알파 앤 오메가 Wall

Displaying wall entries 1591-1600 of 21011

willemert said …
uploading part 3 in a few minutes! Anyone want something added in part 4? 게시됨 over a year ago
sad
snazzywolve53 said …
Oh can anyone help me. Today i found out that the girl i like, thinks i like her, so she tells all her friends, and the girl i told said yeah she is. and she appoligised cause she forgot to tell me she found out. I cant do the 작살, 공연 friday. friday is when school ends for the break and i wuz going to ask her to a movie. now i cant do this. can anyone specifically girls help me out with this problem? please :( 게시됨 over a year ago
Gradys_Rose commented…
I messaged you, tell me in that. over a year ago
katealphawolf commented…
Ask yourself this, would 당신 rather go on a 날짜 with a nice girl 또는 come 집 and be lonely on the break? Just ask your parents if they would let u take her on a 날짜 Friday night over a year ago
snazzywolve53 commented…
i told her a long time ago... i cant if i never asked her out- we rnt dating over a year ago
big smile
Metallica1147 said …
:O OMG! My San Francisco 49ers just beat the Pittsburgh Steelers!!! :O OMG I can't believe it!! Wow! This proves it, my 49ers are an elite team now! 11-3 right now baby! Here what's my girls and pups have to say about it.

Lilly: Yeah! We won! :D
Marlene: That's why Niner defensive is the best!
Sapphire: Down goes Big Ben!
Vixey: See what happens when 당신 go into the Niners home? ;)
무지개, 레인 보우 Dash: This proves the 49ers are 20% 냉각기 then the Steelers!
Skipper: Yay 49ers! :D
Rarity:.....:3

WOOT! 게시됨 over a year ago
Metallica1147 commented…
Finial score, 49ers: 20. Steelers: 3. :3 over a year ago
dehuang commented…
haha Rarity does make me laugh xD over a year ago
katealphawolf commented…
Aww! So happy to see your team kicking 나귀, 엉덩이 again! ^^ over a year ago
Metallica1147 commented…
Your telling me! ^^ over a year ago
dehuang said …
Finally "the cute white wolf" accepted to live with me :) im so happy, shes so sexy in real life I can't wait to test her xD. If 당신 wanna talk to her, tell it to me, she doesnt have 팬팝 yet. Oh, her name is Cookie! 게시됨 over a year ago
dehuang commented…
I know xD She loved your suggestion that much, she changed her real name to Cookie LOL over a year ago
GBlover6 said …
can u all add me ? 게시됨 over a year ago
Katelover812 commented…
당신 got xbox 360? over a year ago
katealphawolf commented…
sure! over a year ago
GBlover6 commented…
never played over a year ago
Katelover812 said …
Playing GTA4 with fearlessdude88 funny as hell 게시됨 over a year ago
heart
My_Little_Angel said …
Well, I am one extremely exhausted Alpha! I think I'm gonna catch up on some sleep. It was fun talking to 당신 all today, I'll see ya'll again tomorrow! Good night and pleasant dreams!

*blows sweet 늑대 kisses* 게시됨 over a year ago
thealphaboyz commented…
Ok bye friend:3 over a year ago
katealphawolf commented…
*catches a few* goodnight sweet, gorgeous Angelina! :) over a year ago
thealphaboyz commented…
Awwww:3 over a year ago
jason74633 commented…
Good night Angelina wish 당신 the best sorry about having it late over a year ago
willemert said …
Currently editing part 3 of the finale! And I accidentally stretched part 3 out a bit, so there will also be a part 4. 게시됨 over a year ago
josemurcia2 said …
not related, but if u heard the news, kim jong ill has died
he got homefronted. if u dont know what i means, the beggining of homefront, he dies, his son takes power , and the world goes to hell, and it all happens in 2012,hmmmmmm irony
but thats all i have to say 게시됨 over a year ago
katealphawolf commented…
2012 is all a bunch of bullshit lol, but i heard the dude died playing golf 또는 something? over a year ago
big smile
My_Little_Angel said …
I am so bored. Anybody wanna give me a cookie? No 초콜릿 though, please.

I only take oatmeal 쿠키 and 땅콩 버터 cookies. 게시됨 over a year ago
katealphawolf commented…
Hmm...I may be able to do something about that! XD over a year ago
My_Little_Angel commented…
Yay! *wags tail happily* over a year ago
dehuang commented…
Cool I have two 쿠키 left :) One for me. One for 당신 *hands in cookie* over a year ago
My_Little_Angel commented…
Yay! Cookie! *takes cookie and eats* Yum! over a year ago
LillyAlpha13 said …
look who is back 게시됨 over a year ago
LillyAlpha13 commented…
<3 thanks over a year ago
cool
ActualAlphaKate said …
I am the real Kate!!!!! 게시됨 over a year ago
ActualAlphaKate commented…
Say I if u think am the real Kate! over a year ago
ActualAlphaKate commented…
not anymore over a year ago
jason74633 commented…
Yep It's 당신 Kate Alright Kate Is my friend right over a year ago
smile
Metallica1147 said …
Well, last night on December 18th, Rarity Moreno (Lilly and mine's new pup) was born into our family. Lilly was so happy, she was crying tears of joy last night. So yay for Lilly :3 Also, thanks to alphakate21 getting a 5th mate now, my girls and I also have another addition to our family

무지개, 레인 보우 Dash: *Flies over me, my girls, and pups* Hi there!

Me: This is 무지개, 레인 보우 Dash, from the My Little 조랑말 TV show. She's now my 5th mate. So now we have two new members in our big wolfplack. Welcome! ^^ 게시됨 over a year ago
Metallica1147 commented…
linkFor people who don't know, this is what 무지개, 레인 보우 Dash looks like. over a year ago
Metallica1147 commented…
Also, for all our first night together. Me, Lilly, Marlene, Sapphire, Vixey, 무지개, 레인 보우 Dash, Skipper, and Rarity will be watching Monday Night Football tonight. We're going to watch the 49ers (our team! YEAH!) vs the Steelers. Should be a good game. over a year ago
jbiehl commented…
무지개, 레인 보우 Dash : "looks at Applejack" Pomf! over a year ago
KateLillyWolfy said …
This game is so fun X) link Also, yesterday I got the Okami wii game. It's really fun play as the red and white wolf, Amaturasu. 게시됨 over a year ago
KateLillyWolfy commented…
*playing over a year ago
ActualAlphaKate commented…
Hey, can u go on to ur A+O wiki and go on to the chat page. over a year ago
laugh
dehuang said …
I think 당신 realy want to see a movie when 당신 dream about a possible plot xD. Sorry im never able to clearly remember my dreams, but I remember one part: Kate was a 늑대 and could stand on two legs, she was realy angry for an unknown reason and she was holding a gun and was running towards idk what.
Could this be a possible plot? I don't think so LOL 게시됨 over a year ago
katealphawolf commented…
Idk, but if the 초 movie ends up having a anthro Kate in it, i think i would probably cream my pants! XD over a year ago
HumphreyAlpha said …
Guys, Aleu just had a major issue with Kodi. Don't mention Kodi to her, and be gentle with Kodi... 게시됨 over a year ago
smile
My_Little_Angel said …
Good night, everybody! 또는 in some cases, good morning! *laughs*

Gonna cuddle up with my savior.....:)

Night! 게시됨 over a year ago
katewolf56 said …
저기요 fellow 늑대 today has been a great 일 fighting of a troll,chating with 프렌즈 well i wont be on for a few days so cya until friday(i was bored dont ask) 게시됨 over a year ago
katewolf56 commented…
yea there was a troll on 팬팝 when i as looking at coments over a year ago
willemert said …
For those of 당신 who are wondering, I am starting the winter stories on the winter solstice. So there will be a small break of no stories again. Also I am not 글쓰기 on my 크리스마스 break. So winter stories will be delayed a bit. 게시됨 over a year ago
willemert commented…
LOL its me and my wife bella. :) over a year ago
Xero_Pyramid206 said …
Attention Fellow Alpha and Omega Furries! I will not be on at all until late friday night. And I got my Globetrotter caps! 게시됨 over a year ago
katewolf56 commented…
ok cya until then and cool 캡, 모자 over a year ago
katealphawolf commented…
Be careful out in the field bud, an d good luck! over a year ago
metalwolf116 commented…
k pal, your song will be waiting on your 벽 over a year ago
mischievous
uilaberrie13 said …
I really wonder why Mcdonalds don't sell hot dogs..hmmmm....... wait. Maybe Its Because not a lot of People can come in and Say "I need a super sized Mcwiener to go please" XD 게시됨 over a year ago
katealphawolf commented…
Hehe, I know my Kate would say something like that! XD over a year ago
Katelover812 said …
I think its time to go to the doctor when 당신 itch the skin on your thumb and a bloody chunk comes off, HOLY SHIT! 게시됨 over a year ago
katealphawolf commented…
damn...that aint good over a year ago
uilaberrie13 commented…
okay, that is not good at all over a year ago
smile
katealphawolf said …
My newest chapter of LWKK is up!
link
Enjoy! 게시됨 over a year ago
katealphawolf commented…
It will probably be my last chapter for quite awhile, I am going on holiday break Wednesday and wont be back to school until January 16th! But if we get the computer at 집 fixed then I may write before then, but there is no way I am gonna type a story on my iPhone! Haha XD over a year ago
Gradys_Rose said …
Goodnight everyone!! 게시됨 over a year ago
My_Little_Angel commented…
Good night, Rose! See 당신 later! :) over a year ago
thealphaboyz commented…
Good night rose over a year ago
Metallica1147 said …
OMG!!!!! Lilly is going into labor!!!!!!! O_O 게시됨 over a year ago
Metallica1147 commented…
Gaaaah! Who here knows how to work on child birth??? over a year ago
Metallica1147 commented…
Lilly: I think I'm going to name her......Rarity. :) over a year ago
katewolf56 commented…
omg congratz im so happy for 당신 :*D *tears alittle* over a year ago
angelic
My_Little_Angel said …
I'm not anywhere identical to what my 프로필 pic looks like but I will tell 당신 it resembles my loving, angelic personality quite well. 게시됨 over a year ago
smile
Humphrey_Wolf_B said …
Whats up everyone Brandon finally made me an account on 팬팝 게시됨 over a year ago
katealphawolf commented…
thats awesome! XD over a year ago
Gradys_Rose commented…
Thats cool. over a year ago
Humphrey_Wolf_B commented…
Thanks over a year ago
katewolf56 commented…
cool welcome to our 팬팝 on your new user over a year ago
willemert said …
Part 2 of the finale will be up within a few minutes! Until then, make sure 당신 read the promo and part one! 게시됨 over a year ago
smile
My_Little_Angel said …
This is Angelina! Could 당신 please 팬 me?

To those who do not know, I'm alphakate21's newest family member! 게시됨 over a year ago
katealphawolf commented…
Welcome Angelina! :D over a year ago
thealphaboyz commented…
Hello new friend over a year ago
zzz
Fearlessdude88 said …
Woke up tired this morning, Humphrey and I are hopefully ready to see family today after last night 게시됨 over a year ago
AlphaWolfCurt said …
any1 talking 게시됨 over a year ago
laugh
SweetsOmega said …
Since a friend of mine dared me to post it up here, I'm saying this: "Yeah, boi!" So there! Hee-hee! 게시됨 over a year ago
Metallica1147 commented…
Me too XD over a year ago
katealphawolf commented…
Haha! Going gangster on us are yeh Sweets? lolz over a year ago
HumphreyAlpha commented…
lool over a year ago
Gradys_Rose commented…
*Giggle* Sweets, if 당신 make a gang, make sure I'm part of it. *Laughs* over a year ago
Xero_Pyramid206 said …
Yes....Chaos has now evolved to Chaos 6 게시됨 over a year ago
Gradys_Rose commented…
? over a year ago
Xero_Pyramid206 commented…
link over a year ago
katealphawolf said …
Ok wtf is going on? Am I just seeing things 또는 has my 아이콘 changed back to the pic of Kate on the A&O poster? I think my account is being tampered with... 게시됨 over a year ago
katealphawolf commented…
I have not changed it in over a week at least, someone is fucking with me I think! Grrrr over a year ago
katealphawolf commented…
Ok now it's back to normal...am I losing it?!? over a year ago
Ignas357 commented…
Change your password, just in case over a year ago
Xero_Pyramid206 said …
Ok i noticed the pics are getting a little bit off topic. Lets get back on task on Alpha and Omega 게시됨 over a year ago
LucarioZoura1 commented…
i have seen a couple jeanna pictures already... over a year ago
Gradys_Rose said …
Lets play complete that song game: I'll start,

"Santa Clause is coming town! Santa Clause is comeing to town!"

Someone else take it now. But don't take it all. Leave some for other players. 게시됨 over a year ago
Gradys_Rose commented…
Someone please play this with me. over a year ago
Gradys_Rose commented…
I really wanted people to play it for real. over a year ago
ninja989 said …
Hey! r u tired of youre stupid 아이콘 then talk to me ninja! 게시됨 over a year ago
dehuang commented…
never get tired of Sweets :) over a year ago
JennyWolve commented…
kinda over a year ago
laugh
Fearlessdude88 said …
집 alone with Humphrey till 1:00 am what to do haha 게시됨 over a year ago
thealphaboyz commented…
Have sex? LOL over a year ago
willemert said …
Part 2 of the season finale will be up 의해 tomorrow! 게시됨 over a year ago
meh
katealphawolf said …
I hate computers...Need I say more? Heading to the gym to workout, be back later everyone 게시됨 over a year ago
Ignas357 commented…
They're like a black hole of time! D: over a year ago
Lea_Alpha said …
Morning everyone! 게시됨 over a year ago
dehuang commented…
Its 2:30 PM lol.. over a year ago
Gradys_Rose commented…
Hi Lea! over a year ago
sexyomega commented…
LOL i am with Katealphawolf over a year ago
Xero_Pyramid206 said …
YAY! 코멘트 bug is fixed! 게시됨 over a year ago
katealphawolf commented…
about f-ing time! XD over a year ago
katealphawolf commented…
me either, damn...I should 이메일 those lazy admins! LOL over a year ago
SlyWOLF commented…
Bug? over a year ago
meh
sexyomega said …
저기요 당신 guys! Can 당신 read my story? Here's the link link plz 코멘트 게시됨 over a year ago
sexyomega commented…
plz read! XD over a year ago
crying
sexyomega said …
*screams* AMANDA TURN OFF THE MJ 음악 DX!!!!!!
게시됨 over a year ago
sexyomega commented…
lolololol over a year ago
sexyomega said …
What's do 당신 guys think? Should I post the story I'm 글쓰기 a A&O? It is kinda similar to A&O but a few diferent charecters, a bit 더 많이 action, etc.. What do 당신 think?
게시됨 over a year ago
sexyomega commented…
uh should i? over a year ago
sexyomega commented…
In my oppinion its pretty cool over a year ago
sexyomega commented…
LOL 당신 can put it on a peice of paper and post it over a year ago
smile
katealphawolf said …
저기요 everyone! Today a very special friend of all of us saved the day! SweetsOmega managed to recover my 로스트 LWKK part 7 article! Lets all give a round of applause to her! :)))) 게시됨 over a year ago
Garth115 commented…
*applauds* Yay! over a year ago
HumphreyAlpha commented…
Go Sweets! over a year ago
AlizeeCruz commented…
SdYS!(Saved your soul) yay! over a year ago
HumphreyAlpha said …
Yesterday, I 게시됨 that my wedding to Sweets was gonna be on the 26th. We've both decided to 옮기기 it back to the 30th. 게시됨 over a year ago
katealphawolf commented…
That sounds like a way better idea, should be around that 일 i hope over a year ago
HumphreyAlpha commented…
I'm sorry? over a year ago
sexyomega commented…
@garth217 *cracks up laughing* over a year ago
dehuang said …
Leaving for a week!
Ps: if im not back 다음 week, read this post again. 게시됨 over a year ago
dehuang commented…
nvm, ill be back in three weeks... Merry 크리스마스 dont drink n drive!! over a year ago
KateLillyWolfy commented…
C'ya over a year ago
Demon_Werewolf commented…
YAYZ!!! over a year ago
uilaberrie13 said …
lol, Idk why but this song reminds me of Humphrey XD

link 게시됨 over a year ago
dehuang said …
This song reminds me of A&O for no reason
link 게시됨 over a year ago
laugh
Xero_Pyramid206 said …
The worlds scariest song

link 게시됨 over a year ago
dehuang commented…
Ewww!!! Brings back memories xDD over a year ago
katealphawolf commented…
i still wont watch that! XD the song sounds rather pacifying though actually over a year ago
sexyomega commented…
dude my names Zach LOL over a year ago
mischievous
katealphawolf said …
etaK sekil ym ecuas! XD 게시됨 over a year ago
katealphawolf commented…
Sorry, I am bored as hell! Can anyone guess what I wrote? Hehe LOL over a year ago
Katelover812 commented…
I know I can XD LOL over a year ago
sexyomega commented…
LOL i was about too say that XD over a year ago
cool
Xero_Pyramid206 said …
Silent Hill: Restless Nightmares Chapter 2 is up!

link

Please Read! 게시됨 over a year ago
hank666 said …
In A&O 2, Since Dennis Hopper has passed away and can't voice Tony, I'm curious and pondering who they would get to voice him, That is if they decide to put him in A&O 2. If they do get another voice actor I think they should give like a explanation why the voice is different. Like in Bolt when penny quit and they had to get a new actor and they said they had to reconstruct her face, They should say like tony got injured and is healing 또는 scarred and his voice is messed up from the scars. 게시됨 over a year ago
metalwolf116 commented…
Why not get me to voice it. I'm an actor and I have standards. Hmph! I'll be in my trailer! I can't act under these conditions. Might as well go to my house in the maldaves over a year ago
Ignas357 commented…
I think they wont return him at all, but maybe mention him like they did in cars 2 over a year ago
dehuang commented…
I think they should put him back here. Having a different voice is not important. Dennis Hopper died and nobody wants Tony to die with him :(. They did it with Dumbledore, i hope they do it with Tony too. over a year ago
TheChriZ1995 said …
Have 당신 ever wanted one of the Alpha and Omega characters to answer one of you're questions?

link 게시됨 over a year ago
TheChriZ1995 commented…
Its a link to a new interview story I'm working on over a year ago
cool
Xero_Pyramid206 said …
link

Please read! 게시됨 over a year ago
metalwolf116 commented…
Ok I'll read pal. Do 당신 want a metal song 또는 not, I just want to know so that when me and my band come to America and I invite 당신 to a 팬팝 reunion metal 음악회, 콘서트 I need to know a request for my band to do for 당신 and everyone and a song I've written over a year ago
LucarioZoura1 said …
Night guys 게시됨 over a year ago
dehuang commented…
n over a year ago
KateLillyWolfy commented…
Good night over a year ago
Katelover812 said …
About Kate???????????

link
게시됨 over a year ago
katealphawolf commented…
Yeah, just not the bitchy part lol, Kate is not bitchy over a year ago
sick
Katelover812 said …
To anyone who prays, please pray for my dad, he has to get risky spinal surgery tommarro 또는 he could be parylized. 게시됨 over a year ago
Xero_Pyramid206 commented…
I'm praying for him now over a year ago
katealphawolf commented…
Will keep him in my prayers, my dad has had back surgery twice over a year ago
Katelover812 commented…
thanks again guys over a year ago
ninja989 said …
*MOANS* things what jenny r awesome!!!!!!! 게시됨 over a year ago
JennyWolve commented…
LOL over a year ago
snazzywolve53 commented…
OMG!!! go easy on her ok? over a year ago
Jason_alpha said …
Woah I cannot Believe that my mate Uilaberrie13 saved her Teacher when she had a seizure. She is My Hero now and Always<3 게시됨 over a year ago
uilaberrie13 commented…
well i had to do something lol, and 당신 are my hero too Jason over a year ago
HumphreyAlpha said …
당신 guys, Sweets and I have decided on a 날짜 for the wedding! It's December 26th! Please RSVP if 당신 can make it! 게시됨 over a year ago
dehuang commented…
Nice Its my birthday !! over a year ago
Xero_Pyramid206 commented…
Ill be there! over a year ago
HumphreyAlpha commented…
What about your family? over a year ago
dehuang said …
Is there any step-by-step for making a Jenna clone ? 게시됨 over a year ago
dehuang commented…
LOL ok nvm, ill just make another sweets.. xD over a year ago
katealphawolf commented…
why do u need 2 Sweets's? lmfao XD over a year ago
dehuang commented…
I'll have to ask my Sweets if shes ok with me getting another Sweets. I doubt she will accept this, how will i differentiate them ?? over a year ago
willemert said …
Hello! It has been a long time since I 제출됨 a story, and I left all of 당신 hanging for the finale. I know I promised it would be uploaded weeks ago, but school sucks! So anyway, I am going to 업로드 part 1 of the season finale soon! Please check the already uploaded "Promo" for the very beginning of the finale! 게시됨 over a year ago
katealphawolf commented…
havent seen 당신 areound for awhile dude! how u been? over a year ago
willemert commented…
Ive been really busy, but other then that Ive been good. And I hope to be on 더 많이 often. over a year ago
smile
Jons_mate_Kate said …
For those of 당신 that enjoyed the Life with Kate stories my mate Jon wrote, please go check out his club! He has reposted them all in order there! He would really appriciate it if 당신 could re-fan them, and possibly re-comment, but that is not a big deal. He worked really hard copying and pasting them back on his site, and it would probably hurt his feelings if nobody acclaimed him for his hard work! Thank 당신 everyone! ^^ 게시됨 over a year ago
katealphawolf commented…
Aww I 사랑 당신 Kate! :) Thank 당신 for informing everyone! over a year ago
dehuang said …
Should we make another club for A&O 2 for when it will be released 또는 we keep one club for both movies?
게시됨 over a year ago
katealphawolf commented…
there already is a club for it over a year ago
dehuang commented…
True, but Alphaman gets mad when someone post something on it over a year ago
dehuang commented…
nice ! xD over a year ago
sunny
katealphawolf said …
Well guys, today is the exact one 년 anniversary of my joining to this site! XD One 년 이전 today I became the 125th fan, back then I never would have thought I would still be here in a few months, much less a year! Haha, thank 당신 all for the memories, it has been a good ride! Let's hope for another great 년 게시됨 over a year ago
metalwolf116 commented…
No prob pal. As they say in Dracula 영화 "fangs for the memories" over a year ago
katespal commented…
my anniversary is today to.lol over a year ago
smile
hank666 said …
I'm debating with myself, If A&O 2 (if its made) comes out should it go to the big screen 또는 straight to DVD. Personally I would like the big screen but I want it to go to DVD because when it comes out 당신 don't have to wait 3 - 4 months for it to come out on DVD if it was in the theaters. 게시됨 over a year ago
Metallica1147 commented…
straight to DVD. Less wait to get it LOL over a year ago
dehuang commented…
A&O in the theater would be awesome! 당신 just have one chance in your life, but the DVD 당신 can view it hundred times. xD over a year ago
katealphawolf commented…
Straight to DVD, it would never come to the big screen anyway, since the origional was not a big hit here in the US. I would rather see it on DVD, after all, we got the high def 집 theater system at home! Yeah the screen is not as big, but the sound system is amazing! XD over a year ago
HumphreyAlpha commented…
DVD over a year ago
Katelover812 said …
I 게시됨 a new chapter to my life with kylie articles. 당신 guys should read and 코멘트 if 당신 can! ^_^ 게시됨 over a year ago
uilaberrie13 said …
Today, I feel like a Hero. My teacher Had a seizer. she was 읽기 an 기사 about our lesson, then she was sounding quiet abnormal. then i looked at her and she was breathing hard then her eyes rolled back and she fell to the ground. Then i ran to her and checked her pulse and made she she was still alive, thank god she was. then i stayed with her until help arrived. and the other kids were Just freaking out not even trying to help the teacher 게시됨 over a year ago
katealphawolf commented…
Wow...You are a lot like me in that respect, calm and laid back. My dad had a grand mall seizure in 2007 and we were in a sporting goods store, and he fell flat on his back and his head hit the ground so hard, I was only 14 then and thought he was having a 심장 attack! But I stayed calm thankfully, it was hard cuz I thought I might lose him over a year ago
uilaberrie13 commented…
damn, When i was with my teacher, a girl asked me "What do we do?! and I yelled "GET SOME HELP 당신 MORON!!!" LOL over a year ago
ninja989 said …
Where is Jennywolve!!!! I 사랑 her where is she??!! 게시됨 over a year ago
katealphawolf commented…
Not trying to sound harsh, but some people cannot be on here all the time, just be patient and she will come on eventually when she gets some free time I am sure over a year ago
snazzywolve53 commented…
why dont u chech her 프로필 over a year ago
JennyWolve commented…
당신 never let me decide yet! over a year ago
LucarioZoura1 said …
저기요 guys I am (finaly) back. 게시됨 over a year ago
uilaberrie13 commented…
yay! LOL over a year ago
LucarioZoura1 commented…
does anyone still know hwo i am -.- over a year ago
katealphawolf commented…
ah okay over a year ago
ilovelilly said …
hello everyone i am new on this site! 게시됨 over a year ago
LucarioZoura1 commented…
welcome over a year ago
ilovelilly commented…
thank you! over a year ago
HumphreyAlpha commented…
Hi there! over a year ago
willemert said …
if anyone is interested in saints row 3 and like shaundi i made a club for her! link 게시됨 over a year ago
Ignas357 said …
link 게시됨 over a year ago
Ignas357 said …
The f? I go to the hank's 코멘트 (about his pc) press "show more" and the page turns white. Is it just my browser? 게시됨 over a year ago
katealphawolf commented…
It is a glitch, it does it on all computers I think, even on my iPhones Safari browser over a year ago
hank666 commented…
yeah its a glitch over a year ago
anubis210 said …
i see they changed meebo..i cant sign into 팬팝 chat on it anymore...it looks like the've turned it into its own chat site..you cant connect accounts anymore 게시됨 over a year ago
katealphawolf commented…
thats odd over a year ago
anubis210 commented…
yes it is over a year ago
anubis210 commented…
its like they've modenized it...i cant sign into 팬팝 chat..it looks 더 많이 like a 페이스북 now..you add people they add back ect ect over a year ago
Awesome1000 commented…
당신 can still use Meebo Messenger over a year ago
boltfan2012 said …
link 게시됨 over a year ago
hank666 commented…
seen it over a year ago
MOHOR commented…
hey? whats up? over a year ago
rockEMOgirl commented…
nothin over a year ago
cool
Awesome1000 said …
Getting a gaming laptop for Christmas
Oh Yeah 8) 게시됨 over a year ago
dehuang commented…
oh yeah! i got a blu-ray reader on mine over a year ago
Awesome1000 said …
Im bored, Anyone want me to Do any snipping of 이미지 for them? 게시됨 over a year ago
Xero_Pyramid206 said …
저기요 guys what actress should voice my mate Katie? Besides Hayden 또는 any Alpha and Omgea cast member? 게시됨 over a year ago
katealphawolf commented…
i know it is not a voice actor, but i have always thought Katie sounded sorta like Kesha the pop singer 또는 whatever genre of 음악 she sings! LOL over a year ago
Awesome1000 commented…
Almost all modern 음악 is pop 0.o over a year ago
metalwolf116 commented…
Metal!!!! over a year ago
sexyomega commented…
저기요 i want a metal song XD over a year ago
uilaberrie13 said …
YAY MY BROTHER CAME BACK FROM ALASKA!!!!!!!!!!!!!!!!!! XD 게시됨 over a year ago
KateLillyWolfy commented…
Awesome, hope 당신 have a good time visiting with him. over a year ago
dehuang commented…
nice :) over a year ago
uilaberrie13 commented…
WTF LOL over a year ago
wink
KateLillyWolfy said …
I've got good news everyone. Justin Long just finished Alvin and the Chipmunks Three and Lionsgate just finished Norm of the North, so now they can start Alpha and Omega Two. 게시됨 over a year ago
slydog11 commented…
sweet over a year ago
thealphaboyz commented…
yay!!!!!! over a year ago
dehuang commented…
seriously!!? thats nice ! over a year ago
ActualAlphaKate commented…
FINALLY!!! I AM SOOOOOO EXCITED!!!!!! over a year ago
smile
JennyWolve said …
Hey, can anyone make a pic of my frofile picture, but 당신 know how kate has a purple 꽃 in her hair.... can 당신 put that in her hair in the picture.... if soo Jenny will thank 당신 lots, and props will be rewarded 게시됨 over a year ago
OmegaHumphrey commented…
wait 당신 want the 사진 당신 have know but with the 꽃 of Kate, am i right over a year ago
hank666 commented…
i could do that over a year ago
JennyWolve commented…
i dont have that over a year ago
Fearlessdude88 said …
Sick today with virus DX but had time to work on 다음 chapter XD 게시됨 over a year ago
hank666 commented…
Wow, get well soon ^^ over a year ago
cool
Katelover812 said …
Not A&O realated but does anyone have a Xbox 360 with live that I havn't added already, It would be preety sweet to get a live party of fans! 게시됨 over a year ago
dehuang commented…
I have 2 360 but i barely play. I only have Black ops and... ODST(the sucky one) xD I got them free when i bought my laptop over a year ago
josemurcia2 commented…
i do, but not active right now over a year ago
Awesome1000 commented…
I Have a XBOX 360 But i dont use it since Microsoft gave it a shitty CD Drive. over a year ago
HumphreyAlpha commented…
You've added me over a year ago
angry
hank666 said …
Just letting everyone know, I am beyond mad right now! My computer is messed up, it starts up fine but when it shows the background that's all it shows! It just shows the back ground no start menu 또는 아이콘 so I am very pissed. I might have to reset the whole computer and resave all my zombies, all 86 -_-. Im using a iPhone so i won't be on meebo a lot. I doubt I will be on.....I feel like going insane right now. Not A&O related but I needed everyone to know. 게시됨 over a year ago
Katelover812 commented…
I just got a new laptop for that reason! It sucks over a year ago
katealphawolf commented…
that really sucks, i hate Microsoft, our 집 computer totally crashed at 집 about 2 months ago, because of it idk how much i will be on over the break, i got my iphone too but chatting is a pain in the 나귀, 엉덩이 on it sometimes over a year ago
dehuang commented…
2005 ? :O your lucky then xD my other computer left me before one 년 of use! over a year ago
Katelover812 said …
I was playing 마인크래프트 anf found 4 wolves. I tamed them and named them "Kate, Humphrey, Garth and Hutch! Epic Win. P.S Hutch always seems to kill the most creepers! hmmm..... 게시됨 over a year ago
uilaberrie13 commented…
LOL over a year ago
dehuang commented…
Same thing here but in Skyrim, i tamed a snow wolf. I wanted to take a video and post it here but it took an 애로우 in the knee... idk how to record it lol. over a year ago
Awesome1000 commented…
@Katelover Thats impossible, 늑대 do not kill creepers... over a year ago
Katelover812 commented…
If the creeper gets close o 당신 they will attack it over a year ago
smile
katealphawolf said …
Of the many things I 사랑 about Kate, her ears are one of the 상단, 맨 위로 five! They are just so small and pointy and cute! I just 사랑 to gently fondle and play with them, 또는 give her a nice inner ear massage! 게시됨 over a year ago
humphrey98 commented…
...........uh over a year ago
katealphawolf commented…
what? LOL i am not shy of a little earwax! Kate keeps her ears pretty clean anyways! XD over a year ago
Jason_alpha said …
To My Mate, Uilaberrie13:
When I see your face, There's not a thing that I would change.
'Cause you're amazing, Just the way 당신 are
And when 당신 smile, The whole world stops and stares for a while
'Cause girl you're amazing, Just the way 당신 are....
~Love 당신 게시됨 over a year ago
uilaberrie13 commented…
awwwwwwww thank 당신 Jason *Nuzzles Cheek* over a year ago
humphrey98 commented…
awwwwwww LOvE BIRDS 또는 should i say 사랑 늑대 XD IM SO BAD AT JOKES over a year ago
Jason_alpha commented…
LOL nice one over a year ago
CoolNala said …
Can anyone draw a pic of Kate vs. Jenna (from Balto)? I'd really appreciate it! 게시됨 over a year ago
anubis210 said …
who likes to rp legend of the guardians? im on the mood for it LOL 게시됨 over a year ago
anubis210 commented…
boron! <3 my favourite character has the smallest role in the movie over a year ago
hank666 commented…
yeahm sorry! when i watch it ill rp with 당신 :) over a year ago
anubis210 commented…
ok cools over a year ago
katealphawolf said …
Effective immidiately; all of my past Life with Kate, and Life with Kate and Katie 기사 have been taken down. 질문 shall not be pursued on the matter, I have my reasons. Only the current ones will be posted, and for a few days to a week only.

Thank 당신 for understanding everyone, have a nice 일 today! 게시됨 over a year ago
katealphawolf commented…
Also I ask kindly that this 벽 post is to stay visible for a few hours, it is important, keep the 랜덤 stuff on your chat satuses is all I ask, thank 당신 over a year ago
hank666 commented…
That sucks, But I respect that 당신 have your reasons :) over a year ago
katespal commented…
i mean 사랑 당신 icon. sorrey over a year ago
anubis210 said …
my sword came today! its so awesome!! :P
게시됨 over a year ago
katealphawolf commented…
What kind of sword? over a year ago
anubis210 commented…
knights templar knights of the round 표, 테이블 over a year ago
anubis210 commented…
:P over a year ago
big smile
hank666 said …
What would Hutch do for a Klondike bar? :D 게시됨 over a year ago
Katelover812 commented…
What WOULDN'T Hutch do? over a year ago
Katelover812 commented…
He's that awesome! over a year ago
zzz
Fearlessdude88 said …
Goodnight everyone I'll be on tomorrow.,.night 게시됨 over a year ago
uilaberrie13 commented…
Night!!! Sweet dreams XD over a year ago
HumphreyAlpha said …
Can people that are really good drawers contact me through PM 또는 IM? 게시됨 over a year ago
thealphaboyz said …
I'm on my iPod lol
게시됨 over a year ago
ninja989 commented…
LOL i finshed your 아이콘 over a year ago
Garth115 said …
저기요 guys back almost 크리스마스 that's why I changed my pic 게시됨 over a year ago
humphrey98 commented…
XD over a year ago
uilaberrie13 commented…
LOL i like it!! its cute!! XD over a year ago
Garth115 commented…
thanks over a year ago
dehuang said …
집 Sweets 집 <3 im back! 게시됨 over a year ago
thealphaboyz commented…
Yay! :3 over a year ago