브루카스 브루카스 팬 Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the 팬 of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

브루카스 116057 replies

Click here to write a response...

Showing Replies 40951-41000 of 116057

over a year ago Janni said…
come one people! xD

link
over a year ago Janni said…
EYESEXAGE ** <3 *0
over a year ago livelovelaugh said…
yeh the friendship game hehe
over a year ago Janni said…
I played;D

I'll tr to keep it alive hun^^
over a year ago Janni said…
come on
keep it going
link
over a year ago livelovelaugh said…
ive done it
over a year ago livelovelaugh said…
i dont wanna eliminate brulian so im leaving it there lol

friendship game baby :P
over a year ago Janni said…
Wohoo!
I voted again, so your turn xD
over a year ago Janni said…
please eliminate brulian.. for burcas?(A)

frienship game;D
over a year ago Janni said…
i voted again brulian, so you can take the last brlix down?(a)
over a year ago Janni said…
did the f.g;D
over a year ago Janni said…
with
 with
over a year ago Janni said…
or without?
 또는 without?
over a year ago Cas_Cat_2 said…
heart
EVERYONE LEFT! NOOOOOOOOOOO! ='(

Are you still here Janni?

Sorry, i had to go to the phone. =/

And BRATHAN is LOVE! My all time favorite AU couple! =D
 EVERYONE LEFT! NOOOOOOOOOOO! ='( Are 당신 still here Janni? Sorry, i had to go to the phone. =/
over a year ago Cas_Cat_2 said…
I prefer without Janni! <3
over a year ago livelovelaugh said…
with but blend it
over a year ago Janni said…
I prefer without too;D

and I'm still here!
I think i like brean better though^^
over a year ago livelovelaugh said…
try outer glow and then blending it
over a year ago Janni said…
dunno what blend is xD
over a year ago Janni said…
come one xP
link
over a year ago livelovelaugh said…
ah ok lol
over a year ago Cas_Cat_2 said…
Lol i love them. But they didn't really got any scene ever. Even tho the personalities match perfectly! =D
over a year ago Janni said…
my next icon should be this one
 my 다음 아이콘 should be this one
over a year ago Janni said…
or the one i use
or this one
 또는 the one i use 또는 this one
over a year ago Janni said…
i voted again;D
link
over a year ago Cas_Cat_2 said…
Hum.. I think i prefer the one you're using now, out of those. =]
over a year ago Cas_Cat_2 said…
big smile
EYESEXAGE! <333
 EYESEXAGE! <333
over a year ago livelovelaugh said…
awww someday baby lol
over a year ago Janni said…
SOMEDAY<33
over a year ago Janni said…
or this one
 또는 this one
over a year ago Janni said…
kiss
gtg.. might by back soon^^

LY<33
over a year ago Cas_Cat_2 said…
heart
Aww Bye.. Love youuuu cheater! <33
 Aww Bye.. 사랑 youuuu cheater! <33
over a year ago Janni said…
Awww<3
 Awww<3
over a year ago Janni said…
now go and take brulian out, when i'm gone;D
link
 now go and take brulian out, when i'm gone;D http://www.fanpop.com/spots/brooke-davis/forum/post/238
over a year ago Janni said…
and here is a little one for you
 and here is a little one for 당신
over a year ago Cas_Cat_2 said…
Aww.. Thanks ^^

One back to you. =D
 Aww.. Thanks ^^ One back to you. =D
over a year ago 1treehillfan said…
MY BL GIRLLZZ<333

Ewww.
Sisters friends.
Drinking.
Being obnoxious.
I am going to shoot myself.
over a year ago Cas_Cat_2 said…
heart
Ewww.
Sisters friends.
Drinking.
Being obnoxious.
I am going to shoot myself.

^ LMAO! Ohhh.. that sounds like a great party, or whatever it is! LOL xD

But i have to go now. I'm gonna watch GA. Soryy hun =[

LYYYYY! <33
 Ewww. Sisters friends. Drinking. Being obnoxious. I am going to shoot myself. ^ LMAO! Ohhh..
over a year ago sophialover said…
lol!
what did i miss already?
over a year ago sophialover said…
wow noone's here?
over a year ago sophialover said…
mischievous
that means i can chet for the 41.000th?
over a year ago sophialover said…
WOOOW I LOOVE IT!
over a year ago sophialover said…
cool
YES YES YES!
over a year ago sophialover said…
I'M SOO HELPLESS.
I'm acting like Hannah..lol!
over a year ago sophialover said…
maybe i'm just crazy...i dunno...
over a year ago sophialover said…
well..it's not my fault...YOU GUYS LEFT MEEEE LONE HERE!
over a year ago sophialover said…
and that means i can cheaat<33
over a year ago sophialover said…
mischievous
and lovee this part!!
over a year ago sophialover said…
YAYYY!
over a year ago sophialover said…
YAY!