Emmett4ever Club
가입하기
Fanpop
New Post
Explore Fanpop
added by _Kristina_
video
posted by Emmett4ever
Okay so Im stupid enough to get an idea for a story.So im not sure what to say im gonna put something here is a little description:

Bella waz walking 집 from school. and edward waz out hunting 1 mile away from her 집 a man grabs bella and she ends up being Raped.Bella runs to the Cullens will the CUllen's help her 또는 Reject her? what will happen to bella and edward







































So watcha think. Tell me Plz.THIS HAS BEEN BUGGING ME FOR WEEKS!! plz tell me whatcha think.
posted by Emmett4ever
IM SOO SO SO SO SO SORRY I HAVENT WRITTEN!!!!! I was having a hard time dealing with stuff in my life and i actually started 글쓰기 Darkest Hours on another place. Its 4 chaps ahead of this one again im so so sorry

RPOV

"Bella" Emmett all but screamed and crushed her into a hug. She laughed. "Emmett. Victoria's not gonna appreciate if I come back looking like I came back from wrestling" she told him but still hugged him back. "Edward, Alice. How could 당신 say I would never forgive you? Don't 당신 know me? Alice 당신 were and still are my best friend. I cant and will never replace you. Edward I...
continue reading...
added by Emmett4ever
added by Emmett4ever
added by Emmett4ever
added by Emmett4ever
posted by Emmett4ever
hey all i forgot to post this yesterday.All my 프렌즈 say its amazing so...Im gonna stop talking and let 당신 read :)



Preface:


She tried to get passed me but all i did was push her as far away as possible from the people I love. How do 당신 keep the people 당신 사랑 safe? When 당신 have to keep yourself 안전한, 안전 first? How do 당신 keep the person 당신 사랑 safe? When that person doesnt 사랑 당신 anymore? How do 당신 keep your 사랑 안전한, 안전 when your whole world changes?




[b]So what do 당신 think? Hope ya like it!! :)[b/]
added by I_Love_Cullen
posted by Emmett4ever
저기요 all I'm gonna post 1 chapter today for my friend ashesandwine and of course for all of 당신 thx for reading.Now I'm gonna shut up and let 당신 read. P.S. Don't kill me

Bella's POV


"Alice have 당신 hunted yet?" I asked her ,looking her straight in the eyes."Well no.I kinda forgot with all the planning for your party.But who cares." Alice said in her It Doesn't Matter voice.I rolled my eyes.It was so Alice to forget hunting while planning a party."Let's take a few pictures before open any 더 많이 presents"Esme said.I Took pictures with all of them even Rosalie.Then Alice shoved a wrapped box into...
continue reading...
added by Emmett4ever
added by _Kristina_
added by _Kristina_
posted by Emmett4ever
Hey everyone here is chapter 3 of Darkest Hours hope yall like it

RPOV

72 years later

It's been bad ever since Bella decided to cheat.No one has been the same ever since.Esme and Carlisle feel betrayed and barely spoke.Everyone else felt anger.Emmett and I decided to 옮기기 out.The pain was just to much."Emmett I'm going hunting 당신 wanna come" I yelled."Yeah" he responded.For some strange reason i felt as if I should bring the video camera.

10 분 later

As I finished off my 초 deer I heard boulders colliding."Emmett grab the video camera and let's go" As i walked through the trees i saw something...
continue reading...
added by Emmett4ever
added by Emmett4ever
added by Emmett4ever
added by Emmett4ever