농구 Wall

Next Previous

Displaying wall entries 1-10 of 57

smile
OakTown_Queen said …
I'm so excited to watch the NBA Finals today! This is the first time in my life that I've ever watched them! Go Warriors #DubNation 게시됨 over a year ago
fifiade said …
i 농구 is life 게시됨 over a year ago
furryhailey said …
i have been playing basket balll for 1o years i 사랑 it ialso 사랑 danceing and singing. 게시됨 over a year ago
furryhailey commented…
10 over a year ago
soccernick said …
I am not the biggest 팬 of 농구 but I still like it. I have played for 4 years. 게시됨 over a year ago
cool
True-Finn-Fan said …
i play non professional basketball... out on the concrete with my friends. :) 게시됨 over a year ago
ripper124 commented…
thats cool big brother over a year ago
True-Finn-Fan commented…
^thanks :D over a year ago
smile
StarFox13 said …
I played 농구 4 3years 게시됨 over a year ago
kiss
fassmackey said …
sports suck!!! Has sports ever cured a illness? Ever fed the hungry? Ever stopped a war? No? thought not, @*&ssyares wannabes. LOL If we didn"t waste our collective(OOOO BIG WORD!) ON BULLSHIT We,d have a cure for cancer 의해 now. No all the jock arseholes have to have something to wank off too. shame all that money wasted. 게시됨 over a year ago
Bladewarrior commented…
maybe if 당신 played some sports you'd learn the health benefits 또는 maybe if 당신 went to school and attended science class you'd actually know over a year ago
michaelshk commented…
if 당신 dont likke sport why are 당신 comenting on a 농구 club over a year ago
big smile
Linanel08 said …
heey my school girls 농구 team has been champions for 6years in a row this being my 3rd 년 사랑 the sport 게시됨 over a year ago
_PRETTYQUEEN1E said …
i made my schools girls 농구 team !!!!! 게시됨 over a year ago
kristyJ commented…
congrats hunn : ) over a year ago
lilmuf100 commented…
i didnt 당신 r sooooo lucky im still wrecked about it over a year ago
fifiade commented…
congrats over a year ago
big smile
iS2cameronboyce said …
Damn I 사랑 Bball My 가장 좋아하는 Sport I Also Play It and watch Any Game I can Find :D' 게시됨 over a year ago
big smile
h3rmioneg said …
가장 좋아하는 Sport! 게시됨 over a year ago
callachampcom said …
저기요 농구 fans. Has anyone been on Callachamp.com? Callachamp allows 팬 to chat with NBA stars one one one. Some of the players 당신 can speak to are Tim Hardaway, Hall of Famer Rick Barry, Horace Grant, Charlie Ward, Xavier McDaniel, Jerome Williams the 정크 Yark Dog. 게시됨 over a year ago
crying
harrylover33 said …
i loved 레이 allen but now he is apart of the heat and he is just another player! 게시됨 over a year ago
TD_life14 said …
CELTICS! :D 게시됨 over a year ago
Calynndrobac said …
Lakers!!!!!!!!!!! 게시됨 over a year ago
big smile
boyzboyz said …
go heat they won dah championship game to the thunder yay yay!!! go heat 게시됨 over a year ago
terian commented…
농구 is my 가장 좋아하는 sport over a year ago
big smile
mindless_luvr said …
Miami Heat!!!! We Won Dha Championship Game!!!!!! Woo Hoo!!!! 게시됨 over a year ago
Troy_football said …
I mite b the only dude on 팬팝 haha but I 사랑 농구 게시됨 over a year ago
spiceykayla commented…
i 사랑 농구 tooo LOL (: ur cute btw over a year ago
Troy_football commented…
haha thanks... ur really hott too ;) over a year ago
spiceykayla commented…
thanx msg me (; over a year ago
Troy_football commented…
kk just did ;) over a year ago
cool
Nsyncfan619 said …
im a girl, but so I 사랑 playing basketball.
who ever made 농구 is genius. i am very good at basketball. 게시됨 over a year ago
kakukun said …
Even though I'm a girl I 사랑 playing basketball! I'm no good at it, but I'm getting better XD 게시됨 over a year ago
popstar000 said …
i 사랑 playing 농구 but i dont 사랑 the teans and stuff like that 게시됨 over a year ago
smirk
jadeswagg1 said …
i can't play it but i luv <3 it 게시됨 over a year ago
happyface179 said …
I 사랑 BASKETBALL!! I hav practice this week. 게시됨 over a year ago
big smile
victoria7011 said …
I 사랑 basketball!Used to never play it but now i have started this year!:D Im not good but i want to get better.Going to play with my pal Rachael at a park near us!:D 게시됨 over a year ago
cool
srocroyal143 said …
just played b-ball with my uncle of course i won 게시됨 over a year ago
Anaboo said …
농구 is tight 게시됨 over a year ago
chl25 commented…
i no but rose is the best over a year ago
smile
jack23 said …
go detroit pistons
게시됨 over a year ago
MzmindlessTlat said …
It's messed up I like to watch but can't play worth crap 게시됨 over a year ago
hotlia said …
I 사랑 농구 my big bro plays 게시됨 over a year ago
mrs_sexy commented…
our big brother playz over a year ago
hotlia commented…
ik over a year ago
brian316 said …
I play it 게시됨 over a year ago
jonathanhudson commented…
same over a year ago
major8 said …
id be ballin all 일 if i had the chance 게시됨 over a year ago
bfflvvh said …
im from d-town nd im very upset bout the tyson trade. sigh now i dont think that the mavs gonna win it all again :( 게시됨 over a year ago
MB4ME commented…
No offense but Mavs sukk rite now over a year ago
bfflvvh commented…
lyke i dont know tht itz cuz we dont got tyson nd jj nd caron over a year ago
laugh
sayou said …
I LUV BASKETBALL,i am totally into it,even if i am a girl well,GO SAYOUISS 게시됨 over a year ago
magicfairydust said …
yes! lockout is over :D laker vs bulls 크리스마스 일 게시됨 over a year ago
cool
selenamaslow said …
I luv basketball!! I would play it all 일 if I could LOL I luv playing w/ mi big cuzzins Justin , Derek n Andrew LOL I'm da only girl in mi fam who likes 농구 :) 게시됨 over a year ago
sayou commented…
I AGREE:))))))))) over a year ago
sayou commented…
AND ME TOOO over a year ago
selenamaslow commented…
LOL that's kol!! :D over a year ago
bfflvvh commented…
ikr over a year ago
BridgetLuvsDogs said …
i tried out for my school 농구 team and i didnt make it....

JUST KIDDING JK JK JK JK JK JK JK JK JK JK JK JK !!!!!!!! 게시됨 over a year ago
jonathanhudson commented…
was it a try out our do 당신 just show up and they say 당신 made the team over a year ago
smile
darkmaria said …
i 사랑 농구 i feel good while i playing it.... 게시됨 over a year ago
lexybieber25 said …
i 사랑 basketball!!! 게시됨 over a year ago
big smile
Emily-4 said …
Yah i 사랑 농구 its the BEST!! My school has a big gym and new basketballs! So its freakin awesome. And i have a hoop at 집 so i can practice :D 게시됨 over a year ago
wink
ShaclowStalker said …
I am playing 농구 soon lmao...... xD 게시됨 over a year ago
cleo-mermaid commented…
its 12 in the moring... over a year ago
ShaclowStalker commented…
Well that the time you're from xP over a year ago
sad
finchelfan2999 said …
Im 농구 hoop-less at my house..no hoop 또는 anything to practice with! it makes me all sad... 게시됨 over a year ago
ShaileeBug commented…
*Sigh* That's the same at my old house... And new. So I just use a kiddie one. Agian Sigh. over a year ago
finchelfan2999 commented…
its alright, ur not alone...*pat pat* over a year ago
sayou commented…
same here,have any conclution? over a year ago
meh
lily649 said …
i wasnt able to play 농구 in the the last two days cuz there waz no gym in school and it waz raining outside so i couldnt play outside meh 게시됨 over a year ago
hmmm
joyboyz said …
Wish i have a 농구 hop at my place 게시됨 over a year ago
big smile
gasb said …
i 사랑 농구 i practice everyday in my backyard 게시됨 over a year ago
sad
lily649 said …
i played it today i got hit in the face wah 게시됨 over a year ago
lily649 said …
i like 농구 게시됨 over a year ago
jbiebgirl100 commented…
i like soccer...YOU BETTER BE PART OF THE 축구 CLUB. over a year ago
lily649 commented…
um over a year ago
lily649 commented…
LOL over a year ago
JBLUV11 said …
농구 is my sport,
농구 is in my veins,
my 농구 team was undefeated this year.
농구 is myself. 게시됨 over a year ago
lily649 commented…
wow now thats wat i call info over a year ago
Jessicaflin said …
농구 is soooooo awesome!!!!!!!!! Ots the best spot 게시됨 over a year ago
maggi-phil said …
가입하기 NBA/CieAura team link 게시됨 over a year ago
robinsonkristy said …
MVP{DERRICK ROSE} 게시됨 over a year ago
heart
ScReAm321 said …
i lllllllooooooooooovvvvvvvvveee basketball<3! 게시됨 over a year ago
heart
xXBrittanyBXx said …
사랑 BASKETBALL! 게시됨 over a year ago
ScReAm321 commented…
same here!! over a year ago
lily649 said …
i mean slam
게시됨 over a year ago
lily649 said …
KOBE BRYANT !!!!!!!!!!!!!! some lam dunk
게시됨 over a year ago
heart
aya3 said …
농구 is ma life!!!!!!!!!!!!! my blood and my air, what can i do?ill die without it!!!!!!!!!!!!!! 게시됨 over a year ago
ray99 commented…
aya is a 암캐, 암 캐 over a year ago
MrsJalynBieber commented…
that is mean over a year ago
lily649 commented…
wow u really 사랑 it over a year ago
heart
krtl said …
i 사랑 당신 TURKIYEEEE!
당신 r the champion of our hearts!
congratulations for U.S.A TURKIYE and Lithuanian!
it s a great job U.S.A !
I hope u will get better in ur career Kevin Durant!

TURKIYE seninle gurur duyuyor 12Dev Adam!!!! 게시됨 over a year ago
heart
krtl said …
işte buuuuuuu!

haha!!

we r champion all of the world!!!!

and we let Serbia know it this evening too!!

championship belongs with us!!

...who care U.S.A????

who care Kevin Durant???

저기요 can u understand us U.S.A?!!!!

we r only champion all the world!!!!!!

here is TURKIYE and u cant be champion here!!!!!

I 사랑 당신 TURKIYEEEEEEEEE!!!

We r Turkish !!!!!
:)))♥ 게시됨 over a year ago