브루카스 브루카스 팬 Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the 팬 of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

브루카스 116057 replies

Click here to write a response...

Showing Replies 37801-37850 of 116057

over a year ago livelovelaugh said…
is she taking the piss seriously
over a year ago livelovelaugh said…
ooooo EYEEESEXAGGGEEEEEEEEEEEEEEE
over a year ago livelovelaugh said…
its only the first day cat all the pinjas are voting nate he mite win me lol
over a year ago Janni said…
well i think you will win here;D
last edited over a year ago
over a year ago livelovelaugh said…
nate is awesome tho so i dotn mind him eating me
over a year ago livelovelaugh said…
rofl i missed the b off beating sounded dirrtttyyyy lol
over a year ago livelovelaugh said…
god calm me down
over a year ago Cas_Cat_2 said…
LMAO. XD
Well, Nate LOVES dirtyy, he would probably be very happy about that comment. xD
over a year ago dermer4ever said…
ok
over a year ago Janni said…
CALM DOWN dawn!
over a year ago Janni said…
I'm waiting for the damn vidoe to reder or smt!
over a year ago livelovelaugh said…
ewwwww cat thats rude xppppp and your a good girl
over a year ago livelovelaugh said…
im waiting for my preivew to render to see if the song works etc
over a year ago livelovelaugh said…
who the hell is zashley fan why are they on the list never heard of them
over a year ago Cas_Cat_2 said…
LMAO Dawn!
I didn't mean it in a rude way. :O
I was just talking about the comment, not about what the comment actually means. xD
over a year ago Janni said…
check it out:
link
over a year ago Cas_Cat_2 said…
Janni hun, i don't remember if you answer me or not. :S
Can we use more than two people on those videos with the dolls and the voices? lol
over a year ago Janni said…
wink
I anwered;D
you can use 1 and 2;D
over a year ago dermer4ever said…
idk someone nominated her so i added her.
over a year ago Cas_Cat_2 said…
LOOOOOOL your video Janni! XD
And thanks. Too bad we can't use more than 2. =/
over a year ago Janni said…
zzz
i know!=(

Thank hun<33

I'm so tired, just waiting for some videos yp upload
over a year ago Janni said…
zzz
i means photos
over a year ago dermer4ever said…
they totally should have done it in the bushes
over a year ago Janni said…
kiss
again? xP

maybe next time;D they might fall our from the window or just roll out to the bushes xD

but i have to go now.. the images are all done;D

ByeBye<3
LY all TOO MUCH<33
over a year ago Cas_Cat_2 said…
heart
LOVE YOU TOO MY CRAZYWITHTHEPROPS Janni! <333

XD
over a year ago Janni said…
heart
LOL LOOOOSER<33
over a year ago Janni said…
look at that EYESEXAGE ** <3 *0
xP
over a year ago livelovelaugh said…
im signing up i have a good one lol
over a year ago Cas_Cat_2 said…
LOOL you cheater. xP
over a year ago Janni said…
I'm looking forward to watching it!
I LOVE that site! It's perfect for creating your Brucas stories!
we should make one with us as fictional characters! xD MY IDEA! ;P no one takes it:
over a year ago livelovelaugh said…
it wont let me it keeps saying im typing the letters in wrong and im not
over a year ago Janni said…
hmm =/
you should make the movie first then register;D
over a year ago Janni said…
kiss
I should go to sleep now.. xD

Night Night<3
LY<3
over a year ago livelovelaugh said…
im seriously not typing it wrong i just dont get it lol
over a year ago Cas_Cat_2 said…
LMAO. That would be funny Janni. =P
over a year ago livelovelaugh said…
you can make the mkovie then register? ok hun nite
xxx
over a year ago Cas_Cat_2 said…
kiss
Night Janni. <33
LY too! =]
over a year ago Janni said…
heart
I'm so gonna do it tomorrow! xD
make a dialouge between su two, one saying LOOOSER! the other saying CHEATER! xD
over a year ago Cas_Cat_2 said…
No hun, i think you have to register first. =/
over a year ago Janni said…
I didn't, i made the video, and then register before publicing it^^
over a year ago Janni said…
kiss
but now i really have to go

LY<3
over a year ago Janni said…
i should have written Brucas fan girls instead of brucas fanpop fans..

sry totally random..

BYEBYE<3
over a year ago Cas_Cat_2 said…
LMAOO, it will be the best video EVER. xD
over a year ago Cas_Cat_2 said…
heart
Byee <33
over a year ago livelovelaugh said…
mines about breyton lol
over a year ago Cas_Cat_2 said…
Lol, i'm trying to make one too. xD
over a year ago livelovelaugh said…
guys ive found my bl song its perfect for them
over a year ago dermer4ever said…
their lots of those
over a year ago livelovelaugh said…
mine was so good but it wont let me sign up
over a year ago livelovelaugh said…
lots of what?