브루카스 브루카스 팬 Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the 팬 of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

브루카스 116057 replies

Click here to write a response...

Showing Replies 4101-4150 of 116057

over a year ago Broody_4_Cheery said…
go Han!!!

i think leyton fans are loving mark right now.

anyways its late so i better get to bed caus im falling to sleep at the computer. catchya l8r
over a year ago brucas4ever said…
alright t1yl! bye love ya<33
over a year ago brattynemz said…
I should probably be going too, I'm pretty damn tired. bbl. <3
over a year ago livelovelaugh said…
exactly hes an arse we should soooooo send it to him and we should make one with all the reason why they should be together
over a year ago brucas4ever said…
hahha yeah i agree:]

bye Nem love ya<3
over a year ago livelovelaugh said…
bye nem =)
over a year ago brucas4ever said…
is anyone on??
over a year ago livelovelaugh said…
yeh i am =)
over a year ago dermer4ever said…
I am also
over a year ago livelovelaugh said…
i love your icon ive jus added loads of twilight icons =)
over a year ago brucas4ever said…
yeah i was just rating them:]

um have you guys seen the new twilight trailer??
over a year ago livelovelaugh said…
grrrr im so annoyed it wont let me annd ant serena images to the serena spot i dnt no why
over a year ago livelovelaugh said…
yeh ive seen it how good was it
over a year ago dermer4ever said…
I haven't seen it that is only because I no nothing about twilight.
over a year ago brucas4ever said…
you should read it! grr.. i didn't really like it@!
over a year ago brucas4ever said…
Terra whose your icon of?
over a year ago livelovelaugh said…
why didnt you like it? and yeh u should read it its good
over a year ago brucas4ever said…
it's was really stupid! i rewally like the meadow part and the kiss.. but other then that i was really disappointed!
over a year ago livelovelaugh said…
i thought it was ok im not really bothered bout the trailers but the kiss was hott
over a year ago brucas4ever said…
yeah it totally was... grr the restaurant part was kinda good..

well im gotta go over to my friends house.. so i'll t2ygl

bye love ya<33
over a year ago livelovelaugh said…
cya later hun
xxxx
over a year ago livelovelaugh said…
wondering if anyone is still on and if someone has the lin to a missing scene of brucas the one where he tells her about his HCM
over a year ago brucas4ever said…
im on! theres a missing brucas scene! sorry i have no idea where it is!
over a year ago livelovelaugh said…
yeh it was when he told brooke about his HCM but they cut it and i havnt seen it so wondered if anyone new the link
over a year ago dermer4ever said…
their is no scene Mark cut because of Chad's Crying and the only way you can find it is the promo for that episode I think it is on one of the picks
over a year ago brucas4ever said…
no!!!!!! grr i want to see it!
over a year ago dermer4ever said…
I know i did too but that one is on Mark.
over a year ago livelovelaugh said…
link


theres like a 2 second clip of it there
over a year ago livelovelaugh said…
i really wish we could of seen it but it was cut coz mark didnt like the acting dam him and his effing leyton after all the shit of brucas not having meaningful conversations HELLO lol
over a year ago dermer4ever said…
I really wanted to see that scene maybe it will be on the complete series dvds whenever that comes out.
over a year ago brucas4ever said…
yeah i wish we could have seen it! it would have been so cute!

sorry guys i was eating dinner!
over a year ago dermer4ever said…
that's ok Hannah I was also eating dinner
over a year ago brucas4ever said…
hahah whats up??
over a year ago dermer4ever said…
noting much
over a year ago brucas4ever said…
that's cool! you should totally read twilight! it's so good!
over a year ago Broody_4_Cheery said…
heya
over a year ago dermer4ever said…
ok I will try it just when ever I start a book I never finish it. Hey Mickei
over a year ago brucas4ever said…
hey! Mickei! did you just wake up?
over a year ago Broody_4_Cheery said…
no lol, its nearly lunch time over here. i was busy doing other stuff.

so terra u havent read twilight?
over a year ago brucas4ever said…
ohh just wondering! hahah it's like 10:20pm here!
over a year ago Broody_4_Cheery said…
so theres like an eleven hour difference.
over a year ago brucas4ever said…
yeah i think! i live in chicago!
over a year ago brucas4ever said…
well depends on what time you eat lunch! i normally eat lunch at like 9:45 cause im at school! isn't that really early to eat?
over a year ago dermer4ever said…
I think it is even bigger difference in Sacramento
over a year ago brucas4ever said…
ohh that's where you live that's so cool! i want to live somewhere warm!
over a year ago Broody_4_Cheery said…
i wanna live somewhere cold, summers starting soon and im already feeling the heat. :(
hann, that is way early for lunch, why does your school have lunch so early???
over a year ago dermer4ever said…
it is not warm right now but next week it is supposed to go back up to the 80's
over a year ago brattynemz said…
Hey what's up guys?
over a year ago Broody_4_Cheery said…
Bratty im just being Broody :) the usual. u?
over a year ago brattynemz said…
I'm just watching TV and now I wanna smash the TV they're singing That's What You Get by Paramore like crap, they should not even be singing songs like that!