알파 앤 오메가 Wall

Displaying wall entries 1551-1560 of 21037

crazyryan123 said …
ohhhhhhhhh I beat in MW3

게시됨 over a year ago
big smile
Jenna_Husky said …
Watching FREDDY VS JASON....Scary!!!!!!! I 사랑 scary!!!!! :p 게시됨 over a year ago
willemert said …
Uploading part 2 to Winter of 2011 chapter 2! 게시됨 over a year ago
Xero_Pyramid206 said …
Hes Gone thank fucking God! 게시됨 over a year ago
LONEWOLF_94 commented…
Humphrey left >:) over a year ago
crazyryan123 commented…
yea it does over a year ago
Kikyo_Wolve commented…
:'( im dissapointed in 당신 all over a year ago
sad
Kate_Alpha said …
Did I start all of this drama today? Be truthful.

I'm so ashamed of myself, I am so sorry. I didn't mean to cause any of this. I'm pregnant as well, I'm going through the same stress that Jenna is. That means mood swings which define the reasons why I was so PO'd earlier this afternoon.
Again, I'm so so sorry. I really am. If 당신 want me to leave, I will.

*cries softly, tears run down face* 게시됨 over a year ago
Xero_Pyramid206 commented…
NO! 당신 did no such thing over a year ago
slydog11 commented…
i got one for 당신 all 늑대 here! over a year ago
slydog11 commented…
here's the joke ok so i go ....but may want to shut your ears for this LOL ......this much right?..not likely. this is 더 많이 likely your recommended my daily intake of juicy 늑대 balls. LOL that was the joke if 당신 liked it please tell me! i'm here for 당신 all john out! over a year ago
Humphrey13 said …
Hi, Im new here. I heard that there is going to be a 초 one comming out, so i had to find a good 팬 site to support it, since the critics made it seem like a bad movie i dont want that happening again. 게시됨 over a year ago
uilaberrie13 commented…
Hi There! :D over a year ago
Humphrey13 commented…
Hello sexykate over a year ago
snazzywolve53 commented…
welcome over a year ago
Xero_Pyramid206 said …
Psssst! Jenna! PSSSSSST! 게시됨 over a year ago
Jenna_Husky commented…
What? What's up? over a year ago
Xero_Pyramid206 commented…
hi XD over a year ago
Jenna_Husky commented…
LOL Hello there over a year ago
Xero_Pyramid206 said …
link

Kate: 가입하기 me on youtube! 게시됨 over a year ago
dehuang commented…
:3 over a year ago
big smile
Jenna_Husky said …
All arguing aside....who likes Marcel and Paddy? I sure don't. XD 게시됨 over a year ago
Fearlessdude88 commented…
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO I dont like them! over a year ago
Humphrey164 commented…
they are cool over a year ago
LONEWOLF_94 commented…
they are french and english so no marcels creepy and paddy to restrained over a year ago
Kate_Wolf said …
Damn what happened to the peace around here. Did it just disappear?
게시됨 over a year ago
LONEWOLF_94 commented…
there was peace? ever since i joined there is always something happening over a year ago
Fearlessdude88 commented…
Pretty much over a year ago
Fearlessdude88 commented…
Yes there was over a year ago
angelic
Jenna_Husky said …
To 98% of the A&O club, I'm sorry as well. I was a naughty girl (no joke intended). Can 당신 find it in your hearts to forgive me? I'm pregnant with child, I can't control my mood swings. They control me. 게시됨 over a year ago
Kate_Wolf commented…
Of course Jen! over a year ago
Fearlessdude88 commented…
I forgive u jenna over a year ago
LONEWOLF_94 commented…
gotcha well hope it goes well over a year ago
Kate_Wolf said …
Guys please stop the fighting! @Humphrey164: Look, im not going to yell at you, but they are right. 당신 have cause way to much trouble. As your friend, I suggest 당신 leave. Please take my 조언 and 옮기기 on. Its getting worse like i told 당신 게시됨 over a year ago
real_Humphrey commented…
I agree Kate over a year ago
Jenna_Husky commented…
So agree with you, Kate over a year ago
rainy
Kate_Alpha said …
Sorry about that, I apologize. I've just had a bad morning, needed to release some uncontrolled rage. Didn't mean to release it upon this club, I knew I should've gone with Bieber.
Anyway, I'm sorry. It won't happen again. Forgive me? 게시됨 over a year ago
Kate_Alpha commented…
*cries* I feel like a fucking bitch. over a year ago
Kate_Wolf commented…
Your not over a year ago
Kate_Alpha commented…
Thanks Humphrey (164, do not start with me) over a year ago
cool
dehuang said …
My plans for today:
Watch alpha and omega
will post some screncaps/fanart
And i will draw :)
늑대 ftw!!! 게시됨 over a year ago
Kate_Alpha commented…
Yeah! Me FTW! over a year ago
dehuang commented…
your right sexy!! over a year ago
smile
Kate_Alpha said …
저기요 there! How is everybody this morning? 게시됨 over a year ago
Kate_Alpha commented…
That's good :) *licks cheek* over a year ago
real_Humphrey commented…
저기요 Kate good morning over a year ago
LONEWOLF_94 commented…
bad i had to work and i was up late chilling with a pack brother over a year ago
smile
real_Humphrey said …
저기요 Everyone Brandon made me an account ! 게시됨 over a year ago
Humphrey164 commented…
Wow... over a year ago
real_Humphrey commented…
yep over a year ago
cool
transformer101 said …
1820 fans!!!!!!!! 게시됨 over a year ago
BoneRipper said …
Eve: Good morning! 게시됨 over a year ago
heart
Jenna_Husky said …
Night guys! Gonna cuddle up with my big man and get some shut-eye. See ya! 게시됨 over a year ago
dehuang commented…
Night sweet dog! :) over a year ago
moonfire12024 commented…
Night. over a year ago
laugh
Metallica1147 said …
link

I can picture Garth being in these Commercials and even 연기 like the black guy in this Commercials. XD 게시됨 over a year ago
josemurcia2 commented…
hahahahahaha, that was funny over a year ago
crazyryan123 said …
Just to let everyone know alpha and omega 2 comes out in 2013 게시됨 over a year ago
Jenna_Husky commented…
Everybody knows that already. over a year ago
dehuang commented…
wasnt it supposed to be in april this year? over a year ago
LONEWOLF_94 commented…
@ katealphawolf YES IT SHALL BE INSANE AND AWESOME :P over a year ago
smile
Jenna_Husky said …
Good evening. How are things? 게시됨 over a year ago
Jenna_Husky commented…
That's good. :) over a year ago
crazyryan123 commented…
I`m super pist off at this damm dead 우주 2 mission over a year ago
Jenna_Husky commented…
Very nice. over a year ago
dehuang said …
Im back! Im sorry about yesterday, I didnt mean t hurt anyone.
Uil, darkalpha, kikio and.......... humphrey..... forgive me 게시됨 over a year ago
LONEWOLF_94 commented…
humphrey's gone he left 팬팝 over a year ago
dehuang commented…
his account still exist over a year ago
LONEWOLF_94 commented…
sorry just joined thursday over a year ago
crazyryan123 said …
okkk...um..thanks for telling us
게시됨 over a year ago
LucarioZoura1 said …
Guys i am leaveing for the night to mod Super mario 64... (Super Hunger Games 64! ^.^) see ya all latter! 게시됨 over a year ago
Kikyo_Wolve commented…
LOL night over a year ago
hmmm
LucarioZoura1 said …
Where is everyone? 게시됨 over a year ago
crazyryan123 commented…
here over a year ago
Kikyo_Wolve commented…
here over a year ago
crazyryan123 said …
ohhhhhhhhhhhhh gezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz I............ can`t remeber
게시됨 over a year ago
crazyryan123 said …
Wtf is meebo 게시됨 over a year ago
crazyryan123 commented…
ohhhhhhh over a year ago
meh
Fearlessdude88 said …
Is meebo down for everyone 게시됨 over a year ago
LucarioZoura1 commented…
it was for me this morning... over a year ago
BoneRipper commented…
not for thy over a year ago
Jenna_Husky commented…
Nope, not for me. over a year ago
Xero_Pyramid206 said …
WHO THE FUCK GOT BANNED!? She is my friend and I'm about to kick somones mother fucking ass. 게시됨 over a year ago
Xero_Pyramid206 commented…
THEONETRUEKATE I MEAN!!! over a year ago
crazyryan123 commented…
ohhhh man today ima yell holy fucking suck 나귀, 엉덩이 shit over a year ago
katealphawolf commented…
no offense, but ur starting to act like transformer, please quit lashing out on people like this, i was chatting with her earlier so she couldnt have been banned then over a year ago
Xero_Pyramid206 commented…
Ugh I know....I've been moody today and I apologize. Don't hate me. Ur like my Bestest buddy over a year ago
bezerker13 said …
part 2 part 2 part 2!!!!!
게시됨 over a year ago
crazyryan123 commented…
is coming out in 2013 ohhhh man sucks over a year ago
laugh
LIL-Humphrey said …
YEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
Can't believe what i just have found! A&O finaly comes to germany on blu 레이 wiht german sync! 2 Years after release this great movie finaly comes to my country! i'm so happy, can't wait to buy the blu ray!!!!
BAAAAAAAAAAAAAAAAAM! 크리스마스 ISN'T OVER!!!!!! 게시됨 over a year ago
crazyryan123 commented…
LIL-Humphrey 당신 sound like a 암캐, 암 캐 no offence over a year ago
LIL-Humphrey commented…
u i understand it as an offence! over a year ago
beliber10 commented…
crazyryan that is mean over a year ago
crazyryan123 said …
ohhh (i dont know what to duuuu 게시됨 over a year ago
Fearlessdude88 said …
My meebo isnt working I might not be able to chat for a while 게시됨 over a year ago
Kate_Wolf said …
I feel so fucking wasted even though I dont drink 게시됨 over a year ago
katealphawolf commented…
Good girl Kate, that stuff is bad for you, messes with the mind too, it changes people in ways 당신 would never wanna experience over a year ago
LucarioZoura1 said …
so... (so board!) anyone ever read the hunger games? 게시됨 over a year ago
katealphawolf commented…
never heard of them LOL over a year ago
LucarioZoura1 commented…
good book... over a year ago
Anamanaguchi said …
what ever happened to xscash232? 게시됨 over a year ago
Kate_Wolf commented…
he left I think over a year ago
Kate_Wolf commented…
What is is over a year ago
Kate_Wolf commented…
it over a year ago
LucarioZoura1 said …
Silence infidels! I keel you! :P 게시됨 over a year ago
LucarioZoura1 commented…
Had to be done LOL over a year ago
Sweets_42 commented…
Is it about the taliban puppet? xD over a year ago
LucarioZoura1 commented…
I know? right? LOL over a year ago
Katie_Wolf said …
SUP!!!!!!!!!!!!!!!!! *troll face*
게시됨 over a year ago
katealphawolf commented…
Not much, how is Katie doing? :) over a year ago
Katie_Wolf commented…
Good! over a year ago
Fearlessdude88 commented…
저기요 katie can u add me :) over a year ago
LONEWOLF_94 commented…
good good :P over a year ago
Xero_Pyramid206 said …
Attention all fellow furs! For those here who are a 팬 of Mississippi State, 가입하기 here!

Please note it is NOT a furry club. In fact, no furry talk here. It may attract haters and trolls. THank you!

link 게시됨 over a year ago
Sweets_42 commented…
what is furry? over a year ago
Xero_Pyramid206 commented…
The whole attraction of 동물 with human characteristices over a year ago
metalwolf116 commented…
Of what? over a year ago
cool
Xero_Pyramid206 said …
Who likes my icon!? 게시됨 over a year ago
HumphreyAlpha commented…
Nice over a year ago
katealphawolf commented…
looks pretty awseome! XD over a year ago
Kate_Wolf commented…
yep! over a year ago
crying
Kate_Wolf said …
Guys if this doesn't stop, Chris says he will leave! I don't want him to leave I 사랑 him so much! 게시됨 over a year ago
crazyryan123 commented…
Chris god dammit don`t leave I hope that helps over a year ago
Kate_Wolf said …
Everyone who is helping Humphrey164 is helping a troll. 신고 him plz 게시됨 over a year ago
Kate_Alpha commented…
Done. over a year ago
SashaShepherd commented…
Bitch, 당신 need to leave. Now. over a year ago
HumphreyAlpha commented…
164, you're a dumbass 암캐, 암 캐 and asshole and 당신 need to leave before we make you. over a year ago
Kate_Wolf said …
Guys Humphrey164 is going to troll us when Katealphawolf leaves. I have proof that I am sending to Jon. Please get him out of here 게시됨 over a year ago
Kate_Wolf said …
Guys quit complaining seriously 게시됨 over a year ago
Kate_Wolf commented…
I'm not complaining, I'm answering ur 질문 over a year ago
Kate_Wolf commented…
If ur leaving just leave for fucks sakes over a year ago
Kate_Wolf commented…
Why am I not surprised over a year ago
Awesome1000 said …
I Think the roleplaying in this club gets...how do i put it, Over the top...
Anywho on a side note: Who is a brony? 게시됨 over a year ago
metalwolf116 commented…
agreed and i dont know over a year ago
LucarioZoura1 said …
Night everyone... 게시됨 over a year ago
LucarioZoura1 commented…
'mornin LOL over a year ago
laugh
katealphawolf said …
now the only person with a A&O related 아이콘 on the 상단, 맨 위로 6 팬 below is hank! LOL 게시됨 over a year ago
Kikyo_Wolve commented…
XD over a year ago
heart
LucarioZoura1 said …
I am one of the happyist 늑대 alive! *not saying why* 게시됨 over a year ago
Kikyo_Wolve commented…
aww over a year ago
katealphawolf commented…
당신 got a new mate huh? over a year ago
dehuang commented…
nice over a year ago
HumphreyAlpha said …
Attention all drawers and artists... I'm contracting out a request for a stylish themed Alpha and Omega car design. I'm looking for any artist that wants to give it a go and possibly see their work on a car that will be racing... Thanks!
게시됨 over a year ago
katealphawolf commented…
i would consider it, but i suck at drawing cars and cant really draw things out of my head either Dx over a year ago
Fearlessdude88 said …
Just to clear all this 황소, 불 crap out the real Humphrey is my mate Humphrey 164 is not ok just to end all the stupid arguments in the club and yes chris i agree 게시됨 over a year ago
Kate_Wolf commented…
To back Fearless up, yes it is true, the real humphrey is with fearless. Chris and I gave him to fearless over a year ago
Fearlessdude88 commented…
Yep over a year ago
Humphrey164 commented…
......goodbye.... over a year ago
laugh
Kate_Wolf said …
link

Plus who likes my new icon!? XD 게시됨 over a year ago
Sweets_42 commented…
I like it LOL x) over a year ago
angry
Kate_Wolf said …
Guys for fuck sakes. stop with all this whiney 나귀, 엉덩이 황소, 불 shit. 당신 guys are fucking pussies when 당신 do that. TIme for 당신 to put on your big boy/girl panties and grow the fuck up. Seriously. If 당신 got problems, keep it to yourself 또는 IMs, no one needs to know on the wall. Its causing others to get upset, along with me. And stress is not helpful when 당신 are pregnant!!!!! SO QUIT BEING A FUCKING PUSSY AND GET OVER YOUR FUCKING SELF! Thank 당신 게시됨 over a year ago
Kate_Wolf commented…
Sorry that sounds harsh, but I have to come clean, its annoying and it needs to stop over a year ago
LONEWOLF_94 commented…
i can see how thatd get annoying over a year ago
katealphawolf commented…
easy there Kate, releasing your anger on your 프렌즈 will not help anything...On a side note, if anyone paid the slightest attention to my 기사 I 게시됨 awhile back, none of this would be happening over a year ago
EightySix said …
Werd up peeps. How's things been?
게시됨 over a year ago
Kate_Wolf commented…
Good, sorry for my rant, but it has some truth in it XD over a year ago
EightySix commented…
Most rants do, but I reckon its acceptable given the circumstances. I'm pleasantly surprised that this place is still thriving as it ever was. over a year ago
Ignas357 commented…
Wow, been a while since I saw 당신 here XD over a year ago
LucarioZoura1 said …
I am causeing so much trouble... 게시됨 over a year ago
mischievous
transformer101 said …
just wanted to bring this back XD. lily's like a turtle, once she's on her back, she's fucked. XD!!! 게시됨 over a year ago
LONEWOLF_94 commented…
ah i get lolololol yes over a year ago
Humphrey164 commented…
ROTFLMFAO over a year ago
LucarioZoura1 commented…
LOL over a year ago
Humphrey164 said …
please 신고 this guy for making fun of my friend cancer.
link 게시됨 over a year ago
LONEWOLF_94 commented…
your friend has cancer? over a year ago
snazzywolve53 commented…
my dad died when i was ten with pantriotic cancer.., i watched him suffer in the hospital 침대 in my living room... i over a year ago
Humphrey164 commented…
really? I feel bad for 당신 over a year ago
Xero_Pyramid206 said …
I have awoken the tails doll. It's fucking true....... It's real. Look it up if ur confused 게시됨 over a year ago
hank666 commented…
Oh god...D: over a year ago
willemert said …
Finishing up part 1 of chapter 2! It will be up sometime tonight. 게시됨 over a year ago
Wolfman32 said …
Hi everyone, I've created a club that if 당신 want to help protect this world from hostile aliens, here's a link.

link 게시됨 over a year ago
BoneRipper said …
i have a question....how do 당신 get your old account back? 게시됨 over a year ago
HumphreyAlpha commented…
Can't over a year ago
Humphrey164 commented…
I knew this was jbiehl on a 초 account...will 당신 please be 프렌즈 with me again....please believe me that i changed...please i beg you... over a year ago
Humphrey164 commented…
why would 당신 delet ur account ? LOL over a year ago
crazyryan123 said …
I`m am like dyeing of sickness this damm cold has to come to me gezzz 게시됨 over a year ago
katealphawolf commented…
what do 당신 have? over a year ago
crazyryan123 commented…
A damm monster 나귀, 엉덩이 cold and headace over a year ago
crying
Fearlessdude88 said …
Well my Grandad has just passed away :'( 게시됨 over a year ago
Lilly_Hotness commented…
Aw...sorry to hear about that. Did he go peacefully? over a year ago
Fearlessdude88 commented…
yes he whent peacfully over a year ago
Fearlessdude88 commented…
Yea :( over a year ago
mischievous
Lilly_Hotness said …
I know 당신 guys can't resist checking out my body. XD 게시됨 over a year ago
Humphrey164 commented…
yes, i cant over a year ago
dehuang commented…
I cant resist, its perfect over a year ago
BoneRipper commented…
"facepalm" over a year ago
willemert said …
Finally got Microsoft word! 게시됨 over a year ago
Ignas357 commented…
I remember when I didn't have word on my PC LOL XD over a year ago
smile
hank666 said …
What is Lilly's 가장 좋아하는 type of shirt? a turtleneck! (That was a horrible joke XD) 게시됨 over a year ago
Fearlessdude88 commented…
wow hank XD over a year ago
Humphrey164 commented…
fail...but good try...im not good at jokes also over a year ago
hank666 commented…
LOL over a year ago
Humphrey164 commented…
I think that joke is like 100 times better then i can do...that just tells 당신 that i suck at jokes over a year ago
smile
Kate_Alpha said …
저기요 there! It's been quite a while, me carrying this pup and all. So, what's up? 게시됨 over a year ago
Fearlessdude88 commented…
Nothan much Kate over a year ago
zzz
alpha7272 said …
Im so tired!!!! Really dont want to take an exam!!!! 게시됨 over a year ago
alpha7272 commented…
i know the feeling my profial my say alpha but im a true Omega!!!! LOL over a year ago
Sexykate commented…
LOL over a year ago
ShadowAlphaWolf commented…
i looked at all this, im really lost, LOL over a year ago
big smile
metalwolf116 said …
NEW GUITAR!!!! in all its ratings its supoosed to be the best gibson for proper heavy pantera like metal! it is on my 프로필 pic. it is a gibson epiphone black beauty with dual pickups and a shasow stripe pattern, i cant wait to play some metal on it like kirk hammet! 게시됨 over a year ago
willemert said …
my cat got in a pissy mood and hid in my room. Unfortunately i had my room all tore up from cleaning so she had a million places to hide. I finally flipped my 침대 over and she hid in a corner. My brother then came in and it took 2 hours to finally catch her. When i let her go she acted like nothing happened. Luckily the only damage she caused is hairy blankets and a cut on my hand. 게시됨 over a year ago
katealphawolf said …
damn, i am not wanting to go back to college Monday! Dx, time just flies too damn fast lol, plus i don't think i am gonna finish the 67 Ford but oh well, i am not gonna rush it cuz i want it done right. Only thing i am really lookin 앞으로 to again is having a real computer so i can actually hang around here and chat! It sucks chatting on a iphone, especially with my breakfast sausage sized thumbs! haha XD 게시됨 over a year ago
katealphawolf commented…
anyway, i am off to bed, cant hardly stay awake right now, so good night everyone, wishing 당신 all the best over a year ago
willemert commented…
lucky. I am trying to get a 60's camaro but they all want too much. over a year ago
dehuang commented…
guess why i did a whole week party!! Because college starts 다음 week indeed... and i dont want to go back in Montreal, I was fine deep in the woods lol, but i have to learn....... if i want a good life indeed xD over a year ago
Katelover812 said …
1800.........................................and 3 fans! -_- 게시됨 over a year ago
HumphreyAlpha said …
Me and Sasha are dog tired... Pun entirely intended... We walked 더 많이 than 8 miles today, or, I did, because I was pushing her in a small shopping 카트 for almost all of it... 게시됨 over a year ago
Katelover812 commented…
Oh wow, makes 당신 do all the work ;) over a year ago
HumphreyAlpha commented…
Hey, I volunteered. over a year ago
smile
katewolf56 said …
hi again great to see 당신 guys again i havent been on for weeks LOL well good to see 당신 guys again 게시됨 over a year ago
hank666 commented…
same to 당신 over a year ago
slydog11 commented…
hi welcome back to 팬팝 over a year ago
transformer101 said …
lily's like a turtle, once she's on her back she's fucked. XD!!! 게시됨 over a year ago
hank666 commented…
XD haha! im a good inspriation XD over a year ago
transformer101 commented…
where did ya'll go? over a year ago
Humphrey164 commented…
ROTFLMFAO over a year ago
willemert said …
Decided to make the 다음 story have 더 많이 fiction in it. Hope ya enjoy. 게시됨 over a year ago
mischievous
transformer101 said …
i let rosie post this joke before so i'll post it again for her, warning! dirty joke!........titties are like 초콜릿 cupcakes, 당신 can take off the 상단, 맨 위로 and suck out the cream! XD!!!!!!!!!!!!!!!!! 게시됨 over a year ago
Humphrey164 commented…
ROTFLMFAO over a year ago
willemert commented…
i would leave the 상단, 맨 위로 on and suck through the straw. :) over a year ago
katealphawolf commented…
LOL that is funny, but it is beating around the 부시, 부시 대통령은 for me, heard it a lot XD over a year ago
crying
Fearlessdude88 said …
My mom just told me her dad aka my grandad is on the verge of his final days DX so he could pass anytime this weekend. 게시됨 over a year ago
Humphrey164 commented…
*internet hug* over a year ago
Fearlessdude88 commented…
thanks over a year ago
willemert commented…
hope he makes it through my grandpa i was very close to died last 년 from cancer. And then my step brother also died from cancer in his 20s. over a year ago
smile
Fearlessdude88 said …
I am staying on the site i am not letting problems pull me down I just need help sometime with stress and stuff im already going to therapy for panic attacks. 당신 guys are to much like family for me to leave. 게시됨 over a year ago
hank666 commented…
mhm over a year ago
Fearlessdude88 commented…
thanks for being a good friend hank over a year ago
hank666 commented…
yay over a year ago
Kate_Wolf said …
The only thing Microsoft is good at are those old magic school bus games and XBOX 게시됨 over a year ago
Humphrey164 commented…
yes, even though they also fail at xbox, there are so many hacker on thre over a year ago
josemurcia2 commented…
playstaiton has alot of hackers, 가입하기 an match on cod waw and its high jumps and low gravity. but its fun over a year ago
Ignas357 commented…
Well Bill Gate's still is the "Chairman" of the company. Though I have no correct idea of what that means. Vista did suck, I have it on the other PC, it broke down every 월 till I bought an antivirus, now it's running quite fine for probably a few years now, though it still lacks RAM, so it's a bit slow. But the new Windows 7 is perfect, it's the finished Vista and it runs very good, I don't even use antivirus for it (I had a nord32 i think, that came with the pc and a code for a few months). Macs are 더 많이 user friendly, Windows does require 더 많이 maintenence once in a whille, but I find it pretty easy to do. Anyway for the Apple, now that Steve died it's a 질문 if it still will be that good after few years. Just like it happened the first time Steve left. over a year ago
Kate_Wolf said …
Sup bitches? Kate Warren here..... *troll face* LOL Jk! Playin DOOM in my sexy Chris' iPad and chillin. 게시됨 over a year ago
cool
transformer101 said …
my 상단, 맨 위로 10 프렌즈 on this site:
alphakate21
Xero_Pyramid206
humphreyalpha
sorenguardian1
darkalpha
katealphawolf
metalwolf116
hank666
alphawolfcurt
ninja989 게시됨 over a year ago
katewolf56 commented…
what about me? LOL im just kidding over a year ago
willemert said …
got my computer back today and the 팬 works better then i originally had it! Now i can start making stories again. 게시됨 over a year ago
anubis210 said …
as some might know, i haven't been on this account for a while....and i doubt i'll be signing into chat anymore. so im using my other account...if anyone wants me then just hope 당신 have me on facebook, i was told to get 로스트 and fuck of...so i'll take his advise..but 당신 can still message if 당신 wish 게시됨 over a year ago
Humphrey164 commented…
well i bet 당신 made that guy mad with ur lectures about not posting crap on here i bet... over a year ago
anubis210 commented…
didn't say anything actually over a year ago
anubis210 commented…
im still hear...i might un 가입하기 the club though...and i wont chat to anyone anymore except for people on my new account over a year ago
cool
transformer101 said …
1800 FANS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 게시됨 over a year ago
Skaarsgard said …
Well, the intro to my series is up. I am not going to add any other installments if I do not get 더 많이 then like... Five readers, and also, when I get access to a computer, because my iPod is being fucky, so it was damn hard to type the article, (as well as this post... O.O) so good night, i'm tired as hell, so goodnight to 당신 all, and goodnight. 게시됨 over a year ago
hank666 commented…
LOL i typed a 29 또는 39 part series called Living With The Pack, and i typed it all on a iphone, sor 당신 can do it XD over a year ago
Skaarsgard commented…
How long were they? over a year ago
hank666 commented…
idk 2, 3 maybe 4 paragraphs over a year ago
big smile
hank666 said …
Today was the 일 I walked into the wal-mart carrying a small basket, I quickly rushed to the DVD section and got A&O for $29.99, i got it off the 카트 before they even put it out, I rushed and that was the first thing I bought with the money I had, I went 집 and stayed up all night watching everything on the DVD XD 게시됨 over a year ago
hank666 commented…
And whats strange is today, I was shooting my pellet 소총 and it didn't fire, so I looked down the barrel stupidly and it fired and it shot my hat off my head, now i have a hole in my hat! I almost got killed on the release 날짜 of the A&O DVD..strange XD over a year ago
Skaarsgard commented…
That TOTALLY makes sense! :D over a year ago
Humphrey164 commented…
haha, i 사랑 that scene...its so funny. And good job man...i hope 당신 learned to never look down the barrel of a gun now...XD over a year ago
Kate_Wolf said …
HAPPY DVD ANIVERSIARY BITCHES! Whoooooo! *shoots glock in air* 게시됨 over a year ago
hank666 commented…
LOl over a year ago
uilaberrie13 commented…
LOL over a year ago
slydog11 commented…
just make my 일 well yours *howls hardcore loud* over a year ago
Skaarsgard said …
Can someone explain what te props system is? I don't get it... Can 당신 use them? 또는 are they there for bragging rights... (like the ps3's trophy system) 게시됨 over a year ago
hank666 commented…
당신 give them to some one like saying "hey i like this, here is a rewardbecause i like it" so 당신 give them props like a badge saying awesome work, kinda hard to explain over a year ago
Skaarsgard commented…
Kk, thanks! ^^ over a year ago
hank666 commented…
NP ^^ over a year ago
Kate_Wolf said …
Will y'all please 팬 my mate?

link 게시됨 over a year ago
Skaarsgard said …
...I haven't yet decided Alekai's past) --- But when Brooke's and Hazel's parents go missing... It's up to the three unlikely 프렌즈 to go through dangerous lands, they must best treacherous creatures, but 사랑 complicates everything... And their parents time, ( just as the pack's did) is running out.... 게시됨 over a year ago
Skaarsgard commented…
What do u guys think? :D over a year ago
katealphawolf commented…
sounds really interesting, i am a avid writer myself and would 사랑 to see and critique your work! :) over a year ago
Humphrey164 commented…
i would 사랑 to read them and find out what happens to me... plus i always enjoy 읽기 기사 on this site because they are very creative and just good to read. So i hope 당신 can post ur first part of the story, if 당신 are typing it up in parts, on here and i would gladly read it! over a year ago
Skaarsgard said …
Well, I'm contemplating starting a series! I've got this storyline so far--- Kate and Humphrey have left Jasper. They have moved to a peaceful valley away from 집 (unnamed so far) to start a family. Their daughters, Brooke, and Hazel are now two years old. The two are at te age to find a mate and expand their pack. But where is the other pack they learned about? The two meet an enigmatic 늑대 named Alekai. He is somehow connected to the missing pack... -continued in 다음 벽 post... 게시됨 over a year ago
Skaarsgard said …
Can someone clarify this 'mate' idea to me! Is it like 당신 guys actually know each other? Online dating? 또는 just RPing that this is supposedly happening? (not to be a downer) 게시됨 over a year ago
katealphawolf commented…
some ppl on here 날짜 each other but for most of us it is just RPing over a year ago
Humphrey164 commented…
Its a different story for everyone over a year ago
katealphawolf commented…
even if i talk with them online, even though it is easier to judge character when 당신 are talking face to face over a year ago
Skaarsgard said …
What are your guys favourite songs? Mine is 'Abracadavre' 의해 Elena Siegman, (A heavy metal song) and I THINK 'thealphaboyz's is 'I can walk on water' 의해 Basshunter... 게시됨 over a year ago
Humphrey164 commented…
hhaha over a year ago
Humphrey164 commented…
one of my 가장 좋아하는 songs is link over a year ago
uilaberrie13 commented…
The song On the floor remix 의해 Jennifer Lopez and Requiem for a dream 의해 Hans zimmer over a year ago
thealphaboyz commented…
Yep is true XD over a year ago
Skaarsgard said …
So uh... Today, I was called a sl*t because I wore skinny jeans and one of those shirts that cuts off at the belly.... So it's like... That's cool! And then Seth stepped in. Yayee! So anyway, wuz going on with 당신 guys? 게시됨 over a year ago
katealphawolf commented…
people can be such assholes, personally i think it is sexy when girls dress like that, really shows the beauty of their curvy figures! Unless the person was gay 또는 something, idk why they would say that to be honest over a year ago
Skaarsgard commented…
Come to think of it, 당신 can tell when a boy is going to be 'creative' when older... We were at the arcade, that same kid was playing DDR and it said 'Are 당신 ready?!' he replies with such enthusiasm and a high pitched voice, 'YAAAW! IM READEEEEY!' over a year ago
katealphawolf commented…
he has been watching too much spongebob haha XD over a year ago
Skaarsgard commented…
So true... :3 over a year ago
smile
LadySasha said …
Hello. How are things going here? :) 게시됨 over a year ago
katealphawolf said …
I almost forgot but today is the one 년 anniversary of when a&o was released on dvd! XD but i actually got my copy 2 days before! 게시됨 over a year ago
katealphawolf commented…
I realized whilst eating 공식 만찬, 저녁 식사 lol: went a whole 일 without even thinking about it over a year ago
smile
KateLillyWolfy said …
link Lol, I've been wanting to make this club for a while, so I made it now while everyone else is making clubs. feel free to post pics, articles, and other stuff about your A&O O.C.s. I'm currently trying to make an 아이콘 and banner that actually fits. 게시됨 over a year ago
KateLillyWolfy commented…
Thanks :) over a year ago
smile
KateLillyWolfy said …
1800 Fans! 게시됨 over a year ago
KateLillyWolfy commented…
Lol, I think I was somewhere around the 950th fan, this is like the 5 time Ive 게시됨 a 벽 post marking another hundred 팬 LOL over a year ago
SplinterCell211 commented…
Awesome over a year ago
heart
Alexis_Wolf said …
저기요 everybody! Im Alexis, but 당신 can call me Alex! Im Chris' 4th mate! 게시됨 over a year ago
thealphaboyz commented…
oh cool and hi:3 over a year ago