디즈니 Channel 별, 스타 Singers Club
가입하기
Fanpop
New Post
Explore Fanpop
 miley
added by
팬 아트
miley
video
디즈니
디즈니 channel singers
셀레나 고메즈
added by chubby_girly
added by 7things
added by 31ilikeallstars
added by 31ilikeallstars
당신 think 당신 know me so well
You put me down it builds 당신 up
You're kicking me around
You just can't get enough
And all your 프렌즈 surround you
Without them 의해 your side
You start to show your weakness
It's something 당신 can't hide
Yeah, yeah

Well, stop and erase
'Cause I'm gonna wipe that smile off your know-it-all face (Woe-oh)
Laugh while 당신 can, yeah live it up but read my lips - that the joke is on 당신 (Woe-oh)
I figured it out - you're all about walkin' tall on the people 당신 knock down
Well stop and erase 'cause I'm gonna wipe that smile off your know-it-all face (Woe-oh)

I'm waking up, I'm feeling...
continue reading...
Well here we are again
Throwing 펀치 lines, no one wins
As the morning sun begins to rise, we're fading fast
And we won't work this out

No we're not gonna work this out tonight
(We won't work this out)
No we're nto gonna make this right
So I'll give a 키스 and say goodbye
(Give a 키스 goodbye)
'Cause we're not gonna work this out
Tonight

Every single word's been said
(Whoa oh)
Broke each other's 심장 again
(Ohh)
As the starlit sky begins to shine, we're breaking down
She screams out

No we're not gonna work this out tonight
(We won't work this out)
No we're not gonna make this right
So I'll give a 키스 and say...
continue reading...
After twelve
Not so well
Won't pretend it's too soon to tell
What's 'round this bend
No disgrace... about face...
Anything not to have to chase
You down again

You know nothing hurts like losing
When 당신 know it's really gone
Except for the pain of choosing
To hold too long

I tried it your way
But I got nothing to show
It's been the same same
And the story's getting old
So I guess the driveway
Will be the end of the road
For us it's too late
Let the credits start to roll

A lot to say
But not today
Let the radio break the silence
As we drive
A 키스 goodbye
Not this time
Don't remember what about this song I ever liked...
continue reading...
Oh whoa oh
I don't know why, I don't know why I'm so afraid (So afraid)
I don't know how, I don't know how to fix the pain (Fix the pain)
We're livin' a lie, livin' a lie this needs to change (Needs to change)
We're out of time, we're out of time and it's still the same

We can't stop the world, but there's so much 더 많이 that we could do
You can't stop this girl, from falling 더 많이 in 사랑 with you
You said nobody has to know
Give us time to grow, and take it slow
But I'd stop the world (I'd stop the world)
If it'd finally let us be alone
Let us be alone

I hearing the noise, hearing the noise from all around...
continue reading...
Uh, oh, yeah
She's seductive she does it well
She'll charge 당신 의해 the hour
For a straight trip down to hell
She'll correct 당신 when 당신 think 당신 know
She's gonna let 당신 go
She gonna let 당신 go

I'm not a lover but I'm still concerned
That when 당신 touch the 불, 화재 that your 심장 could still get burned
I should warn 당신 that I know
She gonna let me go
You're gonna let me go

I see all those familiar faces crowded in my mind
I know that now is not the time
Run around with someone else
Satisfly yourself but don't fool me
Don'tcha let it be
A state of emergency, yeah

I pledge allegiance to the cause
She'll tell you...
continue reading...
Yeah, uh oh, uh oh, uh oh, yea, hey, ay, yeah
Sometimes I walk a little faster
In the school hallway
Just to get 다음 to you
Some days I spend a little extra
Time in the morning
Dress to impress you

Guess 당신 don't notice
Guess 당신 don't need this
Sad you're not seein' what you're missin'
On the outside shyin' away
On the inside dyin' to say

I'm unusual
Not so typical
Way too smart to be waiting around
Tai Chi practicing
Snowboard champion
I could fix the flat on your car
I might even be a rock star
I might even be a rock star

Sometimes I wish when the phone rings
That it would be you
Saying let's hang out
Then you...
continue reading...
Oh, yeah
C'mon
You get the limo out front
Hottest style, every shoe, every color
Yeah when you're famous it can be kinda fun
It's really 당신 but no one ever discovers

In some ways you're just like all yoru friends
But on stage you're a star

You get the best of both worlds
Chill it out, take it slow
Then 당신 rock out the show
You get the best of both worlds
Mix it all together
And 당신 know that it's the best of both worlds

The best of both worlds
Yeah
You go to movie premiers (Was that Orlando Bloom)
Here your songs on the radio
Livin' two lives is a little weird (Yeah)
But school's cool 'cause nobody knows

Yeah...
continue reading...
She was all I ever wanted
She was all I ever needed and more
She walked out my door
Yeah she went away
Left my 심장 in two
Left me standing here
Singing all these blues
Whoo

You left without a single word
Not even sorry
It might've hurt worse to hear 당신 say
I'm leaving, goodbye
But your smile still makes my 심장 sing
Another sad song
I can't forget it
I won't regret it
'Cause I'm still in 사랑 with you

We had fun under the sun
And when winter came she'd be my angel
We were so in love
Then she went away
Left my 심장 in two
Left me standing here
Singing all these blues
Yeah (Yeah)

You left without a single word
Not...
continue reading...
I want someone to 사랑 me
For who I am
I want someone to need me
Is that so bad
I wanna break all the madness
But it's all I have
I want someone to 사랑 me
For who I am

Nothin' makes sense nothin' makes sense anymore
Nothin' is right nothin' is right when you're gone
Losin' my breath losin' my right to be wrong
I'm frightened to death
I'm frightened that I won't be strong

I want someone to 사랑 me
For who I am
I want someone to need me
Is that so bad
I wanna break all the madness
But it's all I have
I want someone to 사랑 me
For who I am

I'm shakin' it off I'm shakin' off all of the pain
You're breakin' my heart...
continue reading...
We never been into honesty so promise me you'll let me know when you're lying
She wants to be an eagle and when she's high she can fly no matter what she was trying
She'll be the perfect woman
And then she'll change suddenly 당신 wanna cry from the feelin'
She's gotta a 심장 of gold but
Every now and again she'll turn to grey and 당신 know she gives me

An 올리브 and an 애로우 in the back
She leaves me breathless
Then she kicks me while I'm down
And she leaves me hoping that my 사랑 won't show
'Cause I know she'll give me
And 올리브 and an arrow, yea yeah

She doesn't like to worry
But she's afraid of everything...
continue reading...
added by chubby_girly
added by 7things
added by nxtactress
added by 7things