look forward to! Plz bring bak bfahp cn!!! And I think I speak for everyone when I say that best. Game. Ever. Is terrible!!! And we want bfahp bak!!! Plz bring it bak cn!!! As I said before make us pay I don't care just bring the game bak!!! PLZ!!!!
posted over a year ago.
 
user photo
crying
maffy25 said:
Bring back our childhood and BFAHP Please cartoon network!
posted over a year ago.
 
user photo
sad
maffy25 said:
I hope when they finish TDA "best game ever" they put it back on!
posted over a year ago.
 
user photo
bobycaty said:
I loved b.f.a.h.p but now it is down I'm mad.But, i heard that wizards 101 is in third place for multiplayer* gaming. *i think.
posted over a year ago.
last edited over a year ago
 
user photo
smile
Gooooooooooooood game.
posted over a year ago.
 
user photo
angry
WAT THE FUCK GOD DAMN HOLYSHIT Y THE FUCK DIDI THE MOTHER FUCKERS END IT ILL CHOP THERE FUCKIN BALLS OFF ARGGGGGG SONS OF A BITCES ILL FUCKIN STAB THEIR ASSES HOLY FUCK BULLSHIT FFFFFFFUUUUUUUCCCCCCCCCCCCCKKKKKKKKKK
posted over a year ago.
 
user photo
angry
ps i liked the god damn game
posted over a year ago.
 
user photo
i no wat can get me better
posted over a year ago.
 
user photo
laugh
ILL CALL THE ANCHINT AZTECGOD OF AWSOME TITTIES AND GET a horny ass boner oh yes *rubs cock* slaps bitch
posted over a year ago.
 
user photo
robotfoot said:
ITS NOT ON CN ANYMORE
posted over a year ago.
 
user photo
robotfoot said:
WELL BEST.GAME.EVER IS A LITTLE GOOD
posted over a year ago.
 
user photo
rafi134 said:
i miss that game so freaking much!!! we should all e-mail those retards in cartoon network to put the game back on so they could be less hated by everyone, WHO'S WITH ME?!!?!?
posted over a year ago.
 
user photo
Hi its me the creator of B.F.A.H.P I just want to tell you guys that I appreciate the fan mail and want to inform you that we in fact are putting B.F.A.H.P back on cartoon network on Christmas day as a gift to all of you adoring fans.
-Craig Mcracken
posted over a year ago.
 
user photo
monkey
jarrett98 said:
just play fusion fall it easy and fun
posted over a year ago.
 
user photo
meh
knbknb2 said:
I CAN NOT BELEAVE IT WAS DOWN. I WAS ONE OF THE FIRST PLAYERS ON.I MISS IT SO MUCH!!!!I LOVED FEEDING THE DRAGONS..MY CHARECTOR WAS WORMY. IT HAD A BLUE LEMON HEAD A RAW CHIKEN BODY THAT WAS BLUE AND A BLUE TAIL/LEGS OF A CATAPILLOR.
posted over a year ago.
 
user photo
heart
And it's going to be put back on cartoon at Christmas 2010.:)plus it is going to have an extra saying that says sorry the F.C.C has turned off game.Now were extremly happy that we have the game turned back on with over 1,000,000 people playing this game!Our boss said we only have 50 people playing this game so he turned off the game.But he's just a piece crap I know that's right!!!!!!
posted over a year ago.
last edited over a year ago
 
user photo
angry
bigshot99 said:
but you have to download it.
posted over a year ago.
 
user photo
angry
spower said:
I never been on big fat awesome house party for more than 5 years ago
it's the best game I ever played, I hope you can bring it back on again I'm looking forward to it and my cousin never been on 6 years ago.
posted over a year ago.
 
user photo
meh
I loved playing the really big house party thing, but the Total drama action thing came up. I love that show too, though. It's like a battle between the two shows. I can't pick which side to go on!
posted over a year ago.
 
user photo
big smile
Alex22332 said:
I love big fat awesome house party so much fun it will be on again on christmas 2010 yaaaaaa
posted over a year ago.
 
user photo
smirk
yay... my childhood is gonna be back in this christmas!!! i love that game!!! im 10 so im not gonna have my childhood back till this christmas


P.S. best.game.ever sucks!!!
posted over a year ago.
 
user photo
laugh
yaaaay big fat awesome house party coming back christmas2010 but i cant wait that long cause wat am i going to do all this summer.at least its comin back on.so ya im only 11 and ive been on it since it started.
posted over a year ago.
 
user photo
ok big fat awsome house party is awsome tdi is stupid i mean come on who plays that stupid game fosters is waaayyy better
posted over a year ago.
 
user photo
crying
yoperz said:
i miss it i love b.f.a.h.p i mis it its not on cartoon network anymore its gone forever i miss it T-T T-T T_T T_T
posted over a year ago.
 
user photo
monkey
Im With rafi134 beacose we shoud email them.thats a good plan!Enyone knows Cn Email? And Im 10
posted over a year ago.
last edited over a year ago
 
user photo
crying
The got rid of BFAHP? NOOOOOOOO!!!!!!!!!!! It was the best! :(
posted over a year ago.
 
user photo
rainy
WHY WHY WHYYY WHYY THE BFAHP WHYY WHAT MONEY WHAT FIVE DOLLARS SORRY FOUR THAT BUT WHY CHRISTMAS WHYY NOT THE KIDS DAY 1ST JUNE FOR ARE CHILDREN BUT CRAIG MCCRACKEN GET SOME NEW UPDATES LIKE NEW BODIES NEW COOL GAMES NEW FUN STAFF THE RATINGS I THINK WILL BE HIGHT ADD A GO CAR RACING OR I HAVE THINKING ABOUT A GAME HALLOWEEN ZOMBIE HUNT YOU KNEW THAT MISTERH WAS FAKE DEAD BUT RUNNIG IN ALL THE HOUSE TRAPS GHOSTS THAT WILL BE A WONDERFUL GAME PS THANKS IF YOU DO ONLY THE UPDATES
posted over a year ago.
 
user photo
angry
trysten97 said:
thats fuckin stupid and should bring it back because it was cartoonnetworks only good game i wish i could get my hands on the person who came up with the idea it off there.
posted over a year ago.
 
user photo
cool
liljojo said:
TDA game SOCKs! Big fat awesome house party ROCKs!
posted over a year ago.
 
user photo
monkey
liljojo said:
They better put that game on.I'll sue. and I will ,u herd that.
posted over a year ago.
 
user photo
mischievous
CN I hope your reading this. I have a few ideas that should make up for you throwing the game away. DO NOT MAKE THE GAME 3-D OR ONLINE OR CHANGE IT LIKE THAT. Keep the original. But, i have to admit, B.G.E.'s battle system did keep me occupied for like ten minutes so add it in. Make a junkyard arena like in that 1 episode where you can buy weapons (that u use with z) and (an improvement i think there should b) shields, where you can block with x. And, you should be able to enter 2 best friend codes, and your best friend should also have weapons and shields that u buy for them, but only on your account. That way they can battle with you (or at least the computer can) to take down enemies of different diffulcities (for example, bosses like terrence and the big spike ball thing from the movie). I understand if u don't want 2, but i think these improvements will make the game better, since when ur done with ur jobs u can do more than just play games.
posted over a year ago.
 
user photo
smirk
another thing CN should do is keep updating the game with items or more tournament/cups for the junkyard arena where u earn some kinda money 2 buy the itms or more game machines or more bloo adventures or chores or something like that every month. not something big, but something. Who's wit me?!?!
posted over a year ago.
 
user photo
monkey
DONT TAKE THIS PERSONAL ASTROKING112 BUT DONT YOU WANT SHAKIRA IN IT OR METALICA SING IT ROCK AND ROLL I AM....... STILL THINKING......O YA NO WEAT...... PLEASE DONT SAY HARSH WORDS PLEASE MAYBE 2 OR 3 BUT NON LESS THAN 3 AND MAKE EM GOD FUCKING
posted over a year ago.
last edited over a year ago
 
user photo
dude, i loved this game sooooo much! I wish it would come back : ' [
posted over a year ago.
 
user photo
angry
lilg025 said:
OH MY FUCKING GOD they took the best fucking game and now we are board to death without this game!!!! WHY!!!!!
posted over a year ago.
 
user photo
mischievous
lilg025 said:
why dont we blow their fucking heads off!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­
posted over a year ago.
 
user photo
crying
zephgogo said:
why did they have to take down the game it was so fun
posted over a year ago.
 
user photo
worried
zephgogo said:
im with you they shoud put it back on only if there waqsent any tecnical difacontyes then they probly wode still have it on lets all send emails to cn to get it back befor crismis whos with me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!
posted over a year ago.
 
user photo
hmmm
zephgogo said:
what is cns email






posted over a year ago.
 
user photo
chanman29 said:
I think that cartoon network should go back to way it used to be with no live action shows and cartoons that are actually like cartoons and big fat awesome house party be back on.
posted over a year ago.
 
user photo
wink
macnblue said:
how about we get as many people as we can to put their name/nickname on ONE email to CN and see if they add b.f.a.h.p. back on CN!

comment/copy and paste: big fat, come back!
posted over a year ago.
 
user photo
big smile
zephgogo said:
im with you hellokitty00
posted over a year ago.
 
user photo
meh
They r already putting back on B.F.A.H.P., but at christmas. It's funny, i created my name on there at a christmas, so i always thought of every time i logged on as another christmas. Now, i feel as if there r no more christmas! The only problem i can see is that it took a while to load, which i was ok with, since i could wait. I WANT B.F.A.H.P. BACK SO BAD!
P.S. it would be sooo awesome if they added in the junkyard arena that i came up with earlier back in! it would be like Santa Claus listening to ur present ideas!
P.S.S. i also think everyplace should have a purpose like from the movie, for example, from the airport u can go to paris (aka another map of places), in mac's house u can through a party on special days (ur birthday, a holiday, or 1 of ur 2 friends birthdays. CN plz put these features in!
posted over a year ago.
 
user photo
cloudy
CN why did u have 2 take away B.F.A.H.P.???? I'm so bored without it! I'm even ok with the fact that every month or so my character was deleted! (i always remade him) Man was there a LOT of diffulcities. The only good thing that has come out of my boredom is that i was so crazed (yeah, crazed) with finding a way to play B.F.A.H.P. (i didn't know it was canceled at first, i just couldn't find it) that i looked at EVERY single option that appeared when i typed in big fat awesome house party, and finally found this page. I followed it for a few months, then when i became thirteen i joined fanpop so i could leave my ideas here and opinions. (i saw that CN was watching this, and i found a way to finally get out 2 the public a few ideas about an awesome game. I MISS THAT GAME SOOOOOOOOO BAD!
posted over a year ago.
 
user photo
monkey
cjm1997 said:
Boog is Sorry
posted over a year ago.
 
user photo
laugh
cjm1997 said:
My Rat is cleaning herself and it tickles
posted over a year ago.
 
user photo
crying
cjm1997 said:
My Dog Norma Died :(
posted over a year ago.
 
user photo
angry
cjm1997 said:
I loved B. F. A. H. P. I used to play it every day when I was 7 and 8. I havened played it for 2 years. I Want It Back Here NOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!
posted over a year ago.
 
user photo
angry
bull12 said:
i miss b.f.a.h.p so bad i feel like bitch slaping the person who tock it away so pissed
posted over a year ago.
 
user photo
meh
CN, I hav no idea what to think of u. U better listen to the public next time before u plan on taking away ur best game. The only good thing I can think about that came out of this is u learned ur leasen and u might be listening to the ideas I've posted so far (by the way, I came up with a reason for the park, it can be an online area where u can choose from 20 or so servers and get on and chat to imaginary friends. If u add the paris part then the Effiel tower can be online too), and I hope they keep on listening to us and take ideas from the ppl who PLAY the game to make it better.
(P.S. Another idea for the Junkyard arena, so the combat is not as boring as B.G.E. Make a mana bar below ur health bar. Ur sword (or short-ranged Z weapon) takes up a little bit each time u use it. While, u can buy another weapon which is the blaster (It shoots in a line which ur person is facing and is used with C) takes up more mana. Ur shield (Blocks the side ur facing for a little, then retreats back and used with X) costs no mana. That way u are having to wait sometimes to finish off the mana, because it slowly is regenerating. U also can buy armor for u and ur first or second friend (the computer that helps u take on varying numbers of enemies with different HEALTH and mana BARS. This would make the game more fun, I think.)
posted over a year ago.
 
user photo
cloudy
U should also be able to buy certain stuff in the stores at the mall with the tickets u earn (which i think u should earn no matter what, unless u did terrible (for example, u get 10 tickets for every 100 points)) or the junkyard coins (u win from the junkyard arena) and watch movies (which u unlock by doing adventures with Bloo and are like bonus clips) from the movie theatre. (maybe u can also win tickets from the games at Fosters 2, that way u get a kind of money that u can use to buy more stuff then what u earned from the mini games.
posted over a year ago.
 
user photo
monkey
I'm so bored waiting for the games I play to be updated. Without B.F.A.H.P. to spend time on, all I can do is come up with ideas so in the unlikely chance that I'm tired of the game, there's more stuff to do. I DON'T EVEN KNOW WHAT MOOD I'M IN. I CHOSE A MONKEY. WHAT MOOD IS A MONKEY!?!?
posted over a year ago.
 
user photo
monkey
U should be able to learn skills at the school in the game. And go 2 recess (which for so long now, has been out of my grasp. Why. Why? Whyyyyyyyyy?) (I'm going a bit crazy with this boredom) where u can play games or something. Maybe the skills u learned r used for those games, that since they're not arcade games help train the skills when done. I JUST DON'T KNOW ANYMORE! THE MONKEY HAS TAKEN MY MIND! CURSE U MONKEY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!
posted over a year ago.
 
user photo
sick
WELL PLAY BC OR WOTLK WOW BUT I AM BORED AS WELL I CANT TAKE IT ANYMORE NEED TO PLAY B.F.A.H.P PLAY PLAY PLAY TURKEY TUR TURKEYYY I AM DRIVEN LIKE CRAZY BUS STOP AM CRAZY DORK AM CRAZY SO CRAZY THE FUCKING SHIT TOWN IN BULGARIA SO FUCK O YA YA YA YA YAAA!!!!
posted over a year ago.
last edited over a year ago
 
user photo
angry
bull12 said:
so bored i dont know what to do so bored without bfahp nothing to do but astro king i like your ideas pretty cool nice thinking but any if cn is reading this bring back bfahp take off worse game ever oh and for idoats reading this im talking about best game ever witch sucks balls rapidly
posted over a year ago.
 
user photo
angry
Cartoonework are acting like real assholes the best game ever was so lame b.f.a.h.p was just a fun game.B.G.E was just dumb and retarded who fights bears,and sharks with a stick
posted over a year ago.
 
user photo
angry
OK! who was the asshole who got rid b.f.a.h.p they shoud bring back b.f.a.h.p once and for all and I'm not just talking about the game.
posted over a year ago.
 
user photo
angry
Bull12. I'm with you the worst game ever was a fagie game anyway
posted over a year ago.
 
user photo
angry
bull12 said:
right the plez on the board of cn that voted to take it off are fags they suck like reallyy who takes of there best game ever for the worst game ever
posted over a year ago.
 
user photo
monkey
I STILL DON'T KNOW WHAT A MONKEY MOOD IS! I love thinking of things that would be fun but the boredom in the past years hav caught me. THE MONKEY HOLDS MY SOUL!!!!!!!
(wow, i'm crazier than usual. and my mom said it wasn't possible!) (thanx Bull12. May the monkey not take over u.)
posted over a year ago.
 
user photo
smile
bull12 said:
dude thats kind of insane wtf i like your ideas but dude why are you insane
posted over a year ago.
 
user photo
smile
bull12 said:
where is every one
posted over a year ago.
 
user photo
I luv fusion fall it combinds all things awsome!
posted over a year ago.
 
user photo
big smile
starzy1 said:
Yes!!! b.f.a.h.p is coming back!!!
posted over a year ago.
 
user photo
smile
I'm crazy 4 some odd reason, but that's because the creativity that is inside me has 2 get out somehow, right? Oh, and I just found another fun game. THE MONKEY IS GONE!
(P.S. I just began creating things one day, and then I found how much easier it is if you joke a lot, try new things, laugh at life's bad spots, (like when I fell off the top of my house) and overall just be a kid. That's my personality.
posted over a year ago.
 
user photo
angry
Dude!! I went looking for big fat awesome house party and JUST found out on this site that it was taken down. WHY?!?!? That's dumb. What if we emailed this link to CN? Instead of emailing CN let them come to our website and let them read how everyone HATES that its gone!! Anyone have the email to CN? I think I might email the link
posted over a year ago.
 
user photo
meh
That's what happened to me, Bambina. I was trying to play B.F.A.H.P. when I couldn't find it, and stumbled across here about 5 months ago.
(P.S. I think they're paying attention to this place, if you look WAY back you can see the creator posted here.)
posted over a year ago.
 
user photo
crying
I played before never had the problem but my mom grounded me so i couldn't keep playing it.i tried free realms its not cool as big fat awesome house party.
posted over a year ago.
 
user photo
hmmm
really i heard free realms was supposed to be good. oh well. scratch another name from the decent games list today.
posted over a year ago.
 
user photo
mischievous
zephgogo said:
thy wizard 101 awesome game
posted over a year ago.
 
user photo
smile
bull12 said:
iv been of for a while so really nowwho has the link to cn because im with you Bambina_83 yeah lets make more than just one person come to to read all the comments because i want b.f.a.h.p back before Christmas oh and for those that dident know that b.f.a.h.p. is coming back in christmas oh and can we all comment more i really like to hear the opinans of others oh and check me on facebook just search up bull due ok
posted over a year ago.
 
user photo
crying
im only ten but i luv that game ive been searching for it but it was not there a teardrop streamed down my cheek.
posted over a year ago.
 
user photo
but the td seirise is not stupid
posted over a year ago.
 
user photo
meh
I agree. The game is, not the series. I was dissapointed though when they weren't adding in all the contestants again.
posted over a year ago.
 
user photo
smile
Another idea I was struck with for the game is a newsletter that arrives everyday in the mailbox, telling u what's new in the game. Also if a party (Ur's or a friends birthday or a holiday)is coming up, an invitation will come a week early so u won't forget. And that u should be able to buy stuff at the mall with øIp (imaginary points) to buy new clothes and presents for friends and room furnitature and stuff like that like with tickets in the gamehive, and u earn øIp buy completing games, doing favors, winning a tournament in the junkyard arena (a few øIp will be given to the friend u chose as your partner), and basically playing the game.
(P.S. øIp will not replace Junkyard Coins or Tickets. If you play a game in the gamehive u will earn øIp and Tickets, but mainly tickets. øIp can also be used in other parts than the mall.)
(P.S.S. I also think u should be able to visit a few more people's homes in Mac's apartment. And to where the characters places in the game relate to real time. For example, before 2:45 pm, Mac is in the school.)
posted over a year ago.
 
user photo
I wonder if CN will use my ideas? I hope so..... (and if they still credit..... I will NOT be happy and WILL take action.) Not to be scary or anything, but I'm kinda worried....
posted over a year ago.
last edited over a year ago
 
user photo
hmmm
I came up with a commercial idea for when the game comes back. It shows everyone all happy and playing around under a sign that says "Big Fat Awesome House Party". But then then it shows some people taking down the sign, and everyone gets all sad. But then, a while later, it shows the sign coming back up again, with a "reopened!"in the bottom right corner or somewhere. Then it shows everyone all happy again. I think it shows what CN did, but will do.
posted over a year ago.
 
user photo
sad
IM SOOOO sad y did it leave it was the best game eva!!!!!! Email cn to bring back plz!!!!!!!!!! :(
posted over a year ago.
 
user photo
rainy
I'm so bored........ (not monkey bored, mind u) the main reason i created a name here on fanpop is to leave my ideas here.........
(or at least i think i'm not monkey bored yet)
posted over a year ago.
 
user photo
angry
I MISS THE GAME TOO! i haven't played a while becuz i forgot about it but today i remembered i tried getting on but i couldnt find it i was sooo sad and upset!
i read somewhere they are bringing it back on christmas 2010 so everyone chill till then
posted over a year ago.
 
user photo
angry
IM WITH U GUYS!! I FREAKING PISSED AT CN THAT THEY CANCELED B.F.A.H.P OH AND ALSO BEST.GAME.EVER SUCKS!!!!!! >:(
posted over a year ago.
 
user photo
crying
BRING BACK BIG FAT AWESOME HOUSE PARTY IT WAS THE BEST GAME CN EVER HAD.If they dont ill grab a bazooka and murder the creaters of tda best game ever
posted over a year ago.
 
user photo
monkey
Bored bored bored bored................... I'M BORED!!! (Oh no, it's da monkey mood!! NOOO!!) (Still Bored....)
posted over a year ago.
last edited over a year ago
 
user photo
smile
ooh! Idea! maybe øIp can be used to purchase costumes and buddies! No more Monkey!
posted over a year ago.
 
user photo
angry
walendy said:
Its sucks that they took the games of.Somebody should do something about it.A lot of people want it back.They piss me of by putting it of.If they don't put it back by sunrise i,m going to kill all the bitches that put the game on in the first place.u here me IM GOING TO KILL U ALL BY SUNRISE
posted over a year ago.
 
user photo
angry
I agree with Macnblue. how about we get as many people as we can to put their name/nickname on ONE email to CN and see if they add b.f.a.h.p. back on CN!

comment/copy and paste: big fat awesome house Party, come back!
posted over a year ago.
 
user photo
big smile
bull12 said:
i want it backs best game ever is stupid im bored cpme on guys in cn bring it back please
posted over a year ago.
 
user photo
mischievous
bull12 said:
keep in mind if you dont ill kill you
posted over a year ago.
 
user photo
i know i loved that game i had so many things left to do!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! cn if your reading this please bring it back.
posted over a year ago.
 
user photo
angry
hh1 said:
re OH MY FUCKING GOD they took the best fucking game and now we are board to death without this game!!!! WHY!!!!! im wih you why the fuck did they take it down
posted over a year ago.
 
user photo
angry
hh1 said:
re OH MY FUCKING GOD they took the best fucking game and now we are board to death without this game!!!! WHY!!!!! im wih you why the fuck did they take it down
posted over a year ago.