알파 앤 오메가 Wall

Displaying wall entries 1961-1970 of 21040

big smile
LIL-Humphrey said …
Bye bye Windows Mobile!!! Flashed my HTC HD2 with Android Gingerbread. Finaly this good Mobile Phone got an good OS! 게시됨 over a year ago
hank666 commented…
yay! those phones are relly awesome! over a year ago
LIL-Humphrey commented…
yeah i never understood why htc botched such a good mobile phone with this wimndows mobile crap over a year ago
LIL-Humphrey commented…
yess over a year ago
boltfan2011 said …
just got a new truck finally 2007 ford ranger its real nice pics r on my 프로필 on my 프로필 pics 게시됨 over a year ago
hank666 said …
i have done kate as a zombie, im gonna try to work with matallica1447 to see if i can zombify lilly! 게시됨 over a year ago
HumphreyWolf11 said …
Nikolai:Hey 저기요 dempsey it is not my fault 보드카 is nice we drink it every time like breakfast*Shows nikolai eating 베이컨 with vodka*Lunch*Shows nikolai eating spaghetti*
and Dinner*shows nikolai eating pork*
Dempsey:Okay....*Grabs a Beer*
Takeo:you are a both drunks i prefer a sushi!
Richtofen:It can contain Tapeworm Takeo wait EAT IT I WANT TO EXPERIMENT ON YOU!
*Everyone looks at richtofen*
Takeo:SUSHI! 게시됨 over a year ago
ElGalloCaballo commented…
LMFAO!!!!!!! over a year ago
HumphreyWolf11 said …
I Feel really confident making a IPAWD In the future
i might need to sort it out with 사과, 애플 though
XD Im sure they will Sue me without Reason if i release such a Software 게시됨 over a year ago
hank666 commented…
i wouldnt be surprised if they did! over a year ago
HumphreyWolf11 said …
PIMPLES!
*Pops one*
*A Glass full of Puss squirts out*
I Think that was 더 많이 than a pimple?
0.o 게시됨 over a year ago
katealphawolf commented…
yuck, maybe a glass of special sauce made specifically for Kate? over a year ago
HumphreyWolf11 commented…
Lol!!!! over a year ago
HumphreyWolf11 said …
New perk
Overkill
Gives 당신 Instakill for a whole round also spawning 4X 더 많이 zombies that usual Appears around round 20+ 게시됨 over a year ago
hank666 commented…
that sounds awesome over a year ago
HumphreyWolf11 commented…
yep over a year ago
HumphreyWolf11 said …
I Can imagine a TV Series of A&O
Hmm
*Imagines*
게시됨 over a year ago
hank666 commented…
they should have made that over a year ago
HumphreyWolf11 commented…
Its because bad ratings that they didnt but the 2nd one is coming over a year ago
hank666 said …
I have hit the 5:00 AM mark! *phew* what a night! ill be on around 12:PM EST. later! :) 게시됨 over a year ago
hank666 said …
4:00AM holy crap!! but im not as tired as i was last night. 게시됨 over a year ago
HumphreyWolf11 said …
New chapter tomorrow 또는 Today 게시됨 over a year ago
hank666 commented…
yay! over a year ago
HumphreyWolf11 said …
Hi hank!
Hank:Hi
매, 팔 콘 PAWNCH!!!
*Hits Hank 1KM Away*
Lol!
*Hank teleports and 매, 팔 콘 Pawnches me back* 게시됨 over a year ago
hank666 commented…
and i win!!!!!!!!!!!!!!!!!!! over a year ago
HumphreyWolf11 commented…
XD over a year ago
omegawolf commented…
what is 매, 팔 콘 pawnch!?? over a year ago
HumphreyWolf11 said …
I Can imagine going to school with a wolf
Teacher:Now homework time may 당신 go first
Me:okay i researched on Canis lupus*Everyone looks blankly*Wolf...
Everyone:Ohh!!!!!!
Me:So i brought one over from Canada
*Brings in a wolf*
*Everyone stares for awhile*
Boy:shouldnt that be killing you?!
Me:No i Tamed it so if i want it to kill something i just say
Me:KILL THE Mouse!
*Points towards a 쥐, 마우스 hole*
*Wolf destroys wall*
Teacher:anyone have a different topic? 게시됨 over a year ago
hank666 commented…
LOL "anyone have a diffrent topic" XD over a year ago
HumphreyWolf11 commented…
XD over a year ago
HumphreyWolf11 said …
*Dempsey is looking at a chip machine*
Dempsey:What flavour hmmmm"
Nikolai:HOW ABOUT 보드카 FLAVOURED!
Dempsey:HOW ABOUT DEATH TO THE RUSSIAN!
*Looks inside*
Takeo:I Cant take it anymore
*Clicks the Sushi chips*
*Meanwhile Nikolai is drinking 보드카 and shooting*
Dempsey:Now its my turn
*Looks at Instakill chips*
Dempsey:MY SORTA CHIPS!
*Eats them*
Announcer:OVERKILL!!!!
*Billions of zombies appear*
*Everyone dies but Dempsey*
*Dempsey knifes all the zombies* 게시됨 over a year ago
hank666 commented…
now that is badass! over a year ago
hank666 said …
great, i f**ked up my phone today, i was unhoking a 베이스 when my phone droped in the water. i picked it up and dried it off. but it is beyond fixing! first my ipod, now this!!!!! 게시됨 over a year ago
HumphreyWolf11 commented…
What kind of phone? over a year ago
HumphreyWolf11 commented…
Maybe 당신 might not want a IPHONE 4 over a year ago
hank666 commented…
its a LG something over a year ago
HumphreyWolf11 commented…
XD LOL LG WTF LOL over a year ago
HumphreyWolf11 said …
"John where is your homework?"
"Uhh my 늑대 ate it"
"DO NOT MAKE EXCUSES"
"No really look"
*Shows a 늑대 chewing on Paper*
"GET THAT THING OUT!"
"YOUR SUSPENDED FOR A WEEK!" 게시됨 over a year ago
hank666 commented…
yay he has no school for a week! over a year ago
HumphreyWolf11 commented…
i know lucky him! over a year ago
HumphreyWolf11 said …
*Nikolai walks up to a juggernog machine*
"THIS THIS IS MY VODKA!"
*Spam Drinks Jugnog*
"I Feel very strong! like what i feel like when drinking vodka!"
*Runs into teleporter*
"Time to packapunch me!:
*Jumps into pack a 펀치 machine*
"CRAP THIS HURTS Luckily i taken 보드카 with me"
*Drinks*
*Gets flinged out*
"Woah i wonder what happened"
"HEY DEMPSEY LOOK"
*Nikolai falls from Stage*
"He is a goner"
"Dont worry im okay!"
*Turns around*
"DIE ZOMBIE!"
*Falcon punches zombie*
게시됨 over a year ago
hank666 commented…
EPIC!!!!! over a year ago
HumphreyWolf11 said …
link
Not very intertaining but okay.... 게시됨 over a year ago
hank666 commented…
hey, i liked it!!! over a year ago
HumphreyWolf11 commented…
i need to make another one over a year ago
hank666 said …
LOL humphreywolf11:
lets name our fav. nazi zombie quotes, ill start. 게시됨 over a year ago
hank666 commented…
"woo 더 많이 shit to kill with"-dempsey over a year ago
lagtr77 commented…
Help! I've fallen and I cant get up!- Nikolai over a year ago
hank666 commented…
"knee deep in zombie shit with no ammo.glorious.-dempsey over a year ago
HumphreyWolf11 said …
mmmmm muffins
=P 게시됨 over a year ago
hank666 commented…
mmmmmm cup cakes over a year ago
hank666 commented…
yep! they all die. over a year ago
jason74633 commented…
mmmmmmmm 피자 over a year ago
HumphreyWolf11 said …
My chapter is coming out soon
Hmm
i feel like editing pics of A&O 게시됨 over a year ago
hank666 commented…
ZOMBIFY LOL over a year ago
HumphreyWolf11 commented…
Yep! over a year ago
HumphreyWolf11 commented…
XD over a year ago
HumphreyWolf11 said …
I Want to change my name
1:To hard to pronounce for English americans and Ect
2:Even people who are Maori*My culture* cant spell it!?
3:It Stinks =P 게시됨 over a year ago
HumphreyWolf11 commented…
NOTE I MEAN REAL NAME over a year ago
HumphreyWolf11 commented…
*Sighs*Only if i was born in america =P over a year ago
hank666 commented…
hey, be lucky that 당신 were born! i might be in the usa, but its not always sunshine here, we have stock market crashes, oil spills, high gas prices, and an obeseity problem. LOL its called the american dream xD over a year ago
HumphreyWolf11 said …
Type "e" In Google
see how many results come up 게시됨 over a year ago
hank666 commented…
ok over a year ago
hank666 commented…
20,990,000,000 results!!! over a year ago
HumphreyWolf11 commented…
LOL over a year ago
HumphreyWolf11 said …
GIMP a 일 keeps the Authors away
Because authors use paint
*NOTE:I am not making fun of anyone using Paint i know GIMP is hard to use* 게시됨 over a year ago
hank666 commented…
yeah thats why i dint like it, it was hard to use! over a year ago
HumphreyWolf11 commented…
But since im a geek at computers i know how to use it =P over a year ago
HumphreyWolf11 commented…
I 사랑 matches and 불, 화재 0.o I Guess 당신 can call me a pyromaniac*I DONT BURN STUFF* over a year ago
HumphreyWolf11 said …
I Am proud to announce Kate is my new fave character!
XD Lolz
랜덤 change over 게시됨 over a year ago
hank666 commented…
LOL it is!! Xd over a year ago
HumphreyWolf11 commented…
Most likely because of The HD Content over a year ago
HumphreyWolf11 commented…
=p over a year ago
HumphreyWolf11 said …
OKAY HANK I TOLD 당신 GET READY FOR A WEEK OF SPAM MAIL! 게시됨 over a year ago
hank666 commented…
i didnt do kate 또는 lilly YET!!!!! people are complaining, like you, that i should do kate but not lilly and vice versa! i dont want to make anybody upset so i put a fanpick 질문 up and majority will win! (sorry if im being to harsh, im not trying to be mean im just aliitle tired :)) over a year ago
hank666 said …
i need everybody to pick on the fanpick "should i zombiefy kate and lilly". i need to know who wants it and who doesnt
게시됨 over a year ago
hank666 commented…
k over a year ago
HumphreyWolf11 commented…
NO!!!!!!!!!!!!!!!!! NOT KATE SHE IS TOO AWESOME Zombify Lilly! over a year ago
hank666 commented…
OK over a year ago
tongue
hank666 said …
ok, ive been told not to and to zombiefy kate and lilly!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i want to but i dont want to upset any one. should i 또는 should i not!!!???!!!!!!!! 게시됨 over a year ago
hank666 commented…
im confused , i do, but id=f i do ill upset evryone!! over a year ago
hank666 commented…
that's tough! over a year ago
hank666 commented…
omg! this is going no where over a year ago
hank666 commented…
il do it! over a year ago
smile
arcticwolf07 said …
"Joan's Story," Part Four is up. Please enjoy. 게시됨 over a year ago
hank666 commented…
enjoyed! over a year ago
arcticwolf07 commented…
Thanks once again! Omegas 4 Life, FTW! :) over a year ago
hank666 commented…
FTW!!!!! over a year ago
Alphaman said …
Should I draw Kate 또는 Lily pragnuat 또는 bot just asking 게시됨 over a year ago
Alphaman commented…
My freind drew lily,Kate,Humprey,Garth, As the Nazi zombie characters. Cool shit over a year ago
katealphawolf commented…
yes, i would 사랑 to see your drawings! over a year ago
Metallica1147 commented…
I say both ^^ over a year ago
Alphaman commented…
Cool I needs to 업로드 them. over a year ago
hank666 said …
who have i not zombiefied yet? (not counting kate and lilly) 게시됨 over a year ago
katealphawolf commented…
i have not seen paddy 또는 marcel yet over a year ago
hank666 commented…
ok i will zombify them!!!!! over a year ago
hank666 commented…
done! over a year ago
hank666 commented…
ok over a year ago
Ignas357 said …
I noticed that two of my fanarts are in the 상단, 맨 위로 이미지 section. Thanks for the views and faves guys! :) 게시됨 over a year ago
Ignas357 commented…
Also remember this? link I think I'll make grand theft alpha II someday :) over a year ago
hank666 commented…
당신 should! :) over a year ago
EightySix commented…
I concur! over a year ago
Alphaman commented…
Oui il est cinema est regarded la tele!! over a year ago
Alphaman said …
Me and my 프렌즈 do a&o tribute songs and were wondering what We should we play at a bar for KateXhumprey? 게시됨 over a year ago
hank666 said …
ive done all the a&o characters except for kate and lilly. 게시됨 over a year ago
Red_Pyramid206 said …
The Zombie apocalypse has struck the Alpha and Omega club of fanpop! Oh Noes! 게시됨 over a year ago
hank666 commented…
thanks to me!! over a year ago
Red_Pyramid206 commented…
Boys, get Kate, Lilly, and the shotguns. Time for some zombie 나귀, 엉덩이 kicking over a year ago
sad
hank666 said …
no props for images? :( 게시됨 over a year ago
hank666 said …
holy crap every time i veiw a pic, 9 times out of 10 one of my pics i have uploaded is in the related 이미지 thing!
게시됨 over a year ago
angry
katealphawolf said …
this morning i went to mcdonalds and pulled into the drive thru and the lady at the window bitched me out for driving in to fast and said i could have run over a kid. Big fucking deal i drive thru there almost every 일 in 2nd gear at 10mph! Parking lots are not a fucking playground for goodness sake! Keep your damn kids at the park 또는 the playground, it is simple as that! That lady only wanted someone to 암캐, 암 캐 at is all, either way I am now a subway customer, fuck mcdonalds 게시됨 over a year ago
katealphawolf commented…
had to get that off my chest, subway is better any way and their breakfasts are really good! only thing i dont like about them they are about 8 dollars for breakfast over a year ago
hank666 commented…
LOL i could see a kid playing in the parking lot! XDE over a year ago
katealphawolf commented…
yeah thats what i 사랑 about them, 당신 get fresh tomatoes on 상단, 맨 위로 of a double 베이컨 and egg footlong with flatbread! It is so good! over a year ago
kates-mate101 said …
Once again, ok. I'll make the vudeo about COD black ops. Which game mode? Campaign? Online? 또는 nazi zombies... Choose.... 게시됨 over a year ago
hank666 commented…
really! 당신 know what most of us are going to say......nazi zombies!!! oh and play five 또는 der riese over a year ago
Fearlessdude88 commented…
Zombies on Der Riese 또는 Acension over a year ago
kates-mate101 commented…
@you two, I will play on kino der toten. SImply. cause I am going to play solo, and I don't know Five that well. I don't have the prestige edition so i cannot play der riese on BO and I have yet to get the expansion either. over a year ago
Alphaman commented…
He'll yea kino bitches over a year ago
TheTrueKate said …
Ahoooooooooooooo!!!!! Wheres Humphery?? >3< 게시됨 over a year ago
LIL-Humphrey commented…
Here! over a year ago
OmegaHumphrey commented…
right here over a year ago
HumphreyzeOmega commented…
Here! sweetie over a year ago
Ignas357 said …
My new drawing! link Ferrari F355 게시됨 over a year ago
HumphreyWolf11 said …
저기요 hank i could use your idea but do it on GIMP And make it look 더 많이 professional
What do 당신 think =P 게시됨 over a year ago
hank666 commented…
i down loaded it and tired it, but im going to use paint. i like paint its hard but it turns out relly good over a year ago
HumphreyWolf11 said …
Watching DVD Is a load of Junk
Watching Bluray IS AWESOME!
게시됨 over a year ago
possum4ever said …
Yes!!! It's finally in Finland so I can watch it some day!! 게시됨 over a year ago
possum4ever commented…
Watched over a year ago
anubis210 commented…
finally? wow 당신 got it rather late havent 당신 over a year ago
HumphreyWolf11 said …
Anyone played COD Black ops Zombies
if 당신 have 당신 need TO PACK A 펀치 YOUR HAND
Your fist is now called A 매, 팔 콘 Fist
and 당신 can 매, 팔 콘 PAWNCH ZOMBIES!
Its a instant kill till round 200
NOTE:Be prepared for Pain While having your hand Grinded into a super weapon 게시됨 over a year ago
HumphreyWolf11 said …
I Can imagine Tony and winston Twirling around in a Wheat field for some reason XD 게시됨 over a year ago
hank666 commented…
O_O ok now im concerned XD over a year ago
HumphreyWolf11 commented…
LOL i just randomly thought that over a year ago
hank666 commented…
i randomly just saw something in the corner of my eye! man, im hulcinating over a year ago
HumphreyWolf11 commented…
LOL I Would so like to hallucinate seeing Humphrey and Kate over a year ago
HumphreyWolf11 said …
Who wants A IPAWD In 20 Years 게시됨 over a year ago
hank666 commented…
me! over a year ago
HumphreyWolf11 commented…
Okay i just need to program it and Solder new parts and Ect*I Do actually feel confident doing this in the future* over a year ago
hank666 commented…
it could be done!!! over a year ago
HumphreyWolf11 commented…
i know it could over a year ago
HumphreyWolf11 said …
If i had a time machine i would foward through my school term 게시됨 over a year ago
hank666 commented…
LOL i would 앞으로 to my gradutaion! XD over a year ago
HumphreyWolf11 commented…
I Would as well over a year ago
HumphreyWolf11 said …
Hank here is a example of GIMP's flame Brush
link 게시됨 over a year ago
HumphreyWolf11 said …
Also Hank The Live notifications think 당신 have not changed your 프로필 pic XD
게시됨 over a year ago
hank666 commented…
HUH? over a year ago
HumphreyWolf11 commented…
Never mind i dont want 당신 insane....Or do i??? LOL JK over a year ago
HumphreyWolf11 commented…
Never mind over a year ago
HumphreyWolf11 said …
Can anyone actually do a derp face in real life XD
LOL 랜덤 QUESTION! 게시됨 over a year ago
hank666 commented…
i can't!!!!!1 over a year ago
HumphreyWolf11 commented…
Lolz*Does Derp face in chat < . > over a year ago
hank666 commented…
YAY! over a year ago
zzz
hank666 said …
Im done uploaded!! holy shit i started at 11:PM and i just ended at 4:35 AM!!!!! plese comment!! i worked my 나귀, 엉덩이 off tonight! im gonna go get some sleep but i will later. 게시됨 over a year ago
hank666 commented…
about the zombie pics! i made them myself!!! it is "the infection" ones. over a year ago
HumphreyWolf11 commented…
Nice!....Sorta XD LOL JK over a year ago
hank666 commented…
:D over a year ago
HumphreyWolf11 said …
I NEED A COLLECTION OF HOWLS YAPS AND Other stuff for my 늑대 remix(Sorry im lazy i cant find any =P but if anyone finds any 10 PROPS
게시됨 over a year ago
hank666 commented…
link There 당신 go!!! over a year ago
HumphreyWolf11 commented…
THANK YOU! over a year ago
hank666 commented…
good luck with that! over a year ago
HumphreyWolf11 said …
I Keep repeating Kate and humphreys howling on the train
OH NO IM ADDICTED TO THEIR HOWLS
THEY ARE MUSIC! 게시됨 over a year ago
hank666 commented…
LOL i was listening to that will i was making the zombies! XD over a year ago
HumphreyWolf11 commented…
당신 EVIL PERSON =P JK over a year ago
hank666 commented…
LOL im done uploading over a year ago
HumphreyWolf11 said …
HANK DO NOT ZOMBIFY KATE 또는 I WILL SPAM 당신 WITH HATE MAIL FOR A WEEK
XD
Please dont though 게시됨 over a year ago
hank666 commented…
dont worry, katealphawolf already said not to zombify kate and lilly, so i wont! over a year ago
HumphreyWolf11 commented…
Zombify Lilly =P over a year ago
katealphawolf commented…
not only will it make me sad it will really be offensive to Lilly and Brandon over a year ago
HumphreyWolf11 said …
36:Play with the wolf
37:INITIATE 늑대 CALL AND SUMMON MORE!
38:Eat ice cubes
39:Speak poshley and drink tea
40:Watch A&O On a Portable bluray player
41:Laugh
42:Let Richtofen Experiment on you
43:Run home
44:Sing to it
45:Dance to it
46:SEIZURE TIME!*Billions of lights*
47:Throw a snowball
48:Cook it
49:Start eating the wolf
50:Get a Cap
51:Cry
52:SUICIDE
53:Play Basketball
54:Admire the view
55:Call the Zombies for dinner
56:Write a lot of info
57:Bleed
58:Be a vampire and drink your blood!!! 게시됨 over a year ago
HumphreyWolf11 said …
18:Watch 유튜브 with it
19:Play with your Body parts that are bleeding
20:Heal yourself with a Plaster
21:Jump up and continue walking
22:WARP SPEED RUN!
23:Sing the "DO 당신 LIKE WAFFLES"Song
24:Throw it away in the trash
25:Shoot it
26:Shoot a portal under it and shoot a portal far away Problem solved
27:TURN IT INTO A HELLHOUND
28:Give it a IPOD
29:Use Mystery box(COD Reference)
30:Grab a snake
31:Eat Cyanide
32:Take drugs 또는 awesome sauce
33:Grab out a pokeball
34:Turn into a wolf
35:Null
.. 게시됨 over a year ago
hank666 commented…
hmmm, either hellhound 또는 hank signal! over a year ago
HumphreyWolf11 commented…
LOLZ over a year ago
hank666 commented…
wait! both!~!! over a year ago
HumphreyWolf11 commented…
LOL over a year ago
HumphreyWolf11 said …
If anyone encountered a lone wolf(No Rabies)
And it was going to kill it would 당신
1:HARM IT ITS GOING TO KILL ME
2:Somehow get it off 당신 without killing it
3:Let it Kill you
4:Stare at it and 가입하기 in eating your Guts
5:Check your EMAIL
6:Call The Parkrangers
7:FIRE MAH LAZOR*BOOOOM*
8:USE TEH HANK SIGNAL!!!!
9:Talk to the wolf
10:Sleep
11:Shout "FANPOP!"
12:FALCON PAWNCH THE 늑대 AWAY!
13:Give it your bag
14:Grab a Air horn and Blow it into its ears
15:Vomit
16:Smoke a Cigarette
17:ROFL
..... 게시됨 over a year ago
HumphreyWolf11 said …
Unsmart bee fact:I Was running from a bee(Opposite of what your supposed to do)then i passed A Mcdonalds Drive through sign then the bee forgot and flew over to the sign
XD 게시됨 over a year ago
HumphreyWolf11 said …
If 당신 have not watched
Alpha and omega On bluray on a HD Tv 당신 dont know Beauty!
I Mean i looked at it and it was STUNNING
Also Excellent audio
*I Use my Fat PS3 To watch Bluray's*
So who does have a PS3 또는 Bluray player?
COMMENT! 게시됨 over a year ago
HumphreyWolf11 said …
SHRUGGING COMPETITION BEGINS
*Shrug* 게시됨 over a year ago
hank666 commented…
*shrug* over a year ago
HumphreyWolf11 commented…
*Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* over a year ago
HumphreyWolf11 commented…
*Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* *Shrug* over a year ago
HumphreyWolf11 said …
Old meat isnt good meat!
but good meat is good
Im sure 늑대 will agree with that =P 게시됨 over a year ago
HumphreyWolf11 said …
저기요 hank with your zombie thing 당신 might want to try GIMP Its like Adobe photoshop but free! 게시됨 over a year ago
hank666 commented…
i could but with paint it looks cool! over a year ago
katealphawolf said …
LWK part 19 may be awhile before its posted, been working on it for the past 시간 또는 so and could not believe how many details i left out! This is a big turning point in the series and it needs to be written to perfection, please be patient all my loyal readers and don't rush me! This one is gonna leave 당신 all shocked beyond your wildest dreams I think! Should get some time to work on it tomorrow since my dirt bike has a flat and I am pretty much grounded from riding it until I fix it! LOL 게시됨 over a year ago
hank666 commented…
hey, ill wait! take your time, i didnt take much time on my 기사 and looks where they got me over a year ago
hank666 said …
im gonna start taking request on characters 당신 want to be zombied. to make your request, i have put a 질문 up in the 답변 section. i will post the character as soon as possible.

*if its not good give it a chance, i had to use paint and im young so take it easy.* 게시됨 over a year ago
lagtr77 commented…
i dont care do what 당신 want to do. over a year ago
hank666 commented…
ok, i have a few in mind over a year ago
big smile
hank666 said …
with all the zombie pics ive been posting, i have kate, lilly , wimston, cando........damn ive got alot to go!!!! 게시됨 over a year ago
katealphawolf commented…
I don't think i could handle Kate 또는 Lilly being zombified, it would make me sad! Do it to Paddy and Marcel 또는 Debbie and Garn! over a year ago
hank666 commented…
fine! they wont be zombiefied over a year ago
Alphaman commented…
Døë ít mecrci over a year ago
katealphawolf said …
Haters can hate but 20 years down the road from now I will probably have kids of my own and will watch this movie with them and all those wonderful memories of my senior 년 will come back to me! The 년 itself, Fanpop, and of course A&O! I will look back and tell my kids, "my senior 년 was the 년 of Alpha and Omega for me!" Oh the memories it will bring back! I will probably still be an active member on here also, but probably not under the name katealphawolf, as i will forget it 의해 then 게시됨 over a year ago
hank666 commented…
i hope 당신 never forget who 당신 are: 당신 are katealphawolf! if 당신 leave, honestly, i would cry. i look up to 당신 and i want to have as much of an impact as 당신 have made on 팬팝 and on me. over a year ago
hank666 commented…
LOL i meant what i said above, alittle off topic but hey. over a year ago
hank666 commented…
nice! i was thinking of becoming a 늑대 expert 또는 a biolgist. (guess why! XD) over a year ago
HumphreyWolf11 said …
DNA Mutation
Hmm Strange Yet dangerous
"AGHH THIS IS WHAT I NEED TO DO TO DEMPSEY"Richtofen
*Richtofen runs to dempsey and stabs him with a needle*
"IM GOING TO KILL 당신 GERMAN"Dempsey
*They both run around*
"DEMPSEY HAVE SOME VODKA"Nikolai
"The doctor is in trouble!"Takeo
*They randomly shout* 게시됨 over a year ago
hank666 commented…
holy crap when are read DNA mutation i thought of hellhounds and then i saw richtofen. how close was i over a year ago
hank666 commented…
"whoo 더 많이 shit to kill with!!" - dempsey. over a year ago
HumphreyWolf11 said …
I Hate Bumblebee's they scare the crap out of me
*Note mainly because they buzz so loudly* 게시됨 over a year ago
katealphawolf commented…
i stompped on one today with my riding boots, the bastard lived too! he was not dumb enough to try and sting me though over a year ago
hank666 commented…
so, bees are smart enough to learn over a year ago
EightySix commented…
I stepped on one barefoot once 의해 accident. Its about the same pain as stepping on glass really. And now I don't walk through the 잔디 without my boots on. over a year ago
HumphreyWolf11 said …
Okay now here is a challenge
Write a 랜덤 word Like Sauce 또는 something else Using your dominant hand*Left 또는 right*
Now try it with your Non dominant hand....It feels weird also 당신 cant write very well with it
게시됨 over a year ago
hank666 commented…
i cant write worth crap with my left hand! over a year ago
katealphawolf said …
wow that was a good time! 4 hours and probably 60 miles of trail and dirt roads put on the bike today, got a nail in the rear tire though so had to come 집 early, would have stayed out til dark but it was worth it, never felt so alive in a long time! Now to have a fun night with Kate! So awesome not having to get up for school tomorrow! 게시됨 over a year ago
katealphawolf commented…
"There's something about going riding with your friends, a feeling of freedom, a feeling of joy that really can't be put into words. It can only be shared 의해 someone who's done it."-Bruce Brown over a year ago
katealphawolf commented…
^^that pretty much sums it up what it feels like to me when i go riding with my buddies over a year ago
hank666 commented…
:) over a year ago
cool
hank666 said …
haters gonna hate. 게시됨 over a year ago
LIL-Humphrey commented…
연인들 gonna 사랑 ... over a year ago
hank666 commented…
amen to that! over a year ago
EightySix commented…
hatters gonna hat. over a year ago
HumphreyWolf11 said …
Unfortunately my chap will not go for awhile
게시됨 over a year ago
HumphreyWolf11 commented…
NOTE AS IN CHAP I MEAN CHAPTER over a year ago
hank666 commented…
yeah i think we got that! Xd over a year ago
HumphreyWolf11 said …
Anyone use Flixster 또는 any of its sub services like Rotton Tomatoes(More like rotton potatoes)
Do not use it They have no respect
They even allowed someone to add a quote that was not in the movie
It was Humphrey:"Man why the fuck am i in this movie"
Also someone enjoyed the movie saying(Something the whole family will howl at) only to be called A 암캐, 암 캐 whore And other Curses
Flixster is a terrible service not caring about the public 게시됨 over a year ago
LIL-Humphrey said …
I need some inspiration for my 다음 팬 Art .. what would 당신 like me to do 다음 about? 게시됨 over a year ago
hank666 commented…
hmmm thats a tough one........oh! 당신 can do a kate derp face! over a year ago
LIL-Humphrey commented…
what means derp? over a year ago
TheTrueKate commented…
Hmm.. I don't know :P over a year ago
hank666 said …
i noticed that most of the A&O 사진 on 구글 이미지 are from fanpop! i even saw katealphawolf's and mitsi1991's old and 또는 current 아이콘 on there!! 게시됨 over a year ago
LIL-Humphrey commented…
cool i also checked it and found some of my 팬 arts ... :-) over a year ago
hank666 commented…
yeah i saw some of yours over a year ago
hank666 said …
Im addicted to fanpop, are you? 게시됨 over a year ago
Metallica1147 commented…
Yup XD over a year ago
EightySix commented…
Yupper. over a year ago
HumphreyWolf11 commented…
YES over a year ago
katealphawolf said …
I've been Thunderstruck! Can't get that song out of my head! It is awesome though so i don't mind! 게시됨 over a year ago
Metallica1147 commented…
What song? over a year ago
katealphawolf commented…
Thunderstruck AC/DC over a year ago
Metallica1147 commented…
Oh I 사랑 that song! over a year ago
EightySix commented…
I like For Those About to Rock over a year ago
HumphreyWolf11 said …
A Post a 일 keeps the doctor away
게시됨 over a year ago
EightySix commented…
well then, 당신 should live forever!! XDD I kid, I kid! over a year ago
HumphreyWolf11 commented…
LOL! over a year ago
HumphreyWolf11 said …
Hopefully Humphrey and Kate in the 다음 video have Pups
<.>*Does derp face for no reason*
Lolz 게시됨 over a year ago
hank666 commented…
LOL derp over a year ago
HumphreyWolf11 said …
I NOW HAVE A CANADA CLOCK AND A USA CLOCK
MUHAHAHA! 게시됨 over a year ago
HumphreyWolf11 said …
NOW IM READY FOR MY JETSETTER 캡, 모자 THEN ANOTHER 캡, 모자 which is im guessing 100 days in a row? 게시됨 over a year ago
hank666 commented…
its 50 days in a row, i already got it and im going for the globetrotter 캡, 모자 which 당신 get for 100 days in a row over a year ago
EightySix said …
a reiteration for those of 당신 who don't want to dig through a colossal pile of shit to find my last post.
A 포럼 is in development. Typically, a general forum. I thought I'd set one up as a little community much akin to this one, in fact, you're all invited. I don't think it'd be the same without everyone.
Message me if 당신 want, I can fill 당신 in if you're interested. 게시됨 over a year ago
zachwon2 commented…
I'll 가입하기 over a year ago
EightySix commented…
I'd be glad to have ya. I want to bring everything thats great about this little community to a spot with maybe a bit 더 많이 function and utility, y'know? Off to a decent enough start! over a year ago
EightySix commented…
Any of 당신 who are interested, send me a message. Any who are interested in being a MOD, same applies. Let me know so's I can keep track. over a year ago
HumphreyWolf11 said …
COD BLACK OPS Quote
"I can teach them from a distance"Richtofen 게시됨 over a year ago
hank666 commented…
zom-bitch!!! XD over a year ago
HumphreyWolf11 said …
Okay 더 많이 coming soon i just want 더 많이 people being able to post =P 게시됨 over a year ago
HumphreyWolf11 said …
Special abilities:Well duh 늑대 are not that dull
Humphrey:Speed dash(Runs extremely fast for 5 seconds)
Kate:Agility(To squeeze through small cracks and other places
Garth:Strength throw(Throws rocks and wood at someone)
Lilly:Shyness(Works on humans very effectively)
Eve:RAGE!(Vision turns dark red also very violent killing even friendly wolves)
Hutch:OVERKILL(Just sprints pass enemys killing them with a swipe of a paw*Depending on the enemy*)
게시됨 over a year ago
HumphreyWolf11 said …
Tranquilizers:this obviously knocks 당신 cold
if rangers find 당신 a threat they will use these first then 옮기기 onto actual rounds
also 당신 may find tranquilizers around that 당신 can use to fall asleep when 당신 have a sleep preventing disease 게시됨 over a year ago
HumphreyWolf11 said …
Peeing:WELL OBVIOUSLY 당신 WILL NEED TO PEE SOONER 또는 LATER So 당신 will also 당신 may poo

Humans:yes these non hair creatures are also afraid of 당신 and can kill with a weapon 당신 should not kill them 또는 당신 have risk from getting killed 의해 rangers and if that does not work Police units

Sleep:Obviously your not going to stay up until 9AM And not sleep for a 월 thats unhealthy! If 당신 dont your vision will blur up and 당신 will stumble occasionally 게시됨 over a year ago
HumphreyWolf11 said …
Broken bones:if broken a bone 당신 will go very slow attack very weakly and slowly lose blood also gaining a infection which slowly kills you

Awesome sauce:Its a drug so its added it reduces the pain gained adds extra temporary health
also killing infection
also making 당신 have 무지개, 레인 보우 sight
and making 당신 Attack viciously to enemy 늑대 ripping their Neck apart

Weapons:Pftt 늑대 do have weapons like
Metal claws
Spiked tailcage
and some other stuff

게시됨 over a year ago
HumphreyWolf11 said …
And even more

Realistic mode
This is very realistic

Rabid wolves:That attack 당신 instantly give 당신 rabies so 당신 need to quickly jump into a river to stop the infection 당신 will have side effects if attacked

Bloodloss:As 당신 lose Blood(Beside your health bar) Your vision starts to blur and making 당신 weak if it hits below %5 당신 die

Concussions:If hit on hit with a other 늑대 또는 a object the vision will blur and readjust slowly losing some blood in the process 게시됨 over a year ago
HumphreyWolf11 said …
Continuing my game rant

당신 must survive against either Infinite hordes 또는 a amount
each wave is stronger 더 많이 numbers can 당신 survive
Another mode

PLAY MODE
Play the story with infinite sprint and health Also surviving MT Everest height Falls

DEATH MODE
Any damage 의해 a enemy 늑대 당신 will die instantly Spawning back to nearest checkpoint

Morph mode
Play as 더 많이 than one character as each has a different Ability(Does not affect game trophies)
게시됨 over a year ago
HumphreyWolf11 said …
I Wish A&O Was in a game format
Like it followed the story along the way exploring a whole map about IDAHO That Gas station Jasper and explore a full map playing as
Kate
Hutch
Humphrey
Garth
Lilly
또는 someone else
I could imagine in HD Playing as one
*I Can see a image of the HUD XD*
Also No 총 only 늑대 weapons like Teeth and Claws
And for the extreme insane
ZOMBIES
*Hellwolves*
Survive against hordes of undead 늑대 that passed away in IDAHO
If 당신 succeed 당신 will survive if not 당신 die!! 게시됨 over a year ago
HumphreyWolf11 said …
Anyone find it relieving to sneeze
it makes me want to sneeze again XD 게시됨 over a year ago
katealphawolf commented…
i hate it cuz sometimes snot goes everywhere! LOL over a year ago
HumphreyWolf11 commented…
Lolz that is when it gets embarrasing over a year ago
centurion64 said …
future development! i will make a&o 3DGames with Unity Engine! i hope there are no copyright! 게시됨 over a year ago
HumphreyWolf11 commented…
I Might as well >.> <.< just need good graphics like HD Graphics over a year ago
centurion64 commented…
okay. i'm developing now. over a year ago
HumphreyWolf11 said …
UNSurvival fact:eat your earwax it is unhealthy and encourages Vomiting which shortens your survival time 게시됨 over a year ago
hank666 commented…
thanks for the tip!!! over a year ago
HumphreyWolf11 commented…
LOL over a year ago
HumphreyWolf11 said …
I MADE MY IPAWD 3
Tom dickson:but will it blend
I Can assure 당신 that it is not blendable at all! i even put titanium in it
Tom dickson:well i can fix that
*Hits ipawd 3 onto a table*
*Ipawd3 is not even scratched*
Tom dickson:HOW ABOUT THIS
*Shoves into large blender*
Tom dickson:you know what i might push the Paw button
*the ipawd 3 does not even get scratched*
Tom dickson:HOW ABOUT FLAMES
*throws into furnace*
*Nothing happens*
Tom dickson:NUKE
*Does nothing
Tom dickson:No it does not blend! 게시됨 over a year ago
HumphreyWolf11 said …
My brain is clogged up with something so no spam
*Hits head*
*30KG'S Of earwax hits Eve*
HAHA!
Eve:WHAT THE HELL GET ME OUT OF THIS
Okay i EAR Ya HAHA!
Anyway i can spam now XD
Eve:DONT 당신 DARE LEAVE ME HERE ITS NOT ALPHA LIKE!
Yeah yeah talk to the paw*Shows paw*
Eve:Darn this is disgusting!
*Eve is left in there for a month*
Eve:Yuck i had to eat that Earwax to survive
게시됨 over a year ago
HumphreyWolf11 said …
Horrible fact
늑대 have a parasitic worm in there Intestines(I Think)
So how does it feel
*Nothing happens*
Like nothing 게시됨 over a year ago
hank666 said …
Alpha And Omega = Awesome 게시됨 over a year ago
Ignas357 said …
it's 03:50! done some drawing, but I think I should get myself to sleep mode. So till today! 또는 till tommorow for americans I guess... Damn it's complicated 게시됨 over a year ago